En ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Whahahaha die Jaap, ik schrok me helemaal het schompes.
Het loopt haar al dun door de broek volgens mij, bij de gevolgen die gaan komen.....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat Nadia gaat doen, want waar Lieke gewoon de kracht had om Huub binnen te houden en het bashen daarna te doorstaan weet ik zeker dat Nadia dat niet gaat trekken... die wordt gek als ze het pispaaltje wordt.
En ik vraag me echt af of ze het lef heeft om een beslissing tegen de rest te nemen... volgens mij is ze daar te laf voor.
Vergelijk dat eens met Brian,,,,,,quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap doet het gewoon hartstikke leuk, zonder de menswaardigheid van Dennis aan te tasten. Kan de rest een voorbeeld aan nemen.
Het zal toch nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
plaspauze
Ze gaan naar achter ze moeten hem erin houden
wat nep weer
En Lieke.....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:45 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Vergelijk dat eens met Brian,,,,,,![]()
Dat kan toch niet? Ze moeten 's middags toch al doorgeven wat ze gaan stemmen? Daar mogen ze dan niet meer van afwijken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:46 schreef akveor het volgende:
Ze twijfelt nog steeds.... dom wijf.
Mijne was eerder en heeft nummer 398, de jouwe 401.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:42 schreef mspoez het volgende:
Kopieer mijn op maar, Avonne, die van het topic dat twee minuten eerder was, weetjwel? Hoef je niet zelf te typen.
Dat kan je wel stellen dan, ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
doorgestoken kaart als dennis erin blijft
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:47 schreef Urquhart het volgende:
En huilt ze al?
Hè wat naar zeg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:47 schreef Kaleddis het volgende:
Brian gaat alvast dood
Klopt, BS verhaal dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Ze moeten 's middags toch al doorgeven wat ze gaan stemmen? Daar mogen ze dan niet meer van afwijken.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:42 schreef mspoez het volgende:
Kopieer mijn op maar, Avonne, die van het topic dat twee minuten eerder was, weetjwel? Hoef je niet zelf te typen.
Gefeliciteerd... dkg_fan... helaas is het vorige topic net vol...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:49 schreef dgk_fan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] GEFELICITEERD DENNIS !
EN LAAT ZE NOU MAAR EENS EEN POEPIE RUIKEN ! [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:50 schreef avonne het volgende:
D'r ligt een drol in de wei
Het is te hopen dat ze de hele groep tegen haar krijgt. Ze breekt binnen een minuut.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat Nadia ff vergeten is wat de groep haar gaat aandoen..... domme doos
ah, daar is ie al!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:53 schreef Carlaa het volgende:
waar we wachten op een streamlock?
Eet smakelijk schatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:53 schreef Lobasca het volgende:
Streamlock...kan ik ff met mijn eten verder
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:49 schreef dgk_fan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] GEFELICITEERD DENNIS !
EN LAAT ZE NOU MAAR EENS EEN POEPIE RUIKEN ! [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:52 schreef Leandra het volgende:
Heeft die eikel haar eigenlijk wel bedankt of is hij zo naar buiten gestormd zonder een "dank je wel"??
Nadia naar huis ole olequote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
Mooiii, Nadia heb je dus zo over de zeik!![]()
Die gast is volkomen gestoord, nu komt de echte Dennix met zijn darkside.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:54 schreef Urquhart het volgende:
Waarom is die Dennix eigenlijk bij? Ik denk dat ze leventje aldaar er niet gemakkelijker op gaat worden, voorzover dat er al was natuurlijk.
Rage against the Machinequote:
Je doet nu net of hij hier credits voor kan nemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dzjeeeeeee, wat een plezier heb ik hier van........sorry voor de rest, maar iemand die zo op z'n flikker heeft gehad, 9-10-11-12 tegen 1, weken lang, vol met list leugens en bedrog. Die mag van mij blijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |