Dat is waar.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:21 schreef TheSorrow het volgende:
Klopt, maar toen bleef ik thuis voor jou![]()
Gewoon uitdoen joh...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet mn broek aanhouden want ik krijg zo visite
En mn ogen jeuken als een gestoordequote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is waar.
En nu ben je ziek.
Beterschap!![]()
Mn visite is niet goed bij zn hoofdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Gewoon uitdoen joh...
'Bakje koffie?" En dan neerzetten en er met je tampeloeris ff tegenaan tikken enzo
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:32 schreef ChipsZak. het volgende:
En dat staat achterin de auto?
Hoe?
mocht niet meer bij zn ouders, waar hij woont in de garage staan, en te emotioneel gebonden aan dat ding om hem weg te doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:34 schreef Bob. het volgende:
En waarom?
Ik zie het niet, maar dat kan aan mij liggen.quote:
Hij heeft een hele lange auto, zonder achterbank (die witte he?)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie het niet, maar dat kan aan mij liggen.
Je gaat met vreemde mensen omquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mocht niet meer bij zn ouders, waar hij woont in de garage staan, en te emotioneel gebonden aan dat ding om hem weg te doen
Dan nog zie ik geen skelterquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft een hele lange auto, zonder achterbank (die witte he?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |