quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:01 schreef Greys het volgende:Bedankt voor de lieve complimentjes, maar er is een verschil tussen op Fok advies geven aan een ander en hoe ik dat zelf altijd in de praktijk breng/bracht hoor. Ik ben zelf ook niet altijd even lief

Dat vrouwen wanhoop ruiken is niet zo heel gek, aangezien mannen daar meestal nogal mee te koop lopen. En andersom soms ook natuurlijk... "wheeeellllllp, hij heeft me al zeker drie kwartier niet terug gesmst, dan gooi ik er nog maar snel eentje achteraan want stel dat hij hem niet gehad heeft!!!!".
De meeste vrouwen vinden het leuk om zelf ook hun best te moeten doen voor een man, die willen zelf ook nog wel eens een beetje moeten veroveren, niet dat pan-klare zeg maar. En dat kan je altijd HEEL goed aan een ander uitleggen (zoals wij nu tegen bb zeggen dat hij afstand van haar moet nemen en niet meteen moet reageren op eventuele telefoontjes/smsjes) maar zeg eens eerlijk... zijn we daar allemaal niet eens of meerdere keren mee de mist in gegaan. Ik wel hoor!

Graag gedaan! ... Je verdiende het ook !
hehehehe, dat is toch lief, dat je je zorgen maakt over je SMS en wanneer hij/zij gaat terug sms'en en zo... vind ik lief. Dat ze zegt : "ja ik bel nu maar even snel, want ik weet dat je niet graag lang wacht"... ik vind dat het dan goed zit!
Ja ik heb het zeker al meegemaakt, dat ik mezelf voorneem van der niet in te trappen, en voor ik het weet zit ik weer in een hoop miserie! Dat is het leven he... you live you learn.
Ik ben toch soms verbaasd (positief hoor) over vrouwen. Hoe goed ze je op korte tijd al leren kennen. Volgens mij is dat iets typisch vrouwelijk. Pas zei mijn liefje iets tegen me (ga er niet over uitwijden), maar het zat me echt dik, hoorde het niet graag. Ik heb geen krimp gegeven en ben ook niet boos geworden. Uurtje later reed ik naar huis, was het zelf al lang vergeten, belde ze me nog geen 5 mins later op. Met de woorden 'Ik voel dat er iets is? vertel het eens" Dat is toch fucking ongelooflijk dat zij dat zo maar weet.

Anyway ik vind dat helemaal niet zo erg ... alleen soms ga je denken dat vrouwen helderziend zijn of zo

Pretty scary at times

Mja in een relatie hoeven er geen geheimen te zijn dus... ik zit er niet mee hoor... Vrouwen zijn de MAX!
* AcidBurner voegt zich bij de groephug en een heel dikke voor bakkie!