abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 25 november 2007 @ 10:17:39 #76
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  zondag 25 november 2007 @ 10:32:56 #77
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_54819637
fijn he! ik had gister namelijk een probleemplje en ik kon het aan niemand vragen.....
  Moderator zondag 25 november 2007 @ 11:19:02 #78
92034 crew  Vonkenboer
pi_54820467
Tot zover mijn goede humeur van vandaag

Kom ik bij mijn auto die aan straat geparkeerd stond; ik doe de deur los; stap in; wil rechts in de spiegel kijken

Heeft één of andere kutmongool mijn rechter spiegel er (waarschijnlijk) gisteravond compleet afgetrapt

Gaat weer een hoop centjes kosten natuurlijk; al is het glas van de spiegel nog wel heel

ARGH, wat haat ik mensen die niet van andermans eigendommen af kunnen blijven
  zondag 25 november 2007 @ 11:27:48 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54820630
Ow... da's idd mooi klote Vonk!
  Moderator zondag 25 november 2007 @ 11:36:31 #80
92034 crew  Vonkenboer
pi_54820815
We liggen hier ook aan een straat die in een uitgaansroute van de jeugd (hoor mij praten over jeugd ik ben pas 22 ) naar de plaatselijke discotheek en tjah dan hoeft er maar één randdebiel bij te zijn die het leuk vind om met zijn bezopen kop een spiegel van een auto af te trappen.

Ik zie daar de lol niet van in; maar schijnbaar zijn er wel mensen die dit erg leuk vinden

*zucht* morgen vanuit het werk maar even langs de plaatselijke autosloper of daar nog een montageplaat ligt voor een rechterspiegel. Spiegel zelf is wel heel maar het mechaniek heeft het compleet begeven

*zucht diep*
*baalmodus=aan*
pi_54829413

In mijn vorige huis werd ik een keer wakker van *KLAP* *KLAP* *KLAP* *KLAP* *KLAP* *KLAP* *KLAP* *KLAP* *KLAP* *KLAP*

Fietste er zo'n idioot met een gestrekt linkerbeen langs alle auto's

Meer dan iets uit het slaapkamerraam schreeuwen was er niet bij.
pi_54884870
Mag deze weer open?
Donkerrode muurverf

Ik begrijp dat het een controversieel onderwerp is, maar ik had toch nog een vraagje.
Trouwens, volgens mij (nou ja, google eigenlijk) is die low-tack tape er zowel in wittig als in blauw, dus misschien hebben beide heren het wel over hetzelfde.
pi_54884876
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:19 schreef Vonkenboer het volgende:

Kom ik bij mijn auto die aan straat geparkeerd stond; ik doe de deur los; stap in; wil rechts in de spiegel kijken

Heeft één of andere kutmongool mijn rechter spiegel er (waarschijnlijk) gisteravond compleet afgetrapt

Gaat weer een hoop centjes kosten natuurlijk; al is het glas van de spiegel nog wel heel

Hier wil ik even wat aan toevoegen, want ook ik baal.

Gisteren in mijn fiets gestolen
Gewoon in mijn eigen veilige dorpje, waar nooit iets gebeurd. Ik ging bij een oom en tante langs, zet mijn fiets tegen de lantaarnpaal aan (niet op slot, ik was van mening dat dat niet nodig is in het dorp ) en ik kom een uur later terug, is mijn fiets weg.
Ik heb nog een rondje gemaakt door het dorp, want het is nogal een unieke fiets (versierd met gele tape, en op de bagagedrager een krat bier vastgeschroefd) maar hij was nergens te vinden.

Ik zal hem missen, mijn trouwe stalen ros die me door weer en wind heeft gebracht en al 4 jaar een betrouwbare kroegfiets was.
  woensdag 28 november 2007 @ 08:58:21 #84
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_54884892
ik leef met je mee hoor Gurb

en met de rest natuurlijk ook!
  woensdag 28 november 2007 @ 09:06:59 #85
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54885003
Gurb

Hoe is het mogelijk
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:23:04 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54887808
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mag deze weer open?
Donkerrode muurverf

Ik begrijp dat het een controversieel onderwerp is, maar ik had toch nog een vraagje.
Trouwens, volgens mij (nou ja, google eigenlijk) is die low-tack tape er zowel in wittig als in blauw, dus misschien hebben beide heren het wel over hetzelfde.
Oh sorry, ik sliep nog. Ik had met Marsepein afgesproken dat ik hem open zou gooien. Excuses dat ik wat laat was.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:23:59 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54887839
En uiteraard nog een voor Vonk en Gurb...
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 28 november 2007 @ 15:26:02 #88
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54894496
ongegeneerd tvptje

Heb echt geen inspiratie voor iets beters nu (ik zit ondertussen in de wacht bij Dell en probeer niet mee te zingen met de wachtmuziekjes)
pi_54895360
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:26 schreef Yoni het volgende:
ongegeneerd tvptje

Heb echt geen inspiratie voor iets beters nu (ik zit ondertussen in de wacht bij Dell en probeer niet mee te zingen met de wachtmuziekjes)
Ah, je hebt ook gezien in een docu op tv dat ze (vaak) dat op de luidspreker zetten ....
  Moderator woensdag 28 november 2007 @ 17:07:52 #90
92034 crew  Vonkenboer
pi_54897343
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:19 schreef Vonkenboer het volgende:

En het is allemaal weer goed gekomen.
Welliswaar ¤ 30,- euro armer en 1,5 uur aan het sleutelen geweest door het gebrek aan duidelijkheid over hoe de spiegel aan de auto bevestigd is *het is en blifjt een franse auto *

Maar nu heeft mijn auto weer 2 buitenspiegels
Vond mijn auto de laatste paar dagen ook gewoon zielig kijken; zo met maar één spiegel
pi_54907402
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:50 schreef Brighteyes het volgende:

Mij een beetje verkeerd voorlichten... Tssss!
Als aanvulling op sanger:

Aan de draad waterpas stellen doe je inderdaad eerst de eerste en de laatste. Vervolgens de draad spannen, klosje tussen de draad en de lat, zodat de draad precies een klos-dikte lager komt en vervolgens alle tussenliggende latten op hoogte stellen met een zelfde dikte klosje.

Als de lat vast zit telkens het stelklosje weghalen, dan duwen de tussenliggende latten niet tegen de draad. Is lastig omschrijven wel, dus ik hoop dat het duidelijk is.
Tussenruimte voor de electraleidingen is niet nodig want die passen wel tussen de rachels door.
pi_54915360
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:07 schreef Vonkenboer het volgende:
En het is allemaal weer goed gekomen.
Bij mij gaat het ook goedkomen.

Gisteren ook nog even aangifte gedaan via het internet, dat is een fluitje van een cent.

En vanavond ga ik een andere fiets ophalen in de buurt bij een kennis van me, voor een schappelijk prijsje.

Of de banden hard zijn / zadel goed is / remmen werken / licht het doet dat weet ik niet, maar dat los ik wel weer op.
pi_54933305
Even een opmerking:

Als jullie dachten dat het op het casa front wat rustig was geworden.....

Daar heb je gelijk in....

Maar er wordt zo een update(tje) geplaatst !
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  vrijdag 30 november 2007 @ 08:19:22 #94
65960 sanger
pi_54938186
@ Gurb, jij deed toch bouwkundige tekeningen???

Ik ben nu weliswaar heel voorbarig, maar er zit een kans in dat we over een tweetal jaren wat gaan bouwen op de camping. Wil alleen eerst bekijken wat de mogelijkheden e.d. zijn
pi_54938325
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:19 schreef sanger het volgende:
@ Gurb, jij deed toch bouwkundige tekeningen???
Dat klopt
En voor ervaringen, vraag Cybersijp eens
pi_54938327
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:01 schreef Cybersijp het volgende:
Even een opmerking:

Als jullie dachten dat het op het casa front wat rustig was geworden.....

Daar heb je gelijk in....

Maar er wordt zo een update(tje) geplaatst !
  vrijdag 30 november 2007 @ 08:36:04 #97
65960 sanger
pi_54938408
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:30 schreef Gurb het volgende:

[..]

Dat klopt
En voor ervaringen, vraag Cybersijp eens
Ik heb zijn enthousiaste verhalen gelezen

Ik stuur je zo effe een PM
pi_54940640
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik heb zijn enthousiaste verhalen gelezen

Ik stuur je zo effe een PM
Gaat goed komen!

Heeft iemand trouwens enig idee waar Solingjan en/of MMach zijn? Ik mis ze een beetje
pi_54941056
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:34 schreef Gurb het volgende:

[..]

Gaat goed komen!

Heeft iemand trouwens enig idee waar Solingjan en/of MMach zijn? Ik mis ze een beetje

Hier idem.
pi_54941601
Dot is de laatste post van SolingJan: K&W FAQ, Feedback en SC- topic deel 21 - Over stoer sloopwerk!

Ws iets teveel gedronken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')