abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54238018
Jezus, is dit gezeik in de marge nou nog steeds bezig Hoe triest, een beetje Apple/Windows flamewars houden

Echt hoor
pi_54238024
Ik weet nou niet of ik om dit topic moet huilen of lachen
pi_54238155
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 08:43 schreef Scorpie het volgende:
Maar wel elke dag even checken en op maandagochtend kwart voor negen reageren he. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54238731
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 08:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar wel elke dag even checken en op maandagochtend kwart voor negen reageren he. .
Ja natuurlijk, ik wil ook kunnen lachen/huilen om sommige opmerkingen en vergelijkingen hier, moet toch wat doen
pi_54239282
Ook leuk trouwens, ga je Tweakers checken, komt er dit:

http://core.tweakers.net/(...)nteerd-met-bsod.html
quote:
Sommige upgrades naar Apple Mac OS X Leopard eindigen in een Blue Screen of Death. Het Application Enhancer-platform van Unsanity wordt aangewezen als de veroorzaker maar de ontwikkelaar ontkent.

De eerste meldingen van installaties die voortijdig eindigden met blauwe schermen verschenen vrijwel direct nadat Apple de nieuwe versie van het besturingssysteem vrijgaf. Meerdere gebruikers lieten weten dat het probleem op te lossen was door het handmatig verwijderen van de Application Enhancer, een platform voor het draaien van plug-ins, van softwareontwikkelaar Unsanity. Apple erkent het probleem en meldt bij de oplossing eveneens dat de gebruiker mogelijk 'enhancement-software' heeft geïnstalleerd die niet overweg kan met Mac OS X 10.5 Leopard.

Unsanity heeft echter aan Computerworld laten weten dat het probleem niet bij hun product kan liggen. 'APE controleert het versienummer en weigert het programma te laden als dat 10.5 is. Verder wordt er geen code uitgevoerd vanuit APE en er worden op geen enkel moment APE-modules geladen.'

Volgens Rosyna Keller van het bedrijf heeft hij zelf Leopard zonder problemen geïnstalleerd op drie Apple-systemen die voorzien waren van de Application Enhancer. Volgens hem bestaat er alleen een minieme kans dat twee jaar oude versies van de Enhancer in combinatie met Macs van voor het Intel-tijdperk voor problemen kunnen zorgen.
pi_54239315
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 08:43 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet nou niet wat zinlozer is, meedoen in de discussie of doen alsof je erboven staat en er heel hard om moet huilen of lachen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_54239762
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 10:09 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Ik weet nou niet wat zinlozer is, meedoen in de discussie of doen alsof je erboven staat en er heel hard om moet huilen of lachen.
Mee doen in zo`n discussie impliceert dat het me een kont kan schelen. Erom huilen of lachen is puur leedvermaak
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:36:58 #233
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_54239819
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef nietzman het volgende:
Nouja, heeft 99% van de Windowsusers ook gewoon de standaard Luna theme in XP of whatshisname in Vista. En op de Mac kan die ene procent die er behoefte aan heeft denk ik minimaal net zoveel instellen aan OsX.
Luna theme?
Effe google gebruikt...
Ach, dat heb ik er zo snel mogelijk veranderd in Windows classic toen ik met XP ging werken, dat Luna theme ziet er namelijk voor geen reet uit.

Mij maakt het allemaal niet uit.
Of iemand nu MacOS, Windows, Unix, Linux, of wat dan ook gebruikt, het gaat erom dat diegene zich er lekker mee voelt en er goed mee om kan gaan.

Zelf gebruik ik Windows XP omdat ik er goedkoop legaal aan kon komen, MacOS mij te duur is met de PC die erbij aan vast zit, Linux/Unix mij toch wat te omslachtig en ingewikkeld is en de rest te onbekend is.
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 10:09 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Maar zinloos is leuk!
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:53:21 #234
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_54240105
Luna
Aero
pi_54243587
Ubuntu theme for Windows ftw.
.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 03:08:40 #236
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_54257002
Windows theme for Ubuntu ftw

Ja, je hebt Aero Glass voor Ubuntu tegenwoordig. Sweet
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 03:11:10 #237
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_54257007
Gaap, mensen die een harde plasser krijgen omdat er een upgrade voor hun OS verkrijgbaar is
zzz
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:09:51 #238
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_54257297
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 10:36 schreef Barachem het volgende:

[..]

Zelf gebruik ik Windows XP omdat ik er goedkoop legaal aan kon komen, MacOS mij te duur is met de PC die erbij aan vast zit, Linux/Unix mij toch wat te omslachtig en ingewikkeld is en de rest te onbekend is.
[..]

Maar zinloos is leuk!
Hahaa
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:13:13 #239
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_54257644
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 07:09 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hahaa
Ik snap je reactie niet...
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_54257728
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:13 schreef Barachem het volgende:

[..]

Ik snap je reactie niet...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:42:00 #241
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54257931
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 03:08 schreef James1988 het volgende:
Windows theme for Ubuntu ftw

Ja, je hebt Aero Glass voor Ubuntu tegenwoordig. Sweet
je bedoelt dat windows nu ook eindelijk compiz heeft maar dan lelijker
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:58:45 #242
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_54259206
Aangezien de discussie nog steeds levendig is,dan maar het ultieme bewijs hoe byzonder een geheel nieuw OS in de Mac gemeenschap wel niet is. Ik heb nog nooit meegemaakt bij het uitkomen van een nieuw Windows OS dat je verwelkomt werd met 'champagne'(ook al is het baggerkwaliteit omdat deze door Apple zelf werd aangeleverd bij aflevering van Leopard) en mensen bij de deur staan te dringen om het in ontvangst te nemen. Oh ja, leuk trouwens dat die video-gasten allemaal een gratis exemplaar van Leopard meekregen van de premium-sellers omdat bij aflevering Apple een zooi weggeef exemplaren erbij had gedaan.

Leopard is gewoon Vista in 2012
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:28:40 #243
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_54259593
Oja ik heb een MacBook besteld, ben ik nu hip?
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_54259616
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:58 schreef thloreg het volgende:
Leopard is gewoon Vista in 2012

Juist. Om 'm er toch maar even bij te halen. Het kopiëren begon al meer dan twintig jaar geleden, en nog steeds zijn ze er erg goed in...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_54259712
Wel veel mensen met het Calimero syndroom hier trouwens.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:42:57 #246
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54259815
Leopard is weer mooi hoor, maar verklaar dit verschil even.

Windows Vista crasht door slechte drivers: KUT MICROSOFT!!!!

OSX 10.5 crasht door Application Enhancer, KUT Application Enhancer!!!

Waarom mag Vista niet en OSX wel crashen door een fout van een ander? Out of the box met goeie drivers (wat bij Apple dus 100% standaard is) zijn beide systemen rotsstabiel. Maar MS is nu slecht en Vista is kut, maar OSX blijft geweldig.

Dat is dus echt mijn 100% reden om in dit soort topics te posten, het op waanzin af lijkende Jehova gedrag van de Applefans. Gewoon geen enkel greintje relativiteit..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54260201
Ware het niet dat de slechte drivers een digitale handtekening hebben en goed gekeurd zijn, en de Application Enhancer een stukje rotsoftware is dat in je systeem hackt. Daarnaast zijn drivers essentieel, en dat is Application Enhancer niet.
pi_54262070
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:05 schreef Geqxon het volgende:
Ware het niet dat de slechte drivers een digitale handtekening hebben en goed gekeurd zijn
Drivers zijn zelden ondertekend en Windows meldt dat ook aan de gebruiker en raadt af om het installatieproces te vervolgen. Laten we ons wel bij de feiten houden. Zelfs de drivers van mijn RAID-controller (a 430 euro) zijn niet ondertekend.
pi_54262072
Wat hij zegt, bovendien is het niet echt acceptabel dat na een jaar nog steeds grote compatibiliteitsproblemen opduiken... dan ben ik eender geneigd te denken dat het probleem niet langer bij de hardwarefabrikanten ligt.

Bovendien, bij een OSX-upgrade moeten drivers en de meeste programma's niet eens aangepast worden... Gebruiksvriendelijk is het wel...
pi_54262419
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 12:51 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Drivers zijn zelden ondertekend en Windows meldt dat ook aan de gebruiker en raadt af om het installatieproces te vervolgen. Laten we ons wel bij de feiten houden. Zelfs de drivers van mijn RAID-controller (a 430 euro) zijn niet ondertekend.
Oftewel kan je niets wat je al had gebruiken... Ook niet meteen een pluspunt...

Apple is zeker niet heilig maar qua gebruiksvriendelijkheid is het onovertroffen vind ik. Het heeft gewoon mij de ogen geopend hoe kut windows wel niet is op dat gebied. Het werkt gewoon op een goede en leuke manier.

Maar ik heb dan ook geen raidcontrollers nodig. Wat mij betreft is er niets mis met een enkele harde schijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')