Niet zo vreemd toch? Perfecte allrounder, die zowel in de sprint als op het vlakke als in ontsnappingen als bergop zijn rol kan spelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:13 schreef -skippybal- het volgende:
Langeveld inderdaad een beetje vreemd. Belangen, zal wel?
Ik zou eigenlijk al die vier eerder mee nemen. Misschien de Groot als twijfelgeval...
Moerenhout óf Weening, want elk team stelt negen namen op.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik zou Langeveld thuis laten, en Moerenhout en Weening meenemen.
Moerenhout heeft toen met Landis laten zien wat ie kan betekenen. Dus doe maar Koos.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moerenhout óf Weening, want elk team stelt negen namen op.![]()
Ik zit te hinken tussen Koos Moerenhout (ervaring in de benen) en Pieter Weening (explosiviteit).
Ik weet het, tellen is moeilijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moerenhout óf Weening, want elk team stelt negen namen op.![]()
Evans schijnt toch wel wat last te hebben van zijn knie.. Al vond ik hem best wel overtuigend toen ik hem zag fietsen. Sastre blijft een beetje onzichtbaar maar is wel altijd present en heeft bovendien een heel sterk team. Voor de rest zal het een open tour worden waarin waarschijnlijk de tijdritten bepalend gaan zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:36 schreef Leatherface het volgende:
Gaan we alvast gokken op een top 5?
In mijn geval:
1. Evans
2. Cunego
3. Valverde
4. Menchov
5. Sastre
Ik hoop op Andy Schleck of Cunego als eindwinnaar. Maar ik denk dus dat het Evans wordt. Valverde iets minder dan in de Dauphine, maar wel podium. Cunego als goede tweede.
Ik vond Evans ook best overtuigend in de DL.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Evans schijnt toch wel wat last te hebben van zijn knie.. Al vond ik hem best wel overtuigend toen ik hem zag fietsen. Sastre blijft een beetje onzichtbaar maar is wel altijd present en heeft bovendien een heel sterk team. Voor de rest zal het een open tour worden waarin waarschijnlijk de tijdritten bepalend gaan zijn.
www.tds.chquote:17.06.2008
Michael Rogers nicht zur Tour de France
Der T-Mobile-Nachfolger High Road tritt ohne den mehrmaligen Zeitfahr-Weltmeister Michael Rogers zur am 5. Juli in Brest beginnenden Tour de France an. Das bestätigte High- Road-Teamchef Rolf Aldag in einem Interview mit dem Fachorgan "Radsport". Der Australier hatte zuletzt nach der Genesung vom Pfeiffer'schen Drüsenfieber bei der Dauphiné Libéré in Frankreich ansteigende Form gezeigt. "Bei Eintagesrennen kann er wieder gut drauftreten. Aber mit einer schweren Drei-Wochen-Tour müssen wir bei ihm noch warten", sagte Aldag.
Eigenlijk had Evans het ook een beetje verdiend. Valverde liet zich even twee keer zien (waaronder een tijdrit, chapeau) om zich vervolgens in het restant van de wedstrijd te verschuilen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vond Evans ook best overtuigend in de DL.
Vraag me alleen af of ie daar niet een beetje zijn kruit verschoot.
quote:Dekker ziet Tour somber in
AMSTERDAM - Thomas Dekker dicht zichzelf weinig kansen toe in de Tour de France dit jaar. De jonge Raborenner (23) had als voornaamste doel de witte trui voor beste jongere. Gezien zijn huidige vorm in de Ronde van Zwitserland stelt hij zijn ambities bij.
“Het gaat er waarschijnlijk niet van komen,” aldus de klassementsrenner tegen NRC Handelsblad. Dekker verloor zondag in de eerste bergetappe twaalf minuten op ritwinnaar Igor Antón. Door ziekte en slecht weer kon de coureur dit voorjaar niet zijn ideale trainingsschema afwerken.
“Ik zou de Alpencols verkennen, maar dat ging niet door. En dat kun je niet hebben voor de Tour. Alles moet perfect zijn”, aldus de Nederlander. Dekker kampt al langer met malheur. Door een heupblessure kon hij pas op 20 januari beginnen met trainen. Twee maanden later dan gewenst. “Ik vind het zo jammer. Het lijkt wel of ik altijd wat tegenkom. Terwijl ik juist niet zo’n type ben.”
Maandag liet ploegleider Frans Maassen kort na de etappe nog weten zich geen zorgen te maken over zijn pupil.
Zubeldia was gewoon 5de vorig jaar. Trek nog eens Leipo en Contador weg die dit jaar niet starten en je weet eigenlijk al genoeg. Die gaat onzichtbaar weer hoog eindigen dit jaar ...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Van die twee Basken hoor je relatief weinig, maar een top10-klassering zal er wel in zitten.
Wel mede dankzij een ontsnapping in de 16e etappe (die met o.a. Vinokourov en Kirchen), die hem een minuut of 6 bonus opleverde...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zubeldia was gewoon 5de vorig jaar. Trek nog eens Leipo en Contador weg die dit jaar niet starten en je weet eigenlijk al genoeg. Die gaat onzichtbaar weer hoog eindigen dit jaar ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |