En dat van zhe-devilll laat je staan omdat het allemaal zo serieus is?quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:37 schreef senesta het volgende:
Grootste bagger verwijderd.
Het zou best leuk zijn als er gewoon voorspellingen gedaan kunnen worden en dat er ook inhoudelijk op in gegaan kan worden in plaats van alles al bij voorbaat belachelijk maken
Laat ik het hopen van nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:53 schreef KD-fotografie het volgende:
Er komt een gezondheidshype, nog erger dan nu.
Lieverd ik vertel het wel met een knipoog maar ik meen het wel hoor!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:53 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
En dat van zhe-devilll laat je staan omdat het allemaal zo serieus is?![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:53 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
En dat van zhe-devilll laat je staan omdat het allemaal zo serieus is?![]()
De watquote:De E-sigaret wordt een gote hype.
Ik heb meer leuters dan jij en ik kan sneller typen!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En het ergste is dat dat mens blijkbaar niets te doen heeft verder en werkelijk heel FOK! volspamt met haar onsamenhangend geleuter.
[..]
De wat
De e-sigaret.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En het ergste is dat dat mens blijkbaar niets te doen heeft verder en werkelijk heel FOK! volspamt met haar onsamenhangend geleuter.
[..]
De wat
ah sorry, alles wat jij typt is voor mij automatisch al niet serieus...quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Lieverd ik vertel het wel met een knipoog maar ik meen het wel hoor!
Waarom moet internet serieus zijn dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:49 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
ah sorry, alles wat jij typt is voor mij automatisch al niet serieus...
het wordt je weddesnchap vast... (bij verloren moet je zeker uiteraard aan moderator melden, niet betalen = een ban )quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klinkt plausibel.
je krijgt van mij 5 euro per goede voorspelling, het zijn er 12.
herinner me er even aan als het 2009 wordt....
kijk. zo is dus fok! leuk. licht en soms diepgaand als het nodig is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waarom moet internet serieus zijn dan?
Is dit een ongeschreven wet?
Het leven is al serieus genoeg, om dan ook nog eens serieus te zijn in fora etc,
ik zie al genoeg serieuze koppen op straat, te chaggerijnig om te groeten, of eens te glimlachen, bevroren gezichten verstard in het leven,
enkel en alleen omdat zij zichzelf en alles zo intens serieus nemen.
Glimlach maar eens naar een ander, moet je zien hoe ze dan opkijken, dat zijn mensen niet eens meer gewend! Doe eens lief aub..![]()
Het is een kunst, het serieuze te mengen met wat fun, je mixt zo met woorden, een heel woordenspel aan elkaar. Maar goed, schijnbaar is niet iedereen fan van Freek de Jonge?
![]()
ow nu was ik toch serieus he bah!![]()
Whahaha wow wat een gefreakt persoon is dat! Dat je daar zo blind in kan geloven....quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:49 schreef L.Denninger het volgende:
"OKEE MN VOORSPELLING VOOR 2007 IS NIET UITGEKOMEN MAAR DAN GEBEURT HET VAST LATER NOG WEL K TNX BYE !"
http://www.2007rapture.com/index.php
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |