Mwah, Federer speelt al drie weken achter elkaar. Nalbandian is al in de 1e ronde van Basel uitgeschakeld. Die heeft meer dan een week gehad om te herstellen. Niet dat ik wil zeggen dat wanneer Federer verliest dat het komt omdat hij moe is, maar het is gewoon een constatering.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:37 schreef Mindlight het volgende:
Mwa, geldt in zekere zin ook voor Nalbandian, spelen tegen Nalbi is altijd moeilijk voor Federer.
Bandy is gewoon beter op het moment, simpel.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, Federer speelt al drie weken achter elkaar. Nalbandian is al in de 1e ronde van Basel uitgeschakeld. Die heeft meer dan een week gehad om te herstellen. Niet dat ik wil zeggen dat wanneer Federer verliest dat het komt omdat hij moe is, maar het is gewoon een constatering.
Hallo, het zijn topsporters.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, Federer speelt al drie weken achter elkaar. Nalbandian is al in de 1e ronde van Basel uitgeschakeld. Die heeft meer dan een week gehad om te herstellen. Niet dat ik wil zeggen dat wanneer Federer verliest dat het komt omdat hij moe is, maar het is gewoon een constatering.
Precies, daar komt nog bij dat hij vaak korte partijen speelt en een toernooi voor hem meestal pas halverwege de woensdag begint, dus toch nog 2,5-3 dagen rust.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:57 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hallo, het zijn topsporters.
Zo gek veel toernooien speelt die toch niet, dus lijkt me van enige vermoeidheid geen sprake.
Dat niet iig.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:13 schreef Mindlight het volgende:
Ik niet, Nalbandian zat zichzelf direct al weer op te peppen. Ik denk dat Fed direct gebroken wordt.
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
GSM, volledig verdiend.
Zet je alvast een nieuwe klaar ?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, Federer zijn 1e niet finale verlies sinds Volandri![]()
Ik mag niet ontevreden zijn over zijn seizoen! Nu de masters cup!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |