yup. Waar ze alle gif uit halen voordat ie op je bord ligt. Al was het vroeger schijnbaar een sport fugulever (dacht ik) te eten en in een soort verlamming te geraken. Dat kon dagen duren. Maar dat is dus verbodenquote:
Ach ik heb die aziaten raardere dingen zien doen dusquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup. Waar ze alle gif uit halen voordat ie op je bord ligt. Al was het vroeger schijnbaar een sport fugulever (dacht ik) te eten en in een soort verlamming te geraken. Dat kon dagen duren. Maar dat is dus verbodenLijkt me ook niet echt een pretje, eigenlijk
In Nederland hebben we daar GHB voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup. Waar ze alle gif uit halen voordat ie op je bord ligt. Al was het vroeger schijnbaar een sport fugulever (dacht ik) te eten en in een soort verlamming te geraken. Dat kon dagen duren. Maar dat is dus verbodenLijkt me ook niet echt een pretje, eigenlijk
Speaking of whichquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In Nederland hebben we daar GHB voor.![]()
Je wilt jezelf verlammen?quote:
* JortK heeft weleens gebruikt...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je wilt jezelf verlammen?![]()
Dan begin ik er ook niet aan. Ik wil alleen leuke drugs uitproberen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK heeft weleens gebruikt...
Vond er geen flikker aan
Voorbereiden is uitstel. Ik zou spontaan gaan rennen en zweten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:14 schreef JortK het volgende:
ik moet mezelf even spontaan voorbereiden op het feit dat ik wil gaan sporten
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb vandaag al gesport.
Nee, ik heb serieus gesportquote:
Ben je al omgekleedtdtdt?quote:
Ik zit de hele dag al in me trainingsbroekquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je al omgekleedtdtdt?
15:00 ga ik weg, sportschool zit hier aan de overkant van de straatquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
Moet je dan niet eens richting sportschool ofzo?
de hele dag in Jort's trainingsbroek?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:51 schreef Kuukske het volgende:
Dát is handig Jort. Dat zou ik ook wel willen.
ik moet vijf minuutjes lopenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:58 schreef Kuukske het volgende:
Nee, de sportschool voor de deur.
Ik moet een kwartier autorijden.quote:
Het is redelijk richting de andere kant van Breda. Maar goed, ik stop er toch mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:09 schreef Frutsel het volgende:
mooi kutver weg of nie
meestal rij ik rechtstreeks vanuit me werk langs
morgen weer
waarom ga je stoppen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is redelijk richting de andere kant van Breda. Maar goed, ik stop er toch mee.
Het wordt te duur.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:12 schreef Frutsel het volgende:
waarom ga je stoppen?
Yep! Vanavond in Nijmegen praten over nieuwe baan. Iets met helpdesk en UPC.quote:
200zoveel euro per 3 maanden. En dat gaat binnenkort omhoog.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:17 schreef Frutsel het volgende:
wat moet jij nog betalen dan?
Sjeezusquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
200zoveel euro per 3 maanden. En dat gaat binnenkort omhoog.
watdeneukquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
200zoveel euro per 3 maanden. En dat gaat binnenkort omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |