quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef Darklight het volgende:
Lieke
Net goed dat ze die klap van Nasty kreeg, die was goed raak
idiotquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:04 schreef Darklight het volgende:
Lieke
Net goed dat ze die klap van Nasty kreeg, die was goed raak
Kan een modje te TT veranderen in en kruipolie ipv de kruipolie , thanks.quote:
Dat was ze al...aard van het beestje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:10 schreef pullup het volgende:
Iedereen zit Dennis al weken de meest verschrikkelijke dingen toe te wensen om wat hij Lieke heeft aangedaan maar als ze zelf wat terug wil doen is het ineens een kutwijf![]()
Mwah, ik vind Lieke de enige "normale en fatsoenlijke" persoon in die fucking kutvilla, maar wat ze nu van plan is gaat voor mij ook een stapje of 5 te ver.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:10 schreef pullup het volgende:
Iedereen zit Dennis al weken de meest verschrikkelijke dingen toe te wensen om wat hij Lieke heeft aangedaan maar als ze zelf wat terug wil doen is het ineens een kutwijf![]()
Ahaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
Das was ze al...aard van het beestje.![]()
en cos 2716quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan een modje te TT veranderen in en kruipolie ipv de kruipolie , thanks.
Ik mag haar ook wel hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Lieke de enige "normale en fatsoenlijke" persoon in die fucking kutvilla, maar wat ze nu van plan is gaat voor mij ook een stapje of 5 te ver.....
Zei ze dat echt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:12 schreef noekje het volgende:
Nadia: jij gaat me op handen dragen. Je gaat voor me kruipen! Doe je dat niet dan zit je zo thuis!!
Ah da's minimaal een boete... misschien zelfs wel een exit voor Lieke...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik mag haar ook wel hooren zou het ook niet grappig vinden. Het plan is momenteel trouwens gewijzigd in pek en veren gooien en Huub en Jaap doen er vrolijk aan mee
Yep en dat zelfs meerdere malen. En tussendoor kruipt hij op zijn knieen en vervolgens eist ze dat hij haar voeten kustquote:
Ook datquote:
Jaap gaat het pek gooien doen en Lieke de verenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah da's minimaal een boete... misschien zelfs wel een exit voor Lieke...![]()
Ze hebben het gewoon laten gaan vanavond, ze hadden die 2 gewoon niet bij elkaar in de buurt moeten laten en al helemaal niet met zijn tweeën.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:15 schreef Stupidisco het volgende:
Wat een slappe boel die andere, juist nu Luc weg is hadden ze dit moeten zien te voorkomen.
*kopt m inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:17 schreef yellowfirst het volgende:
Nadia: Toen je binnenkwam zag ik een sterkpersoon
Dennis: Hoezo? En nu dan?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |