Nee, ik bedoel een plaats met de naam Denemarkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:35 schreef hhhpsycho het volgende:
bedoel je groenland??
goedemorgen btw
Ja, in welke provincie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:42 schreef rdanjel het volgende:
nederland
nee, iets hoger. Geef jezelf maar een punt, want het lijkt me duidelijk wat het antwoord nu is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:50 schreef krapula het volgende:
drenthe
groningen is goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:01 schreef rdanjel het volgende:
[..]
Zal wel groningen zijn, wil je ook de stad er naast hebben?
dacht ik eerst ook, maar het is foutquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:16 schreef hhhpsycho het volgende:
hawaii
Niet opzoeken he, toekomstige vrouw van mijquote:
hmmmm dat had iets te maken met één van onze kolonien geloof ik en die swazi die daar toen huis hield waarvan ik even niet op de naam kan komen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:35 schreef Nadine23 het volgende:
Haha toekomstige vrouw Robin?Zorg nu maar eerst dat je het gezellig hebt met je vriendin
Maar de volgende vraag:
Wat hielden de "Kerstbestanden" in en wanneer vonden deze plaats?
hmmm, was dat niet de 1e wereld oorlog?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:41 schreef Nadine23 het volgende:
Het heeft inderdaad iets met oorlog te maken, maar ik duidde niet op de Balkanoorlog (hoewel men het daar wellicht ook zo noemde, waar werd deze benaming echter voor het eerst gebruikt?)
Juist, dat is de goede oorlog, dan nog graag wat de Kerstbestanden precies inhielden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:42 schreef HansU het volgende:
[..]
hmmm, was dat niet de 1e wereld oorlog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |