abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54307411

Ja het is echt zo, Davy The Fixer won hier vorig jaar en waar hij zelf had gehoopt op een rustig half weekje tennis in Rusland is het opnieuw onrustig geworden rond zijn persoon. In tegenstelling tot vorig jaar doet God, in zijn huidige reïncarnatie ook wel Roger Federer genoemd, wel mee en is daarmee dus meteen topfavoriet nummer 1. Het is een behoorlijk snelle baan dus de big servers kunnen lekker hun gang gaan

???? zou het Nalbi lukken ???

Of maakt Nadal het waar ???

Deze man heeft God net afgemaakt in een mooie partij!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Place: Paris, France
Date: Oct. 27-Nov. 4, 2007
Draw Size: 48
Surface: Indoor Carpet
Prize Money: ¤2,082,500
Website: http://www.fft.fr/bnpparibasmasters/2007_en/default.asp

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vorige winnaars:

2006 : N. Davydenko
2005 : T. Berdych
2004 : M. Safin
2003 : T. Henman
2002 : M. Safin
2001 : S. Grosjean
2000 : M. Safin
1999 : A. Agassi
1998 : G. Rusedski
1997 : P. Sampras

Titelverdediger: Nikolay Davydenko ( is ook al lekker naar huis)

Nog 3 dagen feest
Draws

Resultaten t/m 1 november:
Robredo - Canas 7-5, 7-5
Baghdatis - Davydenko 6-2, 6-2
Murray - Santoro 6-4, 6-2
Nadal - Wawrinka 6-4, 6-3
Gasquet - Blake 6-4, 6-4
Ferrer - Berdych 6-4, 6-2
Nalbandian - Federer 6-4, 7-6
Youzhny - Haas 6-4, 1-6, 6-3

[ Bericht 50% gewijzigd door kleinzusje op 02-11-2007 11:47:57 (Nabi gifje) ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54307499
ik ben niet naar bed

TV met sport 1 staat niet bij de PC
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_54307669
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef Tim86 het volgende:
ik ben niet naar bed

TV met sport 1 staat niet bij de PC
Oh, sorry, dacht dat je lekker lag te slapen omdat je morgen een belangrijk tentamen hebt
Zo ok ? dammmmmmmmmmmmm, wat een geknutsel........... heb ff wat van jou gejat

OP aangepast.......... ivm Lay-out problemen gisteren

[ Bericht 11% gewijzigd door kleinzusje op 02-11-2007 11:07:20 (dammmmmmmmmmmmm) ]
pi_54308404
wat een wedstrijd gister avond.
pi_54311208
wat een wedstrijd inderdaad...dramatisch niveau, verschrikkelijk onsportief van beide spelers en toch kwam er af en toe ineens een briljante bal uit, met name bij Youzhny in de derde set..

Ik had nooit verwacht dat hij nog zou winnen maar zei meteen als dat die openingsgame essentieel zou zijn..daarin werkte hij 4BP weg en kon uiteindelijk Haas nog breaken..

Puur op mentaliteit gewonnen maar in die sfeerloze hal waar het publiek al naar huis was zag het er echt vreemd uit allemaal..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_54311242
Masters Parijs: Nalbandian opnieuw te sterk voor Federer

David Nalbandian blijft een lastige tegenstander voor Roger Federer. Nadat de Argentijn anderhalve week geleden in de finale van het Masters-toernooi in Madrid van de nummer één van de wereld won, versloeg hij de Zwitser vandaag opnieuw in de derde ronde van het Masters-toernooi in Parijs: 6-4, 7-6 (3).

Nalbandian maakte het Federer vooral moeilijk met zijn uitstekende backhand. Die zorgde ervoor dat hij in de tweede game een aantal breakpoints wegwerkte en een game later zelf wel een break forceerde. De Argentijn liep vervolgens uit naar 5-2 en mocht serveren voor de set. Maar de Zwitser knokte zich terug, waarna hij in de tiende game alsnog moest buigen.

In het tweede bedrijf gaven beide spelers weinig weg in hun servicegames. Pas in de negende game viel het eerste breakpoint te noteren. Deze werd meteen benut door Nalbandian, die mocht serveren voor de wedstrijd. Hij mocht alvast ruiken aan de zege, maar Federer brak terug en kreeg twee games later een setpoint. De nummer 21 van de wereld overleefde deze en sleepte er zo een tiebreak uit. Daarin maakte hij het karwei vrij eenvoudig af.

Masters Cup
De strijd om de laatste twee tickets voor de Masters Cup lijkt langzamerhand zijn ontknoping te krijgen. Momenteel bezet Fernando Gonzalez de zevende plaats, maar de Chileen is al uitgeschakeld in Parijs. Grootste kanshebbers op de laatste twee tickets voor Shanghai zijn nu nog Tommy Haas, Tommy Robredo, Andy Murray en Richard Gasquet. De laatste twee spelen in de kwartfinale tegen elkaar. Ook Marcos Baghdatis en Mikhail Youzhny maken nog kans.

Robredo deed vandaag uitstekende zaken met een 7-5, 7-5 overwinning op Guillermo Cañas en ook Murray en Gasquet staan er goed voor. De Schot schakelde Fabrice Santoro met 6-4, 6-2 uit en de Fransman klopte James Blake met 6-4, 6-4. Haas en Youzhny spelen vanavond de laatste derde ronde-partij en Baghdatis ontdeed zich eerder op de dag van Nikolay Davydenko: 6-2, 6-2.

Die laatste wedstrijd kreeg echter nog een staartje, want Davydenko werd opnieuw beschuldigd van het opzettelijk verliezen van een partij. In totaal sloeg de Rus tien dubbele fouten, waarop arbiter Mourier na de zoveelste foute opslag zei: 'Als je nou zo serveert zoals ik, komt die bal heus wel terecht in het servicevak. Probeer maar eens.' Maar het kon de nederlaag van Davydenko niet voorkomen.

Bron: Sport 1

Vandaag:
14:00 Robredo T. vs Baghdatis M.
16:00 Nalbandian D. vs Ferrer D.
18:00 Youzhny M. vs Nadal R.
21:00 Murray A. vs Gasquet R

( tijden kloppen )

[ Bericht 0% gewijzigd door kleinzusje op 02-11-2007 11:02:48 (tijden) ]
pi_54311342
Mijn lijstje voor vandaag:

Robredo
Nalbi
Nadal
Murray
pi_54311538
mijne is:
Baghdatis
Nalbandian
Nadal (maar hoop op Youz)
Gasquet

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_54311660
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 10:56 schreef Tim86 het volgende:
mijne is:
Baghdatis
Nalbandian
Nadal (maar hoop op Youz)
Gasquet

pi_54311873
Ergens al een linkje van wedstrijdverslag Haas - Youz ??
pi_54312280
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:01 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

ik denk dat het Nadal gaat worden maar hoop op Youzhny
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_54313120
Leuke match tussen Youzhny en Haas gisteren, vooral het mentale gevecht wat ze voerden, want het tennis wat niet van topniveau.

Vanmiddag pas vanaf 14.00.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:08:58 #13
32015 suus21
Andre rocks!
pi_54313268
hoop echt niet dat die robredo naar de masters gaat, ook al zo'n loser....
fijn!
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:26:10 #14
75556 erkel
back from Dagestan
pi_54315078
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:08 schreef suus21 het volgende:
hoop echt niet dat die robredo naar de masters gaat, ook al zo'n loser....
Ah mister positivo is er ook weer

Onderlinge stand Federer en Nalbandian is weer gelijk getrokken naar 8-8. Er kunnen niet veel (of zelfs geen) gasten hetzelfde zeggen.
Weisst
pi_54315090
Ik verwacht dat Nalby, Murray, Robredo en Nadal gaan winnen.

Ik hoop dat Nalby, Murray, Baghdatis en Nadal gaan winnen.

Maar wat een held die Nalbandian DIe is gewoon in één klap weer helemaal terug van weggeweest...Nu eens kijken of hij van zijn eigen angstgegner Ferrer kan winnen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_54315280
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:26 schreef erkel het volgende:

[..]

Ah mister positivo is er ook weer

Onderlinge stand Federer en Nalbandian is weer gelijk getrokken naar 8-8. Er kunnen niet veel (of zelfs geen) gasten hetzelfde zeggen.
miss positivo

Er zijn wel meer mensen met een gelijke of positieve H2H met Federer hoor, alleen niet na zoveel wedstrijden..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:37:55 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_54315383
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:26 schreef erkel het volgende:

Siemerink.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_54315459
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef Tim86 het volgende:

[..]

miss positivo

Er zijn wel meer mensen met een gelijke of positieve H2H met Federer hoor, alleen niet na zoveel wedstrijden..
Nadal ook he, die staat zelfs 8-5 voor
pi_54315603
en toch kan ik mijn vinger niet op de zere plek leggen bij de wedstrijden van Fed tegen Nalbandian...
wat is nu echt de specifieke kwaliteit van Nalbandian tegen Federer waardoor de Zwitser maar niet of nauwelijks kan winnen? De backhand? Het diepe spel?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_54315870
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef Tim86 het volgende:
en toch kan ik mijn vinger niet op de zere plek leggen bij de wedstrijden van Fed tegen Nalbandian...
wat is nu echt de specifieke kwaliteit van Nalbandian tegen Federer waardoor de Zwitser maar niet of nauwelijks kan winnen? De backhand? Het diepe spel?
Ik denk: backhand, in combi met vermoeidheid Roger + inzet Nalbi

En ik ga maar even een sport 1 huis onveilig maken, trek die schijt streams echt niet meer
pi_54316437
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:41 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nadal ook he, die staat zelfs 8-5 voor
En Cañas, die staat 3-2 voor
pi_54316459
Wat begint Baghdatis sterk zeg, Robredo kan geen kant uit op deze manier.
sig verwijderd door FA
pi_54316544
Mooi lijstje wel:

Baghdatis leads Robredo 1-0
Ferrer leads Nalbandian 6-2
Nadal leads Youzhny 5-3
Gasquet leads Murray 1-0

Hoewel ik gok op Nalby ipv Ferrer en Andy ipv Gasquet.
pi_54317190
6-4 Baghdatis, erg vermakelijk tennis.
sig verwijderd door FA
pi_54317745
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk persoonlijk het snelle nemen van de bal door Nalbandian en vooral de korte crossballen de baan uit, waar Nadal ook vaak succes mee heeft tegen Federer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')