abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:26:04 #251
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54258653
Hier nog geen baby of iets wat er op lijkt. Wel een stomme hormoon die in de weg zit.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:26:54 #252
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54258668
Oh, verdraaid! Gefeliciteerd Cyberbull! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54258685
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:26 schreef amaranta het volgende:
Hier nog geen baby of iets wat er op lijkt. Wel een stomme hormoon die in de weg zit.
Jij bent ook nog helemaal niet aan de beurt
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:28:23 #254
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54258692
Ticootje, 26 wk is zeker een mijlpaal.
In mijn omgeving zijn de laatste tijd wat babys geboren en ik vraag me dan ook af. Zit dat nou in je buik? Zo mooi, zo perfect, en toch ook, zo groot!! En hele baby! Met een romp en een hoofd en armen en benen! In je buik! Bizar!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:29:02 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54258704
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij bent ook nog helemaal niet aan de beurt
Nou bijna! Wacht maar tot je 38+ weken bent dan ben je elke dag aan de beurt
pi_54258754
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nou bijna! Wacht maar tot je 38+ weken bent dan ben je elke dag aan de beurt
Mwah, zo erg zijn we niet met de meldplicht hier hoor

Overigens meld ik me dan vast af voor de meldplicht, als er een kind is, dan komt iemand dat wel melden
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:33:48 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54258789
Nou ja, ik bedoel meer te zeggen dat het voor mij nu een samenloop van dingen is.
Ik ben benieuwd naar mijn kleine meisje.
Ik ben benieuwd naar de bevalling.
Ik ben die buik inmiddels zat.
Dus elke dag dat ze er niet is een dag te laat
Verder komt er vast wel iemand melden dat de baby er is.... als ik het niet ben (na een paar dagen) dan is het Mex_ (papa) het wel of iemand anders van Fok die het weet....
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:36:36 #258
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54258839
En om mezelf maar helemaal tegen te spreken. Ik heb gisteren besloten van 'het ergste' uit te gaan, en dat de baby dus 42 wk blijft zitten. Kan het alleen maar meevallen!
pi_54258878
Heb een beetje en baaldag vandaag. Heb net twee wasmanden opgehangen en bedenk me net dat ik dat beter had kunnen laten. Kan me vanavond weer verheugen op heel veel pijn. Afgelopen vrijdag heb ik meegeholpen met de verhuizing van ons kantoor, mij waren netjes allemaal lichtte klusjes toebedeeld en het ging ook gewoon goed. Alleen achteraf had ik er erg veel pijn van en het enige wat ik veel heb gedaan vrijdag was staan . Nu zoiets als wasophangen heeft hetzelfde effect.

Vandaag op kantoor een lijstje maken en mijn bureau in en meteen opruimen. Ik ga me maar voorbereiden door zoveel mogelijk werk weg te werken en mijn verlof en ziektewet maar vast klaarteleggen voor het geval dat. Mag dan wel over twee weken terug naar de vk, volgende week was er geen plaats. Maar na hevig in de ontkenning te hebben gezeten begin ik het nu wel te accepteren dat thuisblijven op korte termijn zal gebeuren door de hoge bloeddruk. Vandaag maar weer overleggen met mijn baas en een collega die het nog niet echt wist en de rest zodat ze op de hoogte blijven. Ik voel me goed maar als zelfs in rustte mijn onderddruk 85 is zal ik het toch moeten accepteren .

Stom zoiets eigenlijk het ontkennen.
pi_54258933
Ja Randa, je komt jezelf toch een keer tegen... Maar het is natuurlijk wel heel vervelend als je rustig aan moet doen en je wilt gewoon doorgaan.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:41:35 #261
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54258943
Randa, goed dat je eraan toegeeft. Je baby en jouw gezondheid gaan natuurlijk even voor.
pi_54258965
Maar wel begrijpelijk Randa. Ik was vanochtend vroeg ook al bezig met de laatste dingen opruimen voordat de hulp zou komen en ik merk nu dat het eigenlijk al te veel is geweest. En dan moet je de hele dag nog door en ik heb vanmiddag ook nog een artsafspraak staan
pi_54258985
Gezocht:
- iemand die niet naar de Jonge Gezinnen Beurs gaat
- maar wél het bonnenboekje heeft dat o.a. bij de Kinderen en Ouders van Nu zat
- en tijd en zin heeft om dat vandaag nog aan mij op te sturen

Ik ga namelijk onverachts donderdagochtend toch nog, maar m\'n bonnen zijn natuurlijk al lang en breed kwijt. En de post komt hier altijd \'s middags pas. Anyone....?
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:48:23 #264
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54259054
ik heb de ouders van nu zojuist in de bus gehad
moet hij daarin zitten?
of die van vorige maand>
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:49:06 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54259067
ow wacht, ik vergis me, het is de wij jonge ouders...
daar zit vast geen bon in
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:16:24 #266
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54259423
oeps, alweer verkeerde scherm
pi_54259765
grrr....
K zit ontzettend mezelf in de weg...
Ben snotterig, mn buik doet zeer en is zwaar...
Heb gister verkeerd gezeten dus mn rug doet ook pijn en volgens mij heb ik een blaasontsteking ofzo....

Ow ja... Het weer is ook niet fijn

Verder gaat het prima!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54259774
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:44 schreef Webkim het volgende:
Gezocht:

Ik ga namelijk onverachts donderdagochtend toch nog, maar m\'n bonnen zijn natuurlijk al lang en breed kwijt. En de post komt hier altijd \'s middags pas. Anyone....?
Ik ga overigens vrijdag met miss_d
pi_54260394
Ik heb vanochtend ontdekt dat ik zwanger ben van de 3e! Dus ik kom me hier melden
Mama van Floris, Leonore en ?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:45:01 #270
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54260893
Proficiat Cyberbull met je dochter

En proficiat Eveliene met het 2e streepje!!! Hoever ben je en hoelang weet je het al? Weet je je uitgerekende datum ook al?

Hier begin ik me toch wel zorgen te maken. Vorige week groeiecho gehad (34 weken). Ze konden maar 1 meting verrichtten (i.p.v. 4) en die was eigenlijk 'te klein voor de termijn'. Ook zagen ze vocht in de niertjes wat 'boven de norm was'. Begrijp niet helemaal wat ze daarmee bedoelen, en ik moet om half 2 naar de VK voor de uitslag en de APK. Ik begin me nu toch wel zorgen te maken...

[ Bericht 2% gewijzigd door Droeke op 30-10-2007 12:06:27 ]
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_54260922
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:16 schreef --Eveliene-- het volgende:
Ik heb vanochtend ontdekt dat ik zwanger ben van de 3e! Dus ik kom me hier melden
gefeliciteerd
pi_54260973
Gefeliciteerd Eveliene

Amaranta, mijn verloskundige zei gisteren dat het meestal pas echt spannend wordt vanaf 39 weken dus daar houd ik me vanaf nu maar aan vast Alleen helpt het dan niet als je 's avonds wat voorwerk te verduren krijgt Maar goed, het is nu weer rustig dus ik richt me weer op na het weekend (of het weekend daarna, of daarna natuurlijk ).
Nu alleen nog even de tussentijd zien vol te maken...
pi_54261023
O Droeke, dat klinkt niet fijn. Sterkte straks bij de verloskundige, ik zal duimen dat het allemaal heel erg meevalt
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:14:56 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54261409
Welkom Eveliene!

Droeke, ik kan me voorstellen dat je je wat zorgen maakt nu. Succes strakjes!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:32:28 #275
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54261727
Droeke, nog een uurtje en dan weet je meer.... ik ga ook duimen dat het allemaal wel erg meevalt sterkte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_54261973
Eveliene nogmaals gefeliciteerd

Droeke, hoop dat ze je zometeen weer snel gerust kunnen stellen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:47:57 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54262021
Hahha ik leef ook van weekend tot weekend. Alsof dat kind door de week niet kan komen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:48:12 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54262025
Droeke, succes en sterkte zometeen.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:57:22 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_54262130
van harte
stormy waters...
sailin'
pi_54262195
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:44 schreef Webkim het volgende:
Gezocht:

Als je me je adres pm doe ik hem vandaag nog voor je op de bus!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54262313
Nieuwe zwangeren gefeli!!
Droeke... succes straks!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54263894

Dit is ze dan...helaas stond de cameradatum niet goed wat ik niet wist (cam van me vriendin)
verder is alles ok afwachten of ze vandaag of morgen naar huis mag de kleine.
Mamma mag vandaag
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:58:24 #283
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54264061
Hier update van de VK:

Inderdaad was er iets niet goed met de niertjes, dus moet er verder onderzoek gedaan worden. VK maakt morgen afspraak met gyn en kinderarts voor echo in het ziekenhuis. Zal binnen 2 weken plaatsvinden, dus weet ook nog niet wanneer. Begin me nu toch wel zorgen te maken, maar goed, de afwijking valt (in verhouding) nog enigszins mee. Vervelend is dat het nu misschien nog 2 weken onzekerheid is en zo, daar baal ik wel van.
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:04:04 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54264137
Hè bah Droeke... wat vervelend om te horen.
En dan ook nog eens een paar dagen wachten voor je meer weet.
Sterkte met wachten.

Cyberbull, probeer even een andere host, ImageShack vind FOK! niet zo aardig.
pi_54264185
Droeke, he wat vervelend die onzekerheid! Sterkte met wachten..
pi_54265002
cyber, van harte met je dochter!

Eveliene een tweede streepje van harte!

Droeke, vervelend. Hopelijk kunnen jullie gauw terecht in het ziekenhuis en krijgen jullie dan meer duidelijkheid! Sterkte .
Fake it till you make it...
pi_54265018
zoo ben ik ook weer even
ook van hier alle nieuwe zwangeren even proficiat wensen!
t klussen ging aardig lekker gister, en behang met n patroon is tijdrovend plakwerk
maar.. t zit erop en staat stoer
alleen de wc is r niet van gekomen, maar daar ga k morgen mee aan de slag denk k.
met mn buik gaat nog steeds alles goed, al begint ie echt steeds meer en meer in de weg te zitten.. heel raar
pi_54265347
Gefeliciteerd Eveliene en cyberbull!

Ik had niets moeten zeggen over misselijkheid. Ik heb dit weekend een buikgriep gehad, de hele zaterdagnacht overgegeven, maar ik ben toch wel bang dat ik nu echt last heb van zwangerschapsmisselijkheid. Niet alleen in de ochtend, gewoon de hele dag door. Het enige wat ik wel een beetje kan eten is fruit, groente en graanproducten. Oh en waterijsjes. Van de rest word ik zo misselijk dat alleen er aan denken er al voor zorgt dat mijn maag omdraait.

Is die jonge ouders beurs ook leuk voor mensen die zwanger zijn van hun eerste kindje, want ik zag dat veel dingen toch wel voor mensen met een kindje zijn enzo. Ik zt erover na te denken om ernaar toe te gaan, we wonen toch in de buurt.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:25:54 #289
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_54265440
Cyberbull en vriendin gefeliciteerd Mooie aparte naam heeft jullie dochter!
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:58:47 #290
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54265922
droeke, das minder
lotje, wat vond je vriend van de vorderingen??
pi_54266135
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:20 schreef Multipass het volgende:
Gefeliciteerd Eveliene en cyberbull!

Ik had niets moeten zeggen over misselijkheid. Ik heb dit weekend een buikgriep gehad, de hele zaterdagnacht overgegeven, maar ik ben toch wel bang dat ik nu echt last heb van zwangerschapsmisselijkheid. Niet alleen in de ochtend, gewoon de hele dag door. Het enige wat ik wel een beetje kan eten is fruit, groente en graanproducten. Oh en waterijsjes. Van de rest word ik zo misselijk dat alleen er aan denken er al voor zorgt dat mijn maag omdraait.

Is die jonge ouders beurs ook leuk voor mensen die zwanger zijn van hun eerste kindje, want ik zag dat veel dingen toch wel voor mensen met een kindje zijn enzo. Ik zt erover na te denken om ernaar toe te gaan, we wonen toch in de buurt.
Tuurlijk is die beurs leuk, allemaal dingen kijken kijken en niet kopen Ideetjes opdoen en ongegeneerd naar andermans kinderen kijken
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:36:59 #292
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54266553
Ik heb ook wel weer zin om te gaan.... Misschien samen met een vriendinnetje...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54267473
droeke sterkte met wachten.

eveliene gefeliciteerd!!!

BE even terug komend op je berichtje van vanmorgen over de milkshake. ik snap wat je bedoelt maar zo dat ik weet werd er bij ons 1a2 keer per week de machine gespoeld door een bedrijf. maar als het iegenlijk bekijkt hoelang het in de machine zit dan zou ik me bang moeten maken waar en wat je gaat eten. je weet nooit hoelang iet ligt bij een frietzaak of bij de chinees en hoe het bereid is. achja eigen kun je overal wat achterzoeken

ik heb vandaag bij fontys een echo gehad en het was mooi, ze kon niet zien wat het werd
kindje was lekker lastig aan het doen, cursist was echt moeilijk aan het doen
het kleintje lijkt op ons dochtertje
mama van 3 kids!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:39:10 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54267686
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:29 schreef Popples het volgende:
droeke sterkte met wachten.

eveliene gefeliciteerd!!!

BE even terug komend op je berichtje van vanmorgen over de milkshake. ik snap wat je bedoelt maar zo dat ik weet werd er bij ons 1a2 keer per week de machine gespoeld door een bedrijf. maar als het iegenlijk bekijkt hoelang het in de machine zit dan zou ik me bang moeten maken waar en wat je gaat eten. je weet nooit hoelang iet ligt bij een frietzaak of bij de chinees en hoe het bereid is. achja eigen kun je overal wat achterzoeken
Dat is weer niet helemaal waar. Ook al ligt de zooi bij een pizzeria de hele dag te liggen, als die pizza daarna gewoon normaal de oven in gaat voor je hem eet is er niks aan de hand.
Maar ja... stop maar eens een ijsje in de oven.
Het is ook niet zo dat het altijd slecht is, maar er kan een risico zijn, zo zegt men het volgens mij.
Ik zou denken dat het veiliger is om een ijsje te eten als het heel druk is en er veel mensen ijs willen, dan is de omloopsnelheid hoger dan op andere dagen. Maar goed, je weet het toch niet.
De ene zaak maakt heel goed schoon, de ander niet. Idd bestaan er meer risico's als je het zo bekijkt.
quote:
ik heb vandaag bij fontys een echo gehad en het was mooi, ze kon niet zien wat het werd
kindje was lekker lastig aan het doen, cursist was echt moeilijk aan het doen
het kleintje lijkt op ons dochtertje
Wat leuk dat het mooi was!
pi_54267800
idd er bestaan risico's maar goed je kunt ook beter in de zomer ergens ijs gaan eten dan in de winter of lekker ze;lf shakes maken

ik zal eens kijken of ik straks de echo geplaatst krijgben niet zo handig me foto's plaatsen
mama van 3 kids!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:55:08 #296
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54267987
Cyberbull + vriendin van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter.

Eveliene, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Droeke, sterkte met afwachten.

Maneki, leuk dat je man de kleine ook voelt. Hoe was je echo vanmiddag?
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:04:10 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54268167
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:44 schreef Popples het volgende:
idd er bestaan risico's maar goed je kunt ook beter in de zomer ergens ijs gaan eten dan in de winter of lekker ze;lf shakes maken

ik zal eens kijken of ik straks de echo geplaatst krijgben niet zo handig me foto's plaatsen
Als het niet lukt mag je ze altijd naar mij mailen.
pi_54268342
We hebben Saartje in 4D gezien En we wilden nog steeds niet weten wat het geslacht is, maar mevrouw heeft zich denk ik wel 8 keer versproken Maar ze zei ook een paar keer iets anders dus evengoed weet ik het nu nog niet
Het was wel mooi, kindje lag in stuit met 1 been omhoog geklapt en het andere onder de kont gevouwen. Gelukkig heeft het nog 17 weken om te draaien
Ook lag het tegen de placenta aan te knuffelen, met de navelstreng als een ketting om het nekje gedrapeerd

Droeke wat eng die onduidelijkheid! Lijkt me behoorlijk slopend. Sterkte, ik hoop dat het allemaal meevalt!
Eveliene gefeliciteerd en welkom hier!
leuk dat jij ook naar je kleintje mocht loeren Popples
Saartje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:16:36 #299
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54268408
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
We hebben Saartje in 4D gezien En we wilden nog steeds niet weten wat het geslacht is, maar mevrouw heeft zich denk ik wel 8 keer versproken Maar ze zei ook een paar keer iets anders dus evengoed weet ik het nu nog niet
Het was wel mooi, kindje lag in stuit met 1 been omhoog geklapt en het andere onder de kont gevouwen. Gelukkig heeft het nog 17 weken om te draaien
Ook lag het tegen de placenta aan te knuffelen, met de navelstreng als een ketting om het nekje gedrapeerd

Droeke wat eng die onduidelijkheid! Lijkt me behoorlijk slopend. Sterkte, ik hoop dat het allemaal meevalt!
Eveliene gefeliciteerd en welkom hier!
leuk dat jij ook naar je kleintje mocht loeren Popples
3D, denk ik? Maar wel bijzonder
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:18:33 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54268440
Wat leuk Maneki!
Maar wat stom dat ze zich versprak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')