quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef Darklight het volgende:
Lieke
Net goed dat ze die klap van Nasty kreeg, die was goed raak
idiotquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef Darklight het volgende:
Lieke
Net goed dat ze die klap van Nasty kreeg, die was goed raak
Kan een modje te TT veranderen in en kruipolie ipv de kruipolie , thanks.quote:
Dat was ze al...aard van het beestje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:10 schreef pullup het volgende:
Iedereen zit Dennis al weken de meest verschrikkelijke dingen toe te wensen om wat hij Lieke heeft aangedaan maar als ze zelf wat terug wil doen is het ineens een kutwijf![]()
Mwah, ik vind Lieke de enige "normale en fatsoenlijke" persoon in die fucking kutvilla, maar wat ze nu van plan is gaat voor mij ook een stapje of 5 te ver.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:10 schreef pullup het volgende:
Iedereen zit Dennis al weken de meest verschrikkelijke dingen toe te wensen om wat hij Lieke heeft aangedaan maar als ze zelf wat terug wil doen is het ineens een kutwijf![]()
Ahaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
Das was ze al...aard van het beestje.![]()
en cos 2716quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan een modje te TT veranderen in en kruipolie ipv de kruipolie , thanks.
Ik mag haar ook wel hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Lieke de enige "normale en fatsoenlijke" persoon in die fucking kutvilla, maar wat ze nu van plan is gaat voor mij ook een stapje of 5 te ver.....
Zei ze dat echt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:12 schreef noekje het volgende:
Nadia: jij gaat me op handen dragen. Je gaat voor me kruipen! Doe je dat niet dan zit je zo thuis!!
Ah da's minimaal een boete... misschien zelfs wel een exit voor Lieke...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik mag haar ook wel hooren zou het ook niet grappig vinden. Het plan is momenteel trouwens gewijzigd in pek en veren gooien en Huub en Jaap doen er vrolijk aan mee
Yep en dat zelfs meerdere malen. En tussendoor kruipt hij op zijn knieen en vervolgens eist ze dat hij haar voeten kustquote:
Ook datquote:
Jaap gaat het pek gooien doen en Lieke de verenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah da's minimaal een boete... misschien zelfs wel een exit voor Lieke...![]()
Ze hebben het gewoon laten gaan vanavond, ze hadden die 2 gewoon niet bij elkaar in de buurt moeten laten en al helemaal niet met zijn tweeën.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:15 schreef Stupidisco het volgende:
Wat een slappe boel die andere, juist nu Luc weg is hadden ze dit moeten zien te voorkomen.
*kopt m inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:17 schreef yellowfirst het volgende:
Nadia: Toen je binnenkwam zag ik een sterkpersoon
Dennis: Hoezo? En nu dan?
![]()
Is gewoon SM, en ik hou er niet vanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook dat![]()
Ik kots zo op Naad en dat Dennix dit allemaal pikt........hoe kan iemand zich zo verlagen.
Volgende stap in de verhaallijn.... ze gaan haar overhalen die oorbellen terug te geven...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:18 schreef riri het volgende:
huub hoort net dat dennix nadia chanel oorbellen heeft gegeven
hij haalt jaap op en zegt...wedden dat ze ze heeft aangenomen
terror
Je hebt dan ook vaak 2 partijen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is gewoon SM, en ik hou er niet van![]()
![]()
Die staan goed als ze gaat sporten met die schoentjes waar DIOR op de zooltjes staat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:20 schreef BuffyJan het volgende:
Naad heeft de oorbellen aangenomen omdat ze van Chanel zijn
Het is net als met poker. Als je alles hebt ingezet, trek je je niet zomaar terugquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is gewoon SM, en ik hou er niet van![]()
![]()
Dat vindt jij, enorm lompe opmerking over die klap van Tas. Beetje van t zelfde nivo?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:18 schreef Darklight het volgende:
Lieke is niet opeens een kutwijf, dar is ze al die tijd al
Hij heet toch Dennis, Dennix, nix, 0%, 0 ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:20 schreef BuffyJan het volgende:
Ach, als ze naar huis gaat is ze weer dat goedkope sletje in de discotheek dat je zuigt voor een shotje. Ze zit daar alleen maar om te hamsteren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:20 schreef BuffyJan het volgende:
Maar ze had toch liever andere gehad.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:20 schreef ruby het volgende:
Nadia heeft de oorbellen aangenomen omdat ze van Chanel zijn.
Hoe kan het ook anders.
Ik vind Chanel wel een schattige bijnaam voor Dennix eigenlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heet toch Dennis, Dennix, nix, 0%, 0 ?![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach als ze naar huis gaat is ze weer dat goedkope sletje in de discotheek dat je zuigt voor een shotje. Ze zit daar alleen maar om te hamsteren.
Vanaf morgen gaat Dennix die Dior zooltjes kussen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die staan goed als ze gaat sporten met die schoentjes waar DIOR op de zooltjes staat.![]()
Hamsteren is inderdaad van toepassing op haar gezien het grote gebit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, als ze naar huis gaat is ze weer dat goedkope sletje in de discotheek dat je zuigt voor een shotje. Ze zit daar alleen maar om te hamsteren.
Ik moest plots denken aan Schanulleke...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind Chanel wel een schattige bijnaam voor Dennix eigenlijk.![]()
Hamsteruuhhhhhhquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Hamsteren is inderdaad van toepassing op haar gezien het grote gebit.
Als ik Naad goed heb begrepen stemt ze Dennix er morgen niet uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef Nostalgist het volgende:
is Dennis blij omdat hij erin blijft, of omdat hij weg mag ?
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:25 schreef riri het volgende:
ik wacht zo op het moment dat nadia keihard aangepakt gaat worden...dat gaat gebeuren vanaf morgen als ze hem erin houdt
Geweldige cap weer bas, heel tekenend.quote:
Ik kan ook niet wachten. Koekje van eigen deeg.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:25 schreef riri het volgende:
ik wacht zo op het moment dat nadia keihard aangepakt gaat worden...dat gaat gebeuren vanaf morgen als ze hem erin houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |