Ikke ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:07 schreef Yankee_One het volgende:
en ik ga maar eens passen trainen deze week
28-10-2007 Je hoeveelheid conditietraining is gewijzigd van 12% naar 5%.
28-10-2007 Je bent van training veranderd. (korte pass)
quote:28-10-2007 Your supporters paid their annual fees. The income from this amounted to 66 570 €.
28-10-2007 60 000 € was granted in bonus money for series victory or promotion.
28-10-2007 The series is over and you have been awarded 90 000 € in prize money for the position your club achieved.
gefeliciteerd...welke II?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:02 schreef Kingstown het volgende:
Promotie naar divisie II is een feit!de eredivisie is opeens wel heel dichtbij!
![]()
Gefeliciteerd! Zit je bij Jonks in de poule?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:02 schreef Kingstown het volgende:
Promotie naar divisie II is een feit!de eredivisie is opeens wel heel dichtbij!
![]()
De II.1 waar mokkels uit gepromoveerd is, dus niet bij jonks....behoorlijk zware divisie, dus maar weer eens wat listen gaan bedenken.quote:
Zie boven.. Misschien niet helemaal onterecht verloren, maar zo kansloos verliezen vond ik niet verdientquote:Witte leeuwen
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: flankaanval
Tactische vaardigheid: briljant
Middenveld: uitstekend (hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: goed (heel hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: matig (heel hoog)
Linkeraanval: matig (heel hoog)
HatStats 225
LoddarStats 19.17
PStats 26.06
GardierStats
insane ones
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: match van het seizoen
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: goed (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel hoog)
Rechteraanval: uitmuntend (hoog)
Centrale aanval: goed (laag)
Linkeraanval: goed (heel laag)
HatStats 256
LoddarStats 21.76
PStats 28.62
GardierStats 287
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:25 schreef Grumpey het volgende:
II.1 en II.3 zijn het makkelijkst te doen...tenminste, op basis van vorig seizoen. Dus gaat je wel lukken...alleen....dat stadion werkt niet mee natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:56 schreef komrad het volgende:
[..]
VK, ik kom hier weinig meer en als ik er dan eens ben jaag jij me ook nog weg
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat werd me in div. VIII ook al gezegd.![]()
iedereen heeft zo z'n doelen en 1 van de mijne is om met die sigarendoos van me de ere te bereiken.![]()
Overigens is Koeientour ook gepromoveerd naar de II.1 en die haalde afgelopen seizoen de halve finale van de beker, dus het zal lastig zat gaan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spoiler
Children of the night. What music they make.
precies.. misschien is et een beter idee om verschillende competities met fok jeugdteams te maken met idd 8 deelnemers..quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:51 schreef REFUSED het volgende:
De Fok Youth Premiership is na 32 lange weken afgelopen. Zijn er nog teams die de jeugdopleiding toch al gingen afkappen? Met 8 teams verdergaan is namelijk het meest handig, kun je per seizoen bekijken of je nog doorgaat met geld in een bodemloze put pompen of het nog even aanziet.
Das kans arm nicoquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:28 schreef nicomart het volgende:
godverrededomme.. Verlies ik mijn P/D vanavond met 2-0!! Misschien niet helemaal onterecht, maar ik had wel wat meer kansen verdient dan ik kreeg. Ik heb maar 1 kans gecreeerd!!!
[..]
Zie boven.. Misschien niet helemaal onterecht verloren, maar zo kansloos verliezen vond ik niet verdient
Ik vind t een goed idee!quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:51 schreef REFUSED het volgende:
De Fok Youth Premiership is na 32 lange weken afgelopen. Zijn er nog teams die de jeugdopleiding toch al gingen afkappen? Met 8 teams verdergaan is namelijk het meest handig, kun je per seizoen bekijken of je nog doorgaat met geld in een bodemloze put pompen of het nog even aanziet.
Ik ga iig door .Ik heb al wat leuke spelers verkocht en ik heb nogal wat talentjes erin staan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:51 schreef REFUSED het volgende:
Ik ga gewoon door, al 0,8 mil aan verkoop binnenquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:54 schreef REFUSED het volgende:
En anders moeten we dus een nieuw jeugdteam accepteren, er is er al een opgehouden.
Ik ook. Ik heb dit seizoen maar voor 200k verkocht, maar er komen er wat aan komende tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon door, al 0,8 mil aan verkoop binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |