Maar wel elke dag even checken en op maandagochtend kwart voor negen reageren he.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:43 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet nou niet of ik om dit topic moet huilen of lachen![]()
Ja natuurlijk, ik wil ook kunnen lachen/huilen om sommige opmerkingen en vergelijkingen hier, moet toch wat doenquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar wel elke dag even checken en op maandagochtend kwart voor negen reageren he..
quote:Sommige upgrades naar Apple Mac OS X Leopard eindigen in een Blue Screen of Death. Het Application Enhancer-platform van Unsanity wordt aangewezen als de veroorzaker maar de ontwikkelaar ontkent.
De eerste meldingen van installaties die voortijdig eindigden met blauwe schermen verschenen vrijwel direct nadat Apple de nieuwe versie van het besturingssysteem vrijgaf. Meerdere gebruikers lieten weten dat het probleem op te lossen was door het handmatig verwijderen van de Application Enhancer, een platform voor het draaien van plug-ins, van softwareontwikkelaar Unsanity. Apple erkent het probleem en meldt bij de oplossing eveneens dat de gebruiker mogelijk 'enhancement-software' heeft geïnstalleerd die niet overweg kan met Mac OS X 10.5 Leopard.
Unsanity heeft echter aan Computerworld laten weten dat het probleem niet bij hun product kan liggen. 'APE controleert het versienummer en weigert het programma te laden als dat 10.5 is. Verder wordt er geen code uitgevoerd vanuit APE en er worden op geen enkel moment APE-modules geladen.'
Volgens Rosyna Keller van het bedrijf heeft hij zelf Leopard zonder problemen geïnstalleerd op drie Apple-systemen die voorzien waren van de Application Enhancer. Volgens hem bestaat er alleen een minieme kans dat twee jaar oude versies van de Enhancer in combinatie met Macs van voor het Intel-tijdperk voor problemen kunnen zorgen.
Ik weet nou niet wat zinlozer is, meedoen in de discussie of doen alsof je erboven staat en er heel hard om moet huilen of lachen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:43 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet nou niet of ik om dit topic moet huilen of lachen![]()
Mee doen in zo`n discussie impliceert dat het me een kont kan schelen. Erom huilen of lachen is puur leedvermaakquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:09 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ik weet nou niet wat zinlozer is, meedoen in de discussie of doen alsof je erboven staat en er heel hard om moet huilen of lachen.
Luna theme?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef nietzman het volgende:
Nouja, heeft 99% van de Windowsusers ook gewoon de standaard Luna theme in XP of whatshisname in Vista. En op de Mac kan die ene procent die er behoefte aan heeft denk ik minimaal net zoveel instellen aan OsX.
Maar zinloos is leuk!quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:09 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ik weet nou niet wat zinlozer is, meedoen in de discussie of doen alsof je erboven staat en er heel hard om moet huilen of lachen.
Hahaaquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:36 schreef Barachem het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik Windows XP omdat ik er goedkoop legaal aan kon komen, MacOS mij te duur is met de PC die erbij aan vast zit, Linux/Unix mij toch wat te omslachtig en ingewikkeld is en de rest te onbekend is.
[..]
Maar zinloos is leuk!![]()
Ik snap je reactie niet...quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:08 schreef James1988 het volgende:
Windows theme for Ubuntu ftw
Ja, je hebt Aero Glass voor Ubuntu tegenwoordig. Sweet
quote:
Drivers zijn zelden ondertekend en Windows meldt dat ook aan de gebruiker en raadt af om het installatieproces te vervolgen. Laten we ons wel bij de feiten houden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:05 schreef Geqxon het volgende:
Ware het niet dat de slechte drivers een digitale handtekening hebben en goed gekeurd zijn
Oftewel kan je niets wat je al had gebruiken... Ook niet meteen een pluspunt...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Drivers zijn zelden ondertekend en Windows meldt dat ook aan de gebruiker en raadt af om het installatieproces te vervolgen. Laten we ons wel bij de feiten houden.Zelfs de drivers van mijn RAID-controller (a 430 euro) zijn niet ondertekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |