Eensquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk mag het tegen Dennis, maar er zijn echt verschillen.
1. Ze schuiven Dennis een verkrachting in de schoenen die hij niet heeft gedaan
2. Het is zo ongeveer 8-9 tegen 1, nog niet eerder vertoond
3. Zelfs op zijn verjaardag gaat het door, ook nog nooit eerder vertoond.
4. Niemand heeft daar ooit gezeten, dat een vriendin hem verliet en dezelfde dag onder zijn ogen met een ander loopt te rotzooien.
Hoeveel kan een mens hebben? Dennis heel erg veel wat mij betreft en daarvoor, ondanks zijn slechte spel.![]()
Alles wat ik dronken kan, kan ik nuchter ook. Nou, ja..op één spagaat na. Dat gaat hij ook redden. Jij kunt dat ook Yvonne, dat denk ik écht! Ik had het zo tof gevonden als hij gewoon door was gegaan vanmorgen.quote:
Er was al minstens een kwartier geen COS hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:34 schreef noekje het volgende:
Anders lap je even wat regels aan je laars!
![]()
[..]
Alles wat ik dronken kan, kan ik nuchter ook. Nou, ja..op één spagaat na. Dat gaat hij ook redden. Jij kunt dat ook Yvonne, dat denk ik écht! Ik had het zo tof gevonden als hij gewoon door was gegaan vanmorgen.
Het is nu al aangepast. Jammer!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er was al minstens een kwartier geen COS hoor
Kunnen niet gewoon alle vrouwelijke spelers eruit?!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is nu al aangepast. Jammer!![]()
Amanda en Lieke kunnen het nu goed vinden met elkaar.![]()
Het is ook niet de schuld van de groep. Dat vind ik ook echt. Het is de schuld van Nadia. Zij heeft hem zo in die positie gezet. Zij is de überbasher en zij geeft iedereen voer om Dennis te bashen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:37 schreef marky het volgende:
Kom kom niet zo aanstellen. Dennis heeft dit over zichzelf afgeroepen door het spel zelf niet eerlijk te spelen. Het verschil waarom het spal van list en bedrog bij Huub en lieke niet werkte was dat ze beide vrij open en eerlijk het spel spelen. alstijd met open vizier de strijd aan zijn gegaan. Dennis is bekant de uitvinder van het spel spelen met leugens. Nu krijgt hij dat terug en dealt hij er zelf nog wonder wel mee.
Daarbij komt dat ze zelf het spel zo erg op slot hebben gegooid dat alleen paardemiddelen nog helpen om iemand weg te kunnen stemmen. Om Nadia oerstag te laten gaan moet nu een maal hemel en aarde bewogen worden en doordat Dennis het spel zo slecht speelt heeft dat effect. Had Dennis veel zekerder geweest van zijn spel dan was dit nooit gebeurd. Zie Lieke en Huub.
En dat vind ik echt jammer, eerst Nadia, dan Nix had imho beter geweest.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is ook niet de schuld van de groep. Dat vind ik ook echt. Het is de schuld van Nadia. Zij heeft hem zo in die positie gezet. Zij is de überbasher en zij geeft iedereen voer om Dennis te bashen.
Van mij mag zij er eerder uit dan Dennis maar ja, hij heeft op dit moment de meeste potentie.
Erg knap en tegelijkertijd erg hardquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:40 schreef noekje het volgende:
Wat een eigenaardig mooi gezicht heeft dat meisje.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:42 schreef blomst het volgende:
Heeft Bianca haar huisdier meegenomen?
Ik vind haar heel apart. Die zou het heel goed doen als model denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Erg knap en tegelijkertijd erg hard
Het is niet de schuld van Nada. Dennix laat altijd alles over zich heen komen met de mededeling dat hij morgen morgen morgen morgen morgen er iets aan gaat doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is ook niet de schuld van de groep. Dat vind ik ook echt. Het is de schuld van Nadia. Zij heeft hem zo in die positie gezet. Zij is de überbasher en zij geeft iedereen voer om Dennis te bashen.
Van mij mag zij er eerder uit dan Dennis maar ja, hij heeft op dit moment de meeste potentie.
Wel een zuur mondjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:40 schreef noekje het volgende:
Wat een eigenaardig mooi gezicht heeft dat meisje.
Een heel eng mens om te zien.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:43 schreef yvonne het volgende:
Wat ís dat?!
Dat is ook wel weer waar. Ik vind dan weer wel dat het niet de groep aangerekend kan worden als er dan iemand buiten Dennis om aangewezen moet worden. (wat een onnozele zin, sorry)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van Nada. Dennix laat altijd alles over zich heen komen met de mededeling dat hij morgen morgen morgen morgen morgen er iets aan gaat doen.
Of bedoelde ze het wild dat Bianca per ongeluk heeft aangereden en waarvan zij vergeet dat ze die nog in de container moet gooien?quote:
Kennen ze haar niet opsluiten in die kutkooi?quote:
Slappe hap hoor Kinga.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:52 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand de panorama foto's al gescand?
Sorry?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kennen ze haar niet opsluiten in die kutkooi?
[..]
Slappe hap hoor Kinga.
Goed planquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:54 schreef arneaux het volgende:
Kennen ze haar niet opsluiten in die kutkooi?
Ben bezig met gaan, moest nog ff wat uitprinten... maar dit is OT.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:58 schreef arneaux het volgende:
"Ik ga aan school werken."
Het is allemaal Björn z'n schuld.quote:
Sorry, wie zei dat, Naad?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is allemaal Björn z'n schuld.![]()
Ben benieuwd wie dit begrijpt. Ik gok op Beequeen!
Neequote:
Aha, ik snap 'm, dat was idd lachen dat gesprek tussen die 2 users.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
[..]
NeeJe snapt het niet.
Er was toen in de COS een heel gesprek tussen 2 mensen en uiteindelijk was het Bjorn z'n schuld en toen kwam jij met een opmerking, 'ooh, nu komt Bjorn er ook nog bij!' Dat was toen heel droog.
Oh God, Nadia laat zich opmaken.
en dat was niet het enige incident waaruit bleek hoe Dennis kan zijn. Wat Dennis over zich heen krijgt is echt peanuts wat mij betreft.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:11 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ja leuk is anders voor NIX, maar ik vergeet NOOIT die 5-2 (fysiek) dat hij naast huub stond en dat JAAP Huub vasthield, Nix probeerde zijn vingers stiekum te knakken......... dus Opzouten moet hij...alleen een GROTE verantwoording voor die Redactie dat, als Hij uit de kooi gaat een hoop pyso,s hem MOETEN opvangen!
Dennis heeft eigenlijk heel weinig harde aktie tegen zich gekregen. De laatste paar weken hebben ze hem eigenlijk alleen steeds aangesproken op zijn eigen stomme uitspraken.. tja..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:13 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat was niet het enige incident waaruit bleek hoe Dennis kan zijn. Wat Dennis over zich heen krijgt is echt peanuts wat mij betreft.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:17 schreef Deisyy het volgende:
Ze mocht willen dat je op Michelle Pfeiffer lijkt, ze heeft de snuit van een pekingees.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:17 schreef Deisyy het volgende:
Ze mocht willen dat je op Michelle Pfeiffer lijkt, ze heeft de snuit van een pekingees.
Je bent dus echt naar de sigarenboer gegaanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
Ìk heb inmiddels de Panorama, wat een vreselijk lelijke foto's zeg, die make-up is zo over de top., vooral op de Cover.
Zo'n platgeslagen bekkie.quote:
Dat dus idd. Hij is alleen maar gepakt op zijn eigen uitspraken of op Nadia haar uitspraken. Niks geen fysieke dreiging, geen ronduit beledigen van, pakken op uiterlijkheden of wat dan ook. Alleen op zijn en haar domme acties of uitspraken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:16 schreef Clank het volgende:
[..]
Dennis heeft eigenlijk heel weinig harde aktie tegen zich gekregen. De laatste paar weken hebben ze hem eigenlijk alleen steeds aangesproken op zijn eigen stomme uitspraken.. tja..
Die foto in de jacuzzi is behoorlijk gefotosjopt, haar hamsterwangen zijn weg.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent dus echt naar de sigarenboer gegaan![]()
Ik dacht die lui die foto op de cover te tepelig vonden, ze was speciaal haar badpak nog aan gaan trekken.
en die flappen in dat zwarte setje?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die foto in de jacuzzi is behoorlijk gefotosjopt, haar hamsterwangen zijn weg.![]()
Vanacht niet toch? 3 nachten geleden was het veel erger.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n platgeslagen bekkie.
Wat heb jij hier trouwens een zooitje gemaakt vannacht.
maar haar 3 navels toch hopelijk niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die foto in de jacuzzi is behoorlijk gefotosjopt, haar hamsterwangen zijn weg.![]()
Heppie een scan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
Ow boy, je laat me echt de fiets pakken hè.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja is wel de bedoeling... Carlos zei "Tot over een uurtje"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:18 schreef 2live het volgende:
Moet nadia nu toch sporten?
Dennis heeft ook niets tegen haar zin gedaan, dat was duidelijk te zien gisteren in bed (de 2 minuten dat ze onder de dekens lagen shanti bovenop Dennis)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat dus idd. Hij is alleen maar gepakt op zijn eigen uitspraken of op Nadia haar uitspraken. Niks geen fysieke dreiging, geen ronduit beledigen van, pakken op uiterlijkheden of wat dan ook. Alleen op zijn en haar domme acties of uitspraken.
Chanti is niet zuiver hoor. Daar heeft nmns wel gelijk in. Vanmorgen een heel verhaal aan de ontbijttafel hoe ze betast was door Dennis en tegen Dennis zeggen dat ze zich wel heeft vermaakt. Dat klopt van geen kanten.
De rest weet niet dat het lulkoek is. Die gaan uit van wat Chanti zegt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:25 schreef Desii het volgende:
Zo de cossen weer bijgelezen.
Vind de setup van Chanti tegen Dennix, te walgelijk voor woorden..... bah
jammer dat de rest er in mee gaat.
Ik hoef er helemaal niet over na te denkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:13 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat was niet het enige incident waaruit bleek hoe Dennis kan zijn. Wat Dennis over zich heen krijgt is echt peanuts wat mij betreft.
Ze ligt op haar buik, ik probeer te scannen maar mijn scanner doet vreemd, jullie houden hem tegoed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:22 schreef 2live het volgende:
[..]
maar haar 3 navels toch hopelijk niet?
Vertelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vanacht niet toch? 3 nachten geleden was het veel erger.![]()
Vergeet ook de rol van Nadia - hij heeft me geslagen - niet! Hij heeft haar met geen vinger aangeraakt, alleen z'n hoofd heel dicht bij Nadias hoofd (maar absoluut geen kopstoot)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
De rest weet niet dat het lulkoek is. Die gaan uit van wat Chanti zegt.
Nu kunnen we daar wel een mega issue van maken, maar de anderen dingen zijn wel waar (het schelden, duwen, bijna slaan, de dingen die Nadia zelf zegt)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
De rest weet niet dat het lulkoek is. Die gaan uit van wat Chanti zegt.
Kan hier niet, is totaal offtopic.quote:
Was die vermeende kopstoot dat akkefietje dat plaatsvond toen Nadia zich stond in te smeren? Verre van een kopstoot, inderdaad. Hoe klein dan ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:29 schreef BsJanssen het volgende:
Vergeet ook de rol van Nadia - hij heeft me geslagen - niet! Hij heeft haar met geen vinger aangeraakt, alleen z'n hoofd heel dicht bij Nadias hoofd (maar absoluut geen kopstoot)
Ik zit er hard aan te denken om toch ook maar even naar de buurtsuper te gaan, ik ben wel benieuwd naar N zonder Hamtaro-wangen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze ligt op haar buik, ik probeer te scannen maar mijn scanner doet vreemd, jullie houden hem tegoed.![]()
De kopstoot was niet vannacht. Dat zei ze ook wel. Die was buiten op dat muurtje, een tijdje terug al. Ik zag hem gisteren wel heel venijnig haar arm opeens vastpakken. Later scheen hij haar te hebben willen slaan en ik las zoiets ook in de cos vannacht maar het ging schijnbaar heel snel. Ik ga vandaag nog wel zoeken op de filmpjes of er iets van te zien is of niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:29 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Vergeet ook de rol van Nadia - hij heeft me geslagen - niet! Hij heeft haar met geen vinger aangeraakt, alleen z'n hoofd heel dicht bij Nadias hoofd (maar absoluut geen kopstoot)
heel dom van hemquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:31 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nu kunnen we daar wel een mega issue van maken, maar de anderen dingen zijn wel waar (het schelden, duwen, bijna slaan, de dingen die Nadia zelf zegt)
ja, op dat moment heeft hij haar 'geslagen' en 'geduwd' zegt ze nu!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was die vermeende kopstoot dat akkefietje dat plaatsvond toen Nadia zich stond in te smeren? Verre van een kopstoot, inderdaad. Hoe klein dan ook.
Misselijk kutwijf en ondertussen maar de vermoorde onschuld spelen.
als het een vent was had hij gewoon de lijn doorgezet en de villa met een opgeheven hoofd kunnen verlatenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:33 schreef noekje het volgende:
Dennis is misselijk maar kan niet eten. Hij heeft spijt van hier tot Tokio. En dat maakt dat hij eruit moet want hij stond volledig in zijn recht gisteren! Sukkel!
Onzin. Ik heb net in mijn pauze dat filmpje gekeken en hij komt heel even heel dicht bij haar gezicht met zijn gezicht, maar -zover ik kon zien - raakt hij haar helemaal niet aan. Echt waar, met een Nadia als vriendin heb je vijanden te over.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:35 schreef BsJanssen het volgende:
ja, op dat moment heeft hij haar 'geslagen' en 'geduwd' zegt ze nu!
schelden ja maar niet gek aangezien zij met luc onder de dekens dingen aan het doen is, duwen en (bijna) slaan: absoluut nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:31 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nu kunnen we daar wel een mega issue van maken, maar de anderen dingen zijn wel waar (het schelden, duwen, bijna slaan, de dingen die Nadia zelf zegt)
Ze wilde niet aangeraakt worden door Dennis en toen heeft hij aan haar borsten gezeten, zegt Chanti. Waarop Chanti bij Huub en Lieke is gaan liggen, zegt Chanti.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:37 schreef Deisyy het volgende:
Lees ik nou goed dat Shanti probeert om Dennis een aanranding in zijn schoenen te schuiven?
1 keer toestemming is toch geen vrijbrief om altijd in die kast te zitten? Als ze een sportbroek nodig heeft kan ze die pakken en voor de rest er gewoon van afblijven.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:37 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. Lieke heb jij nog een broek voor mijn om te sporten.
Lieke. jawel...kijk maar gewoon in mijn kast.
Dit is nou weer zo dom van Lieke ....dan moet ze ook niet klagen als er spullen weg zijn.
Volgens mij is Lieke nou juist niet degene die daar continue over loopt te zeikenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:37 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. Lieke heb jij nog een broek voor mijn om te sporten.
Lieke. jawel...kijk maar gewoon in mijn kast.
Dit is nou weer zo dom van Lieke ....dan moet ze ook niet klagen als er spullen weg zijn.
Gaat heen! Ze randde Nix bijna aan, maar die was te lam ergens voor!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze wilde niet aangeraakt worden door Dennis en toen heeft hij aan haar borsten gezeten, zegt Chanti. Waarop Chanti bij Huub en Lieke is gaan liggen, zegt Chanti.
Tegen Dennis zelf repte ze er niet over. Dan klopt er volgens mij al iets niet.
Ze klom zelf op Dennis, ik kon niet zien of hij aan haar borsten zat maar ze vond het absoluut niet erg. Chanti is Bij Huub en Lieke gaan liggen omdat Lieke haar dat 4 keer had ingepeperd om te doen om zo Dennis voor schut te zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze wilde niet aangeraakt worden door Dennis en toen heeft hij aan haar borsten gezeten, zegt Chanti. Waarop Chanti bij Huub en Lieke is gaan liggen, zegt Chanti.
Gaat die lul nou weer zn post lezen.quote:
Leuk hè!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:43 schreef Lindadepinda het volgende:
Hey mensen bedankt voor alle updates en cos!!!
Helpt mij de dag weer door!!!
Nou ja, dan blijkt dus wel hoe zo'n loeder Chanti is. Alleen de bewoners weten dat niet. Die geloven Chanti.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:43 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ze klom zelf op Dennis, ik kon niet zien of hij aan haar borsten zat maar ze vond het absoluut niet erg. Chanti is Bij Huub en Lieke gaan liggen omdat Lieke haar dat 4 keer had ingepeperd om te doen om zo Dennis voor schut te zetten.
Wat een secreet die Shanti, ik heb een paar caps van vannacht gezien, waar ze zelf lekker dicht tegen hem aan kroop. Ze had D er ook meteen mee om zijn oren kunnen slaan (niet met haar borsten, maar met het feit dat ze er niet van gediend zou zijn).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een onzin! Ze heeft zelf bevestigd voor de groep dat het niet hard was en geen ECHTE kopstoot..0%zijn hoofd raakte haar aan, maar het was niet hard..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was die vermeende kopstoot dat akkefietje dat plaatsvond toen Nadia zich stond in te smeren? Verre van een kopstoot, inderdaad. Hoe klein dan ook.
Misselijk kutwijf en ondertussen maar de vermoorde onschuld spelen.
Wat is onzin? Mijn vraag of dat hetgene was waar op werd gedoeld of het feit dat ik haar een misselijk kutwijf vind dat de vermoorde onschuld speelt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:46 schreef SiRojK het volgende:
Wat een onzin! Ze heeft zelf bevestigd voor de groep dat het niet hard was en geen ECHTE kopstoot.. Nix zijn hoofd raakte haar aan, maar het was niet hard..
Nou, nou, nou, vind ik ook wel weer meevallen..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is onzin? Mijn vraag of dat hetgene was waar op werd gedoeld of het feit dat ik haar een misselijk kutwijf vind dat de vermoorde onschuld speelt?
wat vertekend streams beeld en tv toch.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
Hè, hè, eindelijk gelukt.
![]()
[ afbeelding ]
Hij ligt al jaren in coma, dat gaat je niet meer lukken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:50 schreef yvonne het volgende:
Redactie, mag ik even het huis in om Dennix even wakker te schoppen?
Kan. Ik niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:51 schreef SiRojK het volgende:
Nou, nou, nou, vind ik ook wel weer meevallen..
Staat er nog meer in?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ah ze hebben op de Panoramaredactie veel gehad aan de toolbar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Yep, ik scan de rest ook wel even.quote:
Dank!quote:
Nou! Het is gewoon een frêle poppetjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:52 schreef blomst het volgende:
[..]
wat vertekend streams beeld en tv toch.
Er zijn daar wel rolletjes weggehaald volgens mijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zijn haar wangen niet het enige wat is gephotoshopt. Ze heeft ook ineens een slanke taille en slanke bovenarmen.
nee de spanning word netjes opgebouwd tot morgenavondquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:59 schreef arneaux het volgende:
Is t al zeker dat Dennis ook weggestemd wordt door zijn skatje Mata Hari?
Die met dat korset spant de kroon... heel die vet ribbel op haar rug is wegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ik scan de rest ook wel even.
Een wat? Psycholoog? Psychiater? Fysiotherapeut?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:05 schreef Dreamboy het volgende:
Ik hoorde Huub zeggen dat om 16.00 de physioloog komt om over de relatie van Huub en Lieke te praten.
( lekker tijd weer dan ben ik er niet )
Wat moet het wel zijn dan ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een wat? Psycholoog? Psychiater? Fysiotherapeut?
Je haalt wat dingejes door elkaar.
hier staat nog wat vergelijksmateriaalquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:03 schreef Lindadepinda het volgende:
[..]
Die met dat korset spant de kroon... heel die vet ribbel op haar rug is weg![]()
Nou het lijkt me een gewoon standaard relatiepeut, dus het zal wel een psycholoog zijn. Pyschiaters zijn voor mensen die pilletjes nodig hebben en fysiotherapeuten zijn voor mensen die pijn hebben aan hun beeeeen of aaaaarm of ruuuug, of iets. En dat gaat hij of zij, dan masseren.quote:
En een fysioloog bestudeert plantjes en dieren, waarschijnlijk komt die binnenkort ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou het lijkt me een gewoon standaard relatiepeut, dus het zal wel een psycholoog zijn. Pyschiaters zijn voor mensen die pilletjes nodig hebben en fysiotherapeuten zijn voor mensen die pijn hebben aan hun beeeeen of aaaaarm of ruuuug, of iets. En dat gaat hij of zij, dan masseren.
En terecht, sporten krengquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:12 schreef Varen het volgende:
Nadia: Ohhh ik kan niet meer.
Carlos heeft geen meelij
Het zal Anita wel niet worden,want ze willen er gelijk tv mee maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou het lijkt me een gewoon standaard relatiepeut, dus het zal wel een psycholoog zijn. Pyschiaters zijn voor mensen die pilletjes nodig hebben en fysiotherapeuten zijn voor mensen die pijn hebben aan hun beeeeen of aaaaarm of ruuuug, of iets. En dat gaat hij of zij, dan masseren.
Ze willen dat wel maar Huub en Lieke niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:14 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Het zal Anita wel niet worden,want ze willen er gelijk tv mee maken.
Als je een paar namen noemt van de Redactie en een beetje uitleg er bij dan ben je zo van de stream's af.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze willen dat wel maar Huub en Lieke niet.
Ben benieuwd dus of het op de streams is of niet. Even kijken hoeveel inspraak de bewoners zelf hebben.
Here they are dear.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:25 schreef blomst het volgende:
ik zit met smacht op de panorama foto's te wachten
Wat moet jij met de afgesneden buik van een haring?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:25 schreef blomst het volgende:
ik zit met smacht op de panorama foto's te wachten
vergelijken met de [COS#2625] Fotoshop foto's van Nadia.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat moet jij met de afgesneden buik van een haring?![]()
Die ene in de jacuzzi vind ik het mooist. Behalve het shopwerk vind ik ze gewoon echt niet mooi. Die onderste geeft een wel erg vertekend beeld.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Here they are dear.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Here they are dear.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was 'ie niet bezig met iets van opnames voor een videoclip ter promotie van zijn wereldrap ??quote:
Ohquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:40 schreef petraa het volgende:
Zo dit is nep!!
En toevallig staat de deur wagenwijd open, kom op zeg, ze wil gewoon aandacht. Nog even en ze krijgt weer een Collect Call van haar trotse moeder.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:38 schreef blomst het volgende:
Nadia zit er echt doorheen geloof ik, dit is echt huilen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Komt Naad aandacht tekort ?
[ afbeelding ]
Ik stem voor!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even en ze krijgt weer een Collect Call van haar trotse moeder.
Ik heb ze ook even hier neergezet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Here they are dear.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt haar ook door.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Daarom staat de deur ook open anders hoort niemand het.
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:42 schreef Gert het volgende:
Dergelijk superieur rukvoer moet verspreid worden.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:42 schreef Margo37 het volgende:
Wat een nepwijf is het toch ook, deur open en maar onder die mascara doorgluren of de camera nog wel op haar gericht is![]()
Weer een meesterwerkje van DOB.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:45 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat heeft Lieke weer lelijke makeup op, staat voor geen meter.
Die Nadia die ook heeft gezegd; ik hou van je, ik wil met je trouwen....die?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia, een dag geleden tegen Dennis "Wat je ook doet, hoe erg het ook is, is stem je er niet uit!!
Mij toch meer aan Cruella De Vil van 101 dalmatiers:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:09 schreef Clank het volgende:
Ze doet mij denken aan Michelle Pfeiffer..
[..]
Yep,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:48 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Mij toch meer aan Cruella De Vil van 101 dalmatiers:
En nee, dit is geen compliment
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Die Nadia die ook heeft gezegd; ik hou van je, ik wil met je trouwen....die?![]()
Mijn God! Wat een spook hebben ze van Lieke gemaakt. Hoerenmake-up to the max.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
Weer een meesterwerkje van DOB.![]()
[ afbeelding ]
(Snikken om de foto's ?)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:46 schreef arneaux het volgende:
Misschien heeft Nadia de Panoramafotos gezien ofzo?
Dat zal haar toch niet misstaan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God! Wat een spook hebben ze van Lieke gemaakt. Hoerenmake-up to the max.
Daar zou ze inderdaad eerder om janken dan om Dennis, denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:53 schreef schatje het volgende:
Krijgt ze toch geen nieuwe tieten?
Dat mens spoort echt niet. Wie komt er nu met een bontje dat hok in, belachelijk.quote:
Mwoah, van alle meiden in de kooi, vind ik Lieke toch de minste hoerige uitstraling hebben. Tenminste, voordat DOB met haar aan de gang gingquote:
Of heeft ze haar foto's in de panorama gezien?..dan krijg je dit ook..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zou ze inderdaad eerder om janken dan om Dennis, denk ik.
Die foto's zijn tig keer mooier dan Nadia in realiteit is. Nog steeds niet mooi, maar al een hele verbetering tov de waarheid, dus ik denk niet dat ze daar om moet janken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:55 schreef cobain94 het volgende:
Of heeft ze haar foto's in de panorama gezien?..dan krijg je dit ook..
Misschien heeft ze achter wel even mee mogen lezen met de fora.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:53 schreef schatje het volgende:
Krijgt ze toch geen nieuwe tieten?
sjips... dit is echt lelijk gedaan... ze lijkt wel een clownquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:46 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
DOB heeft Lieke weer toegetakeld.
Poolse WC-juffrouw.quote:
Dat kind doet niet andersquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Naad denkt dat ze Dennix morgen moet laten gaan. Ze wil eindelijk eens voor zichzelf kiezen, dat doet ze normaal nooit.![]()
Er kwam niemand dus Nadia liep naar de woonkamer, daar kwam ze Amanda tegen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:59 schreef Dreamboy het volgende:
Ook toevallig dat Amanda er is...volgens mijn zetten ze dat gewoon op het Plasma iedere keer.
[ afbeelding ]
Lijkt me onmogelijk om dit nog terug te draaien, Dennix morgen exit, dat kan niet anders.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:02 schreef schatje het volgende:
Morgen lult ze weer wat anders.
Laten we hopen dat Dennis mans genoeg is om morgen bij z'n onstlag nog even publiekelijk aan te geven dat Nadia nu de volgende is. Dat alleen al moet voldoende zijn om haar in een wekenlange dip te krijgen. Bah, wat is Nadia een viswijf.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:03 schreef Desii het volgende:
Ik hoop dat Dennix, Nada nog eens ff de waarheid verteld......... heeft tie een mooi einde
Daarna alle ballen los op Nada![]()
Ze heeft echt een dikke pens.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:13 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda wordt een kleine Jaap.
Wel toevallig, 3 navels maar ook 3 vetrollen op haar rug.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:14 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Toch knap he, wat ze tegenwoordig kunnen qua technieken.
Gisteren zei ze letterlijk: ik sweer op alles wat me lief is dat ik je nooit weg stem".quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:07 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft altijd gezegd, ik stem je nooit weg. Ze vindt dat ze veel moeite voor hem gedaan heeft, maar nu is het eind bereikt. De wereld is hard, zegt ze.
Nandia vraagt of Amanda het voor zich wil houden en Amanda belooft dat.
Wat een knurft. Zij ligt een paar meter naast hem te viezelevozelen met die Napper, hij krijgt een of andere sletje in zijn bed geworpen en vervolgens moet hij het met haar goedmaken?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:21 schreef SiRojK het volgende:
Laat me het goedmaken, ik kan zo toch niet weg schat.. Ik wist dat hij op die manier op haar schuldgevoelens zou inspelen!
je weet toch dat nix een echte vent isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een knurft. Zij ligt een paar meter naast hem te viezelevozelen met die Napper, hij krijgt een of andere sletje in zijn bed geworpen en vervolgens moet hij het met haar goedmaken?
Ze hebben nog niet gepraat....Dennis lult haar zo om.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:26 schreef cobain94 het volgende:
Dennix heeft het mooi verknald..Dag dennis..
Oh ja, was ik even vergeten. Stom van mequote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:25 schreef Nomrc2 het volgende:
je weet toch dat nix een echte vent is
Hahahhaha, dat vind ik ook altijd zulke laffe opmerkingen!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:25 schreef Scandalous het volgende:
"Ik drink nooit meer een druppel"
ik heb zo'n hekel aan slappe zakken die de dag erna zulke excuses gaan maken.
Het is maar goed dat hij dat sletje niet heeft aangeraakt. Zonder dat te doen spreekt ze al van ongewenste intimiteiten door Dennis. Stel je voor dat hij haar wel echt had aangeraakt.......quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een knurft. Zij ligt een paar meter naast hem te viezelevozelen met die Napper, hij krijgt een of andere sletje in zijn bed geworpen en vervolgens moet hij het met haar goedmaken?
Ja precies...ik zou als een vlieg bij een hoop stront rond Nadia hangen als ik bijvoorbeeld Luc was.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:19 schreef diedirk het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om voor 1 miljoen Dennsi en Nadia 25 uur uit elkaar te houden?!!!!
Volgens mij gaat 0% gewoon blijven.. 1% durft wss de stap niet te zetten aangezien ze bang is voor eventuele schuldgevoelens achterafquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:26 schreef cobain94 het volgende:
Dennix heeft het mooi verknald..Dag dennis..
Misschien moet ze zelf gewoon opstappen. Kan Dennis met Jaap verder.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:25 schreef Varen het volgende:
Nadia: ga weg, ik koppijn
Nee juist niet eerst moet Nadia tussen Brian en Amanda gaan lopen stoken en dan kan misschien eerst Amanda worden weggestemd of Brian. Nadia kan namelijk altijd nog worden weggestemd.quote:
Dat wijf en schuldgevoelens?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:29 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat 0% gewoon blijven.. 1% durft wss de stap niet te zetten aangezien ze bang is voor eventuele schuldgevoelens achteraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |