Wel verder kijken dan de eerste 2 plaatjes...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg alleen maar dit soort dingen.
[ afbeelding ]
Het zijn roestvrijstalen theepotten met ingebouwde zeefjes.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel verder kijken dan de eerste 2 plaatjes...
En ik gun mijn vrouw geen brandwonden, als ze zo´n ding zou vullen met kokend water en dat ding daarna in haar rugzak zou doen vrees ik echter dat ze haar verjaardagskado niet zal waarderen (over mij nog maar te zwijgen)...
Wat een briljante theepotquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik krijg hetzelfde als MM.
[ afbeelding ]
![]()
Wie koopt zoiets?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het hele "mobiele" gemist
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat een briljante theepotWat kost die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik dacht al: misschien Tim.Maar leek me toch niet.
![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik vond het ook wel iets voor hem.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat had ik inderdaad niet wat er stond:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg me al af of je wel door had dat het om een soort beker ging.![]()
quote:Kennen jullie toevallig de naam van een soort langwerpig potje met een deksel/dop met bovenin (onder de schroefdraad van het deksel) aan de binnenkant een filter/zeefje dat je 90 graden kan kantelen?
Het doel van dit ding is dat je heet water er in gooit, verse thee er bij, het klepje dichtklapt en kan gaan drinken.
Een soort mobiele theepot/-kop dus...
Dank jequote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:08 schreef Soempie het volgende:
Tim:
http://www.hotteapots-store.com/catalog/index.php?language=NL&manufacturers_id=24
![]()
Je stipjes servies was oke, maar nu ga je echt te ver.quote:
Dus welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhuquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:13 schreef wyccie het volgende:
Die dodo zag ik ook al. Die is ook heel erg lelijk.
Dus je kan ook niet tegen dit schilderij?quote:
Hmmm.... lastige. Ik vind de frisse kleuren wel ok. Maar die ouwe kop die daar zo zomers rondhuppelt....daar klopt gewoon iets niet aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dus je kan ook niet tegen dit schilderij?
[ afbeelding ]
heujquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:18 schreef Neleos het volgende:
heuj
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm.... lastige. Ik vind de frisse kleuren wel ok. Maar die ouwe kop die daar zo zomers rondhuppelt....daar klopt gewoon iets niet aan.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ja..we zijn eruit! De theebekers zijn gelokaliseerd
Als Roodkapje?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is een voorstelling van Jan Wolkers in de hemel
Thee drinken uit enkelwandige metalen bekers is bijzonder naar, vooral als het oor ook heet wordtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:29 schreef wyccie het volgende:
Dat oortje ziet er breekbaar uit, vooral als je het in een rugzak moet stoppen. Het is een dubbelwandige beker, dus het is ook helemaal niet nodig. Kun je helaas niet je handen aan opwarmen.![]()
Speciale theebekers. Lelijke theepotten zijn ook langs gekomen, waarbij Soempie mijn smaak beter inschatte dan die in werkelijkheid isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:30 schreef Neleos het volgende:
Waar gaat het over, ongeveer?
Net zoals pannen met een metalen steel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Thee drinken uit enkelwandige metalen bekers is bijzonder naar, vooral als het oor ook heet wordt
Maar die is nog niet verkrijgbaarquote:
Vanmiddag ging het over 2girls1cup, lemonparty, goatse, goatse girl, femse en cute bunny. Dus kies er ééntje uit en maak het jezelf gemakkelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:30 schreef Neleos het volgende:
Waar gaat het over, ongeveer?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:34 schreef wyccie het volgende:
Ik zie trouwens ook de zeef niet.....
Die zit 'verstopt' achter die metalen ring in dit show-model...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:34 schreef wyccie het volgende:
Ik zie trouwens ook de zeef niet.....
In plaats van 'Sit back and relax' is het 'Bend over and relax'.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dus kies er ééntje uit en maak het jezelf gemakkelijk
De versie van mijn collega heeft ook geen oor...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:29 schreef wyccie het volgende:
Dat oortje ziet er breekbaar uit, vooral als je het in een rugzak moet stoppen. Het is een dubbelwandige beker, dus het is ook helemaal niet nodig. Kun je helaas niet je handen aan opwarmen.![]()
Trekken...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:37 schreef wyccie het volgende:
Maar.....wat doen die blaadjes dan in het water???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |