Nee, het ontwerp van die MAC dingen is om over naar huis te schrijven.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Prachtig dat oranje, heel erg seventies..
Nou ik vind hem zeker mooier dan een macbookquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:38 schreef Dibble het volgende:
mac's![]()
btw er is al een mooiere laptop dan dan macbook..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
's werelds dunste van Intel![]()
Mjah, ik geloof dat zelfs de Britse koningin daar anders over dacht toen ze Jonathan Ive ridderde.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:18 schreef slindenau het volgende:
Nee, het ontwerp van die MAC dingen is om over naar huis te schrijven.
"Goh, ik heb geen flauw idee wat te doen, laten we dat hele ding maar gewoon wit maken."
met tweaken bedoel ik algemeen instellenquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoezo man, het ding heeft niet eens een fatsoenlijke cli.. Aan Windows valt bijzonder weinig te tweaken...
Eerst zeggen dat het iets persoonlijks is, en vervolgens beweren dat ik er geen verstand van zou hebben?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:15 schreef Rnej het volgende:
(student industrieel ontwerpen btw, dus ga niet roepen dat je verstand van design hebt..
daar reageerde ik op.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, het ontwerp van die MAC dingen is om over naar huis te schrijven.
"Goh, ik heb geen flauw idee wat te doen, laten we dat hele ding maar gewoon wit maken."
"Consistentie - Een systeem is beter bruikbaar als gelijke delen op dezelfde manier tot uitdrukking worden gebracht".quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
mac os ziet er bij iedereen tzelfde uit en reageert zo'n beetje tzelfde...
Misschien voor de Tweaker, maar een mooi product als OSX dat out-of-the box werkt zonder gekloot doet veel meer voor user-experience, toch? Wat Windows bijv. weer niet heeft en ik tegengekomen ben bij OSX is dat je de complete GUI groot kan maken op een hoge resolutie, zonder dat je terug moet naar 800x600.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
windows kan je echt gestoord veel aan je interface instellen... dat is het grote verschil qua gebruikerservaring als je t mij vraagt
nietzman is een beetje een klein applehoernerdjequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef nietzman het volgende:
Nouja, heeft 99% van de Windowsusers ook gewoon de standaard Luna theme in XP of whatshisname in Vista. En op de Mac kan die ene procent die er behoefte aan heeft denk ik minimaal net zoveel instellen aan OsX.
Ik dacht dat hij nog niet uit was.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:36 schreef classpc het volgende:
Heb je ook specificaties erbij? Ik moet er natuurlijk wel een beetje op kunnen gamen.
De betreffende designer was knetterstoned ofzo....toen ie bedacht dat dat oranje wel mooi op dat zwart zou staanquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:38 schreef Dibble het volgende:
mac's![]()
btw er is al een mooiere laptop dan dan macbook..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
's werelds dunste van Intel![]()
Ik vind het wel iets hebben, maar als die toetsen ook verlicht zouden zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:25 schreef H4ze het volgende:
[..]
De betreffende designer was knetterstoned ofzo....toen ie bedacht dat dat oranje wel mooi op dat zwart zou staan![]()
Graflelijk dus![]()
nop, je kan je dock groter of kleiner maken, en aan de zijkant zettenquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef nietzman het volgende:
Nouja, heeft 99% van de Windowsusers ook gewoon de standaard Luna theme in XP of whatshisname in Vista. En op de Mac kan die ene procent die er behoefte aan heeft denk ik minimaal net zoveel instellen aan OsX.
Joh, shapeshifter al gezien? Dat doet zo'n beetje hetzelfde als al die Windowsthemes. Heck, desnoods vervang je je complete shell door Gnome of KDE. Dat niemand er behoefte aan heeft zegt niet dat het niet kan. 8).quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:44 schreef Rnej het volgende:
nop, je kan je dock groter of kleiner maken, en aan de zijkant zetten
En ik eet straks patat. DUSquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat net voor de grap in "Photo Booth.app", en daar kon ik zo'n beetje elk aspect van het design veranderen. Dus.
Op de Apple website staat een filmpje met een demo. Heb 'm niet afgekeken (geen fanboi meerquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
okee wat is er zo speciaal aan leopard
(een apple fanboy)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |