Pssst, ik ben 36 gewordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:18 schreef becky27 het volgende:
duderinnetje gefeliciteerd! Zijn we bijna even oud!
Toch zou je dat niet zeggen...quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Toch zou je dat niet zeggen...
Maar waarom zeg ik dit eigenlijk, je bent mijn baas niet meer![]()
Ik heb geen idee wat er precies moet gebeurenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:24 schreef becky27 het volgende:
nou gurb, ik heb hem zelf gezet, met mijn ex die twee linkerhanden heeft, het grote voordeel bij mij was dat de leidingen etc niet verlegd hoefde te worden, de spoelbak al geintegreerd was, moet dat daar wel? Want anders is 'waterpas' het toverwoord.
En ik zou mezelf niet durven vergelijken met jou, jij klust een vloer, een plafond, een trap, een nieuwe deur, een vlakke wand, een nieuw behangetje in één week, en viert tegelijkertijd je verjaardagquote:En als ik het kan, kan jij het al helemaal
Van harte Marsepein!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:46 schreef Marsepein het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ook hier even een berichtje omdat ik behoorlijk afwezig ben geweest. Na een paar behoorlijke stress weken is gisterochtend onze prachtige dochter geboren![]()
Met moeder en Alisa gaat het goed, maar beiden liggen nog wel ter observatie in het ziekenhuis.
Een trotse papa
ben voorlopig wel weer uitgeklust, doe effe helemaal niets meer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:27 schreef Gurb het volgende:
En ik zou mezelf niet durven vergelijken met jou, jij klust een vloer, een plafond, een trap, een nieuwe deur, een vlakke wand, een nieuw behangetje in één week, en viert tegelijkertijd je verjaardag
Die ligt ook nog wel thuis idd, zal ik ook meenemen. Het is een beetje lastig dat ik niet weet wat er precies moet gebeuren. Misschien moet vanavond de oude keuken eerst nog wel gesloopt worden, en moeten we de installatie nog wel aanpassen en moet ik in de kruipruimte gaan prutsen. Maar misschien is dat allemaal al klaar, en hoef ik vanavond alleen maar deurgreepjes te monteren en de stekker van de koelkast in het stopcontact te steken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:09 schreef sanger het volgende:
Ik zou de korte waterpas weliswaar meenemen maar weinig gebruiken Gurb. Misschien kun je aan afreilat ergens vandaan lenen?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:46 schreef Marsepein het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ook hier even een berichtje omdat ik behoorlijk afwezig ben geweest. Na een paar behoorlijke stress weken is gisterochtend onze prachtige dochter geboren![]()
Met moeder en Alisa gaat het goed, maar beiden liggen nog wel ter observatie in het ziekenhuis.
Een trotse papa
Je hebt groot gelijk, je bent tenslotte ook al een jaartje ouderquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:14 schreef becky27 het volgende:
ben voorlopig wel weer uitgeklust, doe effe helemaal niets meer.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:46 schreef Marsepein het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Een trotse papa
Pinjo! wat een goed nieuws! Fijn he zo'n uitbreiding van de family, ik smolt zelf ook helemaal weg overigensquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:46 schreef Marsepein het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Een trotse papa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |