LOL!!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:05 schreef Kuukske het volgende:
Zwemmen zuigt harde stierenballen. En bikini's al helemaal.
Dat deed ik ooit ook, later haalde ik één alinea uit een boek en schreef daar dan een essay over. Werkte altijd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Wraah, bijna het hele boek van literatuurwetenschap samengevat vandaag.
Nog één hoofdstuk, hoezee!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:05 schreef Kuukske het volgende:
Zwemmen zuigt harde stierenballen. En bikini's al helemaal.
Nee, ik ga met dit heerlijke weer helemaal niet zwemmenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja hey! Jij gaat met dit heerlijke weer buiten zwemmen?![]()
Ik heb veuls te dikke dijen voor een bikini. Uberhaupt voor zwemkledij.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:07 schreef MNR het volgende:
LOL!!!!![]()
Goeieavond Kuukske![]()
P.S. als je een goeie bikini hebt niet, als je een tip wilt?![]()
Waarom?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:05 schreef Kuukske het volgende:
En bikini's al helemaal.
Ik hoef geen essey te schrijven als tentamen. Dus ik ga netjes alles bestuderen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat deed ik ooit ook, later haalde ik één alinea uit een boek en schreef daar dan een essay over. Werkte altijd.![]()
Zie de post boven u.quote:
oh flikker op, jij bent heel mooi slank. Dikke dijen, ja daaaag.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb veuls te dikke dijen voor een bikini. Uberhaupt voor zwemkledij.
En mijn haar wordt droog en gortig van dat chloorwater danwel zeewater.
En een goedeavond MNR. [ afbeelding ]
Typisch vrouwelijk gedrag.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zwemmen is. Zwembaden daarentegen
.
Mja. Dat zeggen meer mensen. Maar dat dringt nog niet tot me door.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:13 schreef TwistedDarling het volgende:
oh flikker op, jij bent heel mooi slank. Dikke dijen, ja daaaag.
Ik heb een veels te vette pens voor bikini's. Daarom heb ik een megasexy badpakquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor. dat had ik net zo goed toen ik nog gezond, sportief en een stuk jonger was.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Dat zeggen meer mensen. Maar dat dringt nog niet tot me door..
Geef het een paar jaar.
Maar nee, ik voel me niet op mijn gemak in zo'n ding. Dan nog liever een tankini. Als ik dan toch moet kiezen.
Ik dacht dat badpakken een verschijnsel waren dat al jaren uitgestorven was.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een veels te vette pens voor bikini's. Daarom heb ik een megasexy badpak.
Oi oi!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
Wat voor één dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een veels te vette pens voor bikini's. Daarom heb ik een megasexy badpak.
Mensen in het algemeen in zwembaden. Als het een beetje rustig is, prima, maar als iedereen door elkaar heen zwemt en je bij het baantjes trekken vijf keer per baan mag wachten op overstekende walvissen, laat dan maar.quote:
Ik neem aan dat je 34 bedoelt?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag ook weer, broeken passen met een goeie vriendin. Het mensje heeft maatje 24 van spijkerbroek. Aargh.
Jahoor. Show it to me.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:17 schreef MNR het volgende:
Oi oi!
Mag ik jou de wonderen van de wereld over juiste badkleding laten zien? En heb nieuws voor je: bijna iedere vrouw voelt zich te dik voor zwemkleding![]()
das een onwijs anorexiamaat menquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag ook weer, broeken passen met een goeie vriendin. Het mensje heeft maatje 24 van spijkerbroek. Aargh.
Mja, er staat 24 op het labeltje. Dat is heul klein in normale maten toch?quote:
Nah. Ze is Chinees. Die vrouwen hebben sowieso een voordeel qua lichaamsbouw.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
das een onwijs anorexiamaat meneet dat kind wel goed?
ja 26-27 is xs/s ik heb 29quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, er staat 24 op het labeltje. Dat is heul klein in normale maten toch?
dan nog is ze 1.40m ofzo?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah. Ze is Chinees. Die vrouwen hebben sowieso een voordeel qua lichaamsbouw.
Ik zou zeggen dat ze ziek is...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:20 schreef Kuukske het volgende:
Dat is heul klein in normale maten toch?
een knalroze en op de rug houdt hij halverwege op en dan gaan er twee van die roze flapjes over m'n boobies heen en kun je de touwtjes in m'n nek bij elkaar knopenquote:
Badkleding op kwalitatief niveauquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:19 schreef Kuukske het volgende:
Jahoor. Show it to me.
Ik heb ook 29. En in de andere winkel weer 30.quote:
Alweer? Junk! Je bent nog erger dan ikquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
CL ik vanmiddag lush schaam
Ondanks het feit dat ze een ziekte heeft, is ze echt onwijs dun.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:23 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou zeggen dat ze ziek is...
Hehe, hoe je dat ook zegt he? Schitterendquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:24 schreef CherryLips het volgende:
een knalroze en op de rug houdt hij halverwege op en dan gaan er twee van die roze flapjes over m'n boobies heen en kun je de touwtjes in m'n nek bij elkaar knopen.
Ik ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb ook 29. En in de andere winkel weer 30.
Heel stom. En van overseaz heb ik van het ene model een M, het andere een S. Weer een ander 29. Lekker handíg.
een vriendin van de basisschool. had ook echt lucifertjes als armen./benen wat ze ook at, ze kwam niks aan, maar dat is niet echt een ideaal beeld voor mij hoor, zo onwijs mega dunquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat ze een ziekte heeft, is ze echt onwijs dun.
Ze is het altijd al geweest eigenlijk.
Oké. Zitten leuke dingen tussen, maar 95 euro is wél heeeeel duur.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:25 schreef MNR het volgende:
Badkleding op kwalitatief niveau
Probeer het voor de gein eens. Deze badkleding laten je 5 kilo lichter lijken.
Nah. Zo onwijs mega-dun zoals Nicole Ritchie voor ze zwanger werd-dun zou ik ook niet willen worden. Maar 4 kilo mag er nog wel afquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
een vriendin van de basisschool. had ook echt lucifertjes als armen./benen wat ze ook at, ze kwam niks aan, maar dat is niet echt een ideaal beeld voor mij hoor, zo onwijs mega dun
Wil je nou zwemmen of wil je nou zwemmen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oké. Zitten leuke dingen tussen, maar 95 euro is wél heeeeel duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |