Telecastertjes...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:59 schreef guitarist.nl het volgende:
Gitaaartjes
Huh... ooh is het een meisje dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:05 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Zekers niet! (wat was het nou Chantal? Sabine? Angelique?)![]()
Allemaal niet!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:05 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Zekers niet! (wat was het nou Chantal? Sabine? Angelique?)![]()
Een toppie voor 1400,- (de Powerball). Hatsee!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar Engl op zichzelf is natuurlijk ook al een duur merk. Ligt er natuurlijk ook beetje aan wat je budget is
Bijna gratis tochquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een toppie voor 1400,- (de Powerball). Hatsee!
Een vriendin van me heeft die, ik kon er helemaal niks mee. Heel sponzig. Dat zal aan mij gelegen hebben hoor, ongetwijfeld. Maar het helpt ook niet dat er allemaal knopjes met vage termen als "deep punch" op staanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een toppie voor 1400,- (de Powerball). Hatsee!
Hij stond niet op de lijstquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:17 schreef Aresdreams het volgende:
hoop het voor je drib
Ik heb een open pot bier, ik kan ook niet klagenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef Sloggi het volgende:
Open G is best oké.
Da's voor luie bluesmuzikanten met een kapotte flessenhalsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:58 schreef punkjunk het volgende:
Een open stemming, is dat dat je alleen maar een barré hoeft te leggen?
Open G is dus:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:10 schreef punkjunk het volgende:
Dus me alleen maar barré?
nee, niet alleen maar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:15 schreef punkjunk het volgende:
IS HET NOU ALLEEN MAAR BARRÉ OF NIET?!?!?!![]()
De boys van Annatar spelen op Engls. De een heeft een Powerball, de ander een Invader. Scheuren wel flink, zeg. Zeker met een Jackson RR3. Een Gibson vereist wel meer..uhum...afstelwerk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft die, ik kon er helemaal niks mee. Heel sponzig. Dat zal aan mij gelegen hebben hoor, ongetwijfeld. Maar het helpt ook niet dat er allemaal knopjes met vage termen als "deep punch" op staan![]()
"We're not gay!" als naam.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:55 schreef punkjunk het volgende:
Een hele goede kameraat van de drummer en mij blijkt in 1x bass te spelen. Hij heeft in ieder geval een bassgitaar, en het lijkt hem leuk om in een bandje te spelen. Dus dat word bikkelen, zure rocknroll en de groupies komen er aan!
Nu nog een vette band naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |