Kifash, die Bahara gast. Die tjappie heeft wa7ed berichtje in shi krantje geschreven. Me zus had die krant in de trein gevonden en mee naar huis genomen. Toen ze die gekeken had had mijn ma hem genomen om onder de tagine te zetten. Daarna heb ik hem mee naar de shoppa genomen en toen hebben me matties en ik die shit gelezen.
Hij denkt ze3ma omdat hij een beetje straattaal kan praten dat hij alles over mij en me matties weet. Die man is focking lijp in zijn hoofd a sahbi! Ze3ma aan die kankertatta’s laten zien dat er mokros zijn die grappig kunnen zijn. Je moer ouwe…..Je bent niet van de straat!
Als je van de straat was, wist je hoe het was als de le7nesh je om niks fassen. Alleen omdat je met shi groepje loopt. En als hij van de straat was wist hij ook dat veel van me sahbies meer dow hebben dan hij in zijn hele zielige leven met zen zielige berichten zal hosselen. Beter verkoopt die gast zijn soewa, daar zal ie meer mee verdienen.
Wash denkt die hoer dat we een grap zijn wellah? Wash kent die mongool Cisko? Die man, die is pas echt van de straat a mi mattie. Je hoort hem nooit, je ziet hem nooit. Die man heeft een fucking universiteit papier ouwe. Dus beter houd Hassan Bahara die bledderdeeg over de straat voor zich. Als die tatta’s van de buurt Cisko horen praten geven ze em zwaar props. Die man lult ze zwaar kapot.
Cisko doet alles. Hij heeft zijn papieren, is altijd in de moskee, maar als je weet wat ie in zijn osso heb ga je schijten. En als je wist wat ie in Mokroland heb zou je helemaal doodgaan a stelletje haters… Van de zomer heeft hij nog wahed Q7 gekocht, hij heeft die ding gewoon cash betaalt en heeft em naar Mokroland geboekt.
Of Illyas. Die man zit nu in de jail. 4 tayas hebben ze die man gegeven. Maar hij weet…als ie eruitkomt heeft ie meer dorros dan die fucking baas van Nederland in die tijd heeft verdient met zen harry potter face. Dus 4 tayas of niet hij schijt op moederneukers als die Bahara en harry potter.
Of laat em berichten schrijven over El Kombrison. Die man trekt zen focking ingewanden uit zijn lijf. Net als tie bij wa7ed Yoegi heeft gedaan. Hij heeft ook een keer voor shi maffia gasten wa7ed gast uit een rijdende auto gejoempoet. Die man zit nu in Brazilie a wanna be gangster. Doekoe gemaakt hier nu zwaar aan het uitgeven daar. En geloof me maar die zie je voorlopig niet meer in dit Flikkerland. Tabbon bij de vleet daar ouwe……Niemand die em hoofdpijn bezorgt..
Wallah, die man denkt echt dat we een grap zijn. Ik kan em zo meer voorbeelden geven van gasten die door het leven op de straat kankerstang zijn geworden. Maar dat doe ik niet, want ik ben niet zo een kankershekem als hem. Djankies als hem en zijn ze3ma tattamatties verkopen we dagelijks versneden coka. Misschien tript die man zo op die shit die we erin stoppen dat ie denkt dat ie Tony Mo is. Vieze kankerdjankies, stoer doen als ze achter internet zitten of shi stukje in de krant schrijven. Maar als we ze in shi barretje tegenkomen durven ze mij soort niet eens aan te kijken. Dan bedelen ze b7al shie hoeren voor een goedkope grammetje.
Geloof me, de jeugd van tegenwoordig groeit op met de mentaliteit van: geef je me het niet, dan pak ik het. Fock die Appaman, denk je dat hij ons represent of dat hij ons voorbeeld is wellah? Appa is mislukt ouwe, b7al shie miskraam istie uit dit leventje gevallen. Mannen als Appa en Bahara denken het te weten maar ze ruiken alleen onze schijt. Wat we eten krijgen ze nooit te zien. Deze shit is geen focking poppekast ouwe, mensen gaan kapot of schijnen. Mensen stijgen of vallen. Andere weg is er niet. Iwa ruik maar en doe maar alsof jezelf niet dagelijks loopt te schijten. Volgens mij schijt zijn soort alleen diarree.
Tijden zijn ziek ouwe. Wash denkt ie dat mokros nog steeds zjeldas trekken en kraken zetten? Gasten van nu werken hard voor hun geld.
Denk je dat die tjappies die autos branden ons zijn? Nee gappie in 1998 hebben we wel shie waggies gebrand maar in die tijd waren we gewoon snotneuzen zonder leven. zit maar achter die lowlife gasten aan die waggies branden dan kunnen wij gewoon onze ding doen. Hassan wil niet weten over wat soort gasten hij het heeft. We zijn geklommen ouwe en we klimmen elke dag hoger. En ondertussen schijten we jullie daarbeneden helemaal onder a kankerhoeren
[ Bericht 1% gewijzigd door Dr.LSD op 25-10-2007 21:58:44 ]