abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54257677
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:20 schreef baggerbak het volgende:
Heb haar trouwens wel ingefluisterd dat indien ze toch mocht besluiten iets van me te willen, ze het nu gewoon moet zeggen ipv vage acties te ondernemen.

*knip*

Bedankt mensen! Jullie zijn tof
Nou, 't lijkt me dat je nu niet meer kunt doen dan dit om aan te geven dat je haar meer dan leuk vindt. Wel lastig hoe nu de komende tijd met haar om te gaan, ja. Zou ik zelf ook niet zo goed raad mee weten denk ik... hm, hier heb je dus niks aan

En ja, tof topic met toffe reacties
Nothing has changed. Everything has changed.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:02:35 #152
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54258235
Goedemorgen ! Laten gaan BB, laten gaan!!! Ze gaan je zo zot draaien als een deur. PAS OP AUB!!! En lees deze zin is een keer of 20.

The one who loves the least controls the relationship!!

Ze houdt niet van je, en zal nu proberen om die aandacht die je haar gaf terug te krijgen. het is me al eens overkomen. "Nee wil niks met je beginnen" maar dan wel dagelijks sms'en, met me uitgaan, kortom mijn tijd verprutsen. pas er mee op bakkie man, want als er een ding is waar je een zwak voor hebt dan is zij het, en dat weet ze. Veel succes.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:20:49 #153
163650 Greys
pi_54258554
* Greys schudt AcidBurner de hand!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:24:36 #154
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54258621
Hey Greys, nog is bedankt voor je complimenten naar ons toe! We gaan dit forum samen is wat opwaarderen he, want iedereen kan brutaal uiit de hoek komen. Maar zoals dit topic heb ik er nog maar wienigen gezien. Ik hoop dat BB snel erover heen is, en dat hij dan de echte liefde zal vinden. Twijfel er niet aan. Als ik een vrouw was, dan had hij nu een aanbidster

verder zijn jullie altijd welkom in Brussel he! Lijkt me leuk om met de R&P crew is uit te gaan! Bakkie my offer still stands

* AcidBurner geeft Greys een dikke knuffel, veel respect voor jou manier van aanpak!
pi_54258751
Gast, laat die meid maar lekker gaan. Zat vrouwen op de aardkloot, dus zoek gewoon een nieuwe uit.
pi_54259012
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 08:17 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Nou, 't lijkt me dat je nu niet meer kunt doen dan dit om aan te geven dat je haar meer dan leuk vindt. Wel lastig hoe nu de komende tijd met haar om te gaan, ja. Zou ik zelf ook niet zo goed raad mee weten denk ik... hm, hier heb je dus niks aan

En ja, tof topic met toffe reacties
Opzich is het niet zo lastig om met haar om te gaan denk ik. Het enige dat het lastig zou kunnen maken is als ze in mijn bijzijn met een ander gaat klooien en dat zal vast gaan gebeuren. Tenzij ze nog van gedachten gaat veranderen natuurlijk, maar die kans is vrijwel nihil. Maakt ook niet uit verder, iedereen loopt weleens een blauwtje. Dat het nu net bij een goede vriendin moest gebeuren is dan tot daaraantoe
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:02 schreef AcidBurner het volgende:
Goedemorgen ! Laten gaan BB, laten gaan!!! Ze gaan je zo zot draaien als een deur. PAS OP AUB!!! En lees deze zin is een keer of 20.

The one who loves the least controls the relationship!!

Ze houdt niet van je, en zal nu proberen om die aandacht die je haar gaf terug te krijgen. het is me al eens overkomen. "Nee wil niks met je beginnen" maar dan wel dagelijks sms'en, met me uitgaan, kortom mijn tijd verprutsen. pas er mee op bakkie man, want als er een ding is waar je een zwak voor hebt dan is zij het, en dat weet ze. Veel succes.
Klopt denk ik wel ja, die spreuk. Maar goed... ik was al verdoemd tot The one who loves the most Om die rol nu om te gaan draaien lijkt me een moeilijke, zoniet onmogelijke taak.

Of ze zal gaan proberen die aandacht terug te krijgen moet ik nog zien. Ik ben erg duidelijk naar haar geweest en heb haar gezegd dat ze moet stoppen met mij op het verkeerde been te zetten. Ik zal ook, zoals jij zegt, minder alleen met haar afspreken. Denk dat ze maar een ander maatje moet gaan zoeken voor dergelijke activiteiten. Tuurlijk zal ik nog weleens wat met haar gaan doen, maar niet meer in de frequentie als we deden. Mensen dachten zelfs dat wij al een aantal weken een relatie hadden
pi_54259110
Herkenbaar baggerbak. Dat zijn gewoon net-niet-relaties; je bent te close voor vriendschap, maar te weinig voor relatiemateriaal.

Geen energie meer instoppen, anders blijft het een fucking soap.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:17:29 #158
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54259438
Wat scorpie zegt! Pas er echt mee op makker, want zoiets kan zoveel pijn doen; Ook ik was zo een kerel die de vriendschap niet wou opgeven, maar pijn dat ik daar van heb gehad. Niet te doen. ik zei ze ook dat ze me niet meer mocht plagen, maar elke keer weer "ja jammer voor je he" echt het was degoutant in die tijd. Toen heb ik ook een PUNT gezet achtezr die vriendschap... ze kon het gewoon niet laten. En nu 1 jaar later kwam ik ze nog is tegen, ze had het nog altijd niet verwerkt, zag zeruit als een levend lijk. Maar jammer... laat niet met je gevoelens spelen! Want dan ben je de klos.
pi_54259713
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:17 schreef AcidBurner het volgende:
Wat scorpie zegt! Pas er echt mee op makker, want zoiets kan zoveel pijn doen; Ook ik was zo een kerel die de vriendschap niet wou opgeven, maar pijn dat ik daar van heb gehad. Niet te doen. ik zei ze ook dat ze me niet meer mocht plagen, maar elke keer weer "ja jammer voor je he" echt het was degoutant in die tijd. Toen heb ik ook een PUNT gezet achtezr die vriendschap... ze kon het gewoon niet laten. En nu 1 jaar later kwam ik ze nog is tegen, ze had het nog altijd niet verwerkt, zag zeruit als een levend lijk. Maar jammer... laat niet met je gevoelens spelen! Want dan ben je de klos.
Degoutant...whaha, dat is echt lang geleden dat ik dat gehoord heb. Heb in het veleden een tijdje met een meisje uit Antwerpen gehad en die zei dat ook regelmatig

Een definitief punt zetten achter de vriendschap wordt echt wel moeilijk. Wij sharen dezelfde vrienden, dus ik ga haar geheid vaak zien. Dit slijt wel joh. Zoals ik al zei moet ze gewoon nokken met haar wispelturige gedrag. Doet ze dat niet, dan wordt ik gewoon eens flink boos

Ik ga me maar met de gedachte troosten dat het uiteindelijk misschien wel beter is zo. Vanwege o.a. de dingen die ze heeft meegemaakt zou het in de toekomst erg moeilijk kunnen worden in een relatie met deze griet. Ook merkte ik dat we qua gespreksstof regelmatig stilvallen, ook niet geheel onbelangrijk. Beetje van die ongemakkelijke stiltes. Je kent het wel. Misschien dat leeftijdsverschil hier een factor is.

dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:42:21 #160
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54259807
hehehehe ja ik gooi er af en toe is een Antwerps woord tussen he Ben van die kanten ... een echte kempenaar maar woon dus in Brussel.

Wanneer gaan we op jacht?

Al het beste BB! jij gaat er wel komen, ben ik wel zeker van! En een goeie tip, hou steeds in je achterhoofd dat je moet oppassen, zodat je die liefdesgevoelens kan opzij zetten, want willens nillens zal ze toch proberen hoor...Ze lijkt als twee druppels water op dat meisje die ik kende. Geen relatie willen, maar wel al mijn tijd inpalmen. (ben blij dat ik er vanaf ben) Heel veel succes met alles wat je nog gaat doen!! you can count on us
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:27:09 #161
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_54260555
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:36 schreef baggerbak het volgende:

[..]

Ik ga me maar met de gedachte troosten dat het uiteindelijk misschien wel beter is zo. Vanwege o.a. de dingen die ze heeft meegemaakt zou het in de toekomst erg moeilijk kunnen worden in een relatie met deze griet. Ook merkte ik dat we qua gespreksstof regelmatig stilvallen, ook niet geheel onbelangrijk. Beetje van die ongemakkelijke stiltes. Je kent het wel. Misschien dat leeftijdsverschil hier een factor is.

baggerbak is er al aardig overheen geloof ik. Nog een paar zuipsessies met de mannen en dan is alles weer OK.
Siesta & Fiesta!
pi_54262609
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:42 schreef AcidBurner het volgende:
hehehehe ja ik gooi er af en toe is een Antwerps woord tussen he Ben van die kanten ... een echte kempenaar maar woon dus in Brussel.

Al het beste BB! jij gaat er wel komen, ben ik wel zeker van! En een goeie tip, hou steeds in je achterhoofd dat je moet oppassen, zodat je die liefdesgevoelens kan opzij zetten, want willens nillens zal ze toch proberen hoor...Ze lijkt als twee druppels water op dat meisje die ik kende. Geen relatie willen, maar wel al mijn tijd inpalmen. (ben blij dat ik er vanaf ben) Heel veel succes met alles wat je nog gaat doen!! you can count on us
Ben niet zo'n type dat continu achter de vrouwen aanzit Dus... ik pas ff... voorlopig!

Bedankt voor je support! Jij ook het allerbeste!!
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:27 schreef Bramito het volgende:

[..]

baggerbak is er al aardig overheen geloof ik. Nog een paar zuipsessies met de mannen en dan is alles weer OK.
Mwoah... juig niet te vroeg. Geen idee hoe het straks voelt als ze met een nieuw vriendje op de proppen komt. Heb haar nu natuurlijk na zondag niet meer gezien of gehoord.
pi_54262661
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:42 schreef AcidBurner het volgende:

+1 Herkenbaar. Had precies hetzelfde.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:10:08 #164
163650 Greys
pi_54263278
De vrouwen ook van tegenwoordig. Geen peil op te trekken

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54263911
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:10 schreef Greys het volgende:
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:51:52 #166
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54263947
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 13:26 schreef baggerbak het volgende:

[..]

Ben niet zo'n type dat continu achter de vrouwen aanzit Dus... ik pas ff... voorlopig!

Bedankt voor je support! Jij ook het allerbeste!!
[..]

Mwoah... juig niet te vroeg. Geen idee hoe het straks voelt als ze met een nieuw vriendje op de proppen komt. Heb haar nu natuurlijk na zondag niet meer gezien of gehoord.
OK! Geen probleem, was maar een voorstel + ik heb een vriendin dus zou puur zijn voor jou. Ik blijf trouw zo zijn we he .... Verder graag gedaan, je verdiende de support die je kreeg! (is niet voor iedereen weggelegd) ...

Niks meer van aantrekken, en de gouden regel (in mijn geval was) de tijd dat ik er verliefd op was had ik ook nodig om het te verwerken. (in mijn geval 6 maanden) .... dus hou je koest als het over haar gaat. Niks erger als elke keer opnieuw in je geest te moeten doordrammen, waarom hij wel, waarom ik niet?. En als ze nu zelf komt, negeren die handel! Ze heeft haar kans gemist. En ik weet wel zeker dat ze er nog sptij van zal krijgen. zeker als je nu gewoon doorgaat met een andere dame. Dan zijn ze ineens wel voor jou.... typisch.Veel succes in alles wat je nog gaat doen Bakkie!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:54:12 #167
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54263978
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:10 schreef Greys het volgende:

bwah valt wel mee hoor, zitten hele lieve tussen... kijk maar naar jezelf Greys je hebt dat hier heel goed gedaan!
Maar goed echte liefde en trouw en zo dat is niet zo makkelijk meer te vinden. Trust me been there and done that.
pi_54264565
Zitten er nog lieve bij? Dan heb ik ook nog hoop
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_54264663
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:54 schreef AcidBurner het volgende:
zitten hele lieve tussen... kijk maar naar jezelf Greys je hebt dat hier heel goed gedaan!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:52:04 #170
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54264843
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:36 schreef Beach het volgende:
Zitten er nog lieve bij? Dan heb ik ook nog hoop
When you least expect it love will be there ... altijd hoop hebben Beach! Vrouwen ruiken wanhoop dus... positief blijven! Wat me wel opvalt nu ik een vriendin heb is dat er meer en meer vrouwen interesse hebben in me. vraag me af of dat toeval is, ofdat het aan mijn uitstraling ligt. Ik onderschat vrouwen precies ... ik heb nog veel te leren
pi_54264973
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:51 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

OK! Geen probleem, was maar een voorstel + ik heb een vriendin dus zou puur zijn voor jou. Ik blijf trouw zo zijn we he .... Verder graag gedaan, je verdiende de support die je kreeg! (is niet voor iedereen weggelegd) ...

Niks meer van aantrekken, en de gouden regel (in mijn geval was) de tijd dat ik er verliefd op was had ik ook nodig om het te verwerken. (in mijn geval 6 maanden) .... dus hou je koest als het over haar gaat. Niks erger als elke keer opnieuw in je geest te moeten doordrammen, waarom hij wel, waarom ik niet?. En als ze nu zelf komt, negeren die handel! Ze heeft haar kans gemist. En ik weet wel zeker dat ze er nog sptij van zal krijgen. zeker als je nu gewoon doorgaat met een andere dame. Dan zijn ze ineens wel voor jou.... typisch.Veel succes in alles wat je nog gaat doen Bakkie!
Ach... over een verliefdheidje ben ik zo wel heen denk ik. Toen mijn relatie van 6 jaar op de klippen liep heb ik wel ff een tijd moeilijk gehad. Soms denk ik nog weleens dat ik daar nog niet geheel overheen ben. De relatie daarna, van zo'n maand of 6, had ik vrij snel verwerkt. Nee, denk dat dit wel mee zal vallen

Ben niet van plan om me nu op andere dames te gaan richten. Tuurlijk kan er altijd iemand op je pad komen, maar op het moment zijn er, afgezien van de dame in kwestie, nog geen potentiėle kandidates in mijn leven.

Of ze spijt gaat krijgen, betwijfel ik. Heb daar vaker mijn hoofd aan gestoten, dus ik reken er lekker niet op. Lijkt soms wel hoe harder je hoopt op iets, des te minder groot de kans dat het gaat gebeuren. Self fulfilling prophecy anyone?

Ennuh, ik ben nog niet weg hoor Zal jullie zeker op de hoogte houden!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:01:18 #172
163650 Greys
pi_54264992
Bedankt voor de lieve complimentjes, maar er is een verschil tussen op Fok advies geven aan een ander en hoe ik dat zelf altijd in de praktijk breng/bracht hoor. Ik ben zelf ook niet altijd even lief

Dat vrouwen wanhoop ruiken is niet zo heel gek, aangezien mannen daar meestal nogal mee te koop lopen. En andersom soms ook natuurlijk... "wheeeellllllp, hij heeft me al zeker drie kwartier niet terug gesmst, dan gooi ik er nog maar snel eentje achteraan want stel dat hij hem niet gehad heeft!!!!".

De meeste vrouwen vinden het leuk om zelf ook hun best te moeten doen voor een man, die willen zelf ook nog wel eens een beetje moeten veroveren, niet dat pan-klare zeg maar. En dat kan je altijd HEEL goed aan een ander uitleggen (zoals wij nu tegen bb zeggen dat hij afstand van haar moet nemen en niet meteen moet reageren op eventuele telefoontjes/smsjes) maar zeg eens eerlijk... zijn we daar allemaal niet eens of meerdere keren mee de mist in gegaan. Ik wel hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54265000
Nou jongens, ik mis alleen nog de grouphug.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:08:43 #174
163650 Greys
pi_54265114
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:02 schreef Scorpie het volgende:
Nou jongens, ik mis alleen nog de grouphug.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:16:16 #175
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54265263
* Ingetje79 knuffelt mee
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_54265369
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:08 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

hopenlijk heeft baggerbak wat aan de knuffel
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_54265443
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:21 schreef Beach het volgende:

[..]

hopenlijk heeft baggerbak wat aan de knuffel
Heerlijk die knuffel. Net wat ik nodig had
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:29:16 #178
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54265503
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:01 schreef Greys het volgende:
Bedankt voor de lieve complimentjes, maar er is een verschil tussen op Fok advies geven aan een ander en hoe ik dat zelf altijd in de praktijk breng/bracht hoor. Ik ben zelf ook niet altijd even lief

Dat vrouwen wanhoop ruiken is niet zo heel gek, aangezien mannen daar meestal nogal mee te koop lopen. En andersom soms ook natuurlijk... "wheeeellllllp, hij heeft me al zeker drie kwartier niet terug gesmst, dan gooi ik er nog maar snel eentje achteraan want stel dat hij hem niet gehad heeft!!!!".

De meeste vrouwen vinden het leuk om zelf ook hun best te moeten doen voor een man, die willen zelf ook nog wel eens een beetje moeten veroveren, niet dat pan-klare zeg maar. En dat kan je altijd HEEL goed aan een ander uitleggen (zoals wij nu tegen bb zeggen dat hij afstand van haar moet nemen en niet meteen moet reageren op eventuele telefoontjes/smsjes) maar zeg eens eerlijk... zijn we daar allemaal niet eens of meerdere keren mee de mist in gegaan. Ik wel hoor!
Graag gedaan! ... Je verdiende het ook !

hehehehe, dat is toch lief, dat je je zorgen maakt over je SMS en wanneer hij/zij gaat terug sms'en en zo... vind ik lief. Dat ze zegt : "ja ik bel nu maar even snel, want ik weet dat je niet graag lang wacht"... ik vind dat het dan goed zit!

Ja ik heb het zeker al meegemaakt, dat ik mezelf voorneem van der niet in te trappen, en voor ik het weet zit ik weer in een hoop miserie! Dat is het leven he... you live you learn.

Ik ben toch soms verbaasd (positief hoor) over vrouwen. Hoe goed ze je op korte tijd al leren kennen. Volgens mij is dat iets typisch vrouwelijk. Pas zei mijn liefje iets tegen me (ga er niet over uitwijden), maar het zat me echt dik, hoorde het niet graag. Ik heb geen krimp gegeven en ben ook niet boos geworden. Uurtje later reed ik naar huis, was het zelf al lang vergeten, belde ze me nog geen 5 mins later op. Met de woorden 'Ik voel dat er iets is? vertel het eens" Dat is toch fucking ongelooflijk dat zij dat zo maar weet. Anyway ik vind dat helemaal niet zo erg ... alleen soms ga je denken dat vrouwen helderziend zijn of zo Pretty scary at times Mja in een relatie hoeven er geen geheimen te zijn dus... ik zit er niet mee hoor... Vrouwen zijn de MAX!

* AcidBurner voegt zich bij de groephug en een heel dikke voor bakkie!
pi_54273552
Vervelend voor je baggerbak. Sterkte
Ik zie dat de onderwerpen nu algemeen worden en het steeds minder gaat over de OP. Jullie kunnen over relaties en single zijn verder discussieren in: [Singles] #41... waar blijft t topic????? Anders krijgen we hier een eigen slowchat (en kliekje) en dat is niet de bedoeling graag eventuele updates van baggerbak in singlestopic dus.
Topic gaat dicht.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')