Komt daar dat soort ranzigheid voorbij?quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Diegene dat bedacht heeft stond zeker ook al lange tijd droog. [afbeelding]
HOI!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:11 schreef dawg het volgende:
Twistchick.![]()
Ik kon de neiging om even hoi tegen je te zeggen niet onderdrukken. Dus, HOI!
Ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
HOI!
Hoe is het met je? Naast uitermate goed.
UITERMATE GOEDquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja.Ik zal je niet vervelen met nog meer optimistische verhalen. Vertel liever hoe het met je therapie en je studie gaat?
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Waar is Plato eigenlijk?!
Straks heeft het plebs hem gemarteld. En gedood. Ohjee.
Arme Plato. R.I.P.
Bedankt.quote:
Nee. We waren nog niet getrouwd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Krijg je nog een beetje een weduwen-uitkering?
idemquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:26 schreef Q. het volgende:
Ik moet naar het bier.
Hebben ze daar ook internet?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi. Vanuit Groningen.
Oeh. Doe mij er één morgen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
Postduiven met TCP/IP verbindingen.
Oe zou fok gerbuik maken van de zelfde technologiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
Postduiven met TCP/IP verbindingen.
Ik ben al lang terug, maar ik moest nog bierdrinken met iemand.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Waar is Plato eigenlijk?!
Straks heeft het plebs hem gemarteld. En gedood. Ohjee.
Arme Plato. R.I.P.
LOL!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Ieuw, er staat hieronder een advertentie over vaginale droogheid.
Ga weg, vieze advertentie!
Hadden we het er eigenlijk al over gehad welke muziek bij mijn crematie gedraaid moet worden?quote:
Nee, begin maar een nieuw hoofdstuk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hadden we het er eigenlijk al over gehad welke muziek bij mijn crematie gedraaid moet worden?
Het ging wel goed, ook goed voor mijn netwerk, heb de nodige visitekaartjes uitgewisseld, altijd handig.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:21 schreef MNR het volgende:
Hey Plato, hoe was je lezing vandaag?
"Plato * knipoog* hier is mijn visitekaartjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
Het ging wel goed, ook goed voor mijn netwerk, heb de nodige visitekaartjes uitgewisseld, altijd handig.
Zo gaat dat meestal niet, mensen stappen op je af met een vraag en dan wissel je kaartjes uit, of je drinkt een biertje met iemand en na afloop vraag je dan naar elkaars kaartje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:30 schreef MNR het volgende:
[..]
"Plato * knipoog* hier is mijn visitekaartje"
Ik heb echt in geen jaren gezwommen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:31 schreef MNR het volgende:
Ow jongens, het zwemmen is me zo goed bevallen vandaag (vooral het gevoel erna) dat ik morgen gewoon weer ga
Echt niet? Weet je hoe lekker dat is? Doe eens een keer gekquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:34 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb echt in geen jaren gezwommen.![]()
Ja, dat is zwaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Echt niet? Weet je hoe lekker dat is? Doe eens een keer gek![]()
Heb vandaag met twee mannelijke huisgenoten gezwommen en ze hadden iets bedacht: een baantje trekken zonder je benen te bewegen. Nou moe... dat valt stiekem best tegen![]()
True. Wat is de jouwe?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Alsof zwemmen per definitie lekker is. Ieder z'n meug zullen we maar zeggen.
Ik doe liever een hardloopwedstrijd, liefst een duurloop, dan weet ik ten minste zeker dat er maar heel weinig mensen mij er af lopen.quote:
Het was vroeger jazzballet, skaten en basketbal.quote:
Oh, daar ben ik echt slecht in. Toen mijn broertje nog in Nederland woonde gingen we 2x per week joggen in het bos. We hadden de eerste keer een misinterpretatie van "1 rondje". Dat was bij mij hooguit 10 minuten, bij hem het hele park!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik doe liever een hardloopwedstrijd, liefst een duurloop, dan weet ik ten minste zeker dat er maar heel weinig mensen mij er af lopen.![]()
Ik zou meer moeten trainen, maar op zich heb ik er wel aanleg voor. Ik denk dat ik wel een marathon zou kunnen lopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik echt slecht in. Toen mijn broertje nog in Nederland woonde gingen we 2x per week joggen in het bos. We hadden de eerste keer een misinterpretatie van "1 rondje". Dat was bij mij hooguit 10 minuten, bij hem het hele park!Het langste wat ik ooit heb volgehouden is 50 minuten. Maar dan had ik het ook wel gehad ook... pfff.
Zwemmen isquote:
Ja hey! Jij gaat met dit heerlijke weer buiten zwemmen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |