de onderste regionen. De verborgen diamanten in de kelderquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:12 schreef WetLips het volgende:
De laatste 20 (ongeveer)... het heeft wel wat om naar het einde toe te leven maar qua muziek zijn de lagere regionen leuker vind ik.
Crisis.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:31 schreef Roi het volgende:
Favorieten van onze presentatoren
Daniël Dekker - Ilse DeLange 'The Great Escape'
Jan-Willem Roodbeen - Van Velzen 'Baby Get Higher'
Inderdaad zegquote:Op zondag 11 november 2007 14:31 schreef nipeng het volgende:
Nou ik ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden.
[..]
Crisis.![]()
Ook voor mij, want ik ben het godverdomme vergeten . . .quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:23 schreef Homdeck het volgende:
en morgenavond op tv![]()
maar dat wordt uitzending gemist checken voor mij denk ik.
Zeker, zulke tv moeten ze vaker makenquote:
popquiz a gogo was leuk, alleen er was geen geld meerquote:Op zondag 11 november 2007 23:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zeker, zulke tv moeten ze vaker maken(gelukkig was er dit jaar ook twee keer een nacht van de popmuziek met Mathijs en Leo)
inderdaad zeg, die wisten echt niksquote:Op maandag 12 november 2007 07:55 schreef Diaan73 het volgende:
Het programma was inderdaad erg leuk... mag van mij wel vaker komen totaan de top2000 a gogo. Maar wat zijn die Ilse en Xander dom zeg.![]()
Mika kan ik me nog voor stellen maar Jeroen van de Boomquote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Wel mika met Grace Kelly staat erin, en zelfs Jeroen van de Boom.![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 10:57 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Mika kan ik me nog voor stellen maar Jeroen van de Boom![]()
Radiohead staat wel in de keuzelijstquote:
Kut zeg. Ik was het gisteren vergeten.quote:Op maandag 12 november 2007 10:10 schreef ThunderChild het volgende:
Ik haat jullie !!![]()
![]()
Want uitzendinggemist heeft 'm niet . . .![]()
![]()
Ja Excuus. ik loop op de zaak vooruit. Jeroen zal wel in de top2000 komen en Radiohead niet.quote:Op maandag 12 november 2007 11:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Radiohead staat er 8 keer in ofzo...
Hehe.quote:Op maandag 12 november 2007 12:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja Excuus. ik loop op de zaak vooruit. Jeroen zal wel in de top2000 komen en Radiohead niet.
Da's dan klote. Ik heb gister ook voetbal zitten kijken en heb daar nu dus spijt van. Vanavond eens kijken of het echt nergens te vinden is.quote:Op maandag 12 november 2007 10:10 schreef ThunderChild het volgende:
Ik haat jullie !!![]()
![]()
![]()
Hmm.. in de instructie staat dat je niet meer dan 2 keer dezelfde artiest in je lijst mag zetten, dus je hebt zo kans dat ze die van jou niet meenemen in de telling.quote:Op maandag 12 november 2007 12:21 schreef spacemangraig het volgende:
ik heb strategisch gestemd:
positie Artiest Titel
positie 1 Smiths Bigmouth strikes again
positie 2 Smiths This charming man
positie 3 Smiths Girlfriend in a coma
Mika is de tip vanquote:Op maandag 12 november 2007 10:57 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Mika kan ik me nog voor stellen maar Jeroen van de Boom![]()
Was ook zo met de nacht van de popmuziek, heeft met auteursrechten van de clips te maken.quote:Op maandag 12 november 2007 10:10 schreef ThunderChild het volgende:
Ik haat jullie !!![]()
![]()
![]()
Ah, daarom staan de Smiths er dus nooit inquote:Op maandag 12 november 2007 14:19 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Hmm.. in de instructie staat dat je niet meer dan 2 keer dezelfde artiest in je lijst mag zetten, dus je hebt zo kans dat ze die van jou niet meenemen in de telling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |