Ik had de verf van VTwonen en ik moest het twee rollen maar toen was het ook erg mooi, er zat overgens een witte muur onderquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij werkte de mengverf van de gamma beter dan die zooi van VT wonen...
Donkerblauw was in 1 keer donkerblauw.
Ey, die hebben wij ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:20 schreef senesta het volgende:
Ik heb hier de kleur "kus" van VTwonen op de muur, die vind ik nog steeds erg mooi.
Ik heb hier een witte spachtelputzmuur rood geverft, dat was ook niet echt een succes, de verf kwam niet in de putjes terecht, waardoor je een mooi rood/wit geheel kreeg. Verdunde verf bracht uiteindelijk de oplossingquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Laag drie had ook nog niet het gewenste effect...
Onzin!quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:39 schreef reddevil124 het volgende:
wat betreft tape, mensen texen vaak eerst het plafond,is ook goed.maar gewone tape trekt op een pas getexte plafond of muur de pas aangebrachte laag latex eraf.daarom moet je voor pas getexte muren en plafonds altijd BLAUWE TAPE gebruiken. die laat de nieuwe laag zitten en hoef je niet alles overnieuw te doen want alleen randjes op nieuw texen geeft kleur verschil de rest van de oppervlakte die al gedaan is. succes mensen, hoop dat ik kon helpen. Groetjes
kleefkracht is idd misschien hetzelfde, maar hier gaat het juist om de hechting van het plaksel, gewone tape hecht zich meteen vast aan de oppervlakte, blauwe tape NIET. Is daarom ook makkelijker te verwijderen en is daarom ook een ideale uitkomst bij pas geverfde en getexte oppervlaktes. Zoek maar op op het internet. Groetjesquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:55 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Onzin!
De blauwe tape is een tape die UV bestand is. Wat zoveel betekent dat je het langer kunt laten zitten en dan toch nog kunt verwijderen. De kleefkracht is exact hetzelfde als normale schilderstape en dus trek je je verf er mee af.
Ik hoef niet te zoeken op internet, ik ben ervaringsdeskundige. Ik heb me dus 2 weken geleden zo'n rolletje van een euro of 6 aan laten smeren, dat zou het moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:05 schreef reddevil124 het volgende:
[..]
kleefkracht is idd misschien hetzelfde, maar hier gaat het juist om de hechting van het plaksel, gewone tape hecht zich meteen vast aan de oppervlakte, blauwe tape NIET. Is daarom ook makkelijker te verwijderen en is daarom ook een ideale uitkomst bij pas geverfde en getexte oppervlaktes. Zoek maar op op het internet. Groetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |