Hier wil ik even wat aan toevoegen, want ook ik baal.quote:Op zondag 25 november 2007 11:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Tot zover mijn goede humeur van vandaag![]()
Kom ik bij mijn auto die aan straat geparkeerd stond; ik doe de deur los; stap in; wil rechts in de spiegel kijken
Heeft één of andere kutmongool mijn rechter spiegel er (waarschijnlijk) gisteravond compleet afgetrapt![]()
![]()
![]()
Gaat weer een hoop centjes kosten natuurlijk; al is het glas van de spiegel nog wel heel![]()
ARGH, wat haat ik mensen die niet van andermans eigendommen af kunnen blijven
Oh sorry, ik sliep nog.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mag deze weer open?
Donkerrode muurverf
Ik begrijp dat het een controversieel onderwerp is, maar ik had toch nog een vraagje.
Trouwens, volgens mij (nou ja, google eigenlijk) is die low-tack tape er zowel in wittig als in blauw, dus misschien hebben beide heren het wel over hetzelfde.
Ah, je hebt ook gezien in een docu op tv dat ze (vaak) dat op de luidspreker zetten ....quote:Op woensdag 28 november 2007 15:26 schreef Yoni het volgende:
ongegeneerd tvptje
Heb echt geen inspiratie voor iets beters nu(ik zit ondertussen in de wacht bij Dell en probeer niet mee te zingen met de wachtmuziekjes)
En het is allemaal weer goed gekomen.quote:Op zondag 25 november 2007 11:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Tot zover mijn goede humeur van vandaag![]()
Kom ik bij mijn auto die aan straat geparkeerd stond; ik doe de deur los; stap in; wil rechts in de spiegel kijken
Heeft één of andere kutmongool mijn rechter spiegel er (waarschijnlijk) gisteravond compleet afgetrapt![]()
![]()
![]()
Gaat weer een hoop centjes kosten natuurlijk; al is het glas van de spiegel nog wel heel![]()
ARGH, wat haat ik mensen die niet van andermans eigendommen af kunnen blijven
Als aanvulling op sanger:quote:Op donderdag 22 november 2007 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Mij een beetje verkeerd voorlichten... Tssss!
Bij mij gaat het ook goedkomen.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:07 schreef Vonkenboer het volgende:
En het is allemaal weer goed gekomen.
Dat kloptquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:19 schreef sanger het volgende:
@ Gurb, jij deed toch bouwkundige tekeningen???
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:01 schreef Cybersijp het volgende:
Even een opmerking:
Als jullie dachten dat het op het casa front wat rustig was geworden.....
Daar heb je gelijk in....
Maar er wordt zo een update(tje) geplaatst !
Ik heb zijn enthousiaste verhalen gelezenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:30 schreef Gurb het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
En voor ervaringen, vraag Cybersijp eens
Gaat goed komen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb zijn enthousiaste verhalen gelezen
Ik stuur je zo effe een PM
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:34 schreef Gurb het volgende:
[..]
Gaat goed komen!
Heeft iemand trouwens enig idee waar Solingjan en/of MMach zijn? Ik mis ze een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |