abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:34:39 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53831568
Vervolg van: Het grote kleine babietjes topic deel 123

Babietjes:

01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van RockabeIIa
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
12 november 2006: Renzo, zoon van sweaty
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
30 decem ber 2006: Senni, dochter van oYo
4 januari 2007: Charlie Livina, dochter van pinkelmeisje
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
14 februari 2007: Jayden Milan, zoon van Fendy en Awakie
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
25 februari 2007: Elise Laetitia, dochter van Sidney en Watje5
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Joaquin, zoon van Chanell
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby\'s***

er was nog geen nieuw deeltje geopend dacht ik
Anders mik hem maar weer dicht...

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 25-10-2007 09:16:24 ]
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:34:57 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53831575
Thies en Moonah, ik ga jullie gelijk bij het volgende lijstje plakken.
pi_53831832
En toen stonden er nog maar 3 boven Kaith en Lotte. Ik vind het zo snel gaan...

Kaith was trouwens zo gezellig vanmorgen dat ze weer naar bed is en meteen is gaan slapen! Ze slaapt de laatste dagen maar een uurtje per dag en dat gaat haar nu opbreken vandaag geloof ik. Ze was om acht uur wakker en lag er om negen uur al weer in. Even een dagje bijslapen zal haar goed doen... O en ze heeft anderhalve kies.

Ze staat trouwens helemaal los en kan staand rozijntjes eten uit een bakje Ze heeft ontdekt dat het wel handig is...

[ Bericht 44% gewijzigd door Mibos op 10-10-2007 09:53:56 ]
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_53831841
Jeumig zeg, Meike staat al gewoon in het midden!!! OMG wat gaat dat snel
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_53831877
Haha Karin net wat ik postte tegelijkertijd...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:12:34 #6
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53832414
Wat gaat dit hard. Dag Moonah en Thies! Veel plezier op je verjaardag en bedankt aan je mama voor alle goede raad en tips!!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_53832473
Moonah, van harte met je zoon. dat het maar een mooie dag mag zijn, een voorbode op een geweldig nieuw jaar. Ik hoop ook dat de gedachten aan vorig-jaar-om-deze-tijd je helpen. Jullie thies is 1!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_53832754
Bedankt voor de felicitaties!
Wij gaan lekker feestvieren vandaag!
Gisteravond de slingers en ballonnen opgehangen, dát is leuk om te doen voor je kind!
Vanochtend zingen en cadeautjes op bed. Oooh, mensen, het voelt geweldig als je kind één wordt!
De babietjes hier blijf ik wel volgen hoor, maar op een afstandje. Het is allemaal niet meer bij te houden, maar dat snappen jullie vast!
Tot snel Fons, Maud, Brent, Kaith, en tot wat minder snel Dean!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53834615
Thies van harte
Jeetje wat gaat het toch snel allemaal !!

Vorige week vrijdag met Jet terug geweest bij KA en donderdag 18 en donderdag 25 oktober gaat ze voor een dagopname naar het ziekenhuis en gaan ze haar testen
Ik zie er heel erg tegen op, vind het zo zielig!
De arts en wijzelf weten niet wat voor melk ze krijgt, het zit namelijk ik witte zakjes zonder iets erop.

Vandaag zijn we alle twee ziekjes en lui ik ben niet gaan werken .....

Jet pakt met haar voeten de beestjes van haar mobiel die boven haar hangt!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:49:00 #10
19529 Fendy
True Spirit
pi_53836334
Nieuw topic .

Jayden rommelt ook nog steeds met zijn hoestje en niezen. Soms niest hij heel vaak achter elkaar, maar hij moet er altijd wel om lachen. Psjj...Psjj...Psjjj en dan zo'n glimlach

Hij kan ook al een beetje staan, als hij op zijn rug ligt en je pakt zijn handjes vast om hem te laten zitten, strekt meneer gewoon zijn beentjes tot hij rechtop staat

Morgen weer naar het CB, ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is dit keer, zpndag is hij precies 8 maanden...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_53839058
Wat naar voor Jet zeg, twee daagjes ziekenhuis. Maar gelukkig mag ze 's avonds mee naar huis om helemaal plat geknuffeld te worden door papa en mama! En hopelijk heeft het resultaat..

Wij mogen morgen ook naar het CB. Voor de eerste prikjes
Zonet bij de VK (voor eindgesprek) had Chris zijn speen vast en stak deze in zijn mond.. Helaas had hij hem vast bij het mondgedeeltje, en stad het "oortje" in zijn mond. Maar het begin is er
Hij probeert ook zijn eigen vingers soms op te eten. Alleen heeft hij nog niet door dat het handiger is dat je dan ook je vinger/duim uitsteekt, want anders moet hele knuisje erin voor wat resultaat..
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 14:44:52 #12
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_53839173
Wat gaat het snel hier in dit topic. Logisch, want ook Milo is alweer ruim 8 maanden oud en ontwikkelt zich razendsnel. Het liefst wil Milo staan. Hij trekt zich overal aan op en stapt al langs de tafel en de bank en de rand van de box. Kruipen/tijgeren gaat steeds sneller en ik moet hem nu nog meer in de gaten houden als hij op pad gaat. Wel vreemd is dat Milo nu al zelf kan gaan staan, maar niet zelf kan gaan zitten. Vanuit staande positie lukt het wel eens, maar niet vanuit liggende positie. Staan is natuurlijk ook veeel leuker O ja, en onze man heeft nu twee echte ondertandjes. Het staat erg schattig

Wat zielig voor Jet (maar volgens mij nog meer voor jou) dat ze een dagopname heeft. Jet zal het vast heel goed doen, ze is gewoon superstoer. Ik ben wel erg benieuwd wat er uit de testen komt Beaker
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:55:58 #13
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53839443
He Beaker, kusje voor Jet. En ook voor jou, want jij zit er waarschijnlijk meer mee dan je kleine meid.

Anna is nu haar stem aan het ontdekken. Met een gezicht van: letten jullie allemaal even op, zet ze volop kracht en stoot ze haar krieieieieieieieieieieiieeieiei er keihard uit. En steeds harder he! En ook spuugt ze nu in het kader van 'hoor mij eens bezig zijn': pfffffrtttt. Dat is lachen, tenzij ze net een hap wortel opheeft en een wit shirt aanheeft. Dan is het minder. Maar als ik haar zo door die babyfoon hoor brabbelen, word ik helemaal verliefd!

Nou, ik wacht op een oproep van het ziekenhuis om een weefselbrugje te klieven. Waarschijnlijk toch een hechting die is open gesprongen en verkeerd is dichtgegroeid. Balen, want ik moet gewoon een operatie ondergaan. Daar zie ik wel tegen op.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_53839477
Die prikjes zijn zo zielig Jet heeft gisteren voorlopig haar laatste 2 weer even gehad! Vandaag ligt ze dan ook alleen maar te slapen
Jet wil zitten, zitten, zitten het is echt geen gezicht! Ze doet vanalles om maar te kunnen zitten, maar dat gaat natuurlijk niet zonder moeders hulp

Milo alweer 8 maanden ik wil helemaal niet dat het zo snel gaat ....

memmel wat leuk dat Anna zo aanwezig is! Leuk is dat geklets Succes met afwachten voor de uitslag van het ziekenhuis? ( ik heb even gemist waar het over gaat )
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 10 oktober 2007 @ 15:48:51 #15
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_53840707
Oh er staan er idd nog maar een paar boven kath en Lot, dat gaat echt zoo snel!
Kaith los staan, kanp hoor, Lotte probeert het hier ook af en toe en ook wel eens per ongeluk)
Ze kan aap zeggen (en de knuffel pakker die daarbij hoort!

hier zijn er drie kiezen aan het doorbreken, er zijn al wat puntjes uit, nu de rest nog.
Alleen eten, pffffff moet dat dan? ja lekkere hapjes wil ik wel (ontbijtkoek, krentenbol, koekje, eierkoek mmmmm) maar de rest nee dat hoef ik even niet.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 16:07:57 #16
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53841169
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:25 schreef Moonah het volgende:
Tot snel Fons, Maud, Brent, Kaith, en tot wat minder snel Dean!
Lieve Moon (en PM en BM eigenlijk ook),

Zowel naar Thies als naar Simon (en Fonske maar die is nog laaaaaaaaaang niet jarig!) had ik heel graag een echte kaart gestuurd. Een postje op het net is zo weinig als je 'echte' gevoelens hebt...

Het was zo'n spannende tijd vorig jaar, de 1 na de ander kreeg ipv een 'echte' buik een 'echt' kindje... En van de paar mensen in de weekjes voor ik zelf bevallen ging, staan die laatste3 me zo goed bij. De nachtelijke escapades, het meeleven naar de bevalling toe en de eerste keertjes weer op fok zijn als mama... spreken over je kindje en over hoe jij dingetjes aanpakt. Grappig ook dat we alle 4 BV-mama's zijn (geweest).

En die kindjes... ze zijn al weer 1 jaar oud en echte mannetjes geworden, hebben een eigen willetje, kunnen al van alles en maken ons elke dag aan het lachen...

Zo bijzonder dat je hetzelfde meemaakt en het eigenlijk ook wel weet van elkaar.
Bedankt daarvoor!

Een hele fijne verjaardag Thies! En tot gauw in het dreumestopic!
Dag dag Simon!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53841392
Ik80 dit jaar is echt voorbij gevlogen hier!!!

Eten gaat hier echt heel goed en als snoepje zijn hier rozijntjes favoriet. Zomaar 10 rozijntjes in een flessendop en ze is er helemaal zoet mee. Drinken gaat ook prima maar geen flessen meer dat is zo baby-achtig... Alleen in de ochtend lekker bij mama op bed dan wil ze nog een fles maar verders niet meer. Best lastig want madam blieft ook geen tuit/rietjesbeker dus een klein bekertje en een theedoek en madammeke drinkt.

Kaith heeft vandaag iets nieuws. Zit zit met haar kammetje haar haartjes te kammen. Echt geen gezicht en haar staartjes worden uit haar haartjes gekamd op haar manier hihihi...
pi_53841588
Wat Rocka zegt...

Zij verwoordt wat ik bedoel en ik merk ook dat ik dit topic begin te ontgroeien met Kaith. Ze is al een van de grote kleine babietjes hier. Voor alle mama's met hele kleine beebs geniet ervan want het eerste jaar is voorbij eer je het door hebt...
pi_53841589
...
pi_53841613
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:28 schreef Mibos het volgende:

dubbel
Help Fok doet raar bij mij... Sorry voor de mislukte/dubbele post...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 17:13:17 #21
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_53842475
Haartjes kammen, herkenbaar! Doet Lotte ook, maar ze krijgt hem alleen als we aan eht verschonen/verkleden zijn.
En idd melk drinken is voor baby's, Lotte drinkt er ook nog maar 1. Hier zijn eierkoeken erg lekker, en ookn ontbijtkoek hmmmmm

Geef jij ook extra vit. d Mibos?
pi_53842753
2 druppels in de morgen na het verschonen... Meer voor de extra dan voor het nodige zeg maar! Op het CB zeiden ze het dus doen we het nog gewoon.

Ik krijg 's ochtends de kans niet om staartjes in te doen dus doe ik het altijd beneden als ze naast me zit met een speeltje of een boterham. Kaith is altijd erg bewegelijk en zit/ligt/staat geen tel stil. Dus met een boterham of speeltje naast me op de bank dan krijgt ze pas staartjes hihihi...

Gisteravond heeft ze macaroni gegeten en de kinderstoel, de grond en papa ook meteen...
pi_53846733
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:07 schreef RockabeIIa het volgende:

Zo bijzonder dat je hetzelfde meemaakt en het eigenlijk ook wel weet van elkaar.
Lieve Rocka!
Wat een mooie post van je! Je zegt het helemaal goed.
"De vier grote mannen".... Ze worden echt groot nu...
Ooit moet het er toch van komen dat we en ze elkaar echt gaan ontmoeten. Dat gaat vast eens lukken, we zijn pas een jaar onderweg.

En nu ga ik even updaten in het dreumes topic.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:26:17 #24
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53846819
Rocka (<--- serieus bedoelde emo) wat mooi geschreven en inderdaad de spijker op de kop!
Ik ben het met Moonah eens, ergens tussen het oosten en brugge moet toch een leuke locatie te vinden zijn waar de mannen eens samenkomen??
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53847034
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:26 schreef PM-girl het volgende:
Rocka (<--- serieus bedoelde emo) wat mooi geschreven en inderdaad de spijker op de kop!
Ik ben het met Moonah eens, ergens tussen het oosten en brugge moet toch een leuke locatie te vinden zijn waar de mannen én hun mama's!!eens samenkomen??
Ehm... Den Bosch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')