Mijn maten zitten er ook niet bij trouwensquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
Oké. Zitten leuke dingen tussen, maar 95 euro is wél heeeeel duur.
Schat, mijn bikini is 65 Eur. bij elkaar en ik ben er doldwaasverliefd op! Ik heb er iedere euro voor over. Je hebt gelijk: het is prijzig, maar soms heb je dat gewoon even nodigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
Oké. Zitten leuke dingen tussen, maar 95 euro is wél heeeeel duur.
Praat jij even met mijn pinpas?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:30 schreef MNR het volgende:
Schat, mijn bikini is 65 Eur. bij elkaar en ik ben er doldwaasverliefd op! Ik heb er iedere euro voor over. Je hebt gelijk: het is prijzig, maar soms heb je dat gewoon even nodig![]()
Het is vaak vanaf D. Maar je kunt altijd even bellen of zo. Aanstaande zaterdag is op de gehele collectie 15% korting!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
Mijn maten zitten er ook niet bij trouwens. Of ik zie ze over het hoofd.
Ah oké.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:33 schreef MNR het volgende:
Het is vaak vanaf D. Maar je kunt altijd even bellen of zo. Aanstaande zaterdag is op de gehele collectie 15% korting!
maar daarmee kun je net zo goed een bikini aanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:33 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n blauw ding is grappig.
nu je het zegt, ik moet nog allerlei rekeningen betalen.quote:
Néé!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:30 schreef Litpho het volgende:
Wil je nou zwemmen of wil je nou zwemmen?
Nee, dat dat even duidelijk isquote:
True.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
maar daarmee kun je net zo goed een bikini aan
Maar praten over kleding is altijd leuk.quote:
Zo'n asymmetrisch badpak is wel specialer. Tenzij het je alleen maar gaat om de vierkante centimeters onbedekte huid natuurlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar daarmee kun je net zo goed een bikini aan
Dat doe ik hier:quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar praten over kleding is altijd leuk.
Mannenkledingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
Dat doe ik hier:
Herenkleding voor ware fijnproevers #2
Dat is een veel interessanter gespreksonderwerp dan dameskleding.quote:
Iets teveel over en weer scheldende relnichten in dat topic. Alhoewel ik zowel DM als PV los over het algemeen prima kan waarderen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doe ik hier:
Herenkleding voor ware fijnproevers #2
Ik welquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij ziet Plato liever in minirok en naveltruitje?![]()
Wel als hij een presentatie aan honderd man geeft, ja. In tegenstelling tot AirwiN sta ik niet boven leedvermaakquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij ziet Plato liever in minirok en naveltruitje?![]()
Zullen we een opinipeiling houden? Volgens mij heb je nl. ongelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:45 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is een veel interessanter gespreksonderwerp dan dameskleding.![]()
Er zijn te weinig heren van dit topic online, dus dan is de uitkomst nogal makkelijk voorspelbaar, niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Zullen we een opinipeiling houden? Volgens mij heb je nl. ongelijk![]()
DM?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets teveel over en weer scheldende relnichten in dat topic. Alhoewel ik zowel DM als PV los over het algemeen prima kan waarderen.
Dat klopt, sommige figuren overdrijven het daar enigszins.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets teveel over en weer scheldende relnichten in dat topic. Alhoewel ik zowel DM als PV los over het algemeen prima kan waarderen.
Neujquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:49 schreef Litpho het volgende:
Er zijn te weinig heren van dit topic online, dus dan is de uitkomst nogal makkelijk voorspelbaar, niet?
DennisMoore. Een andere DMquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
DM?
Ik kende dat topic nog niet eens.
En dan is er ook nog DAM en die spoort absoluut niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
DennisMoore. Een andere DM. Maar mocht je je aangesproken voelen door de term 'relnicht', bij deze mijn excuses.
Ik voelde me enkel aangesproken omdat ik mijn online initialen voorbij zag komenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
DennisMoore. Een andere DM. Maar mocht je je aangesproken voelen door de term 'relnicht', bij deze mijn excuses.
Foto van dawg in badkledingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:01 schreef dawg het volgende:
Ik lees vanalles over badkleding, maar in plaats van dat iemand "foto's" roept, verschuift de focus naar mannenkleding vs. vrouwenkleding.
Ik kan leukere dingen bedenken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iets te lachen hebben.
Ik ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan leukere dingen bedenken.![]()
Jij snapt het.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iets te lachen hebben.
Wat waren de muziekvragen gisteren?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:11 schreef CherryLips het volgende:
was ik weer. en heb een enorme mug neergemept, hij is alleen in m'n monitor gevallen.
Eeeh iets met Nick Cave maar die wist iedereen wel en nog dat nummer dat Gordon en Joling hebben gebruikt voor Over de vloerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat waren de muziekvragen gisteren?.
Ja, dat had ik ook geweigerd te wetenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nog dat nummer dat Gordon en Joling hebben gebruikt voor Over de vloer.
Ja die ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook geweigerd te weten.
Laat me raden, Where the wild roses grow met Kylie?
Nee, ik ben failliet en morgen volgende week naar een bruiloft en moet nog cadeau verzinnen en nog een petticoat kopen en ga nog anar Rotterdamquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
CL ik heb CSS solid perfumeen snowcake, GFB jelly, CSS jelly, klein flesje snow fairy, ice blue. ocean salt en charity pot
en kom je mrogne ook rocken in stairway?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |