het is nog vroeg...quote:
ik moet ophouden met postenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:20 schreef HansU het volgende:
De eindstand van gisteren met iedereen die ik hier gister voorbij zag komen
010. 102 Deansensitized
019. 077 DaveMasteR
024. 070 Trigalti
034. 063 Etcetera
044. 058 eer-ik
054. 053 diertjuh
061. 052 HansU
094. 042 crossover
128. 035 Loontjah
140. 033 miss-scofield
Gemiddeld bedoel je?? Mooi tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:44 schreef diertjuh het volgende:
Ik ben van 2 posts per dag naar 3 gegaanStelt niet zoveel voor. Maar wou het toch even melden
als ik zo doorga zit ik straks op 14quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:44 schreef diertjuh het volgende:
Ik ben van 2 posts per dag naar 3 gegaanStelt niet zoveel voor. Maar wou het toch even melden
nee da's niet goedquote:
je zit al op 14quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik zo doorga zit ik straks op 14
[..]
nee da's niet goed
Te lam om mijn naam te laten veranderen, dus maar nieuw account gemaaktquote:
luiheid is in principe een goede kwaliteitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:06 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Te lam om mijn naam te laten veranderen, dus maar nieuw account gemaakt
doen ze ook zelden/nooit toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:06 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Goed punt opzich, als ze eenmaal beginnen is het hek van de dam natuurlijk...quote:
Typisch Fok! Mentaliteitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:06 schreef Desensitized het volgende:
[..]
hahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:17 schreef Deansensitized het volgende:
KutKom nu meteen over als lui.
Lees mijn post daarna ook even als je wil
het viel mee bij mij in het begin. en toen ontdekte ik een quiz. en een slowchat. en deze slowchatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:12 schreef ChatGirl het volgende:
Jullie hebben nog allemaal redelijk hoge user-id's. Met min 3795 moet ik toch veel plaatsen wil ik 6 of 7 per dag uberhaupt halen
Jij hebt een ID met 6 getallen, ik met 4. Dan moet ik overal als een malle gaan posten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:14 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon vanaf het begin meteen lekker doorspammen
Pff gelukkig maar, je weet namelijk wat je mist, als je het niet meer hebt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:22 schreef crossover het volgende:
De kat is weer thuishij kwam gister hier in de buurt en m'n huisgenoot had 'm kunnen lokken.
![]()
dit volg ik niet meer helemaal...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij hebt een ID met 6 getallen, ik met 4. Dan moet ik overal als een malle gaan posten.
I know. Het ging me in dit geval niet zozeer om de kat, maar om m'n huisgenoten. Ik zou het veel erger vinden als de kat bij mij thuis (zit nu op kamer) weg zou lopen. Maar die mag gewoon buiten en komt daarom terugquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:25 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Pff gelukkig maar, je weet namelijk wat je mist, als je het niet meer hebt.
Ja, ik spreek uit ervaring
goedemorgen!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen
Het is vrijdag, dus weer bijna weekend
jeejquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:22 schreef crossover het volgende:
De kat is weer thuishij kwam gister hier in de buurt en m'n huisgenoot had 'm kunnen lokken.
![]()
Als je op je naam gaat staan zie je je user-id. in jouw geval 149444, die van mij is 3795.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:26 schreef HansU het volgende:
[..]
dit volg ik niet meer helemaal...
een ID met 6 getallen? bedoel je een registratie nummer ofzo? die zie ik niet staan in user profiles.
ohh, in de navigatie balk, nu zie ik het!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je op je naam gaat staan zie je je user-id. in jouw geval 149444, die van mij is 3795.
Iets eerder, valt toch best mee?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
Dat betekend dat CG hier iets eerder was dan ons
ik ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:47 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen Miss![]()
en PB
Beetje hoofdpijn, maar dat is zo wel weer over
Bijna weekend, nog een dik uur
Ben benieuwd PB!
jij ook een goedemorgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:49 schreef HansU het volgende:
Goede morgen PB!
Mooi toch, scheelt je toch maar weerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ookik heb ook een beetje hoofdpijn.. Tijdens Happy Hour flink lopen zuipen.. Happy hour hier is de normale prijs voor een biertje in Nederland
![]()
hehe, zweden is lekker duur :pquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ookik heb ook een beetje hoofdpijn.. Tijdens Happy Hour flink lopen zuipen.. Happy hour hier is de normale prijs voor een biertje in Nederland
![]()
[..]
jij ook een goedemorgen
Ik zit vlakbij Varberg.. Als je de 41 neemt, komt je zo in Boråsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:59 schreef HansU het volgende:
[..]
hehe, zweden is lekker duur :p
Afgelopen zomer was ik er op vakantie en begaf me auto het in de buurt van het plaatsje Varberg. lekker duur daar om te laten repareren![]()
Herkenbaar. Heb ik ook hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:42 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo
Ben weer hard aan het leren... had met mezelf afgesproken om niet te Fok!ken..maar helaas..
Hoe is het hier?
me dynamo van Ford fiesta uit 1994 had het begeven, er moest een 2e hands dynamo komen van een onderdelen dealertje komen uit een dorp in de buurt. Dynamo moest passend gemaakt worden met wat stel stukjes en geplaatst worden. Koste ¤220.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:01 schreef Deansensitized het volgende:
Hangt ook van de auto en de soort reparatie af natuurlijk
als je toch niets te doen hebt.. stap dan om een uur of 4 op de trein en kom je drankje claimenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb ik ook hoor. Ik moet ook leren voor volgende week. Maar als ik thuis en dat wil gaan doen dan ga ik zo weer beginnen met internetten
![]()
Als je koud en grauw/grijs bewolkt, lekker weer vind, dan welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:29 schreef HansU het volgende:
[..]
goedemorgen!!
Lekker weertje in het mooie Zeeland?
bijna weekend, je hebt gelijk
Hier is het precies hetzelfde weerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je koud en grauw/grijs bewolkt, lekker weer vind, dan wel
idem dito hiero.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je koud en grauw/grijs bewolkt, lekker weer vind, dan wel
Zelf vind ik het al een paar dagen niet zo geweldig. Ik ben dit weer nu wel weer beu
toen ik het woord "middag" las, voelde ik me al beter!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nu geen werk meer.Na de pauze gaan we met iets nieuws beginnen. Dus ik kan ff nietsen
Ik heb nog wel wat kopiëer werk liggen, maar dat is zo saai.Dus dat komt zo wel
Daarnaast heb ik ook wel last van de vrijdag(middag)dip
Wie, wat, waar, wanneer gaan we op vakantie? Spanje, Portugal?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:14 schreef HansU het volgende:
[..]
idem dito hiero.
Tijd om op vakantie te gaan naar het zonnige zuiden :p
postcounts in dit topic, dat is een tijd geledenquote:
in november was ik met een vriend van plan om naar Portugal te vliegen. Tickets kosten geen drol (lees 40 euro pp)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, wanneer gaan we op vakantie? Spanje, Portugal?
Ik heb pas om 16:48 uur een bus terug naar huis en ben dan moi met etenstijd thuis (17:45 uur)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:15 schreef HansU het volgende:
[..]
toen ik het woord "middag" las, voelde ik me al beter!
Het is nu echt bijna weekend!!1![]()
lekker :pquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb pas om 16:48 uur een bus terug naar huis en ben dan moi met etenstijd thuis (17:45 uur)
Maar dan wel weekend. Dus twee dagen niets doen
Ik heb nog een voucher liggen voor het boeken van een vakantie, maar ik heb niemand die met me mee kanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:22 schreef HansU het volgende:
[..]
in november was ik met een vriend van plan om naar Portugal te vliegen. Tickets kosten geen drol (lees 40 euro pp)
Lekker warm daar![]()
hans meldt!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog een voucher liggen voor het boeken van een vakantie, maar ik heb niemand die met me mee kan![]()
bah, oliebollen, ik vind ze lekker, maar de gedachte dat kerst en oud en nieuw er weer aan komen + de bijhorende kouquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:33 schreef ChatGirl het volgende:
Wat een leven hebben jullie, oliebollen, over een half uur naar huis.
Kerst is leuk, want dan ben ik jarigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:35 schreef HansU het volgende:
[..]
bah, oliebollen, ik vind ze lekker, maar de gedachte dat kerst en oud en nieuw er weer aan komen + de bijhorende kou![]()
gefeliciteerd, maar waar gaan nu heen op vakantie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kerst is leuk, want dan ben ik jarig
laters, prettig weekend!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:39 schreef Deansensitized het volgende:
Koude oliebollen
Ik sluit af, tot later
Weet ik veel, op die site waar die voucher van is (vaya) staat niet veel soeps voor de kerstvakantie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:40 schreef HansU het volgende:
[..]
gefeliciteerd, maar waar gaan nu heen op vakantie?
Koud zijn ze vies.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:39 schreef Deansensitized het volgende:
Koude oliebollen
Ik sluit af, tot later
boeiend, zolang we maar gaan. Ik kan het nog naar me zin hebben in Kajakkenstan met de juiste persoon.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weet ik veel, op die site waar die voucher van is (vaya) staat niet veel soeps voor de kerstvakantie.
Waar gaan we heen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog een voucher liggen voor het boeken van een vakantie, maar ik heb niemand die met me mee kan![]()
Wat is moeilijk? Voor hetzelfde geld ben je slecht in engels en zijn woorden al gauw moeilijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:20 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiiiii
Ik haat schoolWaarom moet ik nou zo pre se nog een studie volgen?
Ik moet 100 Engelse woorden opzoeken in teksten, die zogenaamd moeilijk zijn. Vervolgens moet ik de hele zin opschrijven, waar het woord uitkomt, daarna de Nederlandse en de Engelse betekenis en vervolgens twee nieuwe zinnen maken. Oh, en ook nog de bron (op de juiste manier!!) noteren!
Wat een klotewerk!!ben al een uur bezig met tien woorden
![]()
![]()
Geen idee.quote:
28 t/m 3?, oud en nieuw zuigt toch tradiotioneelquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
Die link doet t niet, maar t ziet er wel ok uit. 14 -21 dec moet ik nog gewoon stage lopen en 20-27 komt rottig uit met mn verjaardag.
maar 1 foto ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:41 schreef Loontjah het volgende:
Sow... lekker thuis
Ik ga even die ene foto opzoeken, waar ik het al eerder over had
Geen reserve setje bij ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:42 schreef Trigalti het volgende:
IEEEK nog een uurtje dan moet ik op voor mijn rijbewijs, ik wordt zo opgehaald.. en mijn lens zit niet goedEn ik krijg hem ook niet goed.. al 10x gewassen en shit GVD!
Zoek jij maar een leuke locatie uit voor ChatGirl en mijquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:32 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat ging ik net uitzoeken, jammer maar je bent te laat Luctor
2 honden vechten om een bot...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoek jij maar een leuke locatie uit voor ChatGirl en mij
Wel 25 euro.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:44 schreef HansU het volgende:
[..]
28 t/m 3?, oud en nieuw zuigt toch tradiotioneel
wat voor waarde heeft die voucher eigenlijk?
retourtje Achterhoekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |