Dat is de bitch als je afstapt van iedere vorm van cultuurrelativisme hè.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Die amerikanen zijn echt compleet achterlijk. Ze begrijpen niks van andere culturen en denken overal maar hun visie te moeten doen gelden
Ze zijn alleen maar bang om door iemand aangeklaagd te worden, bedoel je?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:45 schreef Gabry het volgende:
Het is niet zozeer dat ze ons feest racistisch vinden; het is eerder angst om 'per ongeluk' racistisch over te komen.
Gasten moeten niet zo janken, hoort nou eenmaal bij Nederland...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:27 schreef moussie het volgende:
Dat mensen die er niet mee zijn opgegroeid het ook zo kunnen zien vergeet je voor het gemak ?
Klopt.quote:
Je snapt het punt niet zo geloof ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:17 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een vetklep in een door gnomen volgeladen arreslee door de lucht zien vliegen dankzij acht elanden waarvan één met een rode neus. Dus.
Ze hebben een pruik met zwarte krulletjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar zie jij veel zwarte pieten met dikke lippen en kroeshaar, dan?
wel met echte Ariërsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met roomblanke assistenten zeker?![]()
wat een onzinnige vergelijking, slaat helemaal nergens op, maar vooruit, laten we die eens door redeneren ..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gasten moeten niet zo janken, hoort nou eenmaal bij Nederland...
Wij zijn toch ook niet opgegroeid met het idee dat het normaal is om 9-jarige meisjes in de woestijn te ontmaagden en trouwen? Toch zijn er 1 miljard fans van dat "gebruik"...
Fuck toch op met dat eeuwige gezeik: hou je niet van Sinterklaas, hou dan je bek of zout op naar waar ze er niet aan doen. Amerika bijvoorbeeld.
Vergelijking van niks inderdaad, beetje de boel opklotenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:25 schreef moussie het volgende:
wat een onzinnige vergelijking, slaat helemaal nergens op, maar vooruit, laten we die eens door redeneren ..
dus als jij nu een bedrijf opent in een islamitisch land en ze willen in de bedrijfskantine ritueel 9 jarige meisjes ontmaagden en trouwen zou jij dat goed vinden ? hoort er nu eenmaal bij ?
Ik snap het punt prima. Het is er als je er over wilt vallen, anders niet. Ik wil er niet over vallen want ik vind het een kinderfeest. Zoals uit wel meer dingen lijkt: als je wilt kun je overal wel iets rascistisch in zien. Net als al die Suri's die moord en brand schreeuwden toen Balkenende begon met zijn "VOC mentaliteit". Die wisten ook donders goed dat Balkie die opmerking in een compleet andere context bedoelde en kozen er bewust voor om er toch een issue van te maken... Naja, misschien een matig voorbeeld, maargoed..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:38 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Je snapt het punt niet zo geloof ik.
okquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:57 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik snap het punt prima. Het is er als je er over wilt vallen, anders niet.
tja, jij komt ermee, alsof het een jaarlijks terugkerend volksfeest zou zijn of zo ipv iets dat dertienhonderdnogwat jaar geleden is gebeurd en in die tijd ook bij ons vrij normaal wasquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vergelijking van niks inderdaad, beetje de boel opkloten![]()
ook als het betekend dat je dan geen opdrachten meer krijgt uit Nederland of een rechtszaak aan je broek .. ?quote:Als dat daar een standaard gebruik is wat het hele volk doet, wie ben ik dan om dat af te schaffen![]()
"we"?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:24 schreef maartena het volgende:
Het zijn echt niet alleen de Amerikanen. In Nederland zijn er op diverse plekken ook al rode, blauwe, groene, en paarse Pieten ingesteld omdat alleen zwart toch echt niet meer kan in deze politieke wereld.
Tis een leuk artikel hoor, en het geeft ons FOK!kers weer eens iets om af te vitten op de Amerikanen, maar in Nederland zelf zijn we ook allang bezig met het zwarte piet verhaal.
Jij gaat mee in de zak naar Spanje.quote:Ik kan me er niet echt druk om maken moet ik zeggen.....
En volgens mijn oom word je dan tot pepernoten verwerkt. Dan komen er messen van achter, dan komen er messen van links, dan komen er messen van boven en dan word je helemaal versnipperd tot pepernoten. Dan kom je volgend jaar weer terug om uitgestrooid te worden op straat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:29 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
"we"?
Dat er een paar Surinamers het willen uitmelken wil nog niet zeggen dat heel Nederland er mee bezig is.
[..]
Jij gaat mee in de zak naar Spanje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |