Ik verhoog de verwachting met een natte broek.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:51 schreef Clank het volgende:
Dennis laat straks tijdens de ontslagronde zien dat hij een echte vent is... ik verwacht dat hij in huilen uitbarst of eventueel van de zenuwen over de tafel kotst.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:51 schreef Clank het volgende:
Dennis laat straks tijdens de ontslagronde zien dat hij een echte vent is... ik verwacht dat hij in huilen uitbarst of eventueel van de zenuwen over de tafel kotst.
Als we hem nu ff vlug voor DGK neerzetten, dan staat Dennis er morgen nog.........en anders overmorgen, zeker weten, 100%, sowiesoquote:
Hij gooit zijn drankjes lekker snel naar binnen, kotsen doet hij sowieso.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:51 schreef Clank het volgende:
Totaal anders dan Jaap. Die kon het geen reet meer schelen. Mocht ie blijven zal er niets veranderen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
Herlijk zo'n snelle COS![]()
Het is toch wel tekenend dat Dennix in de slaapkamer met zijn voetbal loopt te spelen ipv zich aan te sluiten bij de groep.
Hij is ALTIJD zenuwachtig als er wat met hem te gebeuren staat in dat hok.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
Dan loop je daar met een glas in je hand met een bal te spelen... in de slaapkamer...
Neuh.. dan ben je echt niet zenuwachtig![]()
![]()
Die arme jongen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
Dan loop je daar met een glas in je hand met een bal te spelen... in de slaapkamer...
Neuh.. dan ben je echt niet zenuwachtig![]()
![]()
Precies en met liefde...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:53 schreef Vandaag... het volgende:
Een naamtopic, verdient door volharding![]()
Misschien gaat hij er vanuit dat Ricardo het script nog wel weetquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:53 schreef Clank het volgende:
Dennis vraagt nu zo'n beetje aan Ricardo zijn tekst voor het praatje na de ontslagronde.... tssss
Ik verwacht dat 0% z'n ontslagronde-praatje een memorabele wordt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:53 schreef Clank het volgende:
Dennis vraagt nu zo'n beetje aan Ricardo zijn tekst voor het praatje na de ontslagronde.... tssss
Echt wel. Jammer dat hij nu niet hiet kan zijn .quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:53 schreef Vandaag... het volgende:
Een naamtopic, verdient door volharding![]()
Ben niet zo van de acties. Maar deze is wel briljant. Als hij er in blijft...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Als we hem nu ff vlug voor DGK neerzetten, dan staat Dennis er morgen nog.........en anders overmorgen, zeker weten, 100%, sowieso![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
En nou loopt ie al te roken ook?? Sinds wanneer rookt Dennis?? (in de slaapkamer nota bene)
Deze werken prima bij mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:54 schreef Taurus het volgende:
Heeft iemand heeeeeeele goede streams ergens of haperen ze overal? Minder dan eerst, maar nog steeds af en toe?![]()
Waar doen de streams het goed?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:55 schreef Mokum020 het volgende:
De streams doen het goed!![]()
FOK ook!![]()
dat zegt nooit iemand....![]()
Je kunt er zo een rapje van maken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:55 schreef Mokum020 het volgende:
FOK ook!![]()
Ik heb hem werkelijk nog nooit zien roken en ik mute hem alleen maar en zet de streams niet op stop.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:55 schreef misslady83 het volgende:
[..]
het is toch een roker?
was een tijdje gestopt/geminderd geloof ik zag m ook al een tijd niet roken....
Hij gaat zoasl hij gekomen is. ´t was nix en het is nixquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:55 schreef KimiK het volgende:
0% heeft volgens mij dezelfde kleding aan als toen hij erin kwam
Ik ook niet, dit is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb hem werkelijk nog nooit zien roken en ik mute hem alleen maar en zet de streams niet op stop.
Echt niet, streams zijn ruk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:55 schreef Mokum020 het volgende:
FOK ook!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |