Ze heeft zo meer tiet van achter dan voor vorenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:06 schreef Scandalous het volgende:
Haar rug zit helemaal dubbengevouwen in dat corsetje
Pamela Andersomquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:08 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ze heeft zo meer tiet van achter dan voor voren![]()
Net ook nog in de makeup: Ik wil classy, en absoluut niet ordinair!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:08 schreef noekje het volgende:
Nadia gisteren: het is portretfotografie dus alleen maar mijn gezicht!
Staat ze daar met vetervouwen in haar rug!![]()
Over dieren gesproken: heeft Amanda nog iets gezegd over het feit dat haar moeder noch een van haar twee zussen de zorg van haar hondjes op zich kan nemen en ze dus de Kooi in moeten?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:10 schreef Nomrc2 het volgende:
holy kubatz speelt weer voor de grote dierenvriend
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:10 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Net ook nog in de makeup: Ik wil classy, en absoluut niet ordinair!
Tuurlijk ligt die held daar van wakker.Hij is veel te bang dat Amanda eruit loopt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft de hele nacht wakker gelegen, hij maakt zich ernstige zoreg over Nicky en Juicy, waar moeten ze toch heen.........![]()
[ afbeelding ]
als ze er niet voor kan zorgen moet ze ze maar verpatsen net als haar paardenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over dieren gesproken: heeft Amanda nog iets gezegd over het feit dat haar moeder noch een van haar twee zussen de zorg van haar hondjes op zich kan nemen en ze dus de Kooi in moeten?
Dit is de echte site van Brian en Brian heeft geen gevoel voor humor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:06 schreef Taurus het volgende:
brianspoetry.nl
Sorry, niet helemaal ontopic maar ik hoorde het hem net weer over z'n gedichtenbundel hebben die hij graag wil uitbrengen: dit is toch niet serieus mag ik hopen?
óf het is een fake-site
óf Brian heeft een enorm gevoel voor humor
Laat het please een van deze opties zijn![]()
![]()
Laat ze maar brengen. Aan het eind van het jaar wil ik met een troep husky's door Zweden heencrossen. Kan wel wat HK erbij gebruiken. Doe ik er 6 dagen over ipv 7. (Ik zie ze al hangen)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Misschien zitten er nu mensen thuis die denken, breng ze maar bij mij.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Misschien zijn er wel mensen op de streams die de hondjes willen hebben"
Niks, althans, ik heb er niemand over gehoord in dat hok , misschien iemand anders.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
Even over de laatste post van het vorige topic: Wat is er uitgelekt over de streamlocks?
Echt zielig voor hem.Ga denk maar kaartje sturen met daarop looser ga toch naar huis.Tv maak je toch niet.Nou zit hij weer te zeiken over de camera en de trap van Huub.Hoor hem nooit over de klap van Lieke.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is vooral bang dat anderen (lees Huub en Lieke) iets met de hondjes zullen doen. Dan flipt hij zeker door en daardoor loopt hij risico uit de villa gezet te worden. Hij is daar zo bang voor dat hij nu niet eens meer kan relaxen en kan hij niet meer gitaar spelen.
Ongelooflijk. Ik nam hem al niet serieus hoor daar niet van, maar toch had ik dit eerder willen wetenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is de echte site van Brian en Brian heeft geen gevoel voor humor.![]()
Krengquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Laat ze maar brengen. Aan het eind van het jaar wil ik met een troep husky's door Zweden heencrossen. Kan wel wat HK erbij gebruiken. Doe ik er 6 dagen over ipv 7. (Ik zie ze al hangen)
Het is een typische forum-hype. Vannacht keek Lieke uit het raam, zag een of ander beestje lopen en hoorde het ritselen. Ik vond het op dat moment niet eens de moeite waard het te posten. Vanmorgen hebben een paar mensen op fora dat opgeblazen ...... Gewoon te zot om er nog over te schrijven.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks, althans, ik heb er niemand over gehoord in dat hok , misschien iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |