quote:
Op dinsdag 27 november 2007 08:55 schreef PeuRac het volgende:Wow, mooi appartement, ik ken het gebouw wel, mooie locatie.
Mag ik vragen wat jullie ervoor betalen?
Ja hoor, 850 euro huur, 110 euro voor een parkeerplek en 60 euro servicekosten. Dan willen we nog een tweede parkeerplek, maar die worden voorlopig nog niet uitgegeven... we gaan dus proberen een vergunning te krijgen voor op straat en anders maar gewoon betalen op straat (uitgerekend, zal ongeveer ook op 100 euro per maand komen).
Duderinnetje, wij hebben dit appartement gekocht:
![]()
![]()
![]()
Ja, WIJ vinden het geweldig mooi, er komt een knoepert van een zwart hoogglans keuken in met stenen blad en kookeiland met alle denkbare apparatuur, vloerverwarming, grote badkamer met duo-bad en douchenis en wij zijn heel blij dat dat wel binnenmuren heeft

en dat het helemaal nieuw en strak is. Ook hebben we dan een terras aan de Maas van 10 meter breed terwijl dit geen buitenruimte heeft. Van deze loft kan ik de charme ook wel van inzien, maar wij hadden er hier zeker geen gekocht (ene kant van het gebouw is koop, andere kant huur).
Leuk, NyNy83, zijn daar nog plaatjes van? Ben benieuwd!
Bedankt Esraa en BE voor de complimenten en het goed zetten van de foto's (maar wat had ik nou fout gedaan?)
En verheug jullie allemaal niet te veel op hoe het wordt wanneer we er gaan wonen hè, we gaan hier zo MIN mogelijk geld insteken voor dat jaartje!!!