Zozo... ik zie dat er veel belangstelling is voor een update. Haha, niet gedacht dat het zo boeiend zou zijn om te lezen. Gisteren was ik vrij en ben ik weinig thuis geweest, dus vandaar geen reactie van mijn kant.
Nou, hier dan de update:
Donderdagavond had ik dus met haar afgesproken in de kroeg. Helaas waren we daar even bezig met andere (vervelende) zaken aangezien er wat gezeik was tussen vrienden van ons. Ik leef hier dus de laatste tijd echt in een focking soap. Dat was dus eigenlijk heel de avond onderwerp van gesprek. Beetje minder dus.
Maar goed.. ik was vrijdag dus vrij aangezien ik een belangrijke afspraak had. Ze vroeg aan me of er nog iemand met me mee ging naar die afspraak. Dat was dus niet het geval, waarop ze vroeg of zij dan met me mee mocht gaan als een soort van ondersteuning. Dat vond ik dus erg lief van haar en zei dat ze zeker met me mee mocht gaan.
Rond een uur of 1 ging de kroeg sluiten. Al onze vrienden waren al naar huis en wij zaten daar dus nog. Ik zei dat ik absoluut nog geen zin had om te gaan slapen. Ik heb toen een flesje rosé bij de barman weten te regelen en vroeg haar of ze zin had om nog ff mee naar mijn huis te gaan. Ze moest daar heel even over nadenken, maar al snel besloot ze mee te gaan. Ik zei dat ze gerust kon blijven slapen als ze dat wilde en ook dat was geen probleem. Kat in het bakkie dacht ik zo.
Ik ben meteen naast haar op de bank gaan zitten. Kaarsjes aan, muziekje aan. Beetje zitten ouwehoeren over hetgeen er in de groep aan de hand is enzo. Ik schoentjes uit, zij laarsjes uit. Aangezien ze erg moe was van de afgelopen week ging ze lekker op mijn bank liggen. Ze was niet zo kroelerig zoals ze weleens kan zijn, dus ik moest haar een handje helpen. Heb haar benen op mijn schoot gelegd en heb haar voetjes een beetje gemasseerd. (jaja... TS masseert en kriebelt wat af... zeg het zelf maar alvast

) Anyway.. we waren dus nog een beetje aan het praten en langzaam aan viel ze een beetje in slaap.
Meisje had erg weinig slaap gehad de afgelopen week vanwege haar onregelmatige job, dus ik kon dat wel begrijpen. Ik ben op een gegeven moment wat dichter naar haar toe gegaan en dat merkte ze wel. Ik gaf haar een aantal dikke zoenen op de mond en ze zoende terug. Geen tongzoenen aangezien het niet echt fatsoenlijk is om iemand die half slaapt een tong in de mond te duwen

Toen ze terug zoende toch wel geprobeerd iets verder te gaan, maar dat zat er dus helaas niet in. Ik kreeg geen meewerking, maar ze stootte me ook niet af. De fles rosé was inmiddels op, dus heb haar op een gegeven moment maar wakker gemaakt en haar mee naar boven genomen.
Ze was erg slaperig + ook wel flink aangeschoten, dus eigenlijk heb ik niet veel meer geprobeerd. Heb haar geholpen uit te kleden aangezien dat zelf niet echt heel erg vlot meer ging. Toen we op bed lagen was ze snel vertrokken

Ik ben tegen haar aan gaan liggen en ben zelf op een gegeven moment ook in slaap gevallen. Dus wederom niets.
Nu moet ik ook zeggen dat ik toch ook echt wel een beetje het gevoel heb dat het nooit iets gaat worden. Ze is namelijk niet heel erg enthousiast als ik haar zoen. Ze zoent wel terug, maar het lijkt wel alsof ze probeert te voorkomen dat ik verder ga. Ik kan moeilijk uitleggen waaraan ik dat merk, maar dat voelt een mens gewoon. Doordat ze ik dat voel ben ik ook niet geneigd om verder te gaan. Ik vind namelijk dat het van 2 kanten moet komen en als dat niet zo is dan houdt het voor mij ook snel op. Ben dus inderdaad bang dat ik in de friendszone zit.
Gisterenavond heb ik haar niet gezien. We zouden misschien naar de kroeg gaan, maar ik besloot om toch naar een verjaardag van een vriend te gaan. We hadden niets concreets met elkaar afgesproken voor die avond, dus opzich was het misschien wel ff goed om iets anders te gaan doen.
Vanmiddag en vanavond zie ik haar zeker weer. Zie wel wat er dan gaat gebeuren allemaal. Ik heb met mezelf afgesproken om het allemaal maar even op zijn beloop te laten. Het meisje is moeilijk. Wie weet is ze vanavond weer totaal anders en bespringt ze me weer, maar eigenlijk denk ik dat dat niet gaat gebeuren. Mocht ze toch weer een ander signaal af gaan geven, dan ga ik vandeweek (niet vanavond) maar eens met haar praten over mijn gevoel voor haar. Denk dat ik dan maar uit haar moet zien te krijgen waarom ze de ene keer A doet en de volgende keer weer B. Ik voel wel dat er íets is, maar het lijkt er bij haar niet echt uit te komen. Wat de reden daarvan is, kan ik vooralsnog alleen maar naar gissen. Ik heb zo wel een beetje mijn vermoeden, maar kan daar niet teveel over uitwijden.