abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54167666
Vervolg van: Het grote kleine babietjes topic deel 124

Babietjes:

12 november 2006: Renzo, zoon van sweaty
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
30 decem ber 2006: Senni, dochter van oYo
4 januari 2007: Charlie Livina, dochter van pinkelmeisje
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
14 februari 2007: Jayden Milan, zoon van Fendy en Awakie
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
25 februari 2007: Elise Laetitia, dochter van Sidney en Watje5
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Joaquin, zoon van Chanell
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby\'s***

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 06-11-2007 20:20:31 ]
pi_54167703
De laatste berichtjes
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:45 schreef Beaker het volgende:
Ik zo eerst bijlezen,maar jullie zijn echt niet bij te houden

Vandaag voor de tweede test naar het zkh geweest. Het ging erg goed, KA had haar nog even gezien en er was niks aan de hand zitten we in de auto om weg te rijden, spugen ..... Vooralsnog weten we natuurlijk niet wat ze heeft gehad, maar het wijst erop dat ze nu een voeding met koemelk-eiwit heeft gehad
Ze is ( nog ) niet zo ziek als in het begin, maar we houden ze goed in de gaten!
1 november voor de uitslag! Ben heel benieuwd!!

En zojuist heeft ze alles er uitgegooid ik heb een flashback , maar gelukkig is ons Jetje erg vrolijk en ligt vrolijk te lachen! deze mama is meer dan trots
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:48 schreef p_iglet het volgende:
Ow jeetje Beaker, hopelijk heeft Jet er niet veel last van.

Pepijn is vanavond voor het eerst met zijn papa wezen babyzwemmen.
Hihihi hij had er mega veel plezier in.

Kwam zelfs na het onderwaterzwemmen schaterlachend boven

De proefles is dus goed bevallen En vanaf nu mag Pepijn iedere week babyzwemmen
pi_54168093
dit topic
pi_54168584
Hier ligt een klein meissie heel lief te slapen, ik denk dat ik er zelf lekker naast ga liggen in mn eigen bed
Fake it till you make it...
pi_54168741
Goedzo NIjna, lekker met dat 'verse' meisje meeslapen.

Hier geniet ik steeds meer en meer van mijn meid(en). Maud stond vanochtend heftig te zwaaien toen ik wegging en ging springen toen ik ze weer kwam halen....ik zag d'r mondje gewoon op en neer gaan in mamamamamama......heerlijk.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 23:26:27 #6
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54171903
P_iglet: waar zit je op babyzwemmen? Heb er ook over gedacht het te gaan doen, maar vond alleen van die voor mij onmogelijke tijden op woensdagochtend enzo...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_54172123
Wij doen babyzwemmen bij de samenwerkende zwemvereningen. Dit is in op het zwembad aan de escamplaan, een klein doelgroepenbad, met nauwelijks/geen chloor. Daardoor mag je ook al eerder zwemmen dan de 6maanden die in die grote chloorbakken de regel is.

http://www.zwemvereniging-dsz.nl/

Dat is dus op donderdagavond, van 0-4 jaar door elkaar. Wij zitten bij de laatste groep qua tijd. De middelste was vol, de eerste en laatste is nog wel plek.

Kosten zijn 18 euro per maand.

Ik vind het echt ontzettend leuk. En ben heel blij dit gevonden te hebben. Stuk beter als die onmogelijke tijden op doordeweekse ochtend of zaterdag ochtend. En een stuk schoner zwembad ook!! Die grote haagsche chloorbakken vind ik vaak maar ranzig.

En je mag 1x gratis meedoen om te kijken of je het leuk vind. Dus als het tijdstip je schikt is dat iig een leuk idee.
pi_54175875
18 euro dat is niet duur! Wij betalen 5,20 voor een half uurtje les!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_54176137
lijkt me ook wel leuk babyzwemmen, maar dat onder water gedoe lijkt me niks

En je hoort toch ook veel dat kinderen er vaker ziek door kunnen worden?

In onze woonplaats is al een paar keer legionella geconstateerd, daar ga ik dus echt niet heen.

Chaca, wat klinkt dat leuk zeg, Maud die zo ontzettend blij is om je weer te zien!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_54176510
Dat ziek worden had te maken met chloor in het water en astma oid. Wij zwemmen chloorvrij, wel zo fijn ook voor de zwemkleding en de lucht die ik niet uit mijn haren krijg als ik Anna bij me heb.
Bij ons is het op maandag- en donderochtend, op leeftijd. Bevalt dat, met de kleintjes en groten door elkaar? Ik vind het nu wel leuk dat ze de oudsten worden en zo echt doorgroeien naar de volgende les.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54176747
Brent alweer bijna 1 jaar....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54176819
heb net eens even met center parcs hier in de buurt gebeld over babyzwemmen

Kost gewoon 7,95 voor een half uurtje

Wat een idioten
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_54177029
Chacama wat ontzettend lief hoe Maud reageert.

Wow Karin, dat is wel duur inderdaad.
Hier is babyzwemmen op tijden dat Damian ligt te slapen dus ik doe het niet. Het is hier 5.40 voor een half uurtje les.
Ik ga gewoon af en toe zelf zwemmen met Damian, dat vindt hij prachtig!
pi_54177763
Vanaf wanneer kun je eigenlijk met die kleintjes naar een zwembad (met of zonder chloor)..
We gaan over een maandje een weekendje vakantiepark doen. En wilden misschien gaan zwemmen, maar ik twijfel nog een beetje. Als het zo'n chloorbad is (en meestal ook niet zuinig in die parken) dan is het misschien nog niet zo'n goed idee. Hij is ook nog maar 3,5 maand dan..
Hij vind in het babybadje, in de tummytub, onder de douche, en in het grote bad gaan, helemaal geen probleem. Dus waterangst zal wel wat meevallen..
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:02:49 #15
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54177994
Nou P_iglet, klinkt goed, ik ga een neuzen.

Zitten we trouwens niet al in deeltje 125??
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:05:31 #16
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54178072
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 09:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Brent alweer bijna 1 jaar....
Van baby naar beer...

(maar iemand had me best mogen waarschuwen voor deze periode... wat emo!!!)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54178689
Karin dat is wel erg duur zeg!

Rockabella, Jet word niet ouder gewoon ...... ik ontken het 1 jaar worden!
Kan me voorstellen dat het emo is! Het gaat ook zo snel allemaal! Geniet nog even van baby-Brent!!

Deepfreeze, ik ben met Jet gaan zwemmen toen ze haar eerste prikje heeft gehad

Hier is het weer rustig, Jet is niet veel meer ziek geworden

@ Suzanna Mag ik je mailadres?? Ik heb wat vragen over de manier van eten van Jet en ik denk dat jij me wel kan helpen of tips kan geven!! Thanks!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_54179297
Hmmm, zwemmen met Devin lijkt me ook wel wat!
Ik wacht wel tot de jaren '20 alles-verhullende badpakken weer in de mode komen, mijn bikiniperiode is namelijk voorgoed voorbij

We hebben een Bumbo!
Kleintje zit er nog wel een beetje onwennig in, maar vindt het superleuk om op deze hoogte om zich heen te kijken en met ons aan (op) tafel te zitten tijdens het eten.
Ik vermoed verder dat hij tandjes aan het krijgen is. Erg jengelig en steeds "flossen" met alles wat hij in zijn handen kan krijgen. Je ziet echt dat hij speeltjes, vingers, whatever heel hard over zijn tandvlees schuurt en duwt. En erbij kwijlen als een gek
.... met gevoel voor drama....
pi_54179348
Haha Kersjes dat mee eten is een bekend verschijnsel dat deden wij hier ook voordat er een kinderstoel was.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54180392
Oeh, Kersje, daar zeg je wat.. Ik moet nog een badpak kopen, om mijn zebrastreepjes te verhullen..
Misschien dat we eerst wel eens in het plaatselijke bad hier gaan proefzwemmen...
pi_54180594
Deepfreeze, misschien heb je hier (plonsboekje) wat aan?
Heb ik vandaag gevonden omdat ik ook eens ging kijken waar je aan babyzwemmen kan doen hier in de buurt. Nu, voor een lessenreeks van 12 lessen betaal je 80 euro, best veel dus.

Een badpak moet ik ook zoeken dan, in mijn oude past mijn kont plots niet meer
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:38:32 #22
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54181260
Ik heb wel een ontzettend lief zwembroekje gekregen voor Anna. Maar of die over d'r zwemluier zal passen?
pi_54181695
Iksje, dat ga ik zeker even doorlezen..

Hier kost het 4,20 per les. Dat is voor 40 minuten. En vanaf 6 maanden.
Voor een half uurtje vrij babyzwemmen willen ze ¤ 3,20.
pi_54181760
Die 18 euro per maand vond ik ook niet zo erg duur. Ook in vakanties is het bij ons gewoon zwemmen. En de les duurt 40 minuten.

Van 0-4 jaar door elkaar beviel op zich prima. De groep is niet heel groot (onze groep was gisteren zelfs maar 5 kindjes) en de zwemjuf heeft genoeg aandacht voor iedereen. Per oefening geeft ze aanwijzingen wat je per kind het beste kunt doen. Zo kan iedereen op zijn eigen niveau.

Memmel hier had ik ook mijn twijfels of Pepijn zijn zwembroek over de zwemluier zou passen. Die zwembroek leek zo klein. Maar zwemluiers zijn een stuk dunner als gewone luiers, dus het past prima. Te los is ook niets want dan glijd de zwembroek zo af.
Succes met rondneuzen. Wie weet binnenkort een zwem minimeet
Als je meer info wilt kun je gewoon het nummer op die website van de zwemjuf bellen.

Karin, dat onderwatergedoe is vrijwillig hoor. En zeker de kleintjes mogen bij ons ook ook maar 1x per les echt onder water.

Dat nieuwe badpak voor mezelf is hier al gekocht (zie borstvoedingstopic). Mijn oude passen echt niet meer.
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:25:37 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54217640
Hehe, eigenlijk zou er ná het kleine babietjes-topic en het dreumes-topic nog een gróte babies-topic moeten zijn

Als ik hier lees herken ik wel heel veel dingen maar die zijn al niet meer aan de orde zijn hier, grappig.

Afgelopen week ben ik met Dean naar het CB geweest, hij is al een flink ventje van 74 cm en 9610 gram.

Ook heeft hij de afgelopen dagen nadat hij de middagfles nog maar mondjesmaat wil besloten om de laatste fles maar te laten zitten (die van 20.00 uur), hij heeft er domweg geen interesse meer in

Verder staat ie af en toe een paar seconden los hij laat gewoon zelf mijn handen los als ik met hem aan het "lopen" ben, of stapt aan een handje mee (nog wel a lá Bambi op het ijs af en toe )
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')