P_iglet, jij hebt zulke leuke humor!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:59 schreef p_iglet het volgende:
[..]
...
Verder zeg ik meestal niet dat hij niet doorslaapt, maar formuleer het anders. Ja hij slaapt prima door, van ongeveer 22.00-8.00, alleen wil hij wel tussendoor graag nog 2x een hapje eten.
Dank jequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:46 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
P_iglet, jij hebt zulke leuke humor!Ook die opmerking (uit het bv-topic) "U eet uw broodje toch ook niet op de wc!" Ik zit iedere keer met een grote grijns op mijn gezicht als ik daar aan denk
Vraagje: ik heb tot nu toe (morgen 8 wk) nog steeds Eli's teennagels niet hoeven knippen, behalve de grote teen een beetje, terwijl ik zo ongeveer een dagtaak heb aan zijn vingernagels... Is dit " normaal"/bekend (dat de teenagels niet/nauwelijks groeien?
Ach Karin trek je e rniks van aan. Mijn dokter zei een keer toen ik ook voor niks kwam: Heb liever dat je 10 keer voor niks komt dan 1 keer te laatquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oke oke ik ben er ook eentje.... een overbezorgde moeder
![]()
Meike heeft een virusje te pakken, wat uit zichzelf weer weg moet gaan. De longetjes waren schoon, en ook de oortjes zagen er prima uit.
"dus nu is mama ook weer gerustgesteld" zei de huisarts.....(oftewel, daar heb je er weer eentje die mijn tijd loopt te verklooien)
Hoe herkenbaar. Milo doet dat ook (met de kattenbrokjes en het water) en soms zijn we nét te laat en ligt alles over de vloerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar echt wat een donderstraal dat nu al aan het worden is... Ik zie gewoon aan de achterkant dat ie een grijns heeft terwijl hij echt superrap met alle alarmbellen aan naar de brokjes vande hond kruipt (mooi, dat het nog zo voorspelbaar is)
Nagel er onder? Met de achterkant van een stuk bestek loskrabben? Tandenborstel met stugge haren gebruiken (misschien is dat wel een goede suggestie?)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:57 schreef appelsap het volgende:
Nu even een probleem hier. Ik weet echt even niet zo goed wat ik moet doen.
Damian heeft rond 12 uur een boterham gegeten, normaal gaat dat altijd goed.. maar nu plakt er een heel stuk brood aan zijn gehemelte en het zit echt muurvast. Ik heb er al een heel stuk uitgepeuterd maar het laatste stuk wil niet. Heb al geprobeerd een flesje te geven in de hoop dat het dan zou wegspoelen maar dat werkt ook niet. Meneer heeft vanaf 12 uur niet echt geslapen terwijl hij normaal van 12 tot half 4 ligt te slapen omdat dat stukje brood dus vastzit. Hij kan nu niet op zijn speentje sabbelen want dan ploeft het eruit.En eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje gevaarlijk om hem nu alleen in zijn bedje te leggen. Straks stikt hij in dat stukje.
Iemand tips?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:50 schreef _Flash_ het volgende:
Waar zou het vrouwelijke geslacht zijn zonder de praktische adviezen van de mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |