een eigen huis en twee maanden klustijd, dat moet goed komenquote:Op maandag 3 december 2007 11:19 schreef Gurb het volgende:
[..]
Dit jaar nog wel, waarschijnlijk voor de laatste keer (dus volgend jaar moet / ga ik ze allemaal opnemen, hopelijk om te klussen aan een (eigen) huis)
Of een lang topicquote:Op maandag 3 december 2007 11:45 schreef becky27 het volgende:
[..]
een eigen huis en twee maanden klustijd, dat moet goed komen
Dat eerste heb ik ook, of toch ongeveer: 40 dagen verlof, 10 betaalde feestdagen, de week tussen kerst en nieuwjaar en nog een aantal brugdagenquote:Op maandag 3 december 2007 10:54 schreef Gurb het volgende:
[..]
Ik heb er ook 45 per jaar (en heb er voor dit jaar ook nog 29,5 over)
Opzich, was dat best leuk met die klustopics naast elkaarquote:Op maandag 3 december 2007 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Meer dan 'DE superklus(ser) van 2007' moeten we denk ik ook niet doen hoor.
Dat gehannes met categorieen etc. etc. is gewoon zoveel gedoe, alleen al om ze te bedenken.
Nou ja, ik heb het even in de groep gegooid, je hoort het nog!
Man, ik val alleen maar kilo's af van dat klussen. Echtquote:Gemiddeld kampt 64 procent van de werknemers in de bouw met overgewicht, tegen circa de helft van de Nederlandse volwassenen. Bovendien heeft 15 procent van de bouwvakkers obesitas, terwijl het landelijk gemiddelde 10 procent bedraagt.
hehe ik heb het inderdaad gelezenquote:Op maandag 3 december 2007 22:28 schreef Reese het volgende:
Hallo medeklussers,
Hebben jullie dit nieuwsbericht gezien? http://www.nu.nl/news/133(...)_overgewicht_af.html
[..]
Man, ik val alleen maar kilo's af van dat klussen. Echt. Uiteraard vinden vrouwen dat in het algemeen nooit een probleem, maar ik bijna een nieuwe garderobe nodig en daar heb ik nu juist even geen geld voor
Maar uit die cijfers blijkt toch juist dat het in de bouw meer voorkomt dan in andere sectoren?quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:54 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Heb zelf het idee dat dit wel in iedere sector voorkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |