Gesjelligquote:Op maandag 12 november 2007 15:40 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou komend uur je top10 even niet doorbellen
quote:
Todd Rundgren - I saw the light
Donald Fagen - New frontier
Doug Ashdown - Winter in America
Neil Diamond - Sweet Caroline
Jeff Buckley - Grace
Joy Division - Love will tear us apart
Eagles - Lyin' eyes
Frank Sinatra - It was a very good year
Prince & the Revolution - When doves cry
Roxy Music - More than this
Eigen keuze:
Steely dan - Aja
Erg jammer. Vermoedde al dat het daarom zou zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 14:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Was ook zo met de nacht van de popmuziek, heeft met auteursrechten van de clips te maken.
Dat is ook wel de sjeu van de lijst. De trein die maar door dendert. Niet net als bij die neppers van Veronica die na zes uur 's avonds weer de dag van vooraf aan beginnenquote:Ben benieuwd welke er wel en welke er niet terugkomen, en zo ja, of ze op een beluisterbare plaats staan. (Aka: Niet om 4:23 in de nacht.)
quote:Op maandag 12 november 2007 15:10 schreef borisz het volgende:
Uw eigen keuze
charly lownoise & mental theo - wonderfull days
het verbaast mij dat die niet in de keuzelijst staat. goed nummer.quote:Op maandag 12 november 2007 14:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Zelf toegevoegd: Paul McCartney - Jenny Wren (2005)
Doet Arrow ook met hun Rock500, vind zo'n lijst gelijk weer minder . . .quote:Op maandag 12 november 2007 19:55 schreef Terreros85 het volgende:
Dat is ook wel de sjeu van de lijst. De trein die maar door dendert. Niet net als bij die neppers van Veronica die na zes uur 's avonds weer de dag van vooraf aan beginnen.
quote:Op maandag 12 november 2007 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn persoonlijke dieptepunt van de lijst was toch wel Jody Bernal - Que Si, Que No![]()
quote:Jannes - Elke dag een beetje meer (2005)
Nee!quote:
Die is zo mooi! Ik wist niet dat iemand die kendequote:Op maandag 12 november 2007 10:11 schreef Berkery het volgende:
Eigen keuze Gavin Friday - I want to live
11 is inderdaad veel te weinig. Maar vooral de ene eigen keuze is erg moeilijk, er is zo veel moois dat niet in de lijst staat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:26 schreef ruud_fr het volgende:
veel dezelfde als vorig jaar
11 nummers kiezen is veel te weinig
Je mag bands niet meer dan 2 keer in je lijstje hebben.quote:
quote:Na een dag al 100.000 stemmen voor Top 2000
HILVERSUM - Na een stemdag zijn er al meer dan 100.000 stemmen uitgebracht voor de Top 2000 die eind december op Radio 2 wordt uitgezonden. De Top 2000 is een van de best beluisterde radioprogramma's aan het eind van het jaar.
screendump
De stemperiode is maandag van start gegaan. Op die dag gaven luisteraars en bekende Nederlanders hun tip voor de Top 2000. Zo gaat Henk Kamp voor 'A forest' van The Cure, Albert Verlinde voor 'Fame' van Irene Cara en Xander de Buisonjé voor 'Funkin' for Jamaica' van Tom Brown.
Queen
Vorig jaar stond 'Bohemian Rhapsody' van Queen op de eerste positie. Het nummer stond van 1999 tot 2004 ook al op nummer één. Alleen in 2005 mocht Boudewijn de Groot met het nummer 'Avond' de lijst aanvoeren.
Mensen kunnen tot en met 30 november via radio2.nl stemmen op hun favoriete platen. De Top 2000 is te beluisteren van woensdag 26 tot en met maandag 31 december.
Waarom zou het niet mogen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je mag bands niet meer dan 2 keer in je lijstje hebben.
quote:
Aldus bij de instructies op de site.quote:Stap 1
Selecteer min. 3 en max. 10 platen uit de lijst. Hoe? Klik met de muis op een plaat en vervolgens op de knop "voeg toe". Let op: niet meer dan tweemaal op dezelfde artiest. Klaar? Klik dan op "verder".
lol.. dat is stom! heb ik geeneens gezien!quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je mag bands niet meer dan 2 keer in je lijstje hebben.
En je stemt op een van de weinige singles die ik ooit kocht en nog steeds luister, Vangelis. Samen met Valensia - Gaia de enige single die ik luister.
4 van Frans Bauerquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Nog iets belachelijks: 4 nummers van Frans Bauer en 6 van Within Temptation.![]()
Wie ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:11 schreef Haaibaaike het volgende:
En Mika met Grace KellyGisteren gehoord bij Hans en Ron.
Je bedoelt de popquiz a gogo een paar jaar terug, daarin zijn ze wel eens voorgekomen, maar dat heeft op zich niks met de Top 200 te maken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:37 schreef Nepthys het volgende:
Geen Sex Pistols ookHebben die wel ooit in de keuzelijst gestaan, want ik kan me herinneren dat ze bij de Top 2000 quiz in elk geval wel eens voorbij zijn gekomen -of zegt dat verder niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |