CSS is lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik ben failliet en morgen volgende week naar een bruiloft en moet nog cadeau verzinnen en nog een petticoat kopen en ga nog anar Rotterdam.
Maar is de CSS solid lekker? En de Charity Pot?
Slaap.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:30 schreef Q. het volgende:
Q.
Da's een kei goei nummer!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:18 schreef Litpho het volgende:
Laat me raden, Where the wild roses grow met Kylie?
Jammer dat het altijd zo kort isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:46 schreef Q. het volgende:
Slapen, goed idee.
Beetje vroeg maar de gedachte dat het bijna weekend is maakt het nog een beetje in orde.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:44 schreef Q. het volgende:
Ey Godt. Alles goed?
Ik weet het.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:58 schreef Q. het volgende:
Ik ben immer 100% positief, dat weet je toch wel?
Ik weet heul nog niet of het een goede morgen is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:35 schreef G.Fawkes het volgende:
goede morgen.
Het is een wens, geen constateringquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet heul nog niet of het een goede morgen is.![]()
Rond 12 uur kan ik dat vertellen.
Suc6quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:52 schreef G.Fawkes het volgende:
Wens me geluk jongens. Ik ga soliciteren!
Wintertijd is voor mietjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:03 schreef Q. het volgende:
Trein overleefd. Maandag ga ik de wintertijd negeren, kan ik hier lekker vroeg weg.![]()
Ik wens het je toe, hoe het uitpakt zien we later wel weer.quote:
Ey, hoe is het gegaan gister?quote:
Wens je mij alleen een goedeochtend dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wens het je toe, hoe het uitpakt zien we later wel weer.![]()
Als ik online ben wel en om 18.00 uur natuurlijk een goedenavond enz.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wens je mij alleen een goedeochtend dan?
Of ga je me om 12.00 uur een goedemiddag wensen?
en om 0.00 een goedenacht!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik online ben wel en om 18.00 uur natuurlijk een goedenavond enz.![]()
Ik geloof dat ik (of beter gezegd we, want het was een co-productie) wel overeind ben gebleven.quote:
Precies, ik weet alleen niet of het me altijd gaat lukken om stipt op die tijdstippen te kunnen posten.quote:
Dat klinkt redelijk behoudend, dat ben ik niet van je gewend. Hoe vond je het zelf gaan? Wat waren de reacties achteraf?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik (of beter gezegd we, want het was een co-productie) wel overeind ben gebleven.
Het ging best goed, maar was de eerste eker dat we dit verhaal hielden, volgende week nog twee keer en dan gaat het zeker nog beter. Reacties na afloop waren wel psotief, voor zo ver je dat kunt zeggen. Een aantal mensen kwamen nog met vragen etc. naar ons toe, maar de mensen die negatief zijn doen dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt redelijk behoudend, dat ben ik niet van je gewend. Hoe vond je het zelf gaan? Wat waren de reacties achteraf?
Ik vertrouw er op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, ik weet alleen niet of het me altijd gaat lukken om stipt op die tijdstippen te kunnen posten.![]()
Kom je er nu pas achter?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:37 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een heerlijke rust hier zo vroeg op de vrijdagochtend, ikdenk dat ik vaker vroeg ga beginnen.
Samen RR'en!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:37 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een heerlijke rust hier zo vroeg op de vrijdagochtend, ikdenk dat ik vaker vroeg ga beginnen.
Om 16.30 uur stap ik naar buiten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter?![]()
Er roepen wel vaker mensen tegen je dat vroeg beginnen lekker is.
Dan ook nog zorgen dat je vanmiddag vroeg klaar bent.
Hou je vanaf nu een plekje voor me vrij?quote:
Wat laat!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Om 16.30 uur stap ik naar buiten.
Als er een mooie blondine in een kek mantelpakje instapt kun je het vergeten denk ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou je vanaf nu een plekje voor me vrij?![]()
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als er een mooie blondine in een kek mantelpakje instapt kun je het vergeten denk ik.
Bij een mooie brunette kan hij ook mooi blijven staan hoor... Vrouwen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als er een mooie blondine in een kek mantelpakje instapt kun je het vergeten denk ik.
Ook als ze later instapt dan jij. Dan gooit ie je gewoon van je plek af.quote:
Dat hangt er vanaf. Een overvolle tram is uitermate geschikt om vlakbij haar te gaan staan...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ook als ze later instapt dan jij. Dan gooit ie je gewoon van je plek af.
En terecht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ook als ze later instapt dan jij. Dan gooit ie je gewoon van je plek af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |