Vetquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:24 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
haha ja ik ben fervent verzamelaar van unieke gamepads/controllers xD
heb een paar kasten vol inmiddels
Ik heb een DDR dansmat.. geen metal..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:16 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
al was het alleen maar om de controller
Heb ook een DDR metalpad, Pop n Music, Guitar Hero en Beatmania IIDX cntroller hier liggen
Ik speel niet vaak meer met die DDR dansmat.. omdat ie voor mijn PC is voornamelijk..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:37 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
haha tis altijd vet om unieke dingen te hebben op games gebied ^_^
Zoveel mensen ken ik niet met een Beatmania controller of pop n music
wat voorbeelden qua gameplay
Beatmania IIDX: http://youtube.com/watch?v=cXrX5AOxDaU
Pop n Music : http://youtube.com/watch?v=NXxnQzI-vrU
de laatste zou bekend moeten zijn denk ik
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:55 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo jongetjes,
Door het schijfje in de lade te stoppen? Eerst even kijken of die wel BC is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:55 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe kan ik xbox 1games op mijn xbox 360 spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan of ze compatible zijn gemaakt door microsoftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:55 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo jongetjes,
Hoe kan ik xbox 1games op mijn xbox 360 spelen?
Je krijgt volgens mij een soort van update voor het spel??? Heb het zelf nooit gedaan dus dat weet ik nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:03 schreef koen_pijl het volgende:
Ok ik had namelijk gehoord dat je eerst iets moest downloaden ofzo.
nee als dat nodig is vraagt die daar zelf wel om ( als je 360 online is ) dat die een patch wil downloadenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:03 schreef koen_pijl het volgende:
Ok ik had namelijk gehoord dat je eerst iets moest downloaden ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |