Zo'n iemand hadden wij laatst van de technische unie; met ze 5'n in 1 dag 2 kilo kruidnoten opgegetenquote:Op woensdag 5 december 2007 09:25 schreef Gurb het volgende:
Ik kan geen peper/kruidnoten meer zien.
De hang- en sluitwerkleverancier heeft op kantoor een zak van 5 kilo kruidnoten afgegooid, dus ik heb me al een week klem gegeten aan die dingen
Neuh heul niet ! Maar wat Reese zegt is wel waar, je hebt met de meest gebruikte vingers "meer"gevoel bij dingen die je beet pakt en dat werkt een stuk prettiger naar mijn idee.quote:Op woensdag 5 december 2007 07:42 schreef AnneX het volgende:
??????? ben je drie vingerkootjes kwijt dan Sijp ?
* is noob en heeft geen trek in goochelen.
Bedoelde het positief hoor! stiekem vergeet ik altijd of je nou van Texel of Terschelling komtquote:
Rondje "Google"op "cybersijp"doet wonderen.....quote:Op donderdag 6 december 2007 22:45 schreef Reese het volgende:
[..]
Bedoelde het positief hoor! stiekem vergeet ik altijd of je nou van Texel of Terschelling komt![]()
Terecht dat je trots bent op je eiland, het is er prachtig
dan ga je toch even theedrinken en niet bij de buren...quote:Op zondag 9 december 2007 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... dat heb ik er ook weer niet voor over.
De enige kluswens die ik nu nog heb is dat stinkie de plintjes op de overloop gaat leggen.
Maar goed, ook dat is al 2 jaar zo'n 'oh ja, shit' klusje, en ook echt wel een dievenklus ivm tig hoekjes en dingetjes.
Ach... zonder die plintjes zal ik vast ook wel kunnen bevallen.
Oh ja, en een ventilatiegat in het toilet, maar dat maakt zoveel herrie en zooi dwars door de buitenmuur, ik weet niet of ik daar wel zin in heb.
Nog 12 dagen idd!Plus dat wat er nog bij komt.
Ik denk nog steeds na kerst iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |