Ik kreeg gisteren een lijstje van de vakanties van mijn moeder. Ze heeft gezorgd dat ze de twee weken voor de uitgerekende datum vrij is om mij nog even met poetsen uit te kunnen helpen.

Wel fijn, of ze daarna nog vakantie pakt moet ze dan nog kijken.
He bah ameranta, mijn moeder heeft ook wel van die opmerkingen maar als ik haar moet geloven heeft ze ook nergens last van gehad.

Vraag me toch af wat er is blijven hangen na 29 jaar.
Hier geen babykamer maar wel de kinderkamer van Merlijn die nodig af moet zodat meneer kan verhuizen. De plinten zijn mooi rood, de deur mooi blauw en de rest gewit. Morgen wordt het camouflage behang gedaan en dan komt in de komende weken het laminaat en verwarmingskoof erin. Ben blij als die kamer klaar is en zijn bed erin staat. Zijn bed (mijn oude bed) en het bed van mijn zusje (dat wordt het kraambed voor beneden) staan nu gigantisch in de weg op zolder en die moet eigenlijk ook nog opgeruimd voor ik ga bevallen. Gelukkig hoef ik het niet echt op te ruimen maar mijn eigen spulletjes moeten natuurlijk wel uitgezocht op wat weg kan en wat moet blijven. Verder moet nog de box de zolder af en de reiswieg en de wagen, even kijken waar alles kan staan.

Dus hier ook nog een waslijstje van te doen. Ook de komende weken eens uit gaan zoeken waar de wieg verblijft op het moment en waar de badstandaard is. Moet ook nog deze kant op komen.