Ikke ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:07 schreef Yankee_One het volgende:
en ik ga maar eens passen trainen deze week
28-10-2007 Je hoeveelheid conditietraining is gewijzigd van 12% naar 5%.
28-10-2007 Je bent van training veranderd. (korte pass)
quote:28-10-2007 Your supporters paid their annual fees. The income from this amounted to 66 570 €.
28-10-2007 60 000 € was granted in bonus money for series victory or promotion.
28-10-2007 The series is over and you have been awarded 90 000 € in prize money for the position your club achieved.
gefeliciteerd...welke II?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:02 schreef Kingstown het volgende:
Promotie naar divisie II is een feit!de eredivisie is opeens wel heel dichtbij!
![]()
Gefeliciteerd! Zit je bij Jonks in de poule?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:02 schreef Kingstown het volgende:
Promotie naar divisie II is een feit!de eredivisie is opeens wel heel dichtbij!
![]()
De II.1 waar mokkels uit gepromoveerd is, dus niet bij jonks....behoorlijk zware divisie, dus maar weer eens wat listen gaan bedenken.quote:
Zie boven.. Misschien niet helemaal onterecht verloren, maar zo kansloos verliezen vond ik niet verdientquote:Witte leeuwen
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: flankaanval
Tactische vaardigheid: briljant
Middenveld: uitstekend (hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: goed (heel hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: matig (heel hoog)
Linkeraanval: matig (heel hoog)
HatStats 225
LoddarStats 19.17
PStats 26.06
GardierStats
insane ones
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: match van het seizoen
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: goed (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel hoog)
Rechteraanval: uitmuntend (hoog)
Centrale aanval: goed (laag)
Linkeraanval: goed (heel laag)
HatStats 256
LoddarStats 21.76
PStats 28.62
GardierStats 287
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:25 schreef Grumpey het volgende:
II.1 en II.3 zijn het makkelijkst te doen...tenminste, op basis van vorig seizoen. Dus gaat je wel lukken...alleen....dat stadion werkt niet mee natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:56 schreef komrad het volgende:
[..]
VK, ik kom hier weinig meer en als ik er dan eens ben jaag jij me ook nog weg
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat werd me in div. VIII ook al gezegd.![]()
iedereen heeft zo z'n doelen en 1 van de mijne is om met die sigarendoos van me de ere te bereiken.![]()
Overigens is Koeientour ook gepromoveerd naar de II.1 en die haalde afgelopen seizoen de halve finale van de beker, dus het zal lastig zat gaan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spoiler
Children of the night. What music they make.
precies.. misschien is et een beter idee om verschillende competities met fok jeugdteams te maken met idd 8 deelnemers..quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:51 schreef REFUSED het volgende:
De Fok Youth Premiership is na 32 lange weken afgelopen. Zijn er nog teams die de jeugdopleiding toch al gingen afkappen? Met 8 teams verdergaan is namelijk het meest handig, kun je per seizoen bekijken of je nog doorgaat met geld in een bodemloze put pompen of het nog even aanziet.
Das kans arm nicoquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:28 schreef nicomart het volgende:
godverrededomme.. Verlies ik mijn P/D vanavond met 2-0!! Misschien niet helemaal onterecht, maar ik had wel wat meer kansen verdient dan ik kreeg. Ik heb maar 1 kans gecreeerd!!!
[..]
Zie boven.. Misschien niet helemaal onterecht verloren, maar zo kansloos verliezen vond ik niet verdient
Ik vind t een goed idee!quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:51 schreef REFUSED het volgende:
De Fok Youth Premiership is na 32 lange weken afgelopen. Zijn er nog teams die de jeugdopleiding toch al gingen afkappen? Met 8 teams verdergaan is namelijk het meest handig, kun je per seizoen bekijken of je nog doorgaat met geld in een bodemloze put pompen of het nog even aanziet.
Ik ga iig door .Ik heb al wat leuke spelers verkocht en ik heb nogal wat talentjes erin staan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:51 schreef REFUSED het volgende:
Ik ga gewoon door, al 0,8 mil aan verkoop binnenquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:54 schreef REFUSED het volgende:
En anders moeten we dus een nieuw jeugdteam accepteren, er is er al een opgehouden.
Ik ook. Ik heb dit seizoen maar voor 200k verkocht, maar er komen er wat aan komende tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon door, al 0,8 mil aan verkoop binnen
Ik voor 300k .Jeugd is zo veel leuker als alleen maar pullenquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb dit seizoen maar voor 200k verkocht, maar er komen er wat aan komende tijd..
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb een ex-jeugdspeler die ik momenteel voor 800k kan verkopen. Maar als hij formidabel in positiespel is en zijn conditie naar uitstekend is gestegen, dan verkoop ik hem pas.
Oh ja, hij is pas 17 jaar en 56 dagen en was uitstekend toen ik hem promoveerde.
Alsof je daar wat mee kan doen?Het gaan meer om de fun dan om de fundsquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef Grumpey het volgende:
ik heb toch maar mooi al 0,3 miljoen bespaart door geen jeugd te hebben met minimale investering, en 0,65 miljoen bij maximale investering.
Ook lekker
Gewoon 3.Fok Youth Premiership (575)quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik zit te overwegen om binnenkort ook met een jeugdopleiding te starten. M'n trainingsprogramma zit wel vol, ik heb de financiële ruimte ervoor en m'n selectie zou zonder problemen moeten kunnen promoveren (dus behoeft in principe momenteel geen versterking)
1) Hoeveel scouts raad men mij aan te nemen om te starten?? 1, 2 of 3?? Dus 10, 15 of 20k investering??
2) Is er een misschien nog ergens plaatsje vrij in een jeugdcompetitie om aan deel te nemen??
Bvd
Dankquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:09 schreef foetre het volgende:
[..]
Gewoon 3.Fok Youth Premiership (575)
quote:Albertus Abbema (181521710)
17 years and 64 days, solid form, healthy
A popular guy who is temperamental and dishonest.
Has wretched experience and passable leadership abilities.
Next birthday: 16-12-2007
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 90
Wage: 530 €/week
Stamina: disastrous Goalkeeping: disastrous
Playmaking: disastrous Passing: wretched
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: solid Set Pieces: inadequate
Refused FC (1188)quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
DankDe oprichter (en dus degene die nieuwe deelnemers uitnodigt) van de Fok Youth Premiership is???
JeugdVoetbal diepFries (748936) is vandaag officiëel van start gegaan.. Je suis benieuwd
Wederom dankquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Refused FC (1188)
Jeugdteam van Refused FC
Land: Suomi
Regio: Turku
Jeugdcomplex: The Refused Connection
Jeugdcompetitie: Fok Youth Premiership
Goed planquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:13 schreef Wurdsje het volgende:
Wordt er ook weer het een en ander opgezet met FOK! qua jeugd? Bijvoorbeeld zoals een idee dat eerder werd gedaan om met divisies en promotie en degradatie te werken? Bijv. bovenste 2 promoveren en onderste 2 degraderen? De andere FOK! jeugdcompetitie heeft komende dinsdag (morgen dus) ook zijn laatste speelronde.. dus dan zou het mogelijk zijn om zoiets te doen waarin alle FOK!ers die doorgaan met de jeugd in verwerkt kunnen worden
Ohja? Wat was de ranglijst dan.Ik sta bovenaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Goed planMaar ik blijf wel in de bovenste divisie, ben immers kampioen he
Een eigen topic zit er niet in de mods willen max 3 topics voor hattrick hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:48 schreef rompompom het volgende:
Ik weet niet hoeveel er van de FOK! Jeugd-Eredivisie doorgaan. Misschien moeten we een eigen topic voor de jeugd maken, net zoals met de FOK!-cup? Dat is denk ik wel zo overzichtelijk. Dan kunnen we iedereen op één hoop gooien en vervolgens een indeling maken op basis van de prestaties van de afgelopen competities.
Ik ga er maar mee door denk ik. Anders ook een waste of money geweest. Hopen op het beste maar.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:48 schreef rompompom het volgende:
Ik weet niet hoeveel er van de FOK! Jeugd-Eredivisie doorgaan. Misschien moeten we een eigen topic voor de jeugd maken, net zoals met de FOK!-cup? Dat is denk ik wel zo overzichtelijk. Dan kunnen we iedereen op één hoop gooien en vervolgens een indeling maken op basis van de prestaties van de afgelopen competities.
Teveel onnodig werk, de standen van afgelopen competitie zijn bijvoorbeeld meteen gewist en niet meer terug te halen behalve alles handmatig narekenen. We starten er 2 van 8 waarbij ik de ene beheer en Maniack28 de ander en dan shuffelen we om het seizoen wel wat teams om wat andere tegenstanders te krijgen, eventueel komt die andere fokleague van de dinsdagavond er nog bij met shuffelen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:21 schreef maniack28 het volgende:
Goed planMaar ik blijf wel in de bovenste divisie, ben immers kampioen he
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:39 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Teveel onnodig werk, de standen van afgelopen competitie zijn bijvoorbeeld meteen gewist en niet meer terug te halen behalve alles handmatig narekenen. We starten er 2 van 8 waarbij ik de ene beheer en Maniack28 de ander en dan shuffelen we om het seizoen wel wat teams om wat andere tegenstanders te krijgen, eventueel komt die andere fokleague van de dinsdagavond er nog bij met shuffelen?
Komende dinsdag heb ik geen wedstrijd met de jeugd hoor das pas volgende week dinsdag :quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:13 schreef Wurdsje het volgende:
Wordt er ook weer het een en ander opgezet met FOK! qua jeugd? Bijvoorbeeld zoals een idee dat eerder werd gedaan om met divisies en promotie en degradatie te werken? Bijv. bovenste 2 promoveren en onderste 2 degraderen? De andere FOK! jeugdcompetitie heeft komende dinsdag (morgen dus) ook zijn laatste speelronde.. dus dan zou het mogelijk zijn om zoiets te doen waarin alle FOK!ers die doorgaan met de jeugd in verwerkt kunnen worden
quote:06-11-2007 20:00 (Jeugdcompetitie) Jong Wurdsje - FC RKDEO A1
Mja vind ik een goed plan.. Maar dan moet er eerst geïnventariseerd worden wie er doorgaan met de jeugdopleiding en wie niet.. en dan op basis daarvan opdelen in groepen van 8 ploegen en dan zien tot hoever je komt.. Ik vind persoonlijk eredivisie, eerste divisie en tweede divisie ook het mooist qua naamgeving..quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:42 schreef REFUSED het volgende:
Maniack28: check ingame. Qua naam maakt het me weinig uit, desnoods maak je er bij jou Fok Youth Premiership A van dan zet ik een B erachter, al vind ik het het mooiste eruit zien om met Premiership / Division One / Division Two / etc te werken ook al zijn alle leagues gelijk.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komende dinsdag heb ik geen wedstrijd met de jeugd hoor das pas volgende week dinsdag :
En nog wel tegen jou ook Wurdsje
[..]
Gisteren al een mail de deur uitgedaan aan alle deelnemende teams, van de helft ongeveer reactie, 2 afhakers tot nu toe waarvan 1 alweer opgevuld. Zodra Maniack28 de andere league aangemaakt heeft kick ik een paar members zodat ze zich daarbij gaan aanmelden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:05 schreef Wurdsje het volgende:
Maar dan moet er eerst geïnventariseerd worden wie er doorgaan met de jeugdopleiding en wie niet.. en dan op basis daarvan opdelen in groepen van 8 ploegen en dan zien tot hoever je komt..
Ik snap t ook niet hoor maar helaas is t wel zoquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:08 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
een week ertussen zonder enige competitie? heb ik weer eens niet naar de datum zitten kijken..
![]()
mja beetje vaag inderdaad..quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap t ook niet hoor maar helaas is t wel zo
Gelijk ook het stadion naar 30 k vergroot.De rest komt als ik die sp-er heb aangetrokken en nog wat geld over hebquote:Anton Vossaert (91692613)
23 jaar en 25 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 24-01-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 100 170
Loon: 53 230 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:51 schreef Grumpey het volgende:
je weet dat SP ook van alle spelers in het team gaat afhangen, ipv van 1 hoer?
quote:28-10-2007 Je bent gepromoveerd naar een hogere divisie en je hebt 10% meer supporters erbij gekregen. De nieuwe supporters hebben totaal 6 360 ¤ voor hun clubkaart betaald.
28-10-2007 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 63 600 ¤.
28-10-2007 Je hebt 60 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
28-10-2007 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 90 000 ¤ aan prijzengeld.
Zie ik dat nu goed en zit je bij SuperWeber's broer in de competitie?quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:22 schreef qyn het volgende:
[..]
Zie ik dat nu goed en zit je bij SuperWeber's broer in de competitie?![]()
WWWebbers enzo
Je bedoelt:quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:51 schreef Grumpey het volgende:
je weet dat SP ook van alle spelers in het team gaat afhangen, ipv van 1 hoer?
het 1e.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je bedoelt:
- de SP-skill van alle spelers wordt opgeteld en gedeeld?
of
- naast SP-skill van 1 speler hebben andere spelers ook koppen oid nodig?
Mooi.. dan verkoop ik nu mn goddelijk sp voor een mooi bedrag en kunnenz e daarna de tyfus krijgen. Kan toch moeilijk 11 nieuwe spelers met SP gaan kopenquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:22 schreef Grumpey het volgende:
je moet het nog maar even nalezen wanneer het inging enzo, maar ik dacht dat dat in ieder geval ook ging veranderen
(en die ene speler met goddelijk gaat natuurlijk wel gemiddelde omhoog doen, dus zoveel verlies je ook weer niet....ik zou er alleen geen een meer speciaal voor kopen)
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:29 schreef Grumpey het volgende:
overigens heb ik Bjusterbaarlik erbij in mijn league, vorig jaar een (halve) WO. Ben benieuwd wat zijn doelstellingen zijn dit seizoen maar met een beetje geluk spaart hij nog een seizoen door. Hij was natuurlijk als AO-team heel groot geworden, maar zoals met veel AO-teams heeft het gebrek aan geld hun uiteindelijk de das om gedaan...
Dit wordt toch een heel andere competitie, pas vanaf de volgende keer zal het gelijk moeten willen we met iedereen shuffelen, dus dan kunnen we dan altijd nog kiezen voor een week rust. Je kunt hem nu alvast aanmaken en wachten met het accepteren van het 8e team, dan pas worden de wedstrijden aangemaakt. Ik ga alvast wat mensen naar jouw league pointen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:07 schreef maniack28 het volgende:
Refused, ik wacht even op antwoord. Beginnen we a.s. zondag of zetten we hem op een andere dag zodat heel fok!hattrick 3/4 competities tegelijk heeft? In beide leagues zaten nu totaal 32 teams.. daar vallen er mss wat van af of komen er ook nog bij, als we zondag de 11e beginnen is er voor iedereen tijd zat om in te schrijven... maar goed, aan de andere kant kost dat wel 1 week training, dus we kunnen ook de 4e beginnen (maar dan kan die andere groep niet inschrijven)
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:45 schreef Grumpey het volgende:
zie mijn transfergeschiedenis deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |