quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:09 schreef Bramito het volgende:
Echt het eerste wat ik doe 's ochtends is dit topic checken. Nog voor m'n e-mail....
Misschien is ie nog steeds driftig z'n lange post aan het typen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:45 schreef stribe het volgende:
edit: toch is hij 1 uur en 5 minuten geleden toch nog ingelogd geweest op FOK! dus rond 10.40u en toch geen berichtje achtergelaten![]()
Gezonde interesse en belangstelling. Of wellicht wachten sommigen op een definitief nee van Baggerbakkie zodat ze er zelf op mogen. Als ik het zo hoor moet het wel echt een lekker ding zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:02 schreef MLI het volgende:
Stribe, stalk die jongen niet zo!
Lurken in je eigen topicquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:43 schreef Greys het volgende:
Het is ook gewoon een werkdag he
Die jongen zal even heel snel gegluurd hebben wat er nog gepost is
Sterktequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:46 schreef Bramito het volgende:
Dit wordt een zwaar weekend zo...
Omdat ik er al van begin af aan weinig vertrouwen in had. Duurt allemaal te lang. En omdat TS nog geen update heeft gegeven. Als er wel iets was voorgevallen, was hij er denk ik als de kippen bij geweest om ons daarvan op de hoogte te stellen met de nodigequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:28 schreef Thracier het volgende:
Waarom?
Ik heb ook niet zo'n goed voorgevoel...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik er al van begin af aan weinig vertrouwen in had. Duurt allemaal te lang. En omdat TS nog geen update heeft gegeven. Als er wel iets was voorgevallen, was hij er denk ik als de kippen bij geweest om ons daarvan op de hoogte te stellen met de nodige![]()
![]()
's .
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:46 schreef kanna het volgende:
Misschien liggen ze nog wel samen in bed....
Zit wat in. Maar Baggerbak stuurt meestal ook meteen bericht als het niet goed ging. Ik hou goeie hoopquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik er al van begin af aan weinig vertrouwen in had. Duurt allemaal te lang. En omdat TS nog geen update heeft gegeven. Als er wel iets was voorgevallen, was hij er denk ik als de kippen bij geweest om ons daarvan op de hoogte te stellen met de nodige![]()
![]()
's .
De spanning is te snijden, wie heeft er een mes?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:36 schreef Thracier het volgende:
Zit wat in. Maar Baggerbak stuurt meestal ook meteen bericht als het niet goed ging. Ik hou goeie hoop.
Ik denk niet dat dreigen met topicmoord de ideale manier is om reactie van Baggerbakkie uit te lokkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:13 schreef Sequencial het volgende:
[..]
De spanning is te snijden, wie heeft er een mes?![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:08 schreef MrDice het volgende:
"SMS nu BAGGER aan naar 1234!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |