abonnement Unibet Coolblue
pi_54163022



Vorige topic:

Het Centrale Jamiroquai Topic


Laatste post:
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:50 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Ik heb em hier bij de FRS en van Leest gezien en gekocht bij de MediaMarkt.. dus hij zou er moeten zijn...
pi_54177367
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 14:27 schreef morgane het volgende:
Setlist Montreux 2003:
* Use The Force
* Canned Heat
* Cosmic Girl
* Little L
* Blow Your Mind
* High Times
* Travelling Without Moving
* Butterfly
* Shoot The Moon
* Soul Education
* Just Another Story
* Mr Moon
* Alright
* Love Foolosophy
* Deeper Underground
* BONUS: 12 minute version of Space Cowboy from 1995 Montreux Jazz Festival.

Dat ziet er goed uit, heb hem op CD, maar dan is het optreden veel korter, vanmidag maar eens naar de MM!!
pi_54187119
Setlist Montreux 2003:
* Use The Force
* Canned Heat
* Cosmic Girl
* Little L
* Blow Your Mind
* High Times
* Travelling Without Moving
* Butterfly
* Shoot The Moon
* Soul Education
* Just Another Story
* Mr Moon
* Alright
* Love Foolosophy
* Deeper Underground
* BONUS: 12 minute version of Space Cowboy from 1995 Montreux Jazz Festival.

pi_56404449
Ze zijn de studio weer ingegaan!

Ik draai al 3 dagen non stop High Times op mn werk. Geweldige muziek!
pi_56404569
Oh, das mooi nieuws!
pi_56405088
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zijn de studio weer ingegaan!

Ik draai al 3 dagen non stop High Times op mn werk. Geweldige muziek!
Das goed nieuws, hopelijk iet meer de style van de oude albums.
pi_60086810
Ze zijn weer begonnen met wat optredens.
Sziget staat in de planning voor 14 augustus en 16 augustus treden ze op vlak over de grens bij Enschede in Ahaus.
pi_60090796
Das vlak over de grens bij m'n ouders
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:36:55 #9
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60683607
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zijn weer begonnen met wat optredens.
Sziget staat in de planning voor 14 augustus en 16 augustus treden ze op vlak over de grens bij Enschede in Ahaus.
Dat is volgende week! Zal wel uitverkocht zijn denk ik...
En ik heb niemand om mee te gaan, mijn vrienden vinden Jamiroquai niet zo tof.

Leuke video trouwens!:
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:20:35 #10
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61063846
Die Rock at Rio 2008 video klinkt echt lekker Alleen jammer dat beeld en geluid bij mij niet gelijk loopt.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:28:55 #11
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61064006
En een hele toffe website voor de fan:

http://www.jamiropedia.com
  woensdag 17 september 2008 @ 17:16:02 #12
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61706714
Opnames voor het nieuwe album zijn trouwens al maanden geleden begonnen. Ben benieuwd wanneer de cd komt! En de youtube filmpjes van Jay @ Rock in Rio zijn echt goed. Vind wel dat hij een beetje dikke kop heeft gekregen
pi_61709114
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef leolinedance het volgende:
Opnames voor het nieuwe album zijn trouwens al maanden geleden begonnen. Ben benieuwd wanneer de cd komt! En de youtube filmpjes van Jay @ Rock in Rio zijn echt goed. Vind wel dat hij een beetje dikke kop heeft gekregen
ik ben ook erg benieuwd wanneer de nieuwe cd komt..
pi_62001131
Dikke tvp!

Ben erg benieuwd naar het nieuwe album. Hopelijk meer jazz en minder pop, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn
  maandag 29 september 2008 @ 17:34:30 #15
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_62001388
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:28 schreef leolinedance het volgende:
En een hele toffe website voor de fan:

http://www.jamiropedia.com
. Wát een achtergrond...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  maandag 29 september 2008 @ 17:53:05 #16
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62001840
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

. Wát een achtergrond...
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.
  maandag 29 september 2008 @ 17:59:05 #17
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_62001986
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen eigenlijk.
vond ik eerst ook, totdat ik ging scrollen op mijn tft... Wel tof nieuws dat er een nieuw album op komst is!
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 16:02:49 #18
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_62262381
tvp..
pi_62265177
Hoe kan ik deze thread nou nog nooit gezien hebben? Ben echt al jaren fan van ze, en heb ze ook een keer live mogen aanschouwen in de Ahoy.

Moet wel zeggen dat ik de oudere albums het beste vind, maar een keuze maken is zo moeilijk.
pi_62897731
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef leolinedance het volgende:
Opnames voor het nieuwe album zijn trouwens al maanden geleden begonnen. Ben benieuwd wanneer de cd komt! En de youtube filmpjes van Jay @ Rock in Rio zijn echt goed. Vind wel dat hij een beetje dikke kop heeft gekregen
Niks mis mee
Deze is ook lekker (nog van dit jaar)


Ik verheug me op de nieuwe CD Komt er ook een tour

Ik kwam deze ook nog tegen :
pi_62898019
Jay Kay

Stuart Zender
Zooo jammer dat die uit de band is gestapt
  maandag 3 november 2008 @ 00:43:43 #22
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62898633
quote:
Op maandag 3 november 2008 00:06 schreef Cici het volgende:
Jay Kay

Stuart Zender
Zooo jammer dat die uit de band is gestapt
Zeker jammer, Stu schijnt een van de beste bassisten ter wereld te zijn.
pi_62899652
Kun je ook absoluut horen op de 1e 3 cd´s van Jamiroquai.
  woensdag 22 april 2009 @ 00:33:48 #24
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_68258538
http://star-ecentral.com/news/story.asp?file=/2009/4/3/soundnstage/3616992&sec=soundnstage
quote:
Friday April 3, 2009
Jam with Jamiroquai
By N. RAMA LOHAN

Hang on to your pacemakers as Jamiroquai burns some rubber at the Sepang International Circuit this weekend.

JENSON BUTTON ace-ing the Australian Grand Prix is now history. All eyes are trained on the 11th Petronas Malaysian Grand Prix at the Sepang International Circuit this weekend when the first twilight race goes under way at 5pm. If for some strange reason the action on the circuit doesn’t get the pulses racing, then the entertainment in store for race day on Sunday – Grand Prix Party – is sure to ignite the senses.

American R&B band Naturally 7, hip hop act Maliq & D’ Essentials, DJ outfit Twilight Actiongirl and international funk-rock phenomenon Jamiroquai are all slated to scald the Sepang turf (at the helipad area outside the circuit) with high-octane entertainment.

Headliner Jamiroquai, with its sixth studio album Dynamite tucked under its belt, will shake the foundations for 90 minutes with its potent amalgam of funk, disco, acid jazz, rock and pop. Now a certified multi-platinum act, with over 21 million albums sold worldwide from a career spanning 17 years, the British band is expected to serve up numerous chart-busting hits and album tracks from Dynamite and classic albums like Emergency On Planet Earth, Travelling Without Moving and A Funk Odyssey.
Jay Kay: ‘It’s going to be great and I’m really excited to be here to watch the race.’

The Manchester-formed band arrives on Malaysian soil with an entourage that includes its enigmatic frontman Jay Kay (vocals), band members Matt Johnson (keyboards), Rob Harris (guitar), Paul Turner (bass), Derrick McKenzie (drums), Sola Akingbola (percussion) and a small troupe of backing vocalists.

During a press conference on Wednesday, the effervescent Kay enthused over the potential of catching an F1 race in this part of the world. “It’s nice to see everything jigged up ... to see the less-established names amongst the more established ones. I think it’s all good. It’s going to be great and I’m really excited to be here to watch the race.”

The band began its illustrious career as part of the acid jazz movement in Britain in the early 1990s, a time that spawned the likes of the Brand New Heavies (which incidentally Kay had unsuccessfully auditioned for before forming Jamiroquai), Incognito, Galliano and Corduroy, among others.

And as the name implies, the band’s early material possessed an improvised quality (jam) while the second half of the name is based on the native American tribe Iroquois (iroquai). While Jamiroquai’s early output seemed an earthy blend of tribal and acid jazz elements (the band had a dedicated didgeridoo player), the band’s sound somewhat evolved over the years to a more sophisticated, urban, disco-inflected vibe.

The band’s last three albums, Synkronized, A Funk Odyssey and Dynamite, captured this transition perfectly. These albums may have alienated some fans but they have certainly garnered new ones, too. Kay admits, though, that an artiste has to be true to himself first and foremost.

“It’s difficult because you do what you want to do but you also have a huge fan base who likes the first album, in which there is more of an organic, live feel. And there are also people who like the fourth and fifth albums, which are more electronic and programmed.”

Now relinquished from its Sony Music contract, the band’s upcoming seventh studio album is expected to be released later this year under Columbia Records.

“This is going to be a fresh start for the band, with a slightly different sound. Now we are going back to the older style, with a lot of brass in it ... not necessarily retro. It’s difficult to change your style. Besides, I think the style comes from the voice. But this is certainly something we are looking forward to,” he added.

Kay counts his blessings for being able to continue doing what he loves to over the years. “I’m quite lucky to be still doing this for 17 years now. I think a lot of bands do things for three or four years and you don’t hear of them anymore. But it’s hard work and it’s paid off. And it’s because of the great people out there who like music.”

A watershed moment for the band occurred with its super-smash single Virtual Insanity, a tune that perfectly encapsulates the dawn of the Internet age. The Jonathan Glazer-directed video (a certified classic) bagged four awards for the band at the 1997 MTV Video Music Awards.

As much as Kay has attempted to deflect attention from himself as the main force behind the band, Jamiroquai is often recognised as a vehicle for his immeasurable talent, which includes his unorthodox dancing – a Michael Jackson-meets-Peter Crouch (yes, think robot crane) jig that has become a Kay staple.

And speaking of vehicle, what better way to celebrate race day than with a true automobile aficionado? Kay is a sportscar fanatic and has amassed an impressive collection of wheels (40 in total), with Italian manufacturer Ferrari striking a particular chord with him. Even a recent incident where a hotel chef wrecked his £1mil Ferrari Enzo (the inspiration to his song Black Devil Car) – leaving the skateboarding enthusiast with a hefty £30,000 bill – won’t dampen his spirits come race day.

And when he’s speeding down the highway, what does the man listen to? “It’s a little known fact I’m a bit of a classical fan. But it can vary from anything from Blondie to Earth, Wind and Fire. A bit of rock, a bit of jazz ... some Coltrane and Charlie Mingus ... a really eclectic mix of stuff.”

Jamiroquai expects to kick off a world tour early next year in the Asian region where the singer finds the weather more suitable during that period.

“It’s just too cold to do it in Europe then and we like to follow the sun. We like to start in the Southern Hemisphere and then work our way upwards to when the temperature is more sensible,” he quipped.
pi_68262920
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:53 schreef Bluezz het volgende:


Ik verheug me op de nieuwe CD
Is er eigenlijk al bekend wanneer die uitkomt?
  woensdag 22 april 2009 @ 10:11:18 #26
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_68262957
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:10 schreef Luni het volgende:

[..]

Is er eigenlijk al bekend wanneer die uitkomt?
Daar was ik eigenlijk naar aan het zoeken gisteren. Maar niks kunnen vinden...
pi_68263165
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:10 schreef Luni het volgende:

[..]

Is er eigenlijk al bekend wanneer die uitkomt?
Now relinquished from its Sony Music contract, the band’s upcoming seventh studio album is expected to be released later this year under Columbia Records.



“This is going to be a fresh start for the band, with a slightly different sound. Now we are going back to the older style, with a lot of brass in it ... not necessarily retro. It’s difficult to change your style. Besides, I think the style comes from the voice. But this is certainly something we are looking forward to,” he added.

  woensdag 22 april 2009 @ 10:21:19 #28
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_68263268
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef Luni het volgende:

[..]

Now relinquished from its Sony Music contract, the band’s upcoming seventh studio album is expected to be released later this year under Columbia Records.



“This is going to be a fresh start for the band, with a slightly different sound. Now we are going back to the older style, with a lot of brass in it ... not necessarily retro. It’s difficult to change your style. Besides, I think the style comes from the voice. But this is certainly something we are looking forward to,” he added.

Ja daar was ik al wel achter Maar iets specifieker heb ik het niet kunnen vinden.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:40:41 #29
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_68275201
quote:
Now relinquished from its Sony Music contract, the band’s upcoming seventh studio album is expected to be released later this year under Columbia Records.
Columbia Records is toch ook Sony Music? Ik dacht dat Jay Kay z'n buik vol had van Sony?
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  woensdag 22 april 2009 @ 17:10:59 #30
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68276255
tvfunk
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68688023
tvp
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:22:31 #32
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_72291041
Jamiroquai - Multiquai

Hoe staat het ervoor met het nieuwe album?
pi_72291713
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:22 schreef leolinedance het volgende:
Jamiroquai - Multiquai

Hoe staat het ervoor met het nieuwe album?
Spam

Geen idee, wanneer was hun laatste album ook alweer? Echt tijden geleden, ik heb er zin an
pi_72328371
quote:
Jamiroquai sign to Universal Music and new album/tour in 2010
Added on Tuesday 25 August 2009, 07:38 (BST)

In an interview broadcast on the playvbz.com website on Monday 24 August, Jamiroquai drummer Derrick McKenzie revealed (confirming newspaper rumours from many months ago) that Jamiroquai have signed a deal with Universal Music.

He also said that the band have recorded more than 40 new tracks - although don't expect to hear them all - only a selection of the 'best' tracks will make it onto an album.

Most of the new tracks have been recorded live - i.e., all the band in the studio playing together, and not just invidual tracks layered on top of one another. There's a couple of disco tracks recorded, but expect to hear a kind of soulful, funky sound with horns, strings, etc.

The new album is expected 'middle of next year, which is to coincide with a tour.'

The interview was broadcast as part of a two hour radio show and most of the show is currently available to download from the Jamirotalk.net website (link is on page two of the forum thread).

Please be aware that dates are subject to change - so here's hoping that we don't have to wait almost another year for the album!
Bron: funkin.com
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 02:38:16 #35
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_84882358
Plaatje van het nieuwe album:
Lekker, veelbelovend ^O^
pi_84962149
Laat maar doorkomen O+ w/
En dan weer on tour to holland please
pi_84968323
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:18 schreef Bluezz het volgende:
Laat maar doorkomen O+ w/
En dan weer on tour to holland please [ afbeelding ]
dat zou idd wel mooi zijn :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_85352315
Ik kreeg vandaag een nieuwsbrief met info over het nieuwe Album dat Rock Dust Light Star gaat heten..
quote:
We're delighted to announce that Jamiroquai's new album 'Rock Dust Light Star' is to be released by Mercury Records in November 2010!

It's the 7th Jamiroquai studio album and the first in 5 years.

We think at a time when many acts are producing electronic, disco influenced tracks, with 'Rock Dust Light Star' Jamiroquai has moved on, adopting a more organic, live sound. The shift really helped revitalise the band who ended up producing a superb album - even if we do say so ourselves! We hope you all agree as you get to hear it.

Jay says, "Everything on the record is live. It's a real band record. The last, album - fantastic - but the whole thing became a little sterile. This time we've captured the flow of our live performances'.

The album has been recorded mainly at Jay's home studio in Buckinghamshire, at legendary Hook End Manor in Oxfordshire, and Karma Studios in Thailand. The album is entirely written by Jay Kay and the band, and produced by Jay alongside first time collaborators Charlie Russell and Brad Spence.

The first taster of the album will be the rattling groove of 'White Knuckle Ride' (in the UK this will be available only on strictly limited edition vinyl prior to the album). It's a hi-octane retrospective on Jay's career experiences - a cautionary tale equally applicable to anyone's life in these pressure cooker times. This will be followed by 'Blue Skies', an epic, blissful, sun-kissed Californian mid tempo song with lush string arrangements and perhaps Jay's most emotive vocal to date - pure class.

Make sure you comment and tell us what you think on www.jamiroquai.com.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_85385503
En hier is nog een album teaser met daarin een stukje van de eerste single.

HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:51:35 #40
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_85386607
Tof, ik ben echt benieuwd en hoop heel erg hard op een tourdatum in NL!
pi_85386667
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:51 schreef bigshadow het volgende:
Tof, ik ben echt benieuwd en hoop heel erg hard op een tourdatum in NL!
Hoop het ook, heb ze nog nooit live gezien, en daar wil ik graag verandering in brengen
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:12:10 #42
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_85387374
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Hoop het ook, heb ze nog nooit live gezien, en daar wil ik graag verandering in brengen
Ik ook!! Heb alleen geen vrienden / familie die dan mee zouden willen. Vriendin maar meeslepen dan :)
pi_85387528
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ook!! Heb alleen geen vrienden / familie die dan mee zouden willen. Vriendin maar meeslepen dan :)
precies.. ik heb mijn vriendin vorige keer ook gewoon meegesleept.. dat moet ze er maar voor over hebben hoor :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_85638279
Laat de tour maar weer komen! Die mis ik nooit :7
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:30:58 #45
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_85638443
Nog 3 maanden! ^O^ Er staan wat nieuwe nummers op youtube, geweldig :9~

White Knuckle Ride download: http://mega-media.nl/info.php?lid=467137
pi_85641152
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:30 schreef leolinedance het volgende:
Nog 3 maanden! ^O^ Er staan wat nieuwe nummers op youtube, geweldig :9~

White Knuckle Ride download: http://mega-media.nl/info.php?lid=467137
maar even aangeschaft.. kan namelijk niet wachten :P

ik moet zeggen dat het goed klinkt :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_86708874
okt vr 29 Jamiroquai
Voorverkoop vanaf 25 september
AANVANG 20.30 UUR VOORPROGRAMMA 19.30 UUR ZAAL OPEN 19.00 UUR ENTREE 48,- excl. lidmaatschap (3,50 p.m. / 25,- p.j.)
Delen:Love itDo it

Maximaal 2 kaarten per persoon.

Jay Kay, de zanger van de Britse band Jamiroquai barst van enthousiasme over zijn nieuwe album ‘Rock Dust Light Star, dat in november uitkomt. Het heeft een organische klank en de nummers zijn live ingespeeld, in studio’s in Thailand en Groot Brittannië. In de vijf jaar tijd die verstreken sinds de laatste plaat ‘Dynamite’, is de zanger veertig geworden, heeft de band het contract met Sony Music ingeruild voor een deal bij Mercury, en heeft de funky, jazzy soul niets aan kracht ingeboet. Afgelopen maanden gaf de band al enkele optredens, waarin nummers van de nieuwe plaat voorbij kwamen, tot groot genoegen van publiek en pers.
pi_86708896
Vertel dat nou na zaterdag. :(
  woensdag 22 september 2010 @ 14:01:10 #49
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86709690
Verdomme zeg, verheug me al zó lang op dit moment! Heb ik mijn vriendin toevallig uitgerekend DAT weekend een weekendje weg naar Porto beloofd :( :( :(
pi_86710857
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:01 schreef leolinedance het volgende:
Verdomme zeg, verheug me al zó lang op dit moment! Heb ik mijn vriendin toevallig uitgerekend DAT weekend een weekendje weg naar Porto beloofd :( :( :(
Denk dat er ook wel een grote tour komt.
pi_86715480
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:31 schreef Luni het volgende:

[..]

Denk dat er ook wel een grote tour komt.
hoop dat ze dan in NL komen, want 29 oktober kan ik niet.. :(
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_86720355
WAAR komen ze dan :? :?
  woensdag 22 september 2010 @ 19:03:35 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86721653
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:31 schreef Bluezz het volgende:
WAAR komen ze dan :? :?
Paradisooooo O+
  woensdag 22 september 2010 @ 19:04:14 #54
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86721680
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:31 schreef Luni het volgende:

[..]

Denk dat er ook wel een grote tour komt.
Heb weekendje kunnen verzetten :P Ik MOET naar dit optreden! _O_
pi_86753464
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:03 schreef leolinedance het volgende:


Paradisooooo O+
Wauw :o
Even een reminder *)


http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Jamiroquai.htm
  donderdag 23 september 2010 @ 16:31:23 #56
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86753822
Mocht ik mijn vriendin nou niet zo ver krijgen om mee te gaan, is er hier geen eenzame fan die mij wil vergezellien bij dit concert en wat lekkere biertjes mee wil pakken? :P
pi_86775692
*Steekt vinger op

indien mijn liefje en/of vriendin niet mee wil/kan want als ik er doorheen kom koop ik wel 2 kaartjes *)


[ Bericht 45% gewijzigd door Blues op 24-09-2010 08:00:19 (toevoeginkje ) ]
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:11:37 #58
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86778773
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 01:10 schreef Bluezz het volgende:
*Steekt vinger op

indien mijn liefje en/of vriendin niet mee wil/kan want als ik er doorheen kom koop ik wel 2 kaartjes *)

Nice! Ik ga ook wel proberen 2 kaartjes te krijgen, we zien wel hoe het loopt :)
  vrijdag 24 september 2010 @ 10:06:02 #59
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86780063
YESSS! Kaartjes kunnen bemachtigen op www.heineken.nl!

96 euro voor 2 kaartjes + het nieuwe album _O_ _O_ O+

edit: om 10:05 waren de 100 pre-sale tickets uitverkocht!
pi_86780165
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:06 schreef leolinedance het volgende:
YESSS! Kaartjes kunnen bemachtigen op www.heineken.nl!

96 euro voor 2 kaartjes + het nieuwe album _O_ _O_ O+
Uitverkocht :( :( :(
  vrijdag 24 september 2010 @ 10:16:00 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86780317
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:10 schreef Godtje het volgende:

[..]

Uitverkocht :( :( :(
Balen man :( Site was ook zwaar overbelast, moest 10x refreshen maar ben erdoor gekomen O+ Mijn dag kan niet meer stuk! Net als bij Snow Patrol laatst nu ook weer met zwetende handen op die knoppen zitten rammen :')
  vrijdag 24 september 2010 @ 10:25:21 #62
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86780571
http://www.jamirotalk.net(...)storder=asc&start=45

quote:
Dear members, Heineken.nl had tickets for this concert are available 44x2. Since the offer is so unique and popular, many members only about 10 hours to order. The stock was sold at 10.03 hours! The message: "This product is currently not in stock" means that at that time already sold out.
pi_86783068
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:06 schreef leolinedance het volgende:
YESSS! Kaartjes kunnen bemachtigen op www.heineken.nl!

96 euro voor 2 kaartjes + het nieuwe album _O_ _O_ O+

edit: om 10:05 waren de 100 pre-sale tickets uitverkocht!
En de voorverkoop begon morgen pas :') Je moet het maar weten ^O^
pi_86783113
25e begint de voorverkoop van paradiso.... Kaarten zat daar lijkt me. Wel belachelijk duur moet ik zeggen.
pi_86783448
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef robbolo het volgende:
25e begint de voorverkoop van paradiso.... Kaarten zat daar lijkt me. Wel belachelijk duur moet ik zeggen.
Gaat maar een man of 1000 in hoor. Dus 10% is al weg.
Het idd duur voor een cd presentatie.
pi_86783575
Denken jullie vannacht om 0.00 al? *)
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:58:59 #67
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86783649
Op de dag dat Rock Dust Light Star uitkomst, vrijdag 29 oktober, geeft Jamiroquai een exclusief optreden in Paradiso in Amsterdam. Als je Rock Dust Light Star nu al bestelt op Heineken.nl maak je kans op 2 kaarten voor deze show.

Bestel de cd voor 100 e-tjes + ¤ 13,99 en win!

> Deze actie loopt t/m 26 oktober 12.00 uur
> De winnaar van de 2 kaarten ontvangt persoonlijk bericht
> De albumcover wijkt af van de getoonde afbeelding; dit betreft de single-cover.
> Rock Dust Light Star verschijnt op vrijdag 29 oktober en zal vanaf die datum worden geleverd
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:02:14 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86783765
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef robbolo het volgende:
25e begint de voorverkoop van paradiso.... Kaarten zat daar lijkt me. Wel belachelijk duur moet ik zeggen.
1000 - 1500 man dacht ik. Zijn er nu dus 100 weg door Heineken. Daarbij vast nog wel wat 'genodigden'. Blijven er zo'n 1000 kaarten over. En dat is niet veel voor zo'n bekende artiest die na zoveel jaar weer eens een nieuw album uitbrengt waar iedere fan naar uitkijkt en al lang geen concert meer in NL gegeven heeft. En dan nu ook nog eens zo 'intiem' in Paradiso _O_

Dacht trouwens dat de kaarten naamsgebonden zijn, maar ze staan al op marktplaats?

[ Bericht 5% gewijzigd door leolinedance op 24-09-2010 12:07:20 ]
pi_86786253
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:02 schreef leolinedance het volgende:

[..]

1000 - 1500 man dacht ik. Zijn er nu dus 100 weg door Heineken. Daarbij vast nog wel wat 'genodigden'. Blijven er zo'n 1000 kaarten over. En dat is niet veel voor zo'n bekende artiest die na zoveel jaar weer eens een nieuw album uitbrengt waar iedere fan naar uitkijkt en al lang geen concert meer in NL gegeven heeft. En dan nu ook nog eens zo 'intiem' in Paradiso _O_

Dacht trouwens dat de kaarten naamsgebonden zijn, maar ze staan al op marktplaats?
Bedoelde met kaarten zat dat er sowieso veel meer waren dan heineken aanbood. En ik begrijp dat het een bijzonder concert is vanwege de lange stilte en de cd presentatie, maar heb nog nooit meer dan 50 euro betaald voor een concert. Toch ga ik misschien wel ;)
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:43:27 #70
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86787447
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:11 schreef robbolo het volgende:

[..]

Bedoelde met kaarten zat dat er sowieso veel meer waren dan heineken aanbood. En ik begrijp dat het een bijzonder concert is vanwege de lange stilte en de cd presentatie, maar heb nog nooit meer dan 50 euro betaald voor een concert. Toch ga ik misschien wel ;)
Snow Patrol en U2 waren al minimaal 50 euro. En zelfs Guus Meeuwis vraagt al 40euro voor toegangskaartjes. Het is duur ja, maar blijkbaar marktconform.
pi_86789359
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Snow Patrol en U2 waren al minimaal 50 euro. En zelfs Guus Meeuwis vraagt al 40euro voor toegangskaartjes. Het is duur ja, maar blijkbaar marktconform.
Waren die ook in Paradiso? Niet dat ik de muziek goed vind, maar deze artiesten zijn op het moment wel "groter" dan Jamiroquai. Voor een intiemer concert, waar veel minder kosten bij komen kijken, zou ik de prijs toch lager verwachten.
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:01:40 #72
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86790590
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:32 schreef robbolo het volgende:

[..]

Waren die ook in Paradiso? Niet dat ik de muziek goed vind, maar deze artiesten zijn op het moment wel "groter" dan Jamiroquai. Voor een intiemer concert, waar veel minder kosten bij komen kijken, zou ik de prijs toch lager verwachten.
Helaas niet in Paradiso nee, dat had de hoge toegangsprijs nog wat meer goed kunnen maken. Maar minder mensen = minder opbrengst. Ik geloof niet dat de kosten van een concert rechtlijnig toenemen met de omvang.

Maar goed, maakt ook niet uit. Ik heb mijn kaartje binnen voor zo'n 40 euro :)
pi_86791345
Ik ga niet, want ik vind het echt veel te duur. Mijn duurste ticket ooit in Paradiso/Melkweg was zo'n 40 euro voor Faithless. Verder is het daar bijna altijd rond de 25 euro.

Maar veel plezier gewenst aan hen die gaan, ben ook wel weer beetje jaloers :P
pi_86795945
Morgen kaarten kopen! Gaaf denk ik!
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:40:13 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_86815738
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef kreuk050 het volgende:
Morgen kaarten kopen! Gaaf denk ik!
Succes!!
pi_86820329
Wil nog niet lukken....
  zaterdag 25 september 2010 @ 10:10:44 #77
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_86820444
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:02 schreef kreuk050 het volgende:
Wil nog niet lukken....
Nee! Heel irritant!
pi_86820487
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:02 schreef kreuk050 het volgende:
Wil nog niet lukken....
Zijn al uitverkocht hoor.


Ik heb ze binnen. Waren binnen enkele secondes weg.
  zaterdag 25 september 2010 @ 10:15:26 #79
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_86820541
Kut, dubbelkut! En echt heel slecht aangegeven dan op de site.
pi_86820656
YES!!! ben erbij... ouderwets wachten in een echte winkel waar een echt persoon echte kaartjes kan uitdraaien...
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_86820658
Ik heb er maar 2 terwijl ik er eigenlijk wel 8 wilde hebben.
Maar 2 is voor nu ook goed. *O* *O* *O*
pi_86822241
KUT! KUT SITE! Zat gewoon om 10 uur op de site en nog lukt het niet!
pi_86822412
hier ook kaartjes :) ik en 6 vrienden gaan gezellig met zn allen. Ook ouderwets kaarten in de winkel ghaald. Was trouwens binnen een minuut uitverkocht!
pi_86825888
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:12 schreef Godtje het volgende:


Zijn al uitverkocht hoor.


Ik heb ze binnen. Waren binnen enkele secondes weg.
-O-
pi_86832161
Hij zal nog wel in de HMH komen toch nu het zo snel uitverkocht is?
pi_86840520
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:47 schreef kreuk050 het volgende:
Hij zal nog wel in de HMH komen toch nu het zo snel uitverkocht is?
Meestal Ahoy maar wie weet. Dit is gewoon los dit is niet onderdeel van een/de tour.
Na een cd komt er 99% van de tijd altijd een tour.

Volgens mij is dit ook geen concert maar de cd presentatie. Dat zal dus vermoedelijk in volgorde de hele cd spelen worden met misschien 1 of 2 toegiften. Zo gaat dat in elk geval meestal bij cd presentaties.
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:15:08 #88
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_86845561
Potverju, ik kwam er vanmiddag pas achter dat ze naar Paradiso komen :(
  woensdag 29 september 2010 @ 13:24:33 #89
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_86977745
Ik ga erheen!
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
pi_86977818
edit, was al bekend
pi_86985523
Vind de nieuwe nummers niet veel aan. Elke keer weer hoop ik dat ze terug naar hun roots gaan, en elke keer word ik teleurgesteld ;(
pi_86986523
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:30 schreef Apfelsaft het volgende:
Vind de nieuwe nummers niet veel aan. Elke keer weer hoop ik dat ze terug naar hun roots gaan, en elke keer word ik teleurgesteld ;(
White Knuckle Ride vind ik wel tof, maar Blue Skies vind ik dan weer minder..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_86988728
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:56 schreef MrMoon het volgende:


White Knuckle Ride vind ik wel tof, maar Blue Skies vind ik dan weer minder..
Ik ook, en whats up met die heli, sportwagen en motor? Verpissen? :+
pi_86993346
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ook, en whats up met die heli, sportwagen en motor? Verpissen? :+
mja die snap ik ook niet.. ik vond die opkomst in de teaser wel erg vet eigenlijk.. jammer dat dat er niet in gebleven is..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 30 september 2010 @ 09:36:36 #95
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87011247
Niemand die 2 kaartjes teveel heeft toevallig? :')
  donderdag 30 september 2010 @ 10:27:16 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87012665
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef morgane het volgende:
Niemand die 2 kaartjes teveel heeft toevallig? :')
Helaas, heb begrepen dat die van mij op naam staan (via Heineken gekocht). Wacht nu nog op de cd, die kreeg je er voor de prijs van 2 kaartjes bij ^O^
pi_87041301
@Jools Holland op de 28th

pi_87041319
quote:
Op donderdag 30 september 2010 10:27 schreef leolinedance het volgende:


Helaas, heb begrepen dat die van mij op naam staan (via Heineken gekocht). Wacht nu nog op de cd, die kreeg je er voor de prijs van 2 kaartjes bij ^O^
Mazzelaar :D
pi_87041507
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:08 schreef Godtje het volgende:
@Jools Holland op de 28th

Lekker *O*

Jools O+
pi_87112976
zijn er gelukkigen die kaartjes via de heineken pre-sale heeft weten te bemachtigen? hoe ging dat in zijn werking? waren de 100 kaartjes gratis (geldloos, alleen die bierpunten) of moest je gewoon de prijs betalen (en eventueel die bierpunten) ??
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:37:59 #101
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87114492
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:51 schreef vaetuup het volgende:
zijn er gelukkigen die kaartjes via de heineken pre-sale heeft weten te bemachtigen? hoe ging dat in zijn werking? waren de 100 kaartjes gratis (geldloos, alleen die bierpunten) of moest je gewoon de prijs betalen (en eventueel die bierpunten) ??
Lees het topic even en je weet het. Moesten 100 bierpunten bij overigens, maar die krijg je al bij aanmelding.
  zondag 10 oktober 2010 @ 09:40:29 #102
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_87377406
godver, waarom kom ik hier nou te laat achter :'( naja dan maar wachten tot er meer concerten komen in Nederland.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_87495009
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef robbolo het volgende:
25e begint de voorverkoop van paradiso.... Kaarten zat daar lijkt me. Wel belachelijk duur moet ik zeggen.
Ze waren binnen een minuut weg, lijkt me dat ze het niet met je eens waren over de prijs ;)


Geen kaarten hier :(
pi_87505413
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:14 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ze waren binnen een minuut weg, lijkt me dat ze het niet met je eens waren over de prijs ;)


Geen kaarten hier :(
Hahaha. Gun ze wel die bakken met geld hoor ;) Maar ben bij mijn statement blijven staan. Wel een concertreport plaatsen aub :)
pi_87517996
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:09 schreef robbolo het volgende:

[..]

Hahaha. Gun ze wel die bakken met geld hoor ;) Maar ben bij mijn statement blijven staan. Wel een concertreport plaatsen aub :)
Wen er maar aan dat concert kaarten duurder gaan worden. Met die tegenvallende platenverkopen moet het geld toch ergens vandaan komen. En het feit dat ze binnen een minuut weg waren wil zeggen dat het prijsplafond nog lang niet gehaald is.

Nu gaat dat in dit geval iets minder op aangezien Jamiroquai ook makkelijk Ahoy kan vullen
pi_87874893
Net even de cd geluisterd.. toffe cd ^O^
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_87874924
Waar :o
pi_87874969
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:35 schreef Bluezz het volgende:
Waar :o
het internet :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:21:42 #109
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_87879595
* beertenderrr keurt em goed ^O^
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:53:37 #110
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_87880525
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:34 schreef MrMoon het volgende:
Net even de cd geluisterd.. toffe cd ^O^
Ah, morgen ook maar even doen :P
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:58:45 #111
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87880664
Ik heb 'm nu opstaan, ben benieuwd!
Voor mij blijft Travelling Without Moving de beste plaat, maar dat komt misschien ook wel doordat dat mijn eerste was :)
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:10:34 #112
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_87880996
Ben maar even op youtube gaan zoeken, vond dit wel een dik nummer.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:14:40 #113
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87881114
Ik vind het toch eigenlijk best een beetje pijnlijk om naar te luisteren nu ik geen kaartjes heb...het is nog een goed album ook ;(
pi_87882668
Heb em ook opstaan, lekker album tot nu toe
  zondag 24 oktober 2010 @ 02:50:58 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87886186
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:58 schreef morgane het volgende:
Ik heb 'm nu opstaan, ben benieuwd!
Voor mij blijft Travelling Without Moving de beste plaat, maar dat komt misschien ook wel doordat dat mijn eerste was :)
Heul niet...dat was Emergency on planet earth. Dat is naar mijn mening ook nog steeds de beste :)

Edit: oeps sorry, jouw eerste zie ik nu ;) Niet de eerste van Jay dus ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door leolinedance op 24-10-2010 02:59:09 ]
pi_87886202
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 02:50 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Heul niet...dat was Emergency on planet earth. Dat is naar mijn mening ook nog steeds de beste :)
Eens _O_
  zondag 24 oktober 2010 @ 02:54:15 #117
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87886222
Ga hem nog effe niet luisteren. Krijg komende week als het goed is de cd binnen. Tenminste, lijkt me wel aangezien ik hem bij de Heineken concertkaartjes zou moeten krijgen :)
  zondag 24 oktober 2010 @ 03:03:04 #118
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_87886301
Bedragen op Marktplaats voor concertkaartjes voor Jamiroquai in Paradiso zijn trouwens echt absurd. Wordt tegen de 200 euro per kaartje voor betaald :o
pi_87886471
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 03:03 schreef leolinedance het volgende:
Bedragen op Marktplaats voor concertkaartjes voor Jamiroquai in Paradiso zijn trouwens echt absurd. Wordt tegen de 200 euro per kaartje voor betaald :o
Voor de reunie tour van The Police in Madison Square Garden werd op ebay duizenden dollars geboden :P
pi_87934530
She's A Fast Persuader doet me heel erg denken aan Travelling Without Moving..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 08:48:03 #121
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88012374
Hoop toch wel dat de kaartjes (via Heineken) vandaag echt binnen komen -O-

Edit: Zat in de spambox! Gastenlijstplekken *)

[ Bericht 17% gewijzigd door leolinedance op 27-10-2010 09:18:40 ]
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:08:09 #122
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_88015344
Iemand die overhoopt niet kan, pm mij!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:12:19 #123
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88015467
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:08 schreef bigshadow het volgende:
Iemand die overhoopt niet kan, pm mij!
Voor 400 euro mag je met me mee :P
pi_88025087
Morgen Jamiroquai in DWDD!
Morgen komt de Britse band Jamiroquai naar DWDD! Ze spelen het nummer 'Blue Skies' van hun nieuwe album 'Rock Dust Light Star'!>
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:49:41 #125
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_88025425
Ah super, bedankt voor de tip!!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:06:49 #126
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_88026103
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef Luni het volgende:
Morgen Jamiroquai in DWDD!
Morgen komt de Britse band Jamiroquai naar DWDD! Ze spelen het nummer 'Blue Skies' van hun nieuwe album 'Rock Dust Light Star'!>
Ik dacht vanochtend nog: Beter komen ze van de week nog bij DWDD :D
pi_88026970
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef Luni het volgende:
Morgen Jamiroquai in DWDD!
Morgen komt de Britse band Jamiroquai naar DWDD! Ze spelen het nummer 'Blue Skies' van hun nieuwe album 'Rock Dust Light Star'!>
oeh.. morgen zeker kijken.. :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:56:22 #128
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88028224
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:06 schreef BoerBert het volgende:

[..]



Ik dacht vanochtend nog: Beter komen ze van de week nog bij DWDD :D
Wat? :')
  woensdag 27 oktober 2010 @ 18:19:30 #129
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_88031835
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:56 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat? :')
Ik dacht vanochtend nog: Hopelijk komen ze deze week nog bij DWDD :D

Zo beter? :')
pi_88038836
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:41 schreef Luni het volgende:
Morgen Jamiroquai in DWDD!
Morgen komt de Britse band Jamiroquai naar DWDD! Ze spelen het nummer 'Blue Skies' van hun nieuwe album 'Rock Dust Light Star'!>
Tnxx voor dit leuke nieuws *O*
pi_88086609
En ze komen dus nog naar Nederland toe in de tour *O*

Helaas Ahoy -O-
pi_88086926
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:02 schreef tjoptjop het volgende:
En ze komen dus nog naar Nederland toe in de tour *O*

Helaas Ahoy -O-
*O* goed nieuws
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_88087040
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:09 schreef MrMoon het volgende:

[..]

*O* goed nieuws
Yep

Ik vind het inmiddels echt een leuk album geworden. Gewoon weer lekker Jamiroquai
  donderdag 28 oktober 2010 @ 23:37:54 #134
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88088135
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:12 schreef tjoptjop het volgende:

[..]



Yep

Ik vind het inmiddels echt een leuk album geworden. Gewoon weer lekker Jamiroquai
Nog niet geluisterd. Morgen naar Paradiso en verwacht het album dan zaterdag toch wel uiterlijk binnen te hebben :P Verwachten jullie dat er nog 'oude' nummers gespeeld gaan worden morgen?
pi_88088398
Is er al een datum bekend, ik zit op de ahoy site te kijken maar zie nog niks?
pi_88088783
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Is er al een datum bekend, ik zit op de ahoy site te kijken maar zie nog niks?
Dat komt nog.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 23:51:42 #137
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_88088815
ik hoop dat ie ook naar Groningen komt :D :P
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_88088975
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:51 schreef tjoptjop het volgende:




Dat komt nog.
Dan hou ik jullie maar in de gaten O+ :D
pi_88092038
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:51 schreef beertenderrr het volgende:
ik hoop dat ie ook naar Groningen komt :D :P
dat zou ideaal zijn. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_88092207
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 01:08 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dat zou ideaal zijn. :)
Gaat niet gebeuren natuurlijk :P
pi_88092229
Net ff terug gezien bij DWDD O+
pi_88092605
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 01:14 schreef tjoptjop het volgende:

[..]



Gaat niet gebeuren natuurlijk :P
i know :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_88092763
Ik heb eigenlijk helemaal niks met de Ahoy, maar ik zat me zo eens te bedenken dat er eigenlijk niet echt alternatieven zijn. Stadions zijn te groot en een stuk slechter qua akoestiek. Dan heb je nog kleinere stadions a la Gelredome, maar daar word ik ook niet vrolijk van. Ik hoop dat die Ziggo Dome in Amsterdam wat gaat worden. Helaas opent die te laat voor Jamiroquai (eind 2011) ;(
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:11:28 #144
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88094718
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 01:40 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks met de Ahoy, maar ik zat me zo eens te bedenken dat er eigenlijk niet echt alternatieven zijn. Stadions zijn te groot en een stuk slechter qua akoestiek. Dan heb je nog kleinere stadions a la Gelredome, maar daar word ik ook niet vrolijk van. Ik hoop dat die Ziggo Dome in Amsterdam wat gaat worden. Helaas opent die te laat voor Jamiroquai (eind 2011) ;(
HMH :Y (of te klein?)

Zin in vanavond! Vertrek vanmiddag met vriendin richting Amsterdam. Moet alleen de trein om 00:20 ofzo terug hebben vanaf Centraal...maar dat zal wel lukken toch?
pi_88095334
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 08:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

HMH :Y (of te klein?)

Zin in vanavond! Vertrek vanmiddag met vriendin richting Amsterdam. Moet alleen de trein om 00:20 ofzo terug hebben vanaf Centraal...maar dat zal wel lukken toch?
HMH uit mijn hoofd iets van 5000 en Ahoy iets van 8000/9000 dacht ik.

De CD presentatie beging vrij vroeg dus vermoedelijk lukt het en anders heb je pech. ;)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:11:13 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88095472
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 09:02 schreef Godtje het volgende:

[..]


HMH uit mijn hoofd iets van 5000 en Ahoy iets van 8000/9000 dacht ik.

De CD presentatie beging vrij vroeg dus vermoedelijk lukt het en anders heb je pech. ;)
HMH heeft wel een veel intiemere sfeer en betere acoustiek. Alles is daar goed geregeld :)


Ja, anders...moet ik midden in de nacht nog een hotel proberen te vinden of tot vroeg in de ochtend wachten op het station :') Of een taxi naar station Ede-Wageningen nemen, waar de auto staat. Maar zal inderdaad wel lukken.

Jay begint om 20:30 toch? Als hij op tijd begint zullen we uiterlijk om 23:00 buiten staan verwacht ik. Met een half uur latere opkomst, wat bij artiesten tegenwoordig toch wel erg in is, uiterlijk zo'n 23:30 :)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:36:28 #147
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_88095932
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nog niet geluisterd. Morgen naar Paradiso en verwacht het album dan zaterdag toch wel uiterlijk binnen te hebben :P Verwachten jullie dat er nog 'oude' nummers gespeeld gaan worden morgen?
Ik verwacht van wel ja. Pas bij Jools Holland en ik geloof ook afgelopen vrijdag speelde hij nog Deeper Underground. Zal vast niet de enige zijn ;)
pi_88096363
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 09:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

HMH heeft wel een veel intiemere sfeer en betere acoustiek. Alles is daar goed geregeld :)


Ja, anders...moet ik midden in de nacht nog een hotel proberen te vinden of tot vroeg in de ochtend wachten op het station :') Of een taxi naar station Ede-Wageningen nemen, waar de auto staat. Maar zal inderdaad wel lukken.

Jay begint om 20:30 toch? Als hij op tijd begint zullen we uiterlijk om 23:00 buiten staan verwacht ik. Met een half uur latere opkomst, wat bij artiesten tegenwoordig toch wel erg in is, uiterlijk zo'n 23:30 :)
Ik durf geen inschatting te maken hoe lang het gaat duren aangezien het om een CD presentatie gaat. Het kan gewoon ff zakelijk nummer 1 tm 12 spelen zonder iets of het kan verpakt worden in meer concert vorm. Het is afwachten.
pi_88096401
Wel hier een verslagje schrijven hoor *O*
Veel plezier !!!!
pi_88097031
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:09 schreef MrMoon het volgende:

[..]

*O* goed nieuws
:Y
pi_88097242
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 09:02 schreef Godtje het volgende:

[..]



HMH uit mijn hoofd iets van 5000 en Ahoy iets van 8000/9000 dacht ik.

Ahoy wordt geloof ik na verbouwing 10 tot 12000 dacht ik en de acoustiek wordt ook verbeterd.
pi_88097513
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:25 schreef Luni het volgende:

[..]

Ahoy wordt geloof ik na verbouwing 10 tot 12000 dacht ik en de acoustiek wordt ook verbeterd.
Ik denk te weinig en te laat. Met de ziggo dome die 16000 gaat worden.
Maar we zullen zien. Nu hebben we er niks aan.
pi_88097880
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 08:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

HMH :Y (of te klein?)

Zin in vanavond! Vertrek vanmiddag met vriendin richting Amsterdam. Moet alleen de trein om 00:20 ofzo terug hebben vanaf Centraal...maar dat zal wel lukken toch?
HMH zou top zijn, maar die is toch wat te klein voor een act als Jamiroquai denk ik. Krijg je weer van die praktijken dat het met 3 minuten uitverkocht is
pi_88103363
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:34 schreef Godtje het volgende:

[..]



Ik denk te weinig en te laat. Met de ziggo dome die 16000 gaat worden.
Maar we zullen zien. Nu hebben we er niks aan.
Verbouwing is al een tijdje in volle gang.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:22:11 #155
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88105210
Kom net thuis, vind ik toch een nieuwe cd in de brievenbus! Klinkt al goed zeg! Middagje vrij, in de auto zo nieuwe cd op, effe Amsterdam in en dan vanavond naar het concert! O+

[ Bericht 4% gewijzigd door leolinedance op 29-10-2010 14:32:05 ]
pi_88106023
Vette cd hoor!! Hopelijk komen ze in de Ahoy ofzo
pi_88128409
*O*
Kort maar krachtig.
*O*

Ik zal zo ff wat foto's online zetten.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:19:59 #158
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_88128877
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 00:09 schreef Godtje het volgende:
*O*
Kort maar krachtig.
*O*

Ik zal zo ff wat foto's online zetten.
Was inderdaad nogal kort ja. Je zag ze ook een paar keer overleggen, misschien dat ze toen was nummers skipten ofzo?

Maargoed, mocht de pret niet drukken want het was een groot feest :D Deeper Underground was echt vet!
pi_88128902
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 00:19 schreef BoerBert het volgende:

[..]



Was inderdaad nogal kort ja. Je zag ze ook een paar keer overleggen, misschien dat ze toen was nummers skipten ofzo?

Maargoed, mocht de pret niet drukken want het was een groot feest :D Deeper Underground was echt vet!
Ik zat recht op de setlist te kijken en hij heeft veranderd ja.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:31:41 #160
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_88129413
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 00:20 schreef Godtje het volgende:

[..]



Ik zat recht op de setlist te kijken en hij heeft veranderd ja.
Weet je toevallig wat ze geskipt hebben? :@
Ik vind trouwens de 'normale' versie van Rock Dust Light Star toffer dan die ze nu deden :)
pi_88129447
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 00:31 schreef BoerBert het volgende:

[..]



Weet je toevallig wat ze geskipt hebben? :@
Ik vind trouwens de 'normale' versie van Rock Dust Light Star toffer dan die ze nu deden :)
Ik vind deze toffer en ik heb een foto van de setlist en die staat te uploaden.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 01:24:26 #163
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88131169
Vette foto's!

Wel een gaaf optreden. Nieuw en oud gecombineerd, met leuke varianten. Het was wel echt te kort. 1 uur en 10 minuten.....dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een concert.

Stel je voor dat je een euro of 200 betaald voor zo'n concert, dan voel je je dus wel écht bestolen.
pi_88131248
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Vette foto's!

Wel een gaaf optreden. Nieuw en oud gecombineerd, met leuke varianten. Het was wel echt te kort. 1 uur en 10 minuten.....dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een concert.

Stel je voor dat je een euro of 200 betaald voor zo'n concert, dan voel je je dus wel écht bestolen.
Het was zoals bekend dan ook een CD presentatie en geen concert.
Dus het commentaar is nog eerder dat hij te weinig nieuwe nummers heeft gedaan. :P
Wat langer had ook gemogen ja. Terwijl hij aanhet spelen was had ik niet het gevoel dat het kort was. Na afloop dacht ik... nog best vroeg.
pi_88131455
1 uur en 10 minuten :{ Blij dat ik het geld in mijn portemonnee heb gehouden, al was het een moeilijke beslissing. Voor zo'n bedrag mag je gewoon niet minder dan 2 uur spelen en ze hebben het materiaal ervoor.
pi_88131704
Genoten van de filmpjes en de foto's, Thxx Godtje O+
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 02:00:58 #167
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88131937
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 01:27 schreef Godtje het volgende:

[..]



Het was zoals bekend dan ook een CD presentatie en geen concert.
Dus het commentaar is nog eerder dat hij te weinig nieuwe nummers heeft gedaan. :P
Wat langer had ook gemogen ja. Terwijl hij aanhet spelen was had ik niet het gevoel dat het kort was. Na afloop dacht ik... nog best vroeg.
CD presentatie of concert, zou voor beide te kort zijn. In het geval van een concert qua tijd, in het geval van een cd presentatie te weinig nieuwe nummers. Heb zeker genoten bij Deeper underground, Little L, Love Foolosofy bijvoorbeeld, dat dan weer wel O+
pi_88131959
Ja maar dat is logisch dat is lekker bekend O+
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 02:02:54 #169
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88131988
Miste overigens wel Space Cowboy en Virtual Insanily..
pi_88133418
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Vette foto's!

Wel een gaaf optreden. Nieuw en oud gecombineerd, met leuke varianten. Het was wel echt te kort. 1 uur en 10 minuten.....dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een concert.

Stel je voor dat je een euro of 200 betaald voor zo'n concert, dan voel je je dus wel écht bestolen.
Bestolen door wie? Door henzelf omdat ze 200 neergeteld hebben voor iets wat eerst E45 was?

Toffe foto's overigens, maar mogen ze wat kleiner :')

Ligt het aan mij of is het niet echt druk voor het podium?
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:52:43 #171
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_88134894
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 01:27 schreef Godtje het volgende:
Wat langer had ook gemogen ja. Terwijl hij aanhet spelen was had ik niet het gevoel dat het kort was. Na afloop dacht ik... nog best vroeg.
Zo voelde ik het eigenlijk ook wel, maar doordat ze geen echte toegift deden maar het er gelijk achteraan kwam, werd het ook wel een beetje raar. Iedereen had toch zoiets van 'komen ze nou nog terug?'.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:38:47 #172
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_88137252
Ik las iets over dat JK z'n vliegtuig moest halen omdat hij ergens anders heen moest...ik hoop dat het concert in Ahoy wel onder de 'normale' tour valt en dus langer is!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:59:41 #173
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88137851
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 12:38 schreef morgane het volgende:
Ik las iets over dat JK z'n vliegtuig moest halen omdat hij ergens anders heen moest...ik hoop dat het concert in Ahoy wel onder de 'normale' tour valt en dus langer is!
Klopt, hij maakte ook een vliegbeweging en wees naar zijn horloge. Zal dus wel zo zijn.

Ben nog steeds wel blij dat ik ben geweest :)
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:05:02 #174
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88138033
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 07:55 schreef tjoptjop het volgende:

[..]



Bestolen door wie? Door henzelf omdat ze 200 neergeteld hebben voor iets wat eerst E45 was?

Toffe foto's overigens, maar mogen ze wat kleiner :')

Ligt het aan mij of is het niet echt druk voor het podium?
Was wel vrij druk vooraan hoor.

Bestolen is misschien niet het goede woord, maar in ieder geval 'genaait' dan. Kost al met al toch een bak geld, zo'n concertbezoek met een hapje en een drankje etc.
pi_88138130
Potdulle, Rock Dust Light Star klinkt goed zeg. :9.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_88138361
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:38 schreef morgane het volgende:
Ik las iets over dat JK z'n vliegtuig moest halen omdat hij ergens anders heen moest...ik hoop dat het concert in Ahoy wel onder de 'normale' tour valt en dus langer is!
Ik kreeg via de filmpjes van Godtje ook heel sterk het gevoel dat het een 'vluggertje' was.
Even je kunstje doen en wegwezen. Jammer :{
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:23:36 #177
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_88138614
Ik vind het nu eigenlijk een stuk minder erg dat ik geen kaartjes had :D vooral omdat hij toch nog terugkomt.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:24:02 #178
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88138631
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 13:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik kreeg via de filmpjes van Godtje ook heel sterk het gevoel dat het een 'vluggertje' was.
Even je kunstje doen en wegwezen. Jammer :{
Jep, helaas. Effe snel wat geld binnenharken. Toch weer even voor een miljoen mensen ofzo (DWDD) op tv gezien geweest.

:{
pi_88139869
Vooraan en de hele zaal waren gewoon druk. Ik heb dat alleen dit keer even aardig kunnen bestuderen. De fanclub mensen die hebben een tactisch strijdplan. :')

Ze gaan allemaal op een rijtje staan met zo veel afstand tussen hun en het podium dat ze er met gestrekte armen kunnen staan. :') Dit houden ze gewoon het hele concert vol. Dus er past aan de voorkant gewoon een rij mensen tussen omdat hun daar zo staan.

Ik voel me verre van genaait omdat ik van tevoren al wist dat het een cd presentatie was en geen concert. Ik heb meerdere cd presentaties gezien die zijn ook wel eens zo 'saai' dat ze gewoon nummer 1 tm 13 spelen en dan sta je dus ook met een uur weer buiten.

Een tour volgt bijna altijd na een nieuw album dus ook dat was eigenlijk geen vraag maar het is fijn dat het semi bevestigd is door Giel.

Als gisteravond 200 euro had gekost dan had ik het nog de moeite waard gevonden. En dan ben ik niet eens een die hard fan.
pi_88141757
Die fanclub mensen staan die dan ook uren voor de zaal opengaat bij de deur of zo :')
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:56:17 #181
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88142919
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Die fanclub mensen staan die dan ook uren voor de zaal opengaat bij de deur of zo :')
Ja, er stonden vóór 17:00 al mensen voor de deur terwijl die pas om 19:00 open zou gaan :') Ik ben lekker de Irish pub ingedoken ^O^
pi_88143329
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Die fanclub mensen staan die dan ook uren voor de zaal opengaat bij de deur of zo :')
Ik geloof het wel. Waarom is me bijna een raadsel.
Ik kwam er om 18.58 aan en om 19.02 stond ik in de zaal en hing de jas netjes.
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:57:08 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88177358
Kwam er vandaag achter dat er een bluray van JK is! Wist ik helemaal niet... :@

Jamiroquai Live at Montreux dan ook maar besteld op bluray :)

En hoeveel uitvoeringen zijn er nu van RDLS? Heb de 'normale' hier thuis met 12 tracks. Nu is er ook nog een deluxe edition met 18 tracks heb ik begrepen. En een dubbel-cd met 13 tracks op cd 1 en 6 op cd 2. En een Japanse uitvoering met "That's Not The Funk I Want" erop. :? dat nummer is overigens gratis te downloaden via Saturn Duitsland ;)

En nog een recentie van Paradiso: http://www.muziek.nl/page(...)quai%20in%20Paradiso
pi_88183285
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 16:57 schreef leolinedance het volgende:
Kwam er vandaag achter dat er een bluray van JK is! Wist ik helemaal niet... :@

Jamiroquai Live at Montreux dan ook maar besteld op bluray :)

En hoeveel uitvoeringen zijn er nu van RDLS? Heb de 'normale' hier thuis met 12 tracks. Nu is er ook nog een deluxe edition met 18 tracks heb ik begrepen. En een dubbel-cd met 13 tracks op cd 1 en 6 op cd 2. En een Japanse uitvoering met "That's Not The Funk I Want" erop. :? dat nummer is overigens gratis te downloaden via Saturn Duitsland ;)

En nog een recentie van Paradiso: http://www.muziek.nl/page(...)quai%20in%20Paradiso
Nou ze mogen best naar Lowlands komen :Y
  maandag 1 november 2010 @ 00:08:27 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88196613
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Nou ze mogen best naar Lowlands komen :Y
Van mij ook hoor, waarom niet?
pi_88203207
quote:
Op maandag 1 november 2010 00:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Van mij ook hoor, waarom niet?
In dat stuk stond dat de kans er ook in zit dat ze naar een groot festival komen, waaronder Pinkpop / Lowlands vandaar mijn reactie. Zou een leuk extraatje zijn naast Ahoy.
pi_88214709
Pinkpop lijkt me waarschijnlijker.
  dinsdag 2 november 2010 @ 00:08:34 #188
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_88233859
Zijn album is gratis te beluisteren op Luisterpaal:

http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44102240
pi_88240195
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 16:57 schreef leolinedance het volgende:
Kwam er vandaag achter dat er een bluray van JK is! Wist ik helemaal niet... :@

Jamiroquai Live at Montreux dan ook maar besteld op bluray :)

En hoeveel uitvoeringen zijn er nu van RDLS? Heb de 'normale' hier thuis met 12 tracks. Nu is er ook nog een deluxe edition met 18 tracks heb ik begrepen. En een dubbel-cd met 13 tracks op cd 1 en 6 op cd 2. En een Japanse uitvoering met "That's Not The Funk I Want" erop. :? dat nummer is overigens gratis te downloaden via Saturn Duitsland ;)

En nog een recentie van Paradiso: http://www.muziek.nl/page(...)quai%20in%20Paradiso
heb je nog een linkje van dat gratis te downloaden nummer? Ik heb gezocht, maar het niet kunnen vinden..

Overigens moet ik zeggen dat Hang It Over zeker niet had misstaan op cd1 :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_88241754
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:58 schreef MrMoon het volgende:

[..]

heb je nog een linkje van dat gratis te downloaden nummer? Ik heb gezocht, maar het niet kunnen vinden..

Overigens moet ik zeggen dat Hang It Over zeker niet had misstaan op cd1 :Y
quote:
Free download of That's Not The Funk I Want Japanese bonus track
Added on Sunday 31 October 2010, 07:06 (GMT)
The Japanese release of Rock Dust Light Star includes a track called 'That's Not The Funk I Want' as a bonus track. Thanks to the good people at jamirotalk.net who found this, you can legally download the track for free by registering at jamiroquai.de and then using a code you get emailed to 'pay' for the track at saturn.de.

It's not too confusing (even if you don't understand a word of German) and you should get the link to the MP3.
pi_88242122
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:51 schreef Godtje het volgende:

[..]


[..]


thnx.. of ik doe iets fout of je krijgt die code niet meer..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:10:18 #192
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_88521980
Is er misschien iemand die het optredenin Paradiso geript heeft?
pi_88523235
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:15 schreef Luni het volgende:
Is er misschien iemand die het optredenin Paradiso geript heeft?
Ja
Maar de kwaliteit is niet geweldig. Ik heb hem ook helemaal op youtube gezet.
pi_88542101
En je youtube link? Wil het concert graag zien op youtube :)
pi_88544935
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:47 schreef kreuk050 het volgende:
En je youtube link? Wil het concert graag zien op youtube :)
Daar is die in zijn geheel en makkelijk te zien.
http://www.telegraaf.nl/f(...)n_Jamiroquai___.html

Ik moest hem vanwege youtube in delen doen. De start:
pi_88546714
Beginnen met Revolution O+, heerlijk!

Ik vind de nieuwe cd leuk maar het heeft toch teveel plaatjes die meer als achtergrond muziek volstaan, het haalt niet de power van de eerst 3 cd's (om toch maar weer die vergelijking te maken). Nummers die er voor mij uit springen: White Knuckle Ride, She's a Persuader en Hey Floyd.
pi_88550579
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:52 schreef Godtje het volgende:

[..]



Ja
Maar de kwaliteit is niet geweldig. Ik heb hem ook helemaal op youtube gezet.
Ook als MP3?
pi_88734689
Moet zeggen dat ik het album heerlijk vind hoor.. Weet nietof het gemeld is maar "never gonna be another" schijnt een tribute aan Michael Jackson te zijn.. _O_
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:34:17 #200
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_89179421
emergency on planet earth _O_
pi_89296725
AMSTERDAM – Jamiroquai geeft op woensdag 13 april 2011 een concert in het Rotterdamse Ahoy. Dat meldt organisator Mojo maandag.

Britse band gaat volgend jaar op tournee naar aanleiding van zijn nieuwe album Rock Dust Light Star, dat uitkwam in november.

De plaat is het eerste studioalbum van Jamiroquai sinds het in 2005 verschenen Dynamite. De eerste singles van het album worden White Knuckle Ride en Blue Skies.

Jamiroquai werd begin jaren negentig opgericht. De jazzfunkband scoorde hits met onder meer Virtual Insanity en Deeper Underground.

Kaarten

De band onder leiding van zanger Jay Kay stond in oktober in een uitverkocht Paradiso. Toen werden de vele fans die achter het net visten al getroost met de aankondiging van nog een concert. Kaarten voor de show in april zijn vanaf zaterdagochtend te koop..
  maandag 29 november 2010 @ 14:53:49 #202
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89298237
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:16 schreef Luni het volgende:
AMSTERDAM – Jamiroquai geeft op woensdag 13 april 2011 een concert in het Rotterdamse Ahoy. Dat meldt organisator Mojo maandag.

Britse band gaat volgend jaar op tournee naar aanleiding van zijn nieuwe album Rock Dust Light Star, dat uitkwam in november.

De plaat is het eerste studioalbum van Jamiroquai sinds het in 2005 verschenen Dynamite. De eerste singles van het album worden White Knuckle Ride en Blue Skies.

Jamiroquai werd begin jaren negentig opgericht. De jazzfunkband scoorde hits met onder meer Virtual Insanity en Deeper Underground.

Kaarten

De band onder leiding van zanger Jay Kay stond in oktober in een uitverkocht Paradiso. Toen werden de vele fans die achter het net visten al getroost met de aankondiging van nog een concert. Kaarten voor de show in april zijn vanaf zaterdagochtend te koop..
Hmm, opzich wel nice. Twijfel of ik na het toch wel tegenvallende optreden in Paradiso hier naartoe ga.

Waarschijnlijk toch wel weer :')
pi_89298703
Jamiroquai - Rock Dust Light Star Concertkaarten
Koop Jamiroquai - Rock Dust Light Star tickets voor het optreden van Jamiroquai in Ahoy.
woensdag 13-4-2011
Entree: 18:30 Aanvang: 20:00 Kaarten ¤40 - ¤46 (exclusief servicekosten)
Ahoy
Ahoy-weg 10 3084 BA, Rotterdam, Nederland,
  maandag 29 november 2010 @ 15:10:29 #204
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_89299005
Nog maar een poging doen om kaartjes te kopen *O*
  maandag 29 november 2010 @ 15:15:39 #205
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89299256
Op woensdag -O- Kunnen ze niet eens een zaterdagavond uitkiezen?
pi_89301607
Ja klote ik zit in het buitenland :(
pi_89302132
NICE!! Zaterdag kopennnnn!!
pi_89306532
Vanaf hoe laat start de kaartverkoop?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_89306927
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:56 schreef MrMoon het volgende:
Vanaf hoe laat start de kaartverkoop?
10.00 uur
pi_89307756
Ohhh hier ga ik bij zijn :D
pi_89313002
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:05 schreef Luni het volgende:

[..]

10.00 uur
kut.. dan zit ik in de auto..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_89318861
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:09 schreef MrMoon het volgende:

[..]

kut.. dan zit ik in de auto..
Het was nooit snel uitverkocht eerdere jaren.
Maar je weet maar nooit. ;(
pi_89321220
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:42 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het was nooit snel uitverkocht eerdere jaren.
Maar je weet maar nooit. ;(
daar hoop ik dan maar op :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_89329067
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:42 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het was nooit snel uitverkocht eerdere jaren.
Maar je weet maar nooit. ;(
Dat zeiden ze ook van Lowlands :6
pi_89330645
Damnit, zal wel weer de enige zijn in mijn familie/vriendenkring die ze weer wil zien...
  dinsdag 30 november 2010 @ 08:37:46 #216
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89331383
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 07:03 schreef Cici het volgende:
Damnit, zal wel weer de enige zijn in mijn familie/vriendenkring die ze weer wil zien...
Dat probleem heb ik nou ook altijd.
  dinsdag 30 november 2010 @ 08:56:13 #217
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_89331655
Ik ga proberen kaartjes te bemachtigen.
Via Easytickets.eu kun je vast kopen, is dat vertrouwd? Kosten daar 50 - 75 euro per stuk...

Via livenation zijn ze goedkoper...

Iemand ervaring met easytickets.eu?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_89331723
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 08:56 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik ga proberen kaartjes te bemachtigen.
Via Easytickets.eu kun je vast kopen, is dat vertrouwd? Kosten daar 50 - 75 euro per stuk...

Via livenation zijn ze goedkoper...

Iemand ervaring met easytickets.eu?
Alleen de echte verkoopkanalen zijn te vertrouwen. Het is nooit snel uitverkocht geweest en ik zou er dit keer ook niet op rekenen.

Door bij die tussenpartijen kaarten te kopen werk je hun gedrag alleen maar in de hand.
Ik denk niet dat je dat moet willen al voordat het in de verkoop is gegaan.
pi_89333054
Marco Borsato gaat zaterdag ook in de verkoop :(
pi_89336871
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 08:56 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik ga proberen kaartjes te bemachtigen.
Via Easytickets.eu kun je vast kopen, is dat vertrouwd? Kosten daar 50 - 75 euro per stuk...

Via livenation zijn ze goedkoper...

Iemand ervaring met easytickets.eu?
Ben je dom ofzo? Nooit kaarten kopen via illegale sites, vooral niet VOOR de officiele verkoop.

Koop zaterdag gewoon eind van de ochtend/begin van de middag via de normale site. Ben je nog goedkoper uit ook.
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:13:10 #221
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89337496
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:55 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Ben je dom ofzo? Nooit kaarten kopen via illegale sites, vooral niet VOOR de officiele verkoop.

Koop zaterdag gewoon eind van de ochtend/begin van de middag via de normale site. Ben je nog goedkoper uit ook.
Kun je dat niet normaal zeggen?

Jij bent trouwens ook dom want die site is helemaal niet illegaal :P Het is inderdaad slimmer om je kaartjes gewoon via Livenation te kopen. Ik ga er ook maar weer heen heb ik besloten :)
pi_89345344
70 euro vind ik dus best veel, voor die prijs krijg ik helemaal niemand mee...
pi_89346030
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Kun je dat niet normaal zeggen?

Jij bent trouwens ook dom want die site is helemaal niet illegaal :P Het is inderdaad slimmer om je kaartjes gewoon via Livenation te kopen. Ik ga er ook maar weer heen heb ik besloten :)
Ik zeg dat zo omdat ik steeds naast kaartjes grijp omdat deze bedrijven grote getalen kaarten kopen en dat ik er geen heb!
  woensdag 1 december 2010 @ 13:07:22 #224
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_89381814
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

Alleen de echte verkoopkanalen zijn te vertrouwen. Het is nooit snel uitverkocht geweest en ik zou er dit keer ook niet op rekenen.

Door bij die tussenpartijen kaarten te kopen werk je hun gedrag alleen maar in de hand.
Ik denk niet dat je dat moet willen al voordat het in de verkoop is gegaan.
Vorige keer waren ze toch behoorlijk snel weg... Maar thanks, ik wacht gewoon ff tot zaterdag ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:55 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Ben je dom ofzo? Nooit kaarten kopen via illegale sites, vooral niet VOOR de officiele verkoop.

Koop zaterdag gewoon eind van de ochtend/begin van de middag via de normale site. Ben je nog goedkoper uit ook.
Nee. Maar ik heb zoiets nog nooit online besteld, behalve kaarten voor Dance valley... ;P

En, vorige keer was ik 20 minuten nadat de voorverkoop begonnen was, niet in staat om kaarten te kopen door de drukte. En even later was alles al uitverkocht. Vandaar dat ik me er nu even ruim van te voren in verdiep.

Anyway, ik wacht wel ff tot zaterdag, hoop ik dat ik dan een paar kaartjes kan kopen. :s)
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 1 december 2010 @ 14:39:00 #225
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89385619
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:33 schreef Cici het volgende:
70 euro vind ik dus best veel, voor die prijs krijg ik helemaal niemand mee...
70 ? Waar zie je dat?
pi_89385863
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

70 ? Waar zie je dat?
He is heul geen 70 ook

http://ahoy.nl/agenda/Jamiroquai-apr11
pi_89474525
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:43 schreef Godtje het volgende:

[..]

He is heul geen 70 ook

http://ahoy.nl/agenda/Jamiroquai-apr11
Hmm, ik hoorde het ook alleen maar via via.
Maar goed, ik denk toch dat ik niemand meekrijg. Tenzij ik voor het kaartje betaal, wat ik dus niet doe..
  zaterdag 4 december 2010 @ 10:08:19 #228
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_89509622
Hebbes!! *O*
  zaterdag 4 december 2010 @ 10:08:37 #229
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_89509626
Ga er ook heen. Ging niet hard denk ik?
  zaterdag 4 december 2010 @ 10:09:37 #230
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_89509647
Volgens mij ook niet nee. Ik merkte iig geen opvallende traagheid van de site ofzo. Heb er nu al zin in!
  zaterdag 4 december 2010 @ 10:43:44 #231
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89510233
2 kaarten hier :)
  zaterdag 4 december 2010 @ 10:46:12 #232
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89510269
Site is nu overigens wel traag geworden, liep net ook een keer vast wegens een lange wachtrij ofzo (stond er)
pi_89512254
Ik heb 4 kaartjes! :)
  zaterdag 4 december 2010 @ 13:23:19 #234
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89514461
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 12:08 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb 4 kaartjes! :)
En ja gaat alleen? :'(
pi_89520906
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 10:43 schreef leolinedance het volgende:
2 kaarten hier :)
same here *O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_89521274
Shit, volgens mij zijn de staanplaatsen nu uitverkocht... En een vriend van me heeft al een staanplaatskaartje gekocht. Is er hier iemand die misschien wil ruilen/zijn staanplaats tegen aankoopprijs willen verkopen?

Kopen van de zwarte markt gaat tegen m'n principes in...
  zaterdag 4 december 2010 @ 16:47:27 #237
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_89521497
Vanmorgen wekker 5 voor 10 gezet en gelijk om 10 uur 3 kaartjes gekocht!

Zin!!!!!!!!!
pi_89546627
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En ja gaat alleen? :'(
Nee ik ga met z'n vieren.
pi_89561690
Kaartje in de pocket!

Kijk er zo naar uit, heb ze nog nooit live gezien!
pi_89566169
Heb de nieuwe cd van de Sint gekregen. Stop ik hem in mijn computer, crashed mijn comp gewoon... Telkens als ik het probeer, doet die het gewoon niet.

Een andere cd doet het gewoon wel...
De nieuwe cd van Jamiroquai wil wel afspelen in mijn dvdspeler.
Een normale cd speler heb ik niet, beluister altijd alles via mijn comp...

Waardeloos zeg..

Als het een beveiliging is, dan zou er toch een melding moeten komen, ipv mijn comp te laten crashen? Erg subtiel is het niet..
  maandag 6 december 2010 @ 01:38:49 #241
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_89575325
gute band heeft ie
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  woensdag 8 december 2010 @ 17:06:17 #242
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_89683499
Hoe is de nieuwe :) ?
  woensdag 8 december 2010 @ 17:18:24 #243
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89684056
quote:
2s.gif Op woensdag 8 december 2010 17:06 schreef MYV het volgende:
Hoe is de nieuwe :) ?
goed :)
  woensdag 8 december 2010 @ 17:30:56 #244
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_89684619
Issie wat meer richting debuut? Recensies zeiden iets in die trant.
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:50:45 #245
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_90384015
De 12 minuten versie van Space Cowboy (Montreux jazz festival 1995) op de bluray Live at Montreux 2003 is wel écht geniaal _O_

:7
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:33:43 #246
329347 Meena
OOH, what does this button do?
pi_90389877
13 april ben ik bij Jamiroquai in Ahoy! Ik kan bijna niet wachten.. _O_
''He is stone cold... Oh, joy! Oh, thank you god! Oh, isn't it wonderful. I am so happy. Hurray!''
pi_91600359
Mocht iemand nog 2 kaarten te koop hebben, ik ben op zoek!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_91602602
Weet iemand wat het voorprogramma wordt, en of dat er uberhaupt is, kan er niks van vinden.
pi_91616542
Zal nog wel bekend worden neem ik aan?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:40:38 #250
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_91660022
Voor het concert op 10 april in Brussel zijn trouwens nog kaarten genoeg!
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_91836663
2 hardcopy kaarten gister opgehaald, vak ci! Heb er zin in! :P

Edit: Zijn hier trouwens mensen die bij eerdere concerten geweest zjin, zo ja; hoe lang duurde zo'n concert?

[ Bericht 13% gewijzigd door Vince22 op 25-01-2011 12:30:28 ]
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_91848061
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 09:04 schreef Vince22 het volgende:
2 hardcopy kaarten gister opgehaald, vak ci! Heb er zin in! :P

Edit: Zijn hier trouwens mensen die bij eerdere concerten geweest zjin, zo ja; hoe lang duurde zo'n concert?
Vorige keer in Ahoy was ik er ook bij. Het concert duurde volgens mij iets van 2 á 2,5 uur.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_93478594
Is er eigenlijk een voorprogramma voor het concert in Ahoy? Kan er niks over vinden.
pi_94535413
Ga volgende week toch maar een paar tickets halen voor de 13e,

Voor de nieuwsgierige is hier de setlist van het concert in Zurich :

http://www.jamiroquai.com/news;news/10313/Jamiroquai-Tour-Kicks-Off-In-Zurich
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_94544469
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:12 schreef DJWeisz het volgende:
Ga volgende week toch maar een paar tickets halen voor de 13e,

Voor de nieuwsgierige is hier de setlist van het concert in Zurich :

http://www.jamiroquai.com/news;news/10313/Jamiroquai-Tour-Kicks-Off-In-Zurich
Ziet er goed uit! Hoop wel dat ze Blow Your Mind spelen!

Van een voorprogramma kan ik nog niks vinden.
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:03:48 #256
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_94545316
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:12 schreef DJWeisz het volgende:
Ga volgende week toch maar een paar tickets halen voor de 13e,

Voor de nieuwsgierige is hier de setlist van het concert in Zurich :

http://www.jamiroquai.com/news;news/10313/Jamiroquai-Tour-Kicks-Off-In-Zurich
Een paar zelfs..neem dus aan dat je op het laatste moment wat mensen hebt over kunnen halen? :P

Het is al aardig vol, volgens mij zijn er alleen nog maar kaarten beschikbaar in de hoeken of helemaal achterin :{
pi_94546616
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_94695991
Toch netjes van ze :

http://www.nu.nl/muziek/2(...)pt-show-ongeluk.html

en ik luister nu dit :


O+ Gaaf met zo'n orkest, en dat nr leent zich daar ook zo mooi voor. Alleen die noren, die zitten kaarsrecht, niemand swingt :D

[ Bericht 70% gewijzigd door Blues op 27-03-2011 23:43:44 ]
pi_94847331
Zit wel wat verschil in de setlist:

http://www.jamiroquai.com/news;news/10316/Set-List-from-Munich
  maandag 11 april 2011 @ 10:24:40 #260
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_95333979
Geweldige avond gisteren in Brussel!
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_95341898
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 10:24 schreef Mr_Moon het volgende:
Geweldige avond gisteren in Brussel!
Was er eigenlijk een voorprogramma?

Klinkt zeker errug strak!

[ Bericht 2% gewijzigd door Luni op 11-04-2011 14:23:52 ]
  maandag 11 april 2011 @ 15:46:24 #262
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_95344963
Ik heb zelf het voorprogramma niet gezien... (maar in de vorst nationaal kan je meestal nog een kwartier voor het begin van een concert naar binnen lopen en een goede plek vinden voor het podium, de belgen staan dan nog pinten te drinken in de foyer ;-) ).
Het voorprogramma is Penguin Prison...



[ Bericht 9% gewijzigd door Mr_Moon op 11-04-2011 16:14:56 ]
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_95352480
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef Mr_Moon het volgende:
Het voorprogramma is Penguin Prison...
Klinkt wel aardig.
quote:
Gave foto!

Heb er echt veel zin in!
pi_95358969
Heb er ook veel zin in!
pi_95359013
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:28 schreef kreuk050 het volgende:
Heb er ook veel zin in!
ik ook :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_95385673
Aaah ik wil ook, ik twijfel om toch nog even last minute via marktplaats een kaart te scoren :')
pi_95410250
Concert van vandaag in Oberhausen gecancelled vanwege ziekte...yikes. Hopen dat iedereen morgen weer beter is.
* WheeleE is het reisschema aan het uitstippelen.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_95415546
Heb ook tix... Denk niet dat morgen doorgaat, met griep ben je altijd wel een aantal dagen de pineut -O-
pi_95415721
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef Chanty87 het volgende:
Heb ook tix... Denk niet dat morgen doorgaat, met griep ben je altijd wel een aantal dagen de pineut -O-
Inderdaad,

Of hij staat morgen niet 100% fit op het podium. Dan liever verzetten als dat het geval is :P
pi_95415913
Ik heb niet kunnen vinden wie er ziek was. Kan natuurlijk ook een bandlid zijn, maar die zijn eventueel wel vervangbaar, dus tis waarschijnlijker dat t Jay zelf is.
Hmpf... :{
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_95417692
Telegraaf heeft het over griep bij Jay Kay
pi_95421349
Hmmz morgen alles maar even in de gaten houden..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 13 april 2011 @ 08:01:23 #274
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_95430281
Dat zou balen zijn! Maar idd liever verzetten dan door laten gaan terwijl hij nog niet helemaal beter is.
pi_95431443
Schijnt dat het toch doorgaat vanavond, aldus Mojo :)
pi_95431883
quote:
Op woensdag 13 april 2011 09:07 schreef Chanty87 het volgende:
Schijnt dat het toch doorgaat vanavond, aldus Mojo :)
ben benieuwd bij verzetten moet je maar afwachten of je op de nieuwe datum kunt...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_95436382
Voor degen die nog geen kaartjes hebben maar wel willen: bij 3fm worden nog 2 kaartjes weg gegeven! http://www.3fm.nl/actie/194/Last+Ticket+Service:+Jamiroquai
pi_95471958
Tof concert *O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 14 april 2011 @ 00:02:40 #279
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_95473653
Zeker!! Alleen een vrij magere toegift, 1 nummer.
  donderdag 14 april 2011 @ 00:07:59 #280
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_95473903
Ik vond het, ook al was het natuurlijk een stuk langer, minder vet dan afgelopen keer in Paradiso. Het was leuk hoor, daar niet van, maar toch vond ik dat de nummers toen wat beter aankwamen.
pi_95474369
Vond 't erg vet :D
pi_95478215
Vond het supervet, alleen beetje jammer van het geluid dat soms knetterde (in het begin) en het piepen van de microfoon in veel nummers.
Verder als een nummer echt knalde ebde het enthousiasme van het publiek weg als een nummer te lang gerekt werd.
Verlichting met de planeten was super!!
Wat vet met "Deeper Underground"...die bass in het begin _O_
Maar al met al toch onwijs gaaf om Jay een keer live te zien optreden!!

Iemand nog mooie foto's kunnen maken hiero?
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_95479181
Ik heb me uitstekend vermaakt *O*. De setlist was erg goed te pruimen (heb ik Virtual Insanity nou gemist?) en het decor was echt helemaal te gek! Die planeten, de projecties, allemaal haarscherp!
De bas was flink opgeschroef en goed te voelen. Ik zat op het rolstoelplatform en het voelde alsof er een subwoofer onder stond :P

Zo soepel als het aanrijden en parkeren ging, zo waus was het wegkomen :`). Maar dat schijnt bij Ahoy te horen geloof ik. Al die auto's op terrein B/C die als vliegen naar de uitgang krioelden... :P.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 14 april 2011 @ 09:20:55 #284
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_95479668
Heb me goed vermaakt! Wel vervelend dat er toch weer zo nodig mensen moesten gaan roken op de vloer. Zelfs na een waarschuwing door de 'anti-rookbrigade' werd er gewoon doorgepaft door deze corpsballen look-a-likes.

De bass dreunde lekker ja! Vond het begin van Love Foolosophy geweldig _O_ Wegrijden was een chaos maar ging uiteindelijk (met een beetje assertiviteit ;) ) wel snel. Reed 20 minuten na het concert al buiten rond , dat viel me niet tegen.

Opkomst was ook goed trouwens, mooie uitvoering van Rock Dust Light Star O+
pi_95480610
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:20 schreef leolinedance het volgende:
Wel vervelend dat er toch weer zo nodig mensen moesten gaan roken op de vloer.
Sorry maar dat blowtje hoort erbij bij Jamiroquai :@
pi_95480797
Heb me ook prima vermaakt, was m'n 1e keer, meeste nummers werden lekker lang gerekt, Little L overgaand in Canned Head was helemaal top. Vond allen de sfeer wat mat, hoe dansbaar moet muziek voor mensen zijn om los te gaan?

Miste Virtual Insanity wel ;(

Had m'n auto bij het Nieuwe Luxor neergezet, paar haltes met de metro en gratis parkeren was dus vrij snel thuis.

Al met al een top avond gehad!
pi_95481093
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:05 schreef Luni het volgende:
Heb me ook prima vermaakt, was m'n 1e keer, meeste nummers werden lekker lang gerekt, Little L overgaand in Canned Head was helemaal top. Vond allen de sfeer wat mat, hoe dansbaar moet muziek voor mensen zijn om los te gaan?

Miste Virtual Insanity wel ;(
Had m'n auto bij het Nieuwe Luxor neergezet, paar haltes met de metro en gratis parkeren was dus vrij snel thuis.

Al met al een top avond gehad!
Ja zie je wel, die hebben ze dus toch niet gespeeld :o.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_95481480
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_95481579
quote:
De band speelt vanavond voor leeftijdsgenoten. Ahoy heeft zich gevuld met vooral dertigers en veertigers,
Dan hadden ze toch wat beter in de zaal rond moeten kijken, stond genoeg jong publiek.
pi_95482641
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:30 schreef MrMoon het volgende:
Op nu.nl staat al een recensie

http://www.nu.nl/muziek/2(...)matische-piloot.html
"En die echte nostalgische trip werd het ook al niet, daarvoor ontbreken vanavond teveel klassiekers uit het oeuvre van de band. "

De halve setlist bestond uit ~klassiekers~ :') Enige die ik miste was Virtual Insanity, voor de rest kwamen Canned Heat, Little L, Love Foolosophy, Space Cowboy, Alright, Deeper Underground, Travelling Without Moving, Cosmic Girl en Main Vein gewoon voorbij. Klassiekers genoeg dus, en niet meer dan logisch dat RDLS ook werd gespeeld.

En zoals Luni al zegt, het publiek was juist heel veelzijdig. Misschien dat de reviewer een zitplaats ofzo had, want ik zag genoeg (voor mij) leeftijdsgenoten om me heen in de arena.
pi_95483237
quote:
Op donderdag 14 april 2011 11:05 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

"En die echte nostalgische trip werd het ook al niet, daarvoor ontbreken vanavond teveel klassiekers uit het oeuvre van de band. "

De halve setlist bestond uit ~klassiekers~ :') Enige die ik miste was Virtual Insanity, voor de rest kwamen Canned Heat, Little L, Love Foolosophy, Space Cowboy, Alright, Deeper Underground, Travelling Without Moving, Cosmic Girl en Main Vein gewoon voorbij. Klassiekers genoeg dus, en niet meer dan logisch dat RDLS ook werd gespeeld.
ik vond juist dat er wat te veel klassiekers werden gespeeld en wat te weinig van RDLS..
quote:
En zoals Luni al zegt, het publiek was juist heel veelzijdig. Misschien dat de reviewer een zitplaats ofzo had, want ik zag genoeg (voor mij) leeftijdsgenoten om me heen in de arena.
ik vond idd het publiek van wat ik zag veelzijdig en helemaal niet wat ouder. Ik vond dat er juist veel twintigers waren.. ten minste voor mijn gevoel..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 14 april 2011 @ 12:04:49 #292
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_95484839
Ik vond het oke, niet brilliant. Toegift erg marginaal en ik heb ook klassiekers gemist (RDLS mag nog minder wat mij betreft), met name virtual insanity en too young too die. Leuke avond gehad maar de hoge verwachtingen zijn helaas niet waargemaakt.
pi_95525789
Leuk om jullie tegenhangers te lezen t.o.v. nu.nl
Ik vind recensenten vaker niet goed weergeven hoe het voor een ieder individueel aanvoelt. Het is dan ook maar de mening van 1 persoon ;)

En het automatische pilootsfeertje heb ik al een paar keer gezien bij Jamiroquai. Jammer is dat, want dan haalt het toch iets weg van de spontane, wat wonderlijk aandoende Jay Kay zoals ie in zijn beginjaren was.
pi_95532621
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 00:57 schreef Bluezz het volgende:
Leuk om jullie tegenhangers te lezen t.o.v. nu.nl
Ik vind recensenten vaker niet goed weergeven hoe het voor een ieder individueel aanvoelt. Het is dan ook maar de mening van 1 persoon ;)

En het automatische pilootsfeertje heb ik al een paar keer gezien bij Jamiroquai. Jammer is dat, want dan haalt het toch iets weg van de spontane, wat wonderlijk aandoende Jay Kay zoals ie in zijn beginjaren was.
Hetzelfde soort recensenten klaagt ook over de Stones dat ze nooit meer vernieuwen....
pi_95535880
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Hetzelfde soort recensenten klaagt ook over de Stones dat ze nooit meer vernieuwen....
Inderdaad, en Jamiroquai speelt veel nieuwe nummers is het weer niet goed, hadden ze meer oud werk moeten spelen.
pi_95582372
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Hetzelfde soort recensenten klaagt ook over de Stones dat ze nooit meer vernieuwen....
Dat heb je nou eenmaal met meningen. Ze zijn net het echte leven.
pi_95582412
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:26 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat heb je nou eenmaal met meningen. Ze zijn net het echte leven.
Van recensenten verwacht ik wel enige realiteitszin
  zondag 12 juni 2011 @ 16:52:13 #298
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_98069230
Mijn 'fan-zijn' is wel iets minder geworden na Paradiso en Ahoy merk ik.

Concert in Ahoy is me toch niet echt goed bijgebleven en Paradiso was gewoon best wel slecht, onpersoonlijk en veel te kort eigenlijk. Had die dag beter kunnen gaan werken en mijn kaartje kunnen verkopen, er waren daar mensen binnen die + 200 euro hadden betaald :{

Kan me nog altijd wel vermaken met Jamiroquai, maar de sympathie is een beetje minder aan het worden.

Al blijft de oude performance van Space Cowboy op de live at Montreux bluray wel heel gaaf O+
pi_98069486
Tja ik vond Paradiso goed (maar te kort) en Ahoy af en toe slaapverwekkend. Lang uitgesponnen laidback versie's van nummers, terwijl ze mijns inziens beter het dak eraf hadden kunnen spelen.

Maar las hier en daar hele andere verhalen, dus misschien is het gewoon niet meer mijn ding :P
pi_98312583
Ze hebben een nieuw nr, genaamd Smile.
Ik heb hem van Facebook af kunnen halen een tijd geleden. Heb zo even geen link.
pi_98464937
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:17 schreef Cici het volgende:
Ze hebben een nieuw nr, genaamd Smile.
Ik heb hem van Facebook af kunnen halen een tijd geleden. Heb zo even geen link.
Dit is de link :)

http://www.facebook.com/p(...)=app_113345305387225
HT: FC Dinamo Assen (504765)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')