abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:50:31 #276
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54799829
quote:
"Kate McCann takes drug tests to prove she wasn't on anti-depressants when Madeleine vanished"

In an exclusive interview, Edward Smethurst, the lawyer coordinating the McCanns' defence, said: "Hair grows by about a centimetre a month so if you have eight centimetres of hair, you can test for drugs going back eight months.

"With the appropriate, fully-accredited experts, hair samples were taken from Sean, Amelie and Kate and the conclusion was no evidence of sedatives or drugs were found.

"There were various stories circulating that Kate might somehow be unstable and might be depressed and whatever else, but the tests demonstrate that the kind of drugs she might be on did not show up."

The tests were done in September, shortly after the McCanns were named official suspects by Portuguese police.

They accused Mrs McCann of killing Madeleine and her husband of helping to dispose of her body.

At the time it was claimed Portuguese detectives had drafted in criminal psychologists to analyse Mrs McCann's mental state.
Waarom alleen uitdrukkelijk de tweeling en Kate?
Waarom niet ook Gerry?
En er staat letterlijk dat de drugs die ze nam niet door de test te zien was, zouden ze ook op coke hebben getest of alleen op kalmeringsmiddelen, vaag verhaal weer.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=495913&in_page_id=1770&ito=newsnow
be nice or go away
pi_54800190
even op dat "gezellige" keuvelen reageren .. zoals ik eerder al aanstipte, ik heb iets soortgelijks mee gemaakt, een moeder die gek werd van verdriet en onmacht, omdat zij haar zieke kind niet kon helpen
en ik heb dat soort dingen met haar ook wel meegemaakt, dan zit je even te kwebbelen alsof er geen vuiltje aan de lucht is, voor eventjes is al die ellende vergeten en zat zij voluit te lachen .. en de volgende dag waren haar ogen nog een stuk dikker en roder dan "normaal" omdat zij zich zat te schamen voor die korte momenten plezier die zij had gehad "hoe kon ik lachen, hoe kon ik vergeten, al was het maar voor eventjes".
En ja, dat afwezige heb ik bij haar ook geregeld gezien, en die meid gebruikte absoluut niets, ze liet zelfs de kalmeringspillen van de doctor staan .. bij vlagen zo bezig met haar eigen gedachten die maar in hetzelfde cirkeltje rond bleven draaien .. what if ..
De menselijke psyche, zeker in dit soort situaties, stress, shock ed, doet vreemde dingen waar je met je "normale" verstand niet bij kan
pleased to meet you
pi_54800371
Inderdaad Kahaarin, en ik geloof 't alleen als ik weet door wie en waar de testen zijn uitgevoerd en waarom nu geplaatst? Verder staat nog in het artikel: It has emerged that the woman who owns the holiday apartment from which Madeleine disappeared is also called McCann — and lives less than a mile from where Kate McCann grew up. But the owner, Ruth McCann, has no family connection with Madeleine.

A Portuguese police source said: "It is a pure coincidence". Ruth McCann, 53, lives minutes from Mossley Hill, Liverpool, where Kate's parents, Brian and Susan Healy, still live. She said today: "I will not speak to the press, not now, not ever." The Ocean Club Resort is run by holiday company Mark Warner, but it is understood the company acts as an agent for owners of the apartments." Het is een tijd heel duidelijk de het McCann-kamp met name het Mirror-forum in de gaten houdt, naast de rotzooi worden er berichten geplaatst die op z'n minst je de wenkbrouwen doen fronsen, waarvan je denkt, verdomd, dat zou best eens kunnen. Zo ook dat Ruth McCann verhaal.

Ook opmerkelijk hoe vroeg ze al Madeleine hebben vastgelegd...als trademark: Madeleine's Fund: Leaving No Stone Unturned Trade mark No: 005917232 Type of mark: Word Filing date: 18/05/2007 Details hier + hier

En verder wat geruchten:

Perhaps Metodo 3 have Good Grounds for the Claim Madeliene is Alive
Here's a tasty morsel. The latest rumour doing the rounds is that Kate McCann's cousin had her daughter abducted in Bali in 1999, but the child was rescued at the airport. And that supposedly Madeleine is alive and well, and that the abduction is a hoax gone wrong. Bron De link geeft mij geen info helaas maar verder zijn de comments hierop ook opmerkelijk.

Het Forum op de Mirror heeft het topic gedelete maar in de Cache heeft iemand dat toch nog gevonden: http://tinyurl.com/ynqpag Maar via deze link zie je dat de Mirror flink heeft zitten deleten...

-----------------------------------

Ook om over na te denken, bron:

Jane Tanner's Monthly
Debate about the Panorama program continues.

And surprise, surprise honest and rational (as opposed to lying fantasist) Jane Tanner is the centre of discussion. Those who have seen the program will recall that she now claims to have seen the abductor crossing the junction at the end of the road and heading towards Robert Murat's house.

She claims that she was heading towards the apartment, having decided to check on her children before eating the starter of her meal at the Taas bar. It was not explained in the program, what she did after seeing the abductor, though one assumes that she stayed with her child, because according to her new version of events, she was in her apartment at the time the alarm was raised at around 10pm.

Which is odd because according to this report http://www.timesonline.co(...)e/article2741672.ece in the Times, dated October 26th:

"Kate and Gerry McCann, from Rothley, Leicestershire, commissioned the picture from a British artist because they are convinced that this is the man who abducted Madeleine and that he may still be holding her alive. Ms Tanner, 36, says that she saw him as she returned to the tapas restaurant in the Ocean Club resort where the McCanns were dining with seven British friends."

Now seeing as this report is linked to the releasing of the picture, one assumes that the accompanying report would be based on a press release or statement from the McCann's. Therefore it does seem odd that Jane Tanner should be moving in the opposite direction amonth later.

Scherp observatie. Ook een pyama-verhaal is interessant om te lezen: Madeleine: those pyjamas...

Mooie verhalen hier van o.a. Nadine, Jane, die van jou Kahaarin en kopvolwijfels. Ik ben tegenwoordig meer een Bloghopper.
  vrijdag 23 november 2007 @ 14:17:01 #279
145755 kahaarin
pi_54801510
@Suko, tjees, jij leest echt een hoop blogs, ik spit nog steeds door die nieuwsvergaarlinks, die heb ik al eens gepost toch?
Wat een raar verhaal die pyama en die knuffel, je zou toch bijna gaan denken dat het gewoon rekwiesieten zijn in de soap.....
De vrijmetselaarsloge, is het nu zeker dat Gerry daar lid van is of niet, die geruchten had ik al eerder voorbijzien zien komen, frappant dat zijn familie daar dus blijkbaar wel bij hoort.
En dat ze misschien eerder een soort van ontvoering in de familie hebben gehad, zou daar het idee zijn geboren?
(Heel slechte gedachte, wat nu als de McCanns ineens van de aardbodem verdwijnen nadat de zaak wat is geluwd, en de rekening van leaving no stone unturned zijn geplunderd, dan weet ik wel genoeg, Maddy zou natuurlijk net zo goed nep-ontvoerd kunnen zijn als haar nichtje, en Gerry en Kate houden zich dus zo goed omdat Maddy niet weg is, dan zou dit allemaal een grote fraudezaak kunnen zijn, scheppen zout hoor, is maar gewoon ge-theoriseer.)
Raar dat de verhalen van die Jane dus blijkbaar een hele evolutie hebben doorgemaakt, van een man die iets droeg tot duidelijke beschrijving van kleding en de pyama van Maddy, ze zou zich stil hebben gehouden om Kate niet bezorgd te maken?
Wat een onzin, als ze dit echt op dat moment gezien heeft en ze heeft zich stil gehouden mogen ze haar wat mij betreft oppakken en nooit meer loslaten, er is een kind weg, je ziet iemand met een kind lopen, ook nog in roze pyama en je zegt niets? Geloof ik niet.
En eerst was ze onderweg terug naar de tapas bar en nu is ze bij haar kind gebleven en heeft ze hem dus op de heenweg gezien?
be nice or go away
  vrijdag 23 november 2007 @ 14:24:09 #280
145755 kahaarin
pi_54801651
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:07 schreef moussie het volgende:
even op dat "gezellige" keuvelen reageren .. zoals ik eerder al aanstipte, ik heb iets soortgelijks mee gemaakt, een moeder die gek werd van verdriet en onmacht, omdat zij haar zieke kind niet kon helpen
en ik heb dat soort dingen met haar ook wel meegemaakt, dan zit je even te kwebbelen alsof er geen vuiltje aan de lucht is, voor eventjes is al die ellende vergeten en zat zij voluit te lachen .. en de volgende dag waren haar ogen nog een stuk dikker en roder dan "normaal" omdat zij zich zat te schamen voor die korte momenten plezier die zij had gehad "hoe kon ik lachen, hoe kon ik vergeten, al was het maar voor eventjes".
En ja, dat afwezige heb ik bij haar ook geregeld gezien, en die meid gebruikte absoluut niets, ze liet zelfs de kalmeringspillen van de doctor staan .. bij vlagen zo bezig met haar eigen gedachten die maar in hetzelfde cirkeltje rond bleven draaien .. what if ..
De menselijke psyche, zeker in dit soort situaties, stress, shock ed, doet vreemde dingen waar je met je "normale" verstand niet bij kan
Als je in een video die je maakt om Maddy's zaak onder de aandacht brengt zelfs al zo lekker rustig zit te vertellen dan heb ik toch echt het idee dat ze iets heeft ingenomen.
Ik vind het heel erg voor je vriendin dat ze dit heeft moeten meemaken, verschrikkelijk lijkt me dat.
Ik vind haar reactie ook gevoelsmatig heel goed te begrijpen, het zou iets anders worden als ze de media opgezocht had en als een soort moeder Theresa had zitten verklaren dat zij er echt niks aan kon doen, dat doet Kate in mijn ogen, ze is met zoveel dingen bezig, met de zaak, de pers, kranten aanklagen, de stichting en zij en haar man praten bijna alleen maar over zichzelf en over hoe de politiezaak er voor staat.
Natuurlijk weet ik gelukkig niet wat ik in zo'n situatie zou doen, daar moet ik je wel gelijk in geven.
De gevoelswereld van de McCanns lijkt in mijn ogen echter alleen om henzelf te draaien en niet om Maddy.
be nice or go away
  vrijdag 23 november 2007 @ 14:39:31 #281
145755 kahaarin
pi_54801963
quote:
Madeleine McCann ‘will be found’

THE parents of Madeleine McCann today slammed a Portuguese law chief’s comments suggesting their daughter was dead.

Kate and Gerry McCann described comments made by the country’s attorney general about the chances of finding the four-year-old alive as “entirely unhelpful”.

In an interview with a Portuguese current affairs magazine, Fernando Jose Pinto Monteiro said the huge publicity surrounding Madeleine’s disappearance would have turned her into a liability if abducted.

He said: “If it was a kidnap, it’s normal that the kidnapper has killed her.
Nog maar eens een staaltje touwtrekken voor de verandering.

http://icliverpool.icnetw(...)50061-name_page.html

be nice or go away
pi_54802055
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:24 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Als je in een video die je maakt om Maddy's zaak onder de aandacht brengt zelfs al zo lekker rustig zit te vertellen dan heb ik toch echt het idee dat ze iets heeft ingenomen.
Ik vind het heel erg voor je vriendin dat ze dit heeft moeten meemaken, verschrikkelijk lijkt me dat.
Ik vind haar reactie ook gevoelsmatig heel goed te begrijpen, het zou iets anders worden als ze de media opgezocht had en als een soort moeder Theresa had zitten verklaren dat zij er echt niks aan kon doen, dat doet Kate in mijn ogen, ze is met zoveel dingen bezig, met de zaak, de pers, kranten aanklagen, de stichting en zij en haar man praten bijna alleen maar over zichzelf en over hoe de politiezaak er voor staat.
Natuurlijk weet ik gelukkig niet wat ik in zo'n situatie zou doen, daar moet ik je wel gelijk in geven.
De gevoelswereld van de McCanns lijkt in mijn ogen echter alleen om henzelf te draaien en niet om Maddy.
mwah, ik weet eigenlijk niet of het zoveel verschil uitmaakt .. dat dan afgezien van het feit dat het nog maar de vraag is of de McCanns de media-aandacht zelf gezocht hebben of alleen gebruik gemaakt hebben van hetgeen hun op een presenteer-blaadje werd aangeboden door die high-profile spindoctor van het resort .. ik zie bij Kate toch veel terug wat ik toen ook zag, jezelf beetpakken aan het zijden draadje "gezond verstand" en op de een of andere manier de dag doorkomen, proberen antwoord te geven op de gestelde vragen, dat stomme lachje als je ergens halverwege de zin beseft dat je onderweg de draad bent kwijtgeraakt
pleased to meet you
  vrijdag 23 november 2007 @ 14:59:56 #283
145755 kahaarin
pi_54802462
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:43 schreef moussie het volgende:

[..]

mwah, ik weet eigenlijk niet of het zoveel verschil uitmaakt .. dat dan afgezien van het feit dat het nog maar de vraag is of de McCanns de media-aandacht zelf gezocht hebben of alleen gebruik gemaakt hebben van hetgeen hun op een presenteer-blaadje werd aangeboden door die high-profile spindoctor van het resort .. ik zie bij Kate toch veel terug wat ik toen ook zag, jezelf beetpakken aan het zijden draadje "gezond verstand" en op de een of andere manier de dag doorkomen, proberen antwoord te geven op de gestelde vragen, dat stomme lachje als je ergens halverwege de zin beseft dat je onderweg de draad bent kwijtgeraakt
Ik hoop niet dat je boos wordt maar denk je niet dat je een beetje hetgeen je vriendin heeft meegemaakt op hen aan het projecteren bent?
Is heel begrijpelijk hoor maar ik zie iets heel anders, gelukkig zijn we allemaal geoorloofd onze eigen mening te hebben.
Nogmaals ik vind het heel erg voor je vriendin en het lijkt me heel moeilijk zoiets van dichtbij mee te maken.
be nice or go away
pi_54804092
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:59 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je boos wordt maar denk je niet dat je een beetje hetgeen je vriendin heeft meegemaakt op hen aan het projecteren bent?
Is heel begrijpelijk hoor maar ik zie iets heel anders, gelukkig zijn we allemaal geoorloofd onze eigen mening te hebben.
Nogmaals ik vind het heel erg voor je vriendin en het lijkt me heel moeilijk zoiets van dichtbij mee te maken.
waarom zou ik boos moeten worden, het klopt toch .. natuurlijk projecteer ik hetgeen ik toen heb gezien op de McCanns, en dan met name Kate .. haar verdriet en dat van mijn vriendin liggen heel dicht bij elkaar namelijk, tenminste, dat concludeer ik als ik de verhalen en gedrag naast elkaar leg .. een gebeurtenis die je hele wereld ondersteboven gooit, onzekerheid over de toekomst, zal je kind het overleven en zo ja, hoe beschadigt is die dan, jezelf het gebeuren verwijten (ze voelde zich al niet lekker, ik had haar die dag thuis moeten houden) ..
en tja, doen we dat niet eigenlijk allemaal, jezelf voorstellen hoe jij zou reageren in die situatie en dat dan projecteren op die ander .. en van daaruit dan de reactie van de ander inschalen onder "normaal" of "vreemd" ?

en nee, dat was geen makkelijke tijd .. maar waar ik vooral moeite mee had is dat zij later zo goed als van de aardbodem verdwenen is .. ze ging met haar kind naar een of ander revalidatie/behandelcentrum, wou niet vertellen welke, was binnen no time uit haar huis vertrokken zonder telefoonnummer of nieuw adres achter te laten .. al is het inmiddels al geruime tijd geleden (bijna 20 jaar), er zijn nog steeds van die momenten dat ik mij afvraag wat van hun geworden is ..
maar anyway heb ik daardoor toch wel het een en ander geleerd over de rare bokkensprongen die mensen maken in buitengewone situaties .. d'r is geen peil op te trekken
pleased to meet you
  vrijdag 23 november 2007 @ 16:24:07 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54804192
een, door de familie ingestelde, 'private detective' weet zeker dat madeline uit de ene auto naar de andere auto is overgedragen en daardoor een zekerheid heeft dat madeleine nog leeft...

hoe goedkoop wil je het hebben?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 23 november 2007 @ 16:58:20 #286
145755 kahaarin
pi_54804914
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:19 schreef moussie het volgende:

[..]

waarom zou ik boos moeten worden, het klopt toch .. natuurlijk projecteer ik hetgeen ik toen heb gezien op de McCanns, en dan met name Kate .. haar verdriet en dat van mijn vriendin liggen heel dicht bij elkaar namelijk, tenminste, dat concludeer ik als ik de verhalen en gedrag naast elkaar leg .. een gebeurtenis die je hele wereld ondersteboven gooit, onzekerheid over de toekomst, zal je kind het overleven en zo ja, hoe beschadigt is die dan, jezelf het gebeuren verwijten (ze voelde zich al niet lekker, ik had haar die dag thuis moeten houden) ..
en tja, doen we dat niet eigenlijk allemaal, jezelf voorstellen hoe jij zou reageren in die situatie en dat dan projecteren op die ander .. en van daaruit dan de reactie van de ander inschalen onder "normaal" of "vreemd" ?

en nee, dat was geen makkelijke tijd .. maar waar ik vooral moeite mee had is dat zij later zo goed als van de aardbodem verdwenen is .. ze ging met haar kind naar een of ander revalidatie/behandelcentrum, wou niet vertellen welke, was binnen no time uit haar huis vertrokken zonder telefoonnummer of nieuw adres achter te laten .. al is het inmiddels al geruime tijd geleden (bijna 20 jaar), er zijn nog steeds van die momenten dat ik mij afvraag wat van hun geworden is ..
maar anyway heb ik daardoor toch wel het een en ander geleerd over de rare bokkensprongen die mensen maken in buitengewone situaties .. d'r is geen peil op te trekken
Zou kunnen dat het zo gevoelig lag dat je er niks over wilde horen, toch?
Goh wat vreemd, zo in 1 keer helemaal verdwenen uit je blikveld, dan blijf je wel zitten met vragen, akelig gevoel moet dat zijn geweest indertijd. (en nog, je hebt het niet kunnen afsluiten natuurlijk)

Ik kan er ook niet echt mijn vinger opleggen wat het is met de McCanns, het is gewoon een gevoel van onbehaaglijkheid dat ze oproepen op de 1 of andere manier, net alsof er van elke twee zinnen er eentje niet klopt.
De eerste tijd van het onderzoek was er natuurlijk die gallige 24horas die ze beschuldigd heeft van alles wat mooi en lelijk is, maar ik had hetzelfde weer in de docu en in interviews die ze doen, net of ze ons proberen te overtuigen van iets wat ze zelf eigenlijk niet geloven.
Ik kan ook niet goed omschrijven wat het is, feitjes uitkammen heeft helemaal geen zin want die worden toch gekleurd de wereld ingeholpen en zijn op meerdere manieren te interpreteren, ik kan niet anders zeggen dan dat we het niet eens zijn, zijn we het daar dan over eens?
be nice or go away
pi_54805098
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:31 schreef kahaarin het volgende:
@ Kopvoltwijfels, knap dat jij je op tijd hebt losgemaakt van die kennissen en je wel hebt gerealiseerd dat het de foute kant op giing, wat erg dat er 2 kinderen in jouw ongeving zijn gestorven door overmatig drugsgebruik.
Ik kan me nu voorstellen hoe je er bij komt dat ze cocaïne gebruiken, een ervaringsdeskundige kunnen weinig mensen tegenop.
Maar hoe zie je het in het geheel, zouden de andere tapas-vrienden ook hebben gebruikt en niet hebben gecheckt?
Had al eerder berichtje gepost maar???
Even iets rechtzetten, m'n ex was dus een ex coke gebruikter voor vele jr. Hij komt uit Amerika dus persoonlijk ken ik z'n toemallig vrienden niet.
Maar door verhalen en z'n houding herken ik die houding van mensen die gebruiken.
En al zat hij dus niet meer in z'n kring die houding, bleef hij hebben. Ook heb ik andere mensen gekent die gebruiken en daar heb ik die blik, houding ook vaker bij gezien.
Ze kunnen praten als brugman en zijn heel vriendelijk en sociaal totdat iets hen verstoort. onberekenbaar.

De groep is ergens niet eerlijk over gezien wat de Pj claimt. En dan kan het dus zijn dat ze zich indekken dat ze dus bijna niet naar de kinderen gingen kijken, dus over de tijden en de hoeveelheid liegen.
Maar zou je daar over liegen als groep,,,,wat zou er gebeuren als ze dus inderdaad maar eens af en toe luisterde.
Zelfs in Portugal. Weinig denk ik.
Dus moet andere reden zijn. En dan zou drugsgebruik dus heel goed mogelijk kunnen zijn.
Want denk dat dat daar heel streng bestraft zou worden.

Ikzelf krijg het gevoel dat Kate dus haar controle is verloren tijdens het naar bed brengen van de kids. En wie weet weet daar niet eens de hele groep van maar iemand die hun heeft geholpen.
Nadat Kate alarm sloeg is met de hele groep besloten om de checktijden wat op te voeren onder druk van Gerry. We zijn onverantwoord bezig geweest en voordat ze verder daarin graven laten we......
En er is een bal gaan rollen door de media en dat is denk ik niet door hun voorzien.

Mousie , heb zelf ook van dichtbij mensen met heel diep verdriet meegemaakt. Moeder met dood kindje, ,moeder met kindje met Leukemie. Beste vriendin die haar zus (ook m'n vriendin) verloor dat niet zomaar een zus was,
En tuurlijk huilen we dan tussen de tranen door, zelfs soms dat je achteraf denkt???
Maar bij geen van allen kreeg ik het idee die gebruikt nu iets, die spoort niet.
We zijn mensen ook in ons verdriet en iedereen verwerkt het anders maar zelfs als de buitenkant niet veel emotie laat zien dan krijg je een indruk. En die is dus bij de Mccanns bij heel veel mensen niet juist. Noem het instinkt.
  vrijdag 23 november 2007 @ 17:26:03 #288
145755 kahaarin
pi_54805248
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 17:14 schreef kopvoltwijfels het volgende:

[..]

Had al eerder berichtje gepost maar???
Ik reageerde op deze en ik wilde dat gewoon even tegen je zeggen.
quote:
Even iets rechtzetten, m'n ex was dus een ex coke gebruikter voor vele jr. Hij komt uit Amerika dus persoonlijk ken ik z'n toemallig vrienden niet.
Maar door verhalen en z'n houding herken ik die houding van mensen die gebruiken.
En al zat hij dus niet meer in z'n kring die houding, bleef hij hebben. Ook heb ik andere mensen gekent die gebruiken en daar heb ik die blik, houding ook vaker bij gezien.
Ze kunnen praten als brugman en zijn heel vriendelijk en sociaal totdat iets hen verstoort. onberekenbaar.
Nou, gelukkig dan maar dat je dit niet van heel dichtbij hebt meegemaakt, het lijkt me vooral voor de familie en directe kennissen die er wel van weten erg naar om te zien dat die mensen zelfs na zo'n verschrikkelijk ongeluk met hun kinderen niet wijzer worden.
quote:
De groep is ergens niet eerlijk over gezien wat de Pj claimt. En dan kan het dus zijn dat ze zich indekken dat ze dus bijna niet naar de kinderen gingen kijken, dus over de tijden en de hoeveelheid liegen.
Maar zou je daar over liegen als groep,,,,wat zou er gebeuren als ze dus inderdaad maar eens af en toe luisterde.
Zelfs in Portugal. Weinig denk ik.
Dus moet andere reden zijn. En dan zou drugsgebruik dus heel goed mogelijk kunnen zijn.
Want denk dat dat daar heel streng bestraft zou worden.
Dat denk ik ook, er is iets waardoor iedereen met zijn/haar neus dezelfde kant op staat.
quote:
Ikzelf krijg het gevoel dat Kate dus haar controle is verloren tijdens het naar bed brengen van de kids. En wie weet weet daar niet eens de hele groep van maar iemand die hun heeft geholpen.
Nadat Kate alarm sloeg is met de hele groep besloten om de checktijden wat op te voeren onder druk van Gerry. We zijn onverantwoord bezig geweest en voordat ze verder daarin graven laten we......
En er is een bal gaan rollen door de media en dat is denk ik niet door hun voorzien.
Dat weet ik niet, iemand die Maddy in de gaten hield en zijn kans schoon zag omdat de ouders toch weer aan het feestvieren waren lijkt me ook een passend scenario, dat onverantwoord bezig zijn ben ik het wel mee eens idd.
quote:
Mousie , heb zelf ook van dichtbij mensen met heel diep verdriet meegemaakt. Moeder met dood kindje, ,moeder met kindje met Leukemie. Beste vriendin die haar zus (ook m'n vriendin) verloor dat niet zomaar een zus was,
En tuurlijk huilen we dan tussen de tranen door, zelfs soms dat je achteraf denkt???
Maar bij geen van allen kreeg ik het idee die gebruikt nu iets, die spoort niet.
We zijn mensen ook in ons verdriet en iedereen verwerkt het anders maar zelfs als de buitenkant niet veel emotie laat zien dan krijg je een indruk. En die is dus bij de Mccanns bij heel veel mensen niet juist. Noem het instinkt.
Instinctief gevoel van het klopt niet, dat is een betere verwoording dan die van mij idd.
be nice or go away
pi_54805561
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 17:26 schreef kahaarin het volgende:
Instinctief gevoel van het klopt niet, dat is een betere verwoording dan die van mij idd.
maar het klopt toch ook niet ..
je kan als Kate McCann zijnde wel 100.000 keer tegen jezelf zeggen dat je een goede ouder bent etc maar als je het niet echt geloofd .. je weet zelf donders goed dat dit algeheel niet gebeurd was als je je kinderen niet alleen had gelaten immers .. ? dus in je gevoel klopt het gewoon niet, hoe zeer je jezelf ook wil overtuigen, ergo alles wat er in die context naar buiten komt draagt dat stukje innerlijke twijfel met zich mee .. en dat is wat wij opvangen, wat jullie interpreteren naar "het klopt niet dus zij liegt"en ik interpreteer naar "het klopt niet omdat zij innerlijk verscheurd is door schuldgevoel"

maar we agree to disagree kahaarin en de rest, geen problemen mee
pleased to meet you
pi_54805584
Dat denk ik ook, er is iets waardoor iedereen met zijn/haar neus dezelfde kant op staat.
[..]

Dat weet ik niet, iemand die Maddy in de gaten hield en zijn kans schoon zag omdat de ouders toch weer aan het feestvieren waren lijkt me ook een passend scenario, dat onverantwoord bezig zijn ben ik het wel mee eens idd.
[..]

Zou kunnen tuurlijk dat iemand zo z'n kans heeft gezien maar dan zitten we met de lijkgeur, sporen in het apartement en in de gehuurde auto sporen. En daar komt nu nog bij die uitleg in dat panorama , we hebben sporen (dna) met vijftien markers en we hebben er 19 nodig in een rechtzaak om het dus bewijs te laten dienen.
Daarop werdt rechtgezet, die 4 die we dan missen in sommige sporen is niet omdat ze dus niet matchen maar omdat ze dus aangetast zijn, onleesbaar. Ik vind 15 markers dus wel heel veel. Als we ervan uit gaan dat dit waarschijnlijk uitkomt op.......1 op ...... Dat dit zou kunnen.
Zou wel eens een dna deskundige willen horen over dit, zouden een broertje zusje moeder, vader zoveel dezelfde markers kunnen hebben. En dan de kans daarop??
Nog een puntje, waarom dan geen sporen achtergebleven van ontvoerder in apartement? Waarom sliepen de andere kindertjes door, waarom sliep Maddy door (volgens oma onmogelijk)
En waarom heeft niemand iemand opgemerkt die de boel in de gaten hield. Dat hoor je toch vaak achteraf, ohhhhh ja ik zag dit of dat maar het viel me op maar ik kon er niks mee.

[/quote]

pi_54805721
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 17:45 schreef moussie het volgende:

[..]

maar het klopt toch ook niet ..
je kan als Kate McCann zijnde wel 100.000 keer tegen jezelf zeggen dat je een goede ouder bent etc maar als je het niet echt geloofd .. je weet zelf donders goed dat dit algeheel niet gebeurd was als je je kinderen niet alleen had gelaten immers .. ? dus in je gevoel klopt het gewoon niet, hoe zeer je jezelf ook wil overtuigen, ergo alles wat er in die context naar buiten komt draagt dat stukje innerlijke twijfel met zich mee .. en dat is wat wij opvangen, wat jullie interpreteren naar "het klopt niet dus zij liegt"en ik interpreteer naar "het klopt niet omdat zij innerlijk verscheurd is door schuldgevoel"

maar we agree to disagree kahaarin en de rest, geen problemen mee
Zou ze dan nu eens tijd worden om haar 'diepe' te laten zien , na al die slechte pers.
Laat dan zien dat je je schuldig voelt. , dat je twijfelt aan jezelf. Laat ze haarzelf maar eens zien dat ze ook een mens met fouten is.
Staat heel veel op het spel...
  vrijdag 23 november 2007 @ 18:14:08 #292
145755 kahaarin
pi_54806036
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 17:46 schreef kopvoltwijfels het volgende:

Zou kunnen tuurlijk dat iemand zo z'n kans heeft gezien maar dan zitten we met de lijkgeur, sporen in het apartement en in de gehuurde auto sporen. En daar komt nu nog bij die uitleg in dat panorama , we hebben sporen (dna) met vijftien markers en we hebben er 19 nodig in een rechtzaak om het dus bewijs te laten dienen.
Daarop werdt rechtgezet, die 4 die we dan missen in sommige sporen is niet omdat ze dus niet matchen maar omdat ze dus aangetast zijn, onleesbaar. Ik vind 15 markers dus wel heel veel. Als we ervan uit gaan dat dit waarschijnlijk uitkomt op.......1 op ...... Dat dit zou kunnen.
Zou wel eens een dna deskundige willen horen over dit, zouden een broertje zusje moeder, vader zoveel dezelfde markers kunnen hebben. En dan de kans daarop??
Nog een puntje, waarom dan geen sporen achtergebleven van ontvoerder in apartement? Waarom sliepen de andere kindertjes door, waarom sliep Maddy door (volgens oma onmogelijk)
En waarom heeft niemand iemand opgemerkt die de boel in de gaten hield. Dat hoor je toch vaak achteraf, ohhhhh ja ik zag dit of dat maar het viel me op maar ik kon er niks mee.
Die honden schijnen het vaker fout te hebben maar voor de rest heb je denk ik wel een punt, die auto, tja wat is daar eigenlijk mee gebeurd tussen de ontvoering en het tijdstip dat de McCanns hem huurden, een tweeling die bekaf is van het drukke programma zou door de ontvoering hebben kunnen heenslapen, een volwassen man kan best zijn hand over haar mondje houden, in eerste instantie rende half het resort door het app heen, lijkt me dat sporen die er toen waren niet meer als bewijs kunnen dienen, ik ben nu advocaaat van de duivel aan het spelen hoor, niet al jouw bevindingen aan het afkraken, de ellende is dat er geen sluitend bewijs is voor zowel de schuld als de onschuld van de McCanns.
Er zijnzo veel bokken geschoten tijdens het onderzoek dat er nu haast wel een lijk/levende Maddy of een bekentenis moet komen voordat de zaak wordt opgelost.
Al dat gespin in de pers er nog bovenop en we zitten waar we nu zijn, eigenlijk nergens dus.
be nice or go away
pi_54806068
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 17:55 schreef kopvoltwijfels het volgende:

[..]

Zou ze dan nu eens tijd worden om haar 'diepe' te laten zien , na al die slechte pers.
Laat dan zien dat je je schuldig voelt. , dat je twijfelt aan jezelf. Laat ze haarzelf maar eens zien dat ze ook een mens met fouten is.
Staat heel veel op het spel...
ik heb het donkergrijze vermoeden dat het geen reet zou uitmaken .. het zou alleen maar gezien worden als een onderdeel van haar "theater" ..
en in het eerste interview dat ze gaven hadden ze het erover, hun schuldgevoel en hoe ze daarmee omgaan .. gek genoeg hoor je daar bijna niemand over
pleased to meet you
pi_54806860
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:14 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Die honden schijnen het vaker fout te hebben maar voor de rest heb je denk ik wel een punt, die auto, tja wat is daar eigenlijk mee gebeurd tussen de ontvoering en het tijdstip dat de McCanns hem huurden, een tweeling die bekaf is van het drukke programma zou door de ontvoering hebben kunnen heenslapen, een volwassen man kan best zijn hand over haar mondje houden, in eerste instantie rende half het resort door het app heen, lijkt me dat sporen die er toen waren niet meer als bewijs kunnen dienen, ik ben nu advocaaat van de duivel aan het spelen hoor, niet al jouw bevindingen aan het afkraken, de ellende is dat er geen sluitend bewijs is voor zowel de schuld als de onschuld van de McCanns.
Er zijnzo veel bokken geschoten tijdens het onderzoek dat er nu haast wel een lijk/levende Maddy of een bekentenis moet komen voordat de zaak wordt opgelost.
Al dat gespin in de pers er nog bovenop en we zitten waar we nu zijn, eigenlijk nergens dus.
Ik ben toch nog steeds optimistisch, al wacht ik ook vol ongeduld. Maar hoe ik het heb begrepen van die Portugal wet. Eerst de zaak rond dan pas ten laste legging en dan arresteren.
(schijnt dat je daar na te laste legging dus geen later gevonden bewijs meer aan mag toevoegen)
Dus ik snap dat het nog even gaat duren. Denk dat de pj nog steeds hoop het lijkje te vinden of nog meer bewijs..Hoe meer bewijs zonder lijkje hoe beter de zaak en de hoogte van de ten laste legging.
In Panorma praten ze over bewijs dat niet in de pers is geweest dus???
Hihiiiiiiiii speel jij maar effe de advokaat van de duivel.
We zitten op dicusie forum en een andere mening of gedachte kan je soms weer tot andere inzichten doen brengen.

Die auto is in tussentijd dacht ik 3 keer kort verhuurd, dit was allemaal na getrokken en uitgesloten (ergens gelezen??)
En ze hadden geen lijken vervoert of honden dood gereden (verzin ik er even bij)
pi_54807039
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:16 schreef moussie het volgende:

[..]

ik heb het donkergrijze vermoeden dat het geen reet zou uitmaken .. het zou alleen maar gezien worden als een onderdeel van haar "theater" ..
en in het eerste interview dat ze gaven hadden ze het erover, hun schuldgevoel en hoe ze daarmee omgaan .. gek genoeg hoor je daar bijna niemand over
Misschien heb ik dat gemist ,heb in het begin veel gemist.
Ja daar kan je wel gelijk in hebben, de eerste indruk is allang gemaakt.
Maar als ik hun was en ik was dus echt onschuldig dan trok ik alles uit de kast om mezelf (innerlijk)te laten zien. Al is het alleen maar voor hun twins later.
Dan was ik allang terug in Portugal om de vragen te beantwoorden die ze voor me hadden.
Hun twins zijn nu toch veilig in Engeland bij fam als dat hun angst was dat ze die af zouden pakken.
pi_54807313
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:50 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Waarom alleen uitdrukkelijk de tweeling en Kate?
Waarom niet ook Gerry?
En er staat letterlijk dat de drugs die ze nam niet door de test te zien was, zouden ze ook op coke hebben getest of alleen op kalmeringsmiddelen, vaag verhaal weer.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=495913&in_page_id=1770&ito=newsnow
Ik was net even aan het zoeken naar dat dna verhaal en toen kwam ik toevallig iets tegen over haar en testen.
stond dus stukje over geblondeert haar, dat is dus beschadigd dus kan je het er niet meer uithalen. Laat Kate nu haar, haar blonderen
  † In Memoriam † vrijdag 23 november 2007 @ 19:36:39 #297
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_54807706
Je kan hier nog maandenlang over door speculeren maar (en dat klinkt misschien heel raar) áls Maddy bewust is uitgekozen vanwege haar snoetje voor *nare zaken* dan zou je bijna hopen dat ze niet meer leeft...
  vrijdag 23 november 2007 @ 19:47:20 #298
6941 APK
Factual, I think.
pi_54807937
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 17:46 schreef kopvoltwijfels het volgende:

En daar komt nu nog bij die uitleg in dat panorama , we hebben sporen (dna) met vijftien markers en we hebben er 19 nodig in een rechtzaak om het dus bewijs te laten dienen.
Ik heb geen verstand van DNA, maar kom je met vier verschillende markers niet ongeveer uit bij een aap?
Of een koolmees?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_54809701
Ze hebben maar een paar dagen het gevoel van schuld gehad, daarna was er alleen maar de overtuiging dat ze het goed hebben gedaan.

KM: Certainly in the first few days. I think the guilt was, was very difficult. But I think as time goes on, erm, you feel stronger and we felt very supported from that point of view."

KM: I think at worst we were naïve. I mean we're very responsible parents. We love our children very much and I don't think any parent could imagine or consider anything like this ever happening.

Friday May 25, 2007 Transcript is hier te lezen en het interview hier te zien. Ik heb ze dat daarna altijd zien verklaren, heel even een schuldgevoel maar daarna is toch vooral naiviteit en 'it felt so save' oid, for Pete sake zeg, het zijn afgestudeerde dokters, hebben wat van de wereld gezien en meegemaakt, donder toch op zeg. Als Kate toen als huisarts bv had gehoord van een stel dat avond aan avond heel jonge kids alleen lieten tijdens vakantie (of zelfs thuis), had ze dan gemeend dat zoiets wel zou moeten kunnen???? Bullshit!

Ga weg....echt? > McCanns' private detectives 'lack the skill to find Madeleine'
quote:
Questions are being raised over the suitability of a Spanish private detective agency hired by Kate and Gerry McCann to find their daughter Madeleine. Doubts emerged after an admission by the agency that it does not like working for members of the public because it lacks the experience.

Francisco Marco, the head of Metodo 3, is on record as boasting that his company is unique because it works only for companies. The confession was made in an interview with a Spanish business magazine four years ago, but will fuel fears

Mr Marco, director-general of the family-run firm, invited ridicule recently by promising the McCanns that he would find missing Madeleine within five months - and bragging on BBC flagship programme Panorama that he was "100 percent sure" she was alive and he was "very, very close" to finding her.

Privately, sources close to the McCanns have described his comments as "over enthusiastic". His claim that Metodo 3 works only for the business sector, made in a Spanish magazine, clashes with others that it is expert in finding missing people.

The agency has claimed a 100 percent success rate in tracking down missing persons and was credited with tracing an infamous spy and arms dealer who had spent seven years on the run from Spanish justice. But its website lists none of its work in finding missing people - just nine areas of expertise including fraud, information protection and patent and trademark falsification. Metodo 3 was set up 21 years ago by Mr Marco's mother Marita.

In an interview published less than four years ago, he claimed: "As we're not specialists in dealing with private individuals, we stayed away from this area." He added: "From the beginning the idea was that Metodo 3 would be a firm that would work for companies." Portuguese detectives, according to leaks in local newspapers, have ridiculed Metodo 3's private investigatorsas irrelevant and have said that they had failed to provide any new evidence in the six-month case.

Metodo 3, thought to have been hired by the McCanns on the recommendation of a British-based risk consultancy, has a six-month contract. Family spokesman Clarence Mitchell insisted: "We have every confidence in Metodo 3's abilities to investigate Madeleine's disappearance." Mr Marco was not available for comment." Daily Mail
Surprise, dat wist de halve wereld al....

Interessant is ook hoe op May 27, 2007 een nog ongenoemde vriend (Jane Tanner dus ) van de McCanns die "Bundleman" toen beschreef: "She did not realise the significance until Kate McCann went to check on her children, Madeleine and two-year-old twin brother and sister, Sean and Amelie, 30 minutes later and discovered her elder daughter was missing. Madeleine had been wearing pink and white pyjamas with Eeyore on them.

(En ook dit nog een keer: The key witness, who is wracked with guilt, was on her way to dinner with Gerry and Kate McCann when she saw the man close to the open window of the bedroom where four-year-old Madeleine had been sleeping. The girl he was carrying was wearing pink pyjamas, the same as Madeleine's)

The friend immediately reported the sighting to police but detectives only released the description after Gordon Brown, the Prime Minister in waiting, intervened with the Portuguese authorities last week.

Despite the three week delay hundreds of people have called police with information since the description was released on Friday night. The man is white, approximately 35 to 40 years old, of medium build and 5ft 10ins tall. He had short hair and was wearing a dark jacket, light beige trousers and dark shoes." Meer op The Times

En weten wij het nog, de bij uitstek pro-McCann site van Sky News: "They depict a man of southern European or Mediterranean appearance walking with a child in his arms. "The man is drawn by the artist with greasy, straggly hair, wearing a purple or maroon top and beige chinos. He is aged about 35 to 40, 5ft 6in (1.7m) tall, and of slim build."

En in de Panorama-docu: "JANE: He was about probably 5'8 tall, he was taller than me but not 6' and so between those two. He was wearing quite a lot of clothes and that's one thing in hindsight again I think was quite odd because tourists when they're abroad, Brits abroad would always have cropped trousers or shorts or something, and he had a sort of a big heavy jacket and trousers on, and hair.. the one thing that I remember a lot is the hair. He did seem to have quite a lot of dark, reasonably-long-to-the-neck hair."

Hoe duidelijker wil men het nog hebben, er wordt naderhand wat bijgesteld, afgezwakt, opgeklopt...kortom, bloody lies. Of ze daadwekelijk aan de snuif waren of nog zijn, ik zou het niet weten, maar ben er wel van overtuigd dat de drank ook hun vriend was, bovendien is het ook nog zo dat in warmere gebieden en de buitenlucht je eerder licht in het hoofd bent, dat ben je al sneller out of touch. Dat verklaard misschien ook dat overmatige gejog in de morgen, de snelste manier om de alcohol uit je lijf te krijgen. En verder zijn ze natuurlijk zo schuldig als de neten, mijn score is naar 125% gestegen en die Tapasvrienden zijn gewoon bang voor hun carrières, vanwege hun gedrag tov hun kids. Mogelijk houden de McCanns een soort van zwaard van Damocles boven hun hoofd, maar volgens mij kan dat toch geen stand houden. Ze, we gaan weer eens verder Bloghoppen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 23-11-2007 21:13:42 ]
pi_54810435
Dank je Suko, voor je links.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')