Hij was nergens te bekennen toen ik de deur opendeed, toen rende hij me opeens voorbij en weg wassiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ai Cross!! Waarom doe je dat dan ook
Ik hoop met je mee kerel! Gewoon haar voerbak buiten op de stoep zetten, dat schijnt te helpen.
Hopen dat ie snel terugkomt.. zieligquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Hij was nergens te bekennen toen ik de deur opendeed, toen rende hij me opeens voorbij en weg wassie
Mijn poes ( 1 jaar ) is naar buiten ontsnapt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Hij was nergens te bekennen toen ik de deur opendeed, toen rende hij me opeens voorbij en weg wassie
Wij hebben vanaf 10 juli een nieuwe poes.. Gevonden op straatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:27 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Mijn poes ( 1 jaar ) is naar buiten ontsnapt.
Sterkte, lees mijn topic maar.
Ik heb mijn poes nog steeds niet terug na 4 maanden
Kan wel janken!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:27 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Mijn poes ( 1 jaar ) is naar buiten ontsnapt.
Sterkte, lees mijn topic maar.
Ik heb mijn poes nog steeds niet terug na 4 maanden
Kan wel janken!
Weten je huisgenoten het al??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:34 schreef crossover het volgende:
Ik vind het wel kut, maar vooral voor m'n huisgenoten want die waren er meer aan gehecht dan ikIkzelf kende het beestje net pas. En ik voel me er nogal schuldig over
Het komt wel goed!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:34 schreef crossover het volgende:
Ik vind het wel kut, maar vooral voor m'n huisgenoten want die waren er meer aan gehecht dan ikIkzelf kende het beestje net pas. En ik voel me er nogal schuldig over
Die ie deaud!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nou is Crossie wel terug, maar waar is dat andere geval...? Die Eer-ik?
quote:
Hmm wat voor kleur?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:29 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wij hebben vanaf 10 juli een nieuwe poes.. Gevonden op straat
pffff, dan ben ik blij dat ik single ben.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:16 schreef Loontjah het volgende:
Niet alle katten zijn hetzelfde als de poes tussen de benen van jouw vriendin he
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:16 schreef Loontjah het volgende:
Niet alle katten zijn hetzelfde als de poes tussen de benen van jouw vriendin he
Ja 1 ervan. De twee dames zijn weg dus dat zal wat dramatischer wordenquote:
En dat komt allemaal door het stagelopenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:34 schreef Deansensitized het volgende:
Trosot je Hans, er zijn hier meer vrijgezellen hoor
Haha, nou hier niet hoor, daar heeft in mijn geval stagelopen niks mee te makenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dat komt allemaal door het stagelopen![]()
Ik loop 5 dagen stage, op zaterdag ben ik dan ook nog een hele dag aan het werk. Dan heb ik op zaterdagavond echt geen zin meer om me naar een kroeg te slepen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, nou hier niet hoor, daar heeft in mijn geval stagelopen niks mee te maken![]()
Maar ik ga naar huis, tot morgen
Zou wel tof zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:39 schreef Deansensitized het volgende:
Ach, haal je een nieuwe toch? Niemand die het merkt
Die is een week op vakantie, en voor dat ie ging zei hij al dat er niet veel werk was. Dus moest ik maar aan mn stageverslag werken. Dat is nu af. Mijn collega was gister ziek, en toen heb ik mn verslag afgemaakt. Vandaag en morgen heb ik dus niks te doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:56 schreef Loontjah het volgende:
Geef je dat niet aan bij je interne stage begeleider ?
En vandaag al 3 cd's ontvangen. Lou Reed, The Smiths en Sonic Youth. Bol is goed bezig.quote:
Zit wat in. Maar wel altijd gezelligquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik loop 5 dagen stage, op zaterdag ben ik dan ook nog een hele dag aan het werk. Dan heb ik op zaterdagavond echt geen zin meer om me naar een kroeg te slepen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |