nee, niet alleen maar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:15 schreef punkjunk het volgende:
IS HET NOU ALLEEN MAAR BARRÉ OF NIET?!?!?!![]()
De boys van Annatar spelen op Engls. De een heeft een Powerball, de ander een Invader. Scheuren wel flink, zeg. Zeker met een Jackson RR3. Een Gibson vereist wel meer..uhum...afstelwerk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft die, ik kon er helemaal niks mee. Heel sponzig. Dat zal aan mij gelegen hebben hoor, ongetwijfeld. Maar het helpt ook niet dat er allemaal knopjes met vage termen als "deep punch" op staan![]()
"We're not gay!" als naam.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:55 schreef punkjunk het volgende:
Een hele goede kameraat van de drummer en mij blijkt in 1x bass te spelen. Hij heeft in ieder geval een bassgitaar, en het lijkt hem leuk om in een bandje te spelen. Dus dat word bikkelen, zure rocknroll en de groupies komen er aan!
Nu nog een vette band naam.
Whehequote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:00 schreef punkjunk het volgende:
hahahahahahahahaahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhhahahhahahha
Bijna.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:53 schreef Aresdreams het volgende:
was dat niet harry potter?
ik doe liever wat anders in een bandquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Bandnaam verzinnen is het kutste onderdeel van in een band zitten![]()
Oh ja, de suggesties hier zijn ontzettend metal zeker.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:07 schreef punkjunk het volgende:
We dachten eerder aan Niek en de Voederpiepers.
Nee, we moeten iets vét goeds en niet-metals hebben.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Off offJA HOU JE VAST! !!11
![]()
Je noemt je zelf zo van jaaja "Tickets Free"
![]()
En dat staat ja
zo op de poster van "Tickets Free" en dan en dan
![]()
die mensen zo naar binnelopen
en die deurkaartjesverkoop mevrouwzo van
[ afbeelding ] Bwhehehee
![]()