abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54108303
Deze is precies degene die ik bedoelde... Wij huurde hem voor 2.50 per week bij de fysio. Heeft goed gewerkt en nadien weer teruggegeven.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:46:02 #252
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54110248
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:59 schreef p_iglet het volgende:

[..]
...
Verder zeg ik meestal niet dat hij niet doorslaapt, maar formuleer het anders. Ja hij slaapt prima door, van ongeveer 22.00-8.00, alleen wil hij wel tussendoor graag nog 2x een hapje eten.
P_iglet, jij hebt zulke leuke humor! Ook die opmerking (uit het bv-topic) "U eet uw broodje toch ook niet op de wc!" Ik zit iedere keer met een grote grijns op mijn gezicht als ik daar aan denk

Vanochtend was Eli voor het eerst wennen op het kdv. Was wel prima. Hij kwam, hij zag, en hij sliep . Ik heb ff koffie gedronken met mijn as. stiefmoeder, die werkt daar ook (groep van 2jr en groter) en boodschapjes gedaan. Lees: me uitgeleefd in de Hema Was alleen te laat terug, waardoor Eli wel had lopen brullen (wrs om eten), maar weer in slaap is gevallen. Morgen weer. Dan wel melk meenemen, want dan blijft hij 5 uur of zo. Rust!!

Vraagje: ik heb tot nu toe (morgen 8 wk) nog steeds Eli's teennagels niet hoeven knippen, behalve de grote teen een beetje, terwijl ik zo ongeveer een dagtaak heb aan zijn vingernagels... Is dit " normaal"/bekend (dat de teenagels niet/nauwelijks groeien?
Vraagje 2: Eli slaapt nu sinds een aantal dagen van 23.30u tot 6u. Kunnen we er nu vanuit gaan dat hij dit vol blijft houden, of kan hij opeens wel weer om nachtvoedingen gaan vragen (regeldagen uitgezonderd)?

[ Bericht 7% gewijzigd door DaviniaHR op 23-10-2007 15:49:15 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54110362
Volgens mij knipte ik pas mijn dochters teennagels toen ze al een maand of 8 was, die groeiden helemaal niet

Schrik inderdaad niet als hij toch gewoon weer komt 's nachts, dat kan altijd weer beginnen. (sorry voor de mededeling )
Variety is the spice of life
pi_54110927
Kaith is nu 11 1/2 maand maar heb ze nog nooit hoeven knippen alleen net als Nebelung de grote teen een beetje bijknippen maar vingernagels daarintegen die gaan hier ook twee keer per week en Davinia nu ligt hij nog stil maar straks houdgreepachtige taferelen!!!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:24:02 #255
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_54111176
Dank Mibos, zal me er ff verder in verdiepen!

Ik heb ook nog geen teennagels hoeven knippen.. nooit bij stil gestaan dat er zo'n verschil in zit, want z'n vingernagels groeien idd als een gek! (die ik niet meer knip trouwens.. ik had de twijfelachtige eer om als eerste in z'n vinger te knippen )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_54111733
Hier ook alleen maar vingernageltjes knippen.. Ongeveer 1 keer per week. teennagels zijn nog steeds kort genoeg.

Chris lijkt echt over te gaan naar 5 flesjes. Gisteren heeft hij overdag 4 flesjes gehad, en eentje tussendoor om te troosten van maar 60 ml. En eentje om 4 uur vannacht. (hadden hem wakker willen maken oom 11 uur, maar zijn laastste flesje van 20.30 was iets te kort op onze bedtijd, dus toch maar gaan slapen)
Vandaag zitten er ook nog maar 3 flesjes in. En hopelijk straks om 6 en 10 uur. En dan de nacht in. Eens kijken of het doorslapen dan echt gaat lukken..
Maar we zaten op 2 flesje per nacht, dus het is al heerlijk om maar 1 meer in een nacht te hebben, zodat we om de beurt een nacht kunnen doorslapen (lang leve de flesvoedingen
pi_54112829
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 14:46 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

P_iglet, jij hebt zulke leuke humor! Ook die opmerking (uit het bv-topic) "U eet uw broodje toch ook niet op de wc!" Ik zit iedere keer met een grote grijns op mijn gezicht als ik daar aan denk

Vraagje: ik heb tot nu toe (morgen 8 wk) nog steeds Eli's teennagels niet hoeven knippen, behalve de grote teen een beetje, terwijl ik zo ongeveer een dagtaak heb aan zijn vingernagels... Is dit " normaal"/bekend (dat de teenagels niet/nauwelijks groeien?
Dank je

Pepijn zijn teennagels ook nog nooit hoeven knippen.
Zijn vinger nagels daarentegen is hier ook bijna dagtaak
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:35:38 #258
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_54112953
Vingernagels knippen lijkt me nou zo eng!
Ik vijl ze, meerdere malen per week en Devin lijkt er geen probleem mee te hebben.
Zijn teennagels vijl ik ook af en toe, maar alleen als hij slaapt want die beentjes van hem liggen anders geen moment stil.

Okay, die Bumbo gaat er komen: meneer is zijn wipstoel nu echt zat.
Hij probeert er constant in te zitten, bukt voorover en bengelt over het gordeltje heen.
Ziet er zo leuk uit, maar hij raakt er zelf erg gefrustreerd van.
Ik zal wel even een foto plaatsen
.... met gevoel voor drama....
pi_54113918
Damian is nu 8 maanden en ik heb zijn teennagels nu een keer of 3 geknipt.
Vingernagels knippen is ook eng! Ik had eerst een gewoon rond schaartje speciaal voor babynagels dat ging prima maar na een maand of 4 /5 kon ik die niet meer gebruiken. Zijn nagels zijn te hard geworden. Nu heb ik echt zo'n knipper. Ik heb hem al 3 keer in zijn vel geknipt. En het arme mannetje maar zielig huilen en bloeden!
Maar gelukkig gaat het de laatste tijd wel goed, alleen goed oppassen dus en knippen bij licht waar je de nagels duidelijk bij ziet.

Chris op 5 flessen dat zou mooi zijn. En helemaal als hij dan doorslaapt! Ik hoop het voor je deepfreeze.
pi_54114112
Pffffff.... gisteren heeft mijn meisje ipv 1-7u geslapen van 21u tot 3u (was al hele namiddag wakker, misschien daarom?).
Sindsdien is het om zeep... al de hele dag verschrikkelijk aan het huilen, en dan heeft ze ook nog haar eerste prikjes gekregen vandaag.
Ik hoop dat het snel over is, heb haar een perdolan voor baby's (paracetamol) gegeven maar die brengt ook geen rust.
pi_54114177
Iksje misschien heeft ze last van de prikjes of is ze een slaapritme aan het zoeken?
Gewoon lekker troosten meer kan je niet doen als de paracetamol niet werkt.
Ik hoop dat het vanacht beter is voor jullie!
pi_54115985
Jet heeft peer op en ze vond het lekker !!

Iksje, ik denk dat ze last heeft van haar prikjes. iig succes!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:11:21 #263
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54118894
Lekker hoor Jet...

Mibos hoe is het bij jullie? Heb het een en ander wel gelezen, maar hoe doet die kleine schorpioen het verder?
En Mwana... van jou en Nune heb ik ook nog geen update gezien....
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:36:07 #264
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54121659
Jet! Peer is ook mjummmmmie!
Anna heeft vandaag olvarit potje bruine bonen met appeltjes op. Vond ze heerlijk. Het zat tot aan haar kruin!

Morgen eens tussentijds wegen op het cb. Ik ben benieuwd hoor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_54128120
Meike is ook dol op bruine bonen!! Haar favoriet!

Waarom ga je tussentijds wegen Memmel???
Denk je dat ze niet goed groeit?

Ik ga straks even met Meike naar de huisarts. Ze blijft maar hoesten, vooral snachts. Gisteravond was het helemaal bal, zo hoesten dat de fles weer mee kwam naar buiten. Ook wat bloed opgehoest.
Toen ze een uurtje lag te slapen werd ze compleet overstuur wakker, en ontroostbaar.
Ze heeft een uur lang keihard gehuild, en er kwam me toch een slijm vrij.
Het zit nu ook verder onderin de longetjes vast heb ik het idee.
Ze is overdag goed te pas, vrolijk en ondernemend, eet goed, maar het zit me toch niet lekker.
Er komt ook een tandje aan, misschien is het alles wel bij elkaar waar ze last van heeft.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_54128568
Chaca met het kleine schorpioentje gaat het weer prima hoor! Heeft even een zesde ziekte gehad waardoor ze met koorts aan het klooien was en in een groeispurtje zat (3cm in drie weken) en daarbij wat afviel maar inmiddels zie ik aan haar kleertjes dat ze weer bijkomt. Haar prikken hebben we even uitgesteld vanwege de koorts en nu is het 8 november. 1 dag na haar verjaardag (ahhh).

Verder staat ze los en stapt netjes aan de hand mee, kruipt drie knietjes en gaat dan op haar billen verder door de hele kamer heen, achter de poezen, de trap op als ze de kans krijgt, als papa buiten is bij de tuindeur keihard op het raam bonzen net zolang dat hij komt neuzen aan het raam, schommelen aan de boom in de tuin is het helemaal (grote boom en de schommel aan een tak). Als wij zeggen dank dan krijgen we wat ze in haar handjes heeft en zegt ze dan. Bah is een vieze broek en papa is tata en mama is mama en ze kletst met alles en iedereen de hele dag. Eten delen is ook iets wat ze nu doet. Heeft ze een rijstewafeltje dan neemt ze eerst zelf een hap en dan krijgen (teigetje, winnie en iejoor) ook allemaal en hapje. Wasmanden leeghalen als mama het vult en andersom. Blokjes in de blokkenemmer doen en er weer uitvissen en dan weer terug daar kan je zomaar een uur mee zoet zijn. En ze eet zelf. Mogen niet meer voeren. Maud heeft de eetvibe doorgestuurd naar hier...

En knuffelen staat niet meer in haar woordenboek het is echt geen knufdreumes maar dat vind ik niet zo heel erg. Enige moment dat ze lekker bij je zit is dat als ze 's avonds haar melkflesje krijgt voor het naar bed gaan. Verder is ze de hele dag op onderzoek uit en dat vind ik erg mooi om te zien. Hoe die ontwikkeling gaat en zo snel. Als ik terugkijk op dit jaar is het omgevlogen...

Hoe gaat het met Maud?
pi_54128592
Jet peer is ook lekker hoor!!

Meike ook al aan het hoesten. Hoor zoveel kindjes die ziek of onderweg zijn dat is zielig (afkloppen doet)...

Devin ook aan de bumbo...
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:00:23 #268
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_54128918
Zelf eten, kunnen ze dat hier niet even komen voordoen? (eten ook hoor) Lotte wil ook zelf, maar met smeerkaas is dat niet zo handig. Daarbij moeten we haar ook behoorlijk afleiden om al het eten er in te krijgen. Wil ze neit emer dan lukt eht ook echt niet. Het is niet zon grote eetster.
Lotte staat ook los, soms. En een keer heeft ze al een stapje los gedaan. Ze zegt aap, als ze de aap ziet. Ze geeft en neemt ook! En gooit op de grond wat ze niet meer wil.
En nu raakt ze gefrustreed, het deurtje van het huisje wil niet meer open, ahhhh

Gister keek ze in haar map, daar mag ze in bladeren en zitten o.a foto's van haarzelf in. Ze kijkt, wijst naar de foto, en dan naar zichzelf. Dat is toch nog een beetje te vroeg, het besef van dat zij dat zelf is?

Oh en ze kan de muziektv zelf opwinden!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:01:44 #269
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54128944
Wat heerlijk om te lezen hoe gelijk die meiden (incl. Lotte) met elkaar op gaan. Papa is hier wel papa en mama is mamamamama. Eten wil ze wel zelf, maar krijgt ze niet echt de kans toe, de pap in d'r haren vind ik toch net niet de goede plek.

De trap heeft ze inmiddels ook ontdekt en ze kruipt Fleur eruit als die loopt. Ze staat inderdaad ook los en stapt langs alles af. Ze wil wel met je mee lopen, maar doordat het niet snel genoeg gaat, laat ze zich zakken en sprint er op d'r knietjes weer vandoor.

Het kletsen doet ze ook. Hele verhalen horen we hier en als je dan reageert is het helemaal geweldig. Kroelen gebeurt hier wel nog steeds lekker vaak en vooral ook heel spontaandeed d'r zus niet toen die zo oud was. Dan komt ze naar je toe en omhelst je geeft je een openmondkus en ziet dan weer wat nieuws dat meer aandacht verdiend. De box is een veilige haven waar ze graag de dingen onderzoekt, maar als ze het zat is dan hoor je het ook. Haar stralende koppie als ze je ziet is met geen pen te beschrijven, maar zo open en warm, om van te smelten.

Meike hopelijk is het allemaal goed. Vind het toch een beetje eng klinken.
pi_54129101
ik80 vraag het even aan Maud die heeft de vibe doorgegeven hier...

Kaith had de slag ineens te pakken met eten dus hou de moed erin! Kaith zit in de fietskar en twee keer per week fietsen we dan heen en weer naar mijn ouders en nu sinds kort begint ze ook gewaar te worden van dingen om zich heen dus het zou best kunnen dat ze zichzelf herkent Ik80.

Als wij een video terugkijken waar Kaith opstaat wordt ze helemaal hyper maar of dat nou komt omdat ze zichzelf ziet of dat ze zichzelf hoort daar ben ik nog niet achter.

Gisteren moesten we naar de kinderarts voor de EDS van haar en daar kroop ook een jochie van anderhalf ongeveer in de rondte en die ziet kaith en geeft haar in zijn enthousiasme bijna een mep en doet brrrrrtt naar haar en madam kijkt hem echt heel boos aan en doet keihard brrrrtttt terug met de lippen helemaal naar buiten gedraaid. Wij lagen echt dubbel en de moeder van dat manneke nog zeggen tegen hem van dat mag niet. Maar ze laat het kaas niet van haar brood eten in elk geval...
pi_54129183
Hier wordt de box alleen 's middags gebruikt want in de morgen is het gillen dan moet ze haar energie kwijt lijkt het wel en als we visite hebben dan is de box ook echt haar huisje. Ze hoeft niet zo nodig bij iedereen op schoot of te knuffelen (in het begin is het allemaal wel goed maar als ze moe is of dorst/honger heeft) zet haar dan in de box dan is het goed. Speelgoed en knuffeltje erbij en voor haar is het dan feest.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 10:58:42 #272
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54130104
Hier eigenlijk dezelfde verhalen... Brent wil en snapt meer dan ie kan en dat frustreert hem nogal eens. Verder ontwikkeld zijn karakter zich ook met enorme sprongen en zit hij nu volgens mij in een ' '- en boehoehoe-periode. Echt op alles wat hem niet aan staat laat hij zijn lip hangen. Traantjes moet ie er echt uit persen en meestal lukt dat niet eens want dan is hij al weer ergens anders mee bezig...
Maar echt wat een donderstraal dat nu al aan het worden is... Ik zie gewoon aan de achterkant dat ie een grijns heeft terwijl hij echt superrap met alle alarmbellen aan naar de brokjes vande hond kruipt (mooi, dat het nog zo voorspelbaar is )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54130155
Rock hier is het af en toe een sprint naar de kattenbrokjes haha. O ja en kaith is erachter dat grond niet smaakt. En boos dat ze was toen ik haar mondje leegmaakte maar hele vieze gezichtjes trekken
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:23:26 #274
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_54130662
He Meike, doe je wel voorzichtig? Anna snottert en hoest ook weer alsof het een lieve lust is hoor. Die lijkt wel permanent verkouden sinds ze op het KDV zit.

Ik was gewoon benieuwd hoeveel Anna woog en ik had de indruk dat ze een groeispurtje had gemaakt. En dat klopte. 67 cm en 7640 gram. Haar lengte is echt een stijle curve omhoog. En het gewicht is prima. Nu heb ik gewoon van elke maand gegevens in plaats van dat ik nu 2 maanden zou moeten wachten.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:57:05 #275
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_54131459
De box is eigenlijk alleen in gebruik als mama naar de wc moet/moet koken (en er is niemand anders), verder zit ze er weinig in. Ze kruipt ook liever hoor.

De omgeving vindt Lotte ook al heel leuk, vooral dieren en andere kindjes!
We gaan regelmatig de eendjes voeren, op zoek naar koeien. Tegen alle grote dieren zegt ze boe hahahaha
pi_54134840
Oke oke ik ben er ook eentje .... een overbezorgde moeder

Meike heeft een virusje te pakken, wat uit zichzelf weer weg moet gaan. De longetjes waren schoon, en ook de oortjes zagen er prima uit.
"dus nu is mama ook weer gerustgesteld" zei de huisarts.....(oftewel, daar heb je er weer eentje die mijn tijd loopt te verklooien )

Maar goed ik ben wel gerustgesteld, hoop maar dat het snel over gaat.

Mooi Memmel dat Anna zo goed groeit, ze gaat echt hard!!!

Leuk die stapjes en woordjes van Lotte en Maud, super lijkt me dat!
(hoewel, Meike kruipt nu dan, ze wordt ineens wel heel groot hoor, waar is dat kleine babietje van 8 maand geleden gebleven?)
pi_54135109
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oke oke ik ben er ook eentje .... een overbezorgde moeder

Meike heeft een virusje te pakken, wat uit zichzelf weer weg moet gaan. De longetjes waren schoon, en ook de oortjes zagen er prima uit.
"dus nu is mama ook weer gerustgesteld" zei de huisarts.....(oftewel, daar heb je er weer eentje die mijn tijd loopt te verklooien )
Ach Karin trek je e rniks van aan. Mijn dokter zei een keer toen ik ook voor niks kwam: Heb liever dat je 10 keer voor niks komt dan 1 keer te laat
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 14:47:26 #278
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54135205
Precies. Ben blij dat het maar een 'virusje' is. Meikemuppetie <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54135367
Brentepentie hihi, lekker ventie

Ben ook blij hoor, hoop alleen wel dat het snel over is, want tis niks zo
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2007 @ 15:55:44 #280
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_54136721
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar echt wat een donderstraal dat nu al aan het worden is... Ik zie gewoon aan de achterkant dat ie een grijns heeft terwijl hij echt superrap met alle alarmbellen aan naar de brokjes vande hond kruipt (mooi, dat het nog zo voorspelbaar is )
Hoe herkenbaar. Milo doet dat ook (met de kattenbrokjes en het water) en soms zijn we nét te laat en ligt alles over de vloer
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_54136772
Ach Karin, beter een keer voor niks gaan hoor. Ik vond het zelf ook verontrustend klinken maar gelukkig niks ergs dus.

Leuk al die kindjes die losstaan.

Damian kletst de laatste dagen echt de oren van mijn kop af, het houdt niet op.
Af en toe begint het ergens op te lijken. Hij is echt aan het oefenen. Jajajaja, njeenjeenjee, pfwawa, mwamwama.
Nu even een probleem hier. Ik weet echt even niet zo goed wat ik moet doen.
Damian heeft rond 12 uur een boterham gegeten, normaal gaat dat altijd goed.. maar nu plakt er een heel stuk brood aan zijn gehemelte en het zit echt muurvast. Ik heb er al een heel stuk uitgepeuterd maar het laatste stuk wil niet. Heb al geprobeerd een flesje te geven in de hoop dat het dan zou wegspoelen maar dat werkt ook niet. Meneer heeft vanaf 12 uur niet echt geslapen terwijl hij normaal van 12 tot half 4 ligt te slapen omdat dat stukje brood dus vastzit. Hij kan nu niet op zijn speentje sabbelen want dan ploeft het eruit. En eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje gevaarlijk om hem nu alleen in zijn bedje te leggen. Straks stikt hij in dat stukje.
Iemand tips?
pi_54136843
Ik zou ook denken losweken, maar dat is dus niet gelukt met de fles... .
Dat brood zo kan plakken zeg... Zou het niet vanzelf een beetje "oplossen" zeg maar door het speeksel? Maar dat kost van vast ook best wat tijd, anders was het nu al los geweest... Lastig, ik weet het niet appelsap. Sterkte/succes!
Fake it till you make it...
pi_54137112
Mja, ik had dat ook gehoopt Nijna.. maar het zit er nog steeds.
Ik ga hem nu een groentenhap geven, misschien helpt dat wel.

Iksje hoe is het nu met Liande?
  woensdag 24 oktober 2007 @ 16:20:49 #284
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54137283
Weet je zeker dat het brood is, Appelsap?
Die kleintjes willen ook wel eens gewoon een wit stuk gehemelte hebben en in die halve blik die je in het mondje mag werpen wil het dan wel eens voedsel lijken.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 16:23:14 #285
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_54137341
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:57 schreef appelsap het volgende:
Nu even een probleem hier. Ik weet echt even niet zo goed wat ik moet doen.
Damian heeft rond 12 uur een boterham gegeten, normaal gaat dat altijd goed.. maar nu plakt er een heel stuk brood aan zijn gehemelte en het zit echt muurvast. Ik heb er al een heel stuk uitgepeuterd maar het laatste stuk wil niet. Heb al geprobeerd een flesje te geven in de hoop dat het dan zou wegspoelen maar dat werkt ook niet. Meneer heeft vanaf 12 uur niet echt geslapen terwijl hij normaal van 12 tot half 4 ligt te slapen omdat dat stukje brood dus vastzit. Hij kan nu niet op zijn speentje sabbelen want dan ploeft het eruit. En eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje gevaarlijk om hem nu alleen in zijn bedje te leggen. Straks stikt hij in dat stukje.
Iemand tips?
Nagel er onder? Met de achterkant van een stuk bestek loskrabben? Tandenborstel met stugge haren gebruiken (misschien is dat wel een goede suggestie?)
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_54137473
E.T, ik heb met mijn vinger gevoeld en het is echt brood.
Ga het even met een tandenborstel proberen, vind het toch wat eng om het gewoon te laten zitten.
Bedankt Flash daar had ik zelf nog niet aan gedacht!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 16:30:51 #287
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54137537
succes!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54137702
Nou het is eruit dankzij de tandenborstel!
Het was echt een heel plakkaat brood. Ik denk dat hij het gewoon heeft opgespaard.
Morgen met de boterham geven maar eens goed opletten.
pi_54143769
Fijn dat het gelukt is appelsap!
Fake it till you make it...
pi_54145632
jeetje appelsap! wat een verhaal

Maar goed dat het eruit is nu

En dat geklets....heerlijk!!
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 10:58:21 #291
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_54154960
Appelsap wat fijn dat het toch met de tandenborstel gelukt is!
Meteen een goede tip * Slaapmeisje op harde schijf opslaat
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:50:03 #292
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_54156010
Waar zou het vrouwelijke geslacht zijn zonder de praktische adviezen van de mannen
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:02:23 #293
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_54156284
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:50 schreef _Flash_ het volgende:
Waar zou het vrouwelijke geslacht zijn zonder de praktische adviezen van de mannen

Fijn dat het is gelukt, Appelsap!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_54156556
Appelsap, wat fijn dat die tandenborstel werkte. Kan hij weer rustig verder babbelen

Hier hebben we een meneer op 5 flesje gekregen..
Alleen nu ook nog op fatsoenlijke tijden.. Gisteren was het 5.00-9.15-13.00-16.30, en daarna was het wachten.. We hadden verwacht dat hij voor middernacht nog wel zou komen. Maar we waren alvast ons bed ingekropen en in slaap gevallen, met in ons achterhoofd: "Chris maakt ons straks wel wakker". Nou mooi niet dus. _FlasH_ en ik waren rond kwart voor 4 wakker, en kwamen tot de ontdekking dat Chris nog steeds geen voeding had gehad, maar nog lekker sliep. Dus heb hem toen alsnog maar een flesje gegeven.
Hij heeft ruim 11 uur tussen de voedingen gelaten! En nog meer als ik hem niet wakker had gemaakt..
Vandaag is het nu om 3.45-7.30-11.15. Hopelijk dan rond 15.00 en ergens in de avond eentje. En daarna nog eens 11 uur slaap
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:20:34 #295
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_54156701
Zou mooi zijn
Hier op het werk al opgeschept over onze slaapkoppie.
pi_54158750
Wow, en ik al tevreden zijn met 6-7 u tussen de voedingen (Liande krijgt wel BV)... maar 11u lijkt me ook wel heel lang voor zo'n kleintje, niet?

Hier hebben we ondertussen weer een tevreden meisje... ze heeft de dag van haar prikjes twee paracetamol gekregen, die uiteindelijk toch wel rust brachten. Gisteren nog even jammeren maar ze is weer terug de oude!

*slaat tip met tandenborstel ook op

Karin, beterschap voor Meike! (beter een keertje te vaak naar de dokter, ik zou ook gegaan zijn naar hoe je het omschreef)
pi_54158879
Ow ja, laten jullie kleintjes ook zo'n luide windjes? Mijn schoonmoeder noemt het 'alsof er een volwassen vent naast je staat'
Ik hoor ze nu tot hier (toch 4 meter afstand-door pamper, kruippakje en dekentje) dus ze zijn wel behoorlijk luid.
Ik probeer haar na elke voeding te laten boeren maar blijkbaar houdt ze toch behoorlijk veel lucht binnen...

[ Bericht 5% gewijzigd door Iksje op 25-10-2007 14:27:17 ]
pi_54159291
Fijn dat Liande weer happy is..

Wij waren ook wel verbaasd hoor. We hadden hem ook nog kunnen laten slapen, maar dat werd ons ook iets te gortig. Maar heel vlug heeft hij ook niet gedronken. Hij leek ook niet super hongerig, maar ook niet suf ofzo.
Gelukkig is Chris een stevig kereltje voor zijn leeftijd (6kg bij 2mnd+1dg). Dus heeft wel iets reserve.
Maar hij krijgt vanavond wel een avondflesje voordat wij ons nest ingaan..
Vorige week was het ook nog 6 a 7 voedingen per etmaal, waarvan 1 a 2 in de nacht. Ook niet meer dan 7 uur. Alleen sinds het weekend bij mijn ouders is het in een keer doorgeslagen naar 5.

Hier ook een windjesmachine. Soms zelfs een beetje pijnlijk. En soms ook best hard. Ondanks boertjes(ook van volwassen vent). Zolang hij bij af en toe een kreuntje om een windje blijft, dan vind ik het wel goed. Als ze maar niet continu last hebben ervan...
pi_54159808
Deepfreeze en Iksje hier een doorslapertje vanaf de eerste nacht. 20.00 naar bed en 8.00 of later wakker en tegenwoordig krijgt ze dan pap en slaapt meteen weer verder tot 10.30 ongeveer. Daarna slaapt ze wel helemaal niet meer overdag maar goed ze is dan ook bijna een jaar. Oja en Kaith was ook 8 pond dus hoefde wij ook niet voor de laatste fles wakker te maken. Anders zou ze zelf wel komen en ze is nooit gekomen en wij vonden dat ook niet zo heel erg... DF hoop dat hij het erin houd hoor!!!
pi_54159895
Ik zo eerst bijlezen,maar jullie zijn echt niet bij te houden

Vandaag voor de tweede test naar het zkh geweest. Het ging erg goed, KA had haar nog even gezien en er was niks aan de hand zitten we in de auto om weg te rijden, spugen ..... Vooralsnog weten we natuurlijk niet wat ze heeft gehad, maar het wijst erop dat ze nu een voeding met koemelk-eiwit heeft gehad
Ze is ( nog ) niet zo ziek als in het begin, maar we houden ze goed in de gaten!
1 november voor de uitslag! Ben heel benieuwd!!

En zojuist heeft ze alles er uitgegooid ik heb een flashback , maar gelukkig is ons Jetje erg vrolijk en ligt vrolijk te lachen! deze mama is meer dan trots

[ Bericht 21% gewijzigd door Beaker op 25-10-2007 15:31:09 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')