Ja, maar hij zegt zelf dat hij tegen die tijd wel op gaat letten. Terwijl hij nu al 9 van de 10 keer zijn telefoon thuis vergeet als hij moet werken, of hem een paar dagen kwijt is of in de auto laat liggenquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:24 schreef Vivi het volgende:
Oei Kim dat lijkt me echt niet leuk, ik he dat probleem gelukkig niet gehad maar ik zou er echt van gebaald hebben!
Heb je het al tegen hem gezegd dat dat je onrustig maakt?
Nou, laten we het hopenquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn man heeft een baan waarvoor hij telefonisch bereikbaar moet zijn, en werkt op 2 minuten lopen van huis. Ideaal, zeker gezien mijn tempo van bevallen
Ik zou er nu ook pissig om kunnen worden kim, maar misschien krijgt hij het tegen die tijd ook wel op z`n heupen en verzet hij geen stap meer zonder z`n telefoon?
Ach een bevalling is ook niet binnen 1,5 uur gedaan. Dus als je m niet meteen kan bereiken is er toch geen man overboord?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, laten we het hopen. Ik ben er alweer goed sjagerijnig van
.
Ooit van een stortbevalling gehoord?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach een bevalling is ook niet binnen 1,5 uur gedaan
Ik hoef niemand anders, dan doe ik het wel zelfquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:38 schreef piglet het volgende:
Lastig zeg kimIk denk (en hoop) wel dat het tzt mee zal vallen. Zo op het eind wordt het allemaal wat concreter voor de mannen en ik kan merken dat die van mij nu ook ineens een stuk alerter is op dit soort dingen.
Maar voor nu is het gewoon wel erg rot. Misschien kun je voor je eigen rust afspreken met je moeder/goede vriendin/iemand anders die je vertrouwd dat diegene back-up is voor als je hem niet kunt bereiken?
NB je pm inbox zit vol
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:48 schreef piglet het volgende:
O, ja vergeet ik helemaal te zeggen dat ik erg moest lachen om dezelfde dromen van DeLiedje en BE
Ben benieuwd of jullie straks ook synchroom echt gaan bevallen
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:00 schreef DeLiedje het volgende:
[..]Dat zou wel het toppunt zijn ja! Hahaa...
En moet je kijken, over mannen die betrokken zijn gesproken:
Laatst kwam hij thuis met super schattige slofjes die zijn moeder had gebreid voor Punkie... Ik vroeg of ik ze boven bij de rest zou leggen, hoefde niet zei ie...
Kom ik een dag later op de werkkamer, ziehier zijn pc.
(ze staan er nog...)
[ afbeelding ]
Dan regel je maar iemand die hem gaat halen als je hem niet kunt bereikenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik hoef niemand anders, dan doe ik het wel zelf.
Ja inderdaad...quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ooit van een stortbevalling gehoord?
Voor wat ik ervan begrepen heb is er een risico omdat het, ondanks dat het wel gekoeld wordt, het toch niet echt diepgevroren is en tegelijkertijd wel vrij lange tijd in dat apparaat zit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:47 schreef Popples het volgende:
cyberbull gefeliciteerd![]()
![]()
lewis ik achter de bar in een zwembad gewerkt op een vakantiepark en ik moest altijd zelf softijs mix maken en zover wij altijd deden moesten wij alles v2x ontsmetten met alcohol. daarna de mix aan maken en de machine in waar het flink gekoeld werd. dus naar mijn idee is het helemaal niet zo slecht.
maar waarom zou het eigenlijk slecht zijn?
ticootje balen dat je slecht geslapen hebt.
tof!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nog even omdat iedereen er anders overheen leestVriendlief heeft de baby gisteren voor het eerst echt duidelijk gevoeld
En eind van de middag gaan we een 4D echo laten makenHeb er zin in
Nouja, dat gaat me ook een beetje ver. Ik heb het gisteren nóg maar eens uitgelegd en volgens mij snapt hij het wel. Nu nog zorgen dat ie die telefoon niet kwijtraaktquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:44 schreef PM-girl het volgende:
k_i_m, ik weet niet of er eigenlijk nog ouderwetse piepers bestaan, vast wel. Die hang je 's morgens aan je broek, gebruik je niet dus kun je niet ergens laten liggen en als alleen jij het nummer hebt, weet hij ook gelijk dat het serieus is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |