Heb je hier ook een bron van of heb je dit zelf verzonnen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:31 schreef racing-weirdo het volgende:
Nou zijn der behoorlijk wat christen boos omdat bnn deze programma`s uitzend op zondag dus op godsdienstdag dus op de rustdag.
deze christen eisen dat bnn zijn programma aanpast
die landelijke gelovige vereniging heeft een brief naar bnn gestuurd met deze wensquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
Heb je hier ook een bron van of heb je dit zelf verzonnen?
Ik krijg het idee dat TS iets voor school moet uitwerken en ons daar voor misbruikt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
Heb je hier ook een bron van of heb je dit zelf verzonnen?
Haha, val dood idioot!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:39 schreef racing-weirdo het volgende:
[..]
die landelijke gelovige vereniging heeft een brief naar bnn gestuurd met deze wens
gr trgquote:
omdat vrijdag al vrijdagmiddagborreldag is!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef Hephaistos. het volgende:
En waarom is de vrijdag niet onze godsdienstdag?
Dat ze zich aanstellen. Op zondag rusten en niet werken kan ik me in vinden, maar om dit soort programma's te verplaatsen gaat wel erg ver.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:31 schreef racing-weirdo het volgende:
wat vinden jullie???
hoezo maken ze in engeland geen hoofd letters dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:49 schreef Biancavia het volgende:
Je TT heeft last van de Engelse ziekte. [afbeelding]
Teeringquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:41 schreef Me. het volgende:
[..]
Haha, val dood idioot!
Christenen mogen helemaal geen tv kijken op zondag!
Ik ruik een kloontje?
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:15 schreef thloreg het volgende:
Ik hoorde laats dat Marokkaanse hangjongeren binnenkort los gaan op BNN omdat ze zich vervelen en " kazen rammen " een populair tijdsverdrijf is omdat ze weten dat " kazen " toch niks terug doen en alleen maar lullen.
Beter als op auto's.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:15 schreef thloreg het volgende:
Ik hoorde laats dat Marokkaanse hangjongeren binnenkort los gaan op BNN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |